Jump to content

Tremura motorul la oprire


emilian2005
 Share

Postare recomandată

Tu ai varianta cu V157 - motor electric la clapeta.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • Replies 245
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • C o s m i n

    14

  • eu_markhu

    11

  • Claudiu M

    9

  • F l o r i n

    9

da. e actionata de un motor electric.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine e bulita chestia aia neagra de la EGR (mi-a pus cipos dupa ce-a ascultat-o putin) ... la fel, tremura motorul la oprire. Pe unde as putea gasi de cumparat?

Modificat de Alungatu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine a fost problema de furtun, adica era rupt iar mecanicul care a verificat mi-a zis ca e dusa supapa, iar acasa am constatat e furtunul rupt, acu se opreste fara pic de zdruncinatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine e bulita chestia aia neagra de la EGR (mi-a pus cipos dupa ce-a ascultat-o putin) ... la fel, tremura motorul la oprire. Pe unde as putea gasi de cumparat?

Separat nicaieri. Doar cu tot cu EGR.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

am urmatoarea problema..la intrare in N239 am vacum constant cand dau sa opresc motorul trebuie sa se mute vacumu pe capsula dar nu tine ci scapa usor vacum odata cu oprirea motorului.Nu ramane inchisa complet si motorur trepideaza.Pe vag nu arata nimic defect si am inocuit 2 electrovalve de pe masini care functioneaza perfect si la fel face furtunase ferificate si schimbate chair daca nu aveau nimic.!!!Sa trec pe partea electrica dar trebuia sa arat pe vag...egr schimbat nou ! O parere mai avizata?

Modificat de bigstar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In general, la G4 si Bora, apar probleme la cablajul catre n239 - dar gasesti eroarea pe VCDS..... totusi, verifica bine cablajul - pana in ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

buna seara o problema asemanatoare am si eu valva de oprire de linga egr am avut membrana fisurata dar am vulcanizat-o cu o manusa chirurgicala si poxilina la proba vidului cu gura totul ok ,cind montez furtunele nu trage decit la jumatate si de aici trepidatie in continuare la oprire, care ar putea fi cauza de nu face vid destul electrovalva din care iasa furtunul si intra in valva de oprire lucreaza dar nu stiu cit de tare ar trebui sa faca vid,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut! Am si eu intrebare... A auzit sau a patit cineva sa nu-i functioneze turbina din cauza electrovalvea n239 ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mai fost un coleg care zicea ca lua limp si ca mecanicul i-a aratat ca de la aceasta valva i se trage.... dar nu imi pare plauzibila varianta.... poate doar sa fie sparta pe undeva si sa piarda vacuum pe acolo...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare,

aceeasi probleme am la un Golf 4 (motor ALH). Am schimbat un tampon de motor (care tine cutia de viteze), a incetinit sa faca cateva zile, dupa aceea din nou. In relantiu nu da semne, daca accelerez brusc, nimic, nici cand urca nici cand scade turatia, doar cand incetineste masina, aprox de la 10-15kmh in jos, pana cand se opreste. Nimeni nu stie care ar fi cauza...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Știe cineva prețul la actuatorul de la clapeta cut off? Are un prieten și nu știu cat sa.I dau pe ea....m-ar interesa prețul pentru produs nou și cu cat se dau prin dezmembrări. Multumesc. Sau se găsește cumva membrana de cumpărat separat? A mea e fisurata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cod motor, an fabricatie... ? nu putem ghici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scrie la profil, scuze ca nu am precizat, mi.a scris cineva în alta parte dar nu strica încă un preț? M.a speriat un coleg cu 250-300lei. Este golf 4 AXR an 2005(2004 pe certificat) 1.9 tdi 101cp WVWZZZ1JZ5W006235 .MULTUMESC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Axr are clapeta de shut off  electronica... ce supapa zici tu...?

 

daca te referi la asta, este EGR

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este cu vacuum....am 3 electrovalve cu 3 furtune....unul duce la EGR unul la turbo si unul la clapeta....actuatorul este pozitionat sub tubul de la filtrul de aer....maine fac si poze daca vrei.....deci confirma cineva daca acesta este pretul? sincer am intrat pe magazie online cu piese dar nu dau de el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aia e clapeta de la racitorul de gaze al Egr... pune un surubel in acel furtunas de vacuum si lasa.l asa...

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma refer la acest actuator încercuit în poza. Dacă ii scot furtunul trebuie dezactivat și ego-ul? Sau nu are treaba?

Nu pot atașa poza în care am încercuit, dar actuatorul este din plastic și este ca cel din imaginea asta

post-123601-0-02629600-1436766418_thumb.

Modificat de eu_markhu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

ce sa trebuiasca dezactivat?

piesa noua e 116ron pe Wahler. cod piesa 710558

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze acum am văzut...am vrut sa scriu EGR-ul....am scrierea automata activata și mai scrie și cate o perla. Scuze. Multumesc pentru cod și preț, asta mai merge fata de 250-300 lei

Pana la urma acest actuator pentru ce este? Pentru clapeta scut off sau pentru răcitor de gaze? Clapeta este aia care se vede în Egr când desfaci furtunul de la intercooler? Și dacă e aia cum trebuie sa stea când e motorul oprit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt clapeta shut off

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și asta ce este? Ma refer la ce se vede în interior, acea clapeta care dacă o apeși obturează toată gaura, încercuit într.o pozata nu ma lasă să o postez, mulțumesc, dl Florin vad ca ești omniprezent :-) Mi.a scris cineva mai sus ca as avea clapeta shutt off electrica și acel actuator ar fi pentru răcitor de gaze al Egr...e scris cu câteva posturi mai sus

post-123601-0-78563500-1436863153_thumb.

Modificat de eu_markhu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta este cu clapete electrica.... pune o poza de la masina ta, sa vedem exact ce te intereseaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine acest actuator este puțin fisurat, când trag aer cu gura se mișcă dar nu rămâne blocat...revine ușor la poziția inițială., iar în timp ce accelerez brusc pe loc se mișcă și el. Asa e normal?

post-123601-0-55586300-1436863734_thumb.

post-123601-0-62388200-1436863844_thumb.

Modificat de eu_markhu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana a urma am claprta shut off electrica? sau clapeta este actionata vacuumtic de actuatorul postat mai sus? pus in postul 156

Modificat de eu_markhu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!