Jump to content

Alarma Fabia


pacostiro
 Share

Postare recomandată

Firul care merge la pozitii poti sa il legi si la avarii(pinii 14 si 16 din cupla XS6) si atunci vor merge avariile la inchidere deschidere.

Firul verde si firul albastru  le legi pe un firul de inchidere din usa sofer(galben albastru) sau daca poti la mufa din stalp(pin 5 mufa alba) desi e cam greu si stramtorat acolo. Chestia e ca pe firul de deschidere trebuie sa legi o rezistenta intre 110 si 220 ohmi, parca 180 ohmi.

Firul mov unde il legi?

Ala verde nu  e pt geamuri? daca nu, atunci il legi la o masa pentru ca din documentul atasat de tine e fir de masa.

Modificat de B0gdy-
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult B0gdy-, si pt. schemele electrice trimise dincolo, uite cum am facut pana acum cu alarma, fiecare fir in ordine:

- rosu la + de la sigurante; negru la masa, l-am prins de un surup care tine cutia cu sigurante; alb, care este deja bifurcat in 2 am apucat si l-am prins la sigurantele de pozitii stanga/dreapta, am citit pe urma ce mi-ai trimis tu ca-l pot prinde si pe avarii, o sa caut pinii 14 si 16 din cupla XS6, cred ca sunt la calculatorul ala electric de sub relee, am vazut ca sunt mai multe mufe acolo, daca e le mut pe avarii, maro la sirena, si celalalt de la sirena l-am prins la masa de un surup cu care am prins si sirena de masina; portocaliu nu il prind, e cu releu de blocare optional; gri nu il prind e canal auxiliar; verde si albastru am descoperit dupa ce am incercat si am mai dat si fata de usa sofer jos, ca nu gaseam exact, am gasit un fir la calculatorul de confort deasupra la pedala de acceleratie, are 2 mufe si in una am gasit un fir galben-albastru si le-am legat, bineinteles cu rezistenta, ca aflasem ca inchiderea/deschiderea este pe acelasi fir, bine dar am prelungit cu alt fir ca la alarma sunt scurte, am montat-o langa sigurante si nu ajungeau firele pana acolo, am gasit si firul albastru-galben care spui tu, si in usa cand am demontat-o si in mufele din stalp, dar am doua fire albastru-galben, unul mai subtire si unul mai gros, sunt si in mufa din stalp, la cea de jos ca in stalp sunt 4 mufe, sunt amandoua in aceeasi mufa, si am pus pe unul dintre ele prima data firele, dar nu a mers ceva, sau n-am fost eu atent, probabil m-a derutat ca erau 2 aceleasi culori, si pe urma l-am gasit pe ala la calculatorul de confort, si merge; firul galben l-am prins la  + contact, dupa o siguranta din tablou, dar l-am desfacut ca era enervant, cand puneam/luam contactul mi se arma/dezarma usile, si nu mai mergea nici butonul ala dupa manerul usii sofer cu blocat/deblocat usile, nu il mai prind il las asa; mov nu il prind, la fabia nu am intrare + pe usa deschisa; verde-alb pe asta trebuie sa-l prind si nu stiu cum, este intrare - pe usa deschisa, este in loc de ala mov, trebuie prins la firele de la toate usile cand se deschid usile, swich-ul ala din fiecare usa cand se deschide face contact, daca se descuie usa cu cheia prin yala si nu cu telecomanda alarmei, cand deschizi usa suna alarma, eu am gasit firul asta de la swich la usa soferului, este cel maro-galben, si l-am prins la firul asta de la alarma, dar functioneaza numai pt. usa asta, la celelalte usi nu porneste alarma daca sunt deschise cu cheia, trebuie sa gasesc firele de la toate usile care fac contact pe deschis, sau nu stiu poate este o mufa in care vin de la toate usile si sa pot sa leg de acolo ca sa functioneze alarma cand se deschide oricare usa, m-am gandit de exemplu sa prind de plafoniera, pt. ca se aprinde la deschiderea oricarei usi, dar plafoniera se aprinde si cand descui din telecomanda si ar suna alarma.

In concluzie cum am facut imi functioneaza alarma, inchiderea/deschiderea, senzorul de soc, exact cum scrie in manualul de utilizare, acuma nu stiu daca sa ma prind de avarii sau las semnalele luminoase pe pozitii, nu stiu daca am facut bine ca m-am legat la calculatorul de confort, sa nu-i dauneze in timp, sau sa mai incerc sa ma leg din mufa din stalp la unul din firele albastru-galben cum zici tu, si nu stiu cum sa leg firele de deschidere de la celelalte usi la firul verde-alb, asta chiar nu siu de unde sa le gasesc.   

