rares 1.9 tdi

T5 - probleme

385 posts in this topic

De cateva zile s-au aprins in bord martorii de la asr si abs iar martorul de la frana de mana clipeste non-stop.Nu stiu ce ar putea sa aiba,masina merge bine.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fai o testare cu vag-com si te la muresti,altceva n-ai ce sa-i faci mai les daca nu are simptome vizibile

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

foarte probabil un senzor de abs a luato razna o testare iti va spune si care iti face probleme asta daca nnu ai schimbat de curand cauciucurile si ai pus dimensiuni diferite !

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am fost la reprezentanata si nu stiu nici ei ce are. M-ar interesa ce turbina este pe T5 1.9tdi 86cp.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

am si eu o problema la un T5...de fiecare data cand franez imi vibreaza volanul(stanga-dreapta) si la viteza mare 120/130km/h cand franez face si mai urat..nu stiu ce sa-i mai fac deoarece am schimbat doua randuri de roti,rulmenti pe fata,pivoti.flanse amortizoare,telescoape fata,centrare roti de 8 ori pe putin+schimbate,bielete,fuzete,facut unghiuri de 3 ori..unii mecanici mi-au spus ca trebuie sa fie un disc de frana ovalizat dar nu are cum pentru ca stiu cum face un disc de frana cand e ovalizat,trimite vibratii si in pedala de frana nu numai in volan..caseta de directie daca ar avea joc ar trebui sa-mi faca tot timpul volanul asa, nu numai cand franez..nu stiu ce poate avea si e enervant pentru ca am bagat o caruta de bani si tot nu i-am dat de cap problemei...poate fi abs-ul? atunci cand mi-au montat noul rulment sa nu-l fi pus calumea acolo..sau sa fie unul din rulmenti pe care i-am schimbat pe fata turnat prost din fabrica..precizez ca inainte de a schimba rulmenti nu imi facea bataia asta cand franam...va rog sa ma ajutati cu niste pareri..eu unul nu mai am nici cea mai mica idee ce ar putea fi.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ar fi o aroare la abs si acesta ar lucra prost atunci ai simtii in pedala nu in volan. Daca ar fi senzori montati prost sau stricati atunci ti-ar apare eroare pe bord.

Ai incercat personal sa misti roata cu masina ridicata sa te asiguri ca nu are nici un fel de joc din rulmenti?

Un disc ovalizat transmite vibratii in toata masina nu doar in pedala sau volan. daca la viteza mare oscilatiile sunt mai scurte si rapide fata de oscilatii mai largi la viteza mica atunci foarte posibil sa fie un disc.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

rotile le-am verificat recent..nu au nici un fel de joc au tras si meseriasi de la service si eu...am avut jok pe stanga spate din rulment si l-am schimbat ieri dar tot la fel imi face.. am zis ca poate nu sunt discurile pentru ca masina imi merge perfect cand nu franez,nu bate nimic nu se aude nimic dar cand franez mai ales la viteze mari da impresia ca s-ar smulge roata de pe stanga fata..si in volan se simt ca niste batai smunciturile astea...or mai putea fi bucsele de la bratul superior mi-a mai zis cineva astazi...nu stiu...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

dupa cum am mai scris mai sus. Daca frecventa la batai este mai rapida la viteze mari decat la viteze mici sigur e discu. Sunt multe persoane care circula cu masina cu bucsele facute praff, pana bat fier pe fier si nu au probleme de genul.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

atunci varianta asta mai ramane sau un rulment pe care l-am scimbat sa fie prost din fabrica...am sa ma duc luna asta la service sa-l pun si pe meseriasul cel mai bun de acolo sa mearga cu masina sa vad el ce zice..si daca si el zice la fel..am sa schimb discul..eu nu m-am gandit la treaba asta deoarece am mai avut o skoda inainte si care avea si aia un disc ovalizat da eram sigur acolo deoarece se simtea in pedala de frana volanul la fel juca da cu toate astea nu facea asa urat de parca roata s-ar smulge..dar nah simptome pot fi n..depinde si de calitate si de firma...as mai avea o intrebare si cu asta am terminat...eu am o turbosuflanta pe masina cu geometrie variabila si rareori mi se intampla ca aceasta sa se blocheze(in special la drum lung)motorul nu trage si mai mult de 90 km/h nu merge pana cand o opresc si o pornesc din nou resetandu-se probabil..ce poate fi?..ai ai avut de a face sau ai mai auzit de asa ceva?...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

