Jump to content

2010 NEW VW Phaeton


Diesel
 Share

Postare recomandată

http://masini.ro/stiri/galerie/10264/iata-...aeton/23887.htm

Nu am mai avut timp sa uploadez pozele in topic.

Personal, mi se pare ca cei de la VW sunt intr-o criza de inspiratie de design. Mai lipseau farurile de la Polo si era praf tot proiectul.

Eu nu inteleg ceva...Daca generatia anterioara Phaeton a fost un insucces comercial, ce se urmareste cu a doua generatie? Se spera cumva ca in criza se vor cauta masini de lux mai ieftine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

seamana a touareg.Nu contest faptul ca generatia anterioara nu s-a vandut asa bine ca si concurentele din clasa ei, dar mie mi se pare phaetonul mai exclusivist; in sensul ca toata lumea A8, A8.Putine phaeton am vazut si mi se pare ca are o linie mai serioasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma asteptam la mai multe, dupa parerea mea e sub proiectul Touareg. Pacat, e intradevar mai rara decat A8 dar daca ati vazut noul model de A8, nici nu se compara, e nava spatiala la interior. Partea buna e ca au rezolvat cu spatele ala butucanos si ursuz, dar fata ... ma dispera ca se copie de acuma trendul asta cu LED-uri :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"La uzina Transparent din Dresden, Germania, Volkswagen produce unul dintre cele mai rafinate automobile din lume: Phaeton. Calităţile şi confortul limuzinei (tracţiune integrală şi suspensie pe aer

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam putin , ma asteptam la altele , spatele rupe zona , si fata este destul de misto

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interiorul din poza e identic cu cel de la Phaeton 1, doar volanul e putin mai "sclivisit". Deci mai mult ca sigur interiorul va fi diferit doar ca nu au ajuns la public imaginile corecte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Zici ca e facelift nu un model nou, la exterior hai ca merge dar interiorul este identic cu cel vechi, au pus volanul asta de pe golf 6 si navigatia de pe touareg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar e un facelift, am mai citit si chiar asta e...un facelift la o masina model 2002.

http://www.motorstory.ro/2010/04/volkswage...cu-un-facelift/

Cred ca au realizat ca un facelift e mult mai ieftin decat un model nou-noutz care, avand in vedere experienta vanzarilor anilor trecuti, nu ar avea cum sa se vanda prea grozav. In modul asta i-au actualizat look-ul exterior in gama VW 2010 (Polo-Golf look a-like) si ...this is it.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

pai mai, la primul phantom cheltuielile de productie ale masini cat si cele de proiect au depasit cu mult bugetul alocat ... asta va spun din sursa sigura pt. ca la firma unde lucrez s-a realizat si se realizeaza cablajul de Phantom doar ca in alta locatie, nu in Romania ci in Polonia .... deci trebuie cumva acum sa mai reduca din aceste cheltuieli ... Cum? cel mai simplu ! Facelift la modelul anterior ! si proiecte facute pe alte modele de masini !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre ce model vorbesti tu aici ? Phantom ,ce-i asta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

arata mult mai bine decat noul audi a8 care e un chichineață si are niste faruri si stopuri de toata rushinea. vw phaeton mult mai select si placut vizual

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ceva mai putin decat un model nou, dar ceva mai mult decat un facelift.

Oricum, rezultatul final mi se pare absolut spectaculos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In viitorul apropiat nici nu vom vedea noi sclipiri de geniu in domeniul designului . Piata auto este in scadere iar vanzarile la modelele de baza ( clasele mica , mijlocie ) nu pot sustine investitii mari care sa poata schimba radical unele modele premium ce exista doar pentru a acoperi o clasa . Exista chiar departamente specializare care cerceteaza posibilitatea de schimbari maxime cu investitii minime . Posesorii de Phaeton sunt persoane speciale care fac diferenta la detaliu ( cum sunt si posesorii de Cayenne "Turbo" ... fata de "Turbo S" ) . Odata cu modificarea fiscalitatii se cern chiar si ei intre ei ( ma refer la posesori ) . In momente de criza chiar si potentatii reduc cheltuielile inutile . Asta inseamna ca nu vom mai vedea bishinitari cu Phaeton si nici buticari cu masini premium. In alta ordine de idei , s-a constatat ca unii posesori de masini premium nu doresc schimbari radicale intre doua modele consecutive din urmatorul motiv : investitia fiind enorma se simt "furati" atunci cand producatorul scoate ceva total modificat , care nu mai are legatura cu modelul precedent si care il face pe posesor sa perceapa asta ca fiind o "depreciere " masiva a investitiei lui .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Spatele mi se pare cel mai reusit. Parca cere ... respect ... "de om serios". Im plac foarte mult cum se asorteaza designul "patratos" al stopurilor led cu tipsurile.

2. Din profil nu-mi place ca are doua randuri de bandouri , geamurile cam mici in comparatie cu usile, si parca e cam ciudat unghiul dintre parbriz si capota comparativ cu cel al lunetei si portbagajul. Tot vazut din profil, spatele, linia stopurilor, parca aduc cu cele de Merc mai vechi.

3. Fata e OK mai putin ledurile care in opinia mea ii dau un aspect mai non-conformist in comparatie cu spatele mai clasic cu toate ca si acolo sunt leduri. Nu sunt impotriva ledurilor ci a designului lor pe aceasta masina. Oricum chiar daca in general Audi este peste VW, la o masina de lux nu-mi place ca imprumuta ce "s-a fumat" de catre Audi.

4. Interiorul ramane o "superbitate". Poate ca la urmatorul model il vor redesena.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

exteriorul nu ma impresioneaza deloc, as merge mai degraba pe un CC sau B6, decat pe Phaeton;

la nivel de interior, observ ca s-au pastrat unele chestii de la fostul model, e naspa ca seamana leit cu cel al touareg-ului, insa mi se pare foarte spatios si confortabil!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

interiorul este suuper , iar scaunele de bentley sunt excelente ,insa o masina care dezamageste din punct de vedere al performantelor , am condus un phaeton 3.0tdi , care mi sa parut foarte puturos , in rest imi place cum arata noul model , dar modelul mai vechi arata mai bine la exterior , v10tdi ar fi o alegere .

@Balta : daca tu compari passat b6 cu phaeton inseamna ... :screwy:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

o intrebare pentru cunoscatori....se poate monta partea din fata (masca si farurile) de la modelul nou 2010 pe un vw modelul anterior?multumesc anticipat pentru informatii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!