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Nu e problema ca te-ai legat in usa soferului la inchidere/deschidere, am zis ca e mai usor decat la mufa, ai spatiu, etc

2.Ori lasi pozitiile ori pui avariile, cum iti place tie.

3. Ca sa vada deschiderea fiecarei usi este o mufa la centrala acolo sub relee, daca cauti prin scheme vei gasi, la un moment dat am postat si eu pe un topic legat de cluster, vezi ce gasesti. Acolo la mufa respectiva vine semnal de la fiecare usa deci trebuie sa cauti 4 pini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu m-am legat in usa soferului cu inchiderea/deschiderea, ci la una din cele 2 mufe de la calculatorul de confort deasupra pedalei de acceleratie, mai in dreapta, acolo am gasit un fir si vad ca merge, nu stiu daca e bine, tu ce parere ai?, daca o sa-i dauneze cu ceva, cred ca o sa incerc sa ma leg din mufa din stalp, sa nu mai dau fata de usa jos, o sa scot mufele din stalp sa am mai mult loc.

Am sa caut si mufa cu semnalele de la fiecare usa, ca sa fie montarea completa. 

Multumesc mult, 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca e okay si unde ai legat, daca merge si ai facut montajul cum trebuie e okay.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

voi pe unde ati tras firul sirenei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu când l-am montat , mi s-a zis să trag pe unde intră furtunul de șprițuitor care merge în spate. Furtunul respectiv e undeva în spatele filtrului de aer.

Meotda folosită de mine (neortodoxă, dar mai simplă): mi-am demontat torpedo-ul, și prin spatele acestuia , am făcut o gaură mică (cât să treacă 1 fir). Am tras firul - plusul prin gaura aceea, am pus silicon pe gaură, iar minusul l-am luat direct de pe baterie. Având în vedere că , gaura e foarte mică, în 2 ani de zile , nu am avut probleme cu apa (personal nici nu cred că poate să intre apă pe acolo).

 

Spor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Salut!

Astazi am fost nevoit sa umblu la firele dintre stalp si usa sofer (am schimbat macaraua de la geam). Acolo era o rezistenta inserata in acele fire, mai mult ca sigur datorita montarii alarmei aftermarket. Tipul de alarma este "CODE ALARM", si din pacate am rupt acea rezistenta. Stie cineva ce valoare are rezistenta, pentru ca nu mai pot vedea destul de clar culorile. Precizez ca e vorba de masina din semnatura, si in urma scoaterii acelei rezistente nu mai merge închiderea centralizata din telecomanda alarmei (când folosesc cheia in broasca, merge perfect).

multumesc anticipat.

IMG_1026.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca stie cineva ce ai avut tu acolo, dar poti masura rezistenta cu un aparat de masura sau o poti reface, lipind un alt fir mai flexibil in locul piciorusului desprins. Din fotografie rezistenta pare intreaga, deci doar piciorul s-a desprins din lipitura ( era facuta cu cositor, deci nu e problema s-o refaci, doar sa pui fir mai subtire )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eventual poti racaii ceramica din capat, ca sa descoperi mai mult metal. Binenteles cu grija sa n-o spargi.

Cred ca daca citesti totusi culorile de pe ea (din poza nu se vad prea bine), un electronist iti poate spune ce valoare are rezistenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E simplu, trebuie o rezistenta de 180 ohmi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc tuturor pentru raspunsuri. Am rezolvat-o cu ajutorul unui aparat de masura si a unui coleg de serviciu cu vedere mai buna. E o rezistenta de 200 ohmi, si intr-adevar e de la alarma. Am rezolvat cu aceasta ocazie si o dilema mai veche prezentata de mine in 27 ian 2015, in "probleme generale geamuri electrice fabia". Acum, când am scos rezistenta, nu mai am simptomul prezentat atunci, cred ca valoarea rezistentei nu era buna, am sa incerc alte valori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune de 180 ohmi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc inca o data "Al Bundy". O sa pun de 180 ohmi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am cumparat o skoda fabia break pt mama acum o luna si are montata o alarma "CODE ALARM" (cred ca este aftermarket).Cum as putea sa deconectez aceasta alarma?Macar sa i tai + si - sa nu mai functioneze, nu neaparat sa o scot.Dar faza e ca nu stiu pe unde ar putea fi montata.Vreo idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de obicei sub bord. in partea soferului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe firele ce merg in modulul alarmei  vei gasi una sau 2 sigurante , le scoti pe acelea pana te hotarasti ce faci cu ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai asta e faza că nu știu unde e alarma, că altfel i as tăia firele și aș lăsa-o acolo și în caz că vreau vreodată să o pun, doar reconectez firele.O să mă uit mâine sub bord.Revin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!