starea aia se numeste " limp-mode" Un mode de avarie in care motorul functioneaza si cam atat. Nu trage deloc! Trebuie sa o duci la cineva sa iti faca o diagnoza si sa fie specialist sa ti-o interpreteze corect. Pot sa fie mai multe motive care sa cauzeze starea aceea.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok ...multumesc mult omule pentru sfaturi si pareri :)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok ...multumesc mult omule pentru sfaturi si pareri :)

faza cu limp mode apare de comanda geometriei variabile ( nu mai tine minte cum e la t5 ) dar daca e cu vacum e de la supapa de vacum n75 la modelel mai vechi se chema !

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am si eu o problema la un T5. La scanare a aparut urmatoarea eroare:


Control Module Part Number: 7H0 907 379 G
Component and/or Version: ASR FRONT MK25 0103
Software Coding: 0007205
Work Shop Code: WSC 02756
1 Fault Found:
01130 - ABS Operation
008 - Implausible Signal

Sterg eroarea, si cand inchid controller-ul apare la loc. Desfacut mufa de la modul, e totul ok, instalatia pare ok. Aveti vreo idee ce ar putea fi ???

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

01130 - ABS Operation

01130 - ABS Operation: Implausible Signal

Possible Causes

  • Wiring from/to Brake Electronics (J104) faulty
    • Electrical Interference from External Sources
      • High Frequency Radiation (e.g. non-insulated Ignition Cable)

Possible Solutions

  • Check Wiring from/to Brake Electronics (J104)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

buna baieti..am revenit si bataia de la roata tot persista.am schimbat discuri pe fata.am pus discuri brembo originale.nimic...deci problema mea este urmatoarea.cand franez imi bate roata din stanga fata in general la viteza mare si in SPECIAL cand franez violent...gen ma bag intr.o depasire si nu am timp sa depasesc si trebuie sa franez atunci incepe zguduiala aceea violenta si volanu face urat(stanga dreapta singur)..e frustrant..am schimbat tot ce se poate schimba..numai la abs nu am mai umblat ...e posibil ca abs sa nu lucreze corect? sa aiba vreo eroare..sincer m.am saturat..am bagat o gramada de bani si am schimbat tot de la cauciucuri si jante pana la flanse la amortizoare discuri bielete etc...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

La etrierul rotii respective te-ai uitat;are joc? suruburile etrierului au filetul bun, mai bine zis string pina la capat?pozitionarea etrierului in repaus si apoi in momentul frinarii?

Edited by VANFAN
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

da...e o idee buna..am sa ma duc saptamana asta in service si am sa verific si treaba asta..revin cu raspuns.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sfatul meu ar fi sa schimbi serviceul[respectiv mecanicul].un mecanic priceput este imposibil sa nu rezolve problema avind masina la dispozitie. Prin internet si neavind masina la dispozitie e un pic mai greu.

Edited by VANFAN
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ andreas. Ridica masina pe elevator sau pune-o pe o groapa. Pune 2 prezoane cat sa poti pune o ranga sa fortezi invartirea discului. Cineva sa iti apese pe frana in timp ce altu pune ranga intre prezoane si incearca sa dea socuri sau sa invarteasca inainte/inapoi . Daca ai undeva joc o sa se observe imediat.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

@aryes13: Multumesc de informatii, dar stiam de ele. Dupa cum vezi verificasem deja intreaga instalatie. Era totul Ok. Problema a fost de la modulul in sine. S-a rezolvat prin inlocuirea lui.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut.Am un Caravelle T5 facelift din martie 2010.Motorul are 1968 cmc si 163 CP.Acum are aproximativ 65.000 km si deja au aparut ceva probleme.DPF-ul i-a fost deja schimbat deoarece nu s-a regenerat cum trebuie.Dupa schimbul DPF a aparut alta problema.De data asta ceva sistem de racire la sistemul de recirculare a gazelor a trebuit inlocuit complet.Ca fapt divers sistemul respectiv(cel de racire) costa undeva la 2500E.Si aventura continua.Acum cand iau de volan stanga/dreapta pe loc se aude un huruit.Asta poate fi pompa de servo.Si banuiesc si ceva probleme cu planetara dreapta.Imi poate raspunde cineva daca s-a mai intalnit cu astfel de probleme la modelul asta?Multumesc.

Edited by scirocco 1975
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

deci tu ai motoru de 2.0 comonrail? nu cred ca mai detine cineva de aici motorizarea asta.

Si da e trist... altii au logan si la kilometrii aia nu au schimbat nimic.. si ce e si mai trist ca toate piesele astea din garantie la alti 65 000 o sa le schimbi din banii tai. Sa mai zica cineva ca T4 o fost masina proasta...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare.

Am si eu o problema la masina.:)

Am fost sa imi cumpar 8 suporti de bancheta, mi'au facut calculul si m'au intrebat din ce an este fabricata masina, caci au reducere la piese de masini mai vechi de 2003. Din fericire :), sau din pacate masina mea e din 2006 si nu beneficiez de reducere. Ma gandesc daca imi poate "imprumuta" cineva seria sasiu sa imi cumpar piesele cu reducere:).

( Bineinteles, cineva care are un T5 din 2003)

Mersi si bafta.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

cu greu vei gasi T5 inmatriculat in 2003, avand in vedere ca in noiembrie 2003 abea incepea primul T5 sa fie asamblat in Hanovra

si al meu e construit in 12.2003 dar a fost inmatriculat in 03.2004

trebuie sa gasesti chiar primele serii puse la vanzare in germania la finalul lui decembrie 2003

@ scirocco 1975, a fost luata de noua din romania ? nici nu ai anul, deci trebuie sa ai garantie la ea

Edited by alios
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut.Am un Caravelle T5 facelift din martie 2010.Motorul are 1968 cmc si 163 CP.Acum are aproximativ 65.000 km si deja au aparut ceva probleme.DPF-ul i-a fost deja schimbat deoarece nu s-a regenerat cum trebuie.Dupa schimbul DPF a aparut alta problema.De data asta ceva sistem de racire la sistemul de recirculare a gazelor a trebuit inlocuit complet.Ca fapt divers sistemul respectiv(cel de racire) costa undeva la 2500E.Si aventura continua.Acum cand iau de volan stanga/dreapta pe loc se aude un huruit.Asta poate fi pompa de servo.Si banuiesc si ceva probleme cu planetara dreapta.Imi poate raspunde cineva daca s-a mai intalnit cu astfel de probleme la modelul asta?Multumesc.

Problema ta este un senzor care comanda curatirea el trebuie inlocuit . Sa aprins un martor in bord??>Cel de la servis ce a spus?>

deci tu ai motoru de 2.0 comonrail? nu cred ca mai detine cineva de aici motorizarea asta.

Si da e trist... altii au logan si la kilometrii aia nu au schimbat nimic.. si ce e si mai trist ca toate piesele astea din garantie la alti 65 000 o sa le schimbi din banii tai. Sa mai zica cineva ca T4 o fost masina proasta...

Nu poate nimeni sa spuna de T4 ca a fost sau este o masina proasta este si va ramane o masina f... buna. De T5 ,2011 ce sa zic am eu la firma 2 buc noi de o saptamana, primele impresi, mai bine lucrata la bord ,grila fata mai agresiva,motorul se tureaza de rupe la 4000 de ture de abia il auzi, parca este mai bine insonorizata,motorul este cel cu 2 turbine in rest sa treaca o luna sa vad ce mai gasesc si bune si mai neplacute.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   1 member

    • sasa12345