kirkus

Tremurat masina la franare aproape de oprire

36 postări în acest subiect de discuţie

Am citit multe pagini legate de tremuratul lui 2.0 TDI la relanti, insa am un alt fel de tremurat.

Cand masina mai are 2-3km/h incepe si tremura usor toata, tremurat ce dispare la oprire.

A mai patit-o cineva?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

La accelerare face la fel ?

Scoasa din viteza la fel ? Adica sa vii dela 15h si sa o scoti pe liber pana ajung la vietza care o sustii tu mai sus ....

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Doar la franare face cu ea scoasa din viteza. La accelerare nu am simtit nimic.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Discuri ovalizate?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Asa tremura si a mea :) mai ales la rece, motiv pentru care iau piciorul de pe ambreiaj dupa ce ma opresc complet. M-a obisnuit (masina) sa procedez asa si alta problema nu am. Probabil ca daca intreb la service mi se va spune - volant, insa semne de uzura ale acestuia nu a dat niciodata.

Oricum, sesizez ca avem aceleasi simptome si acelasi motor...

PS. Desigur, la accelerare nu vibreaza nici a mea, sau la relanti dupa ce opresc.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Tremuraturile semnalate pot avea multe cauze, dar eu ti-ar recomanda sa echilibrezi rotile fata (si eventual sa indrepti jantele). Totodata verifica discurile si placutele de frana. Apoi directia. Daca ar fi altceva (volant, injectoare, pompa etc.) ar face si pe loc la relanti, dar asa inclin sa cred ca este de la trenul de rulare/directie/frane.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am nicio problema la trenul de rulare, discuri, jante. Face la fel si cu 16 si cu 17, nu a fost nicio janta lovita...

Nu am motive sa cred ca exista vreo problema la injectoare sau la volant la masina mea.

Totusi, ca sa fie mai clar, as vrea sa subliniez faptul ca tremuratul se simte cand scot din viteza si opresc incet (fara ambreiajul apasat). Daca apas ambreiajul nu mai tremura.

Modificat de WVWZZZ
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Un mecanic, la Golf-ul lui 5 mi-a aratat: "uite cum tremura de la volant". Si tot asa pe franare, pana sa opreasca pe loc, scutura usor. Probabil ca e o simptoma, dar nu e musai sa reprezinte si o problema.

Modificat de Aditu
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca o putem cataloga la capitolul "asa face toate"

bkd-urile, normal :)

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Daca franele sunt ok, discuri, etrieri, etc., jantele echilibrate si gumele umflate corespunzator numai motorul si volant pot sa fie de vina, dar atunci ar trebui sa se manifeste asa si la plecare de pe loc, si la mers normal si la oprire.

Am avut problema asemanatoare la un escort xr3i si era de vina regulatorul de relanti, motorul mergea aiurea si trepida toata masina, cu directie si frane, dardaia de parca era o fetita singura pe munte iarna in pantaloni scurti.

:icon_thumright:

Inclin sa cred ca motorul este cel care iti cauzeaza aceste probleme, sau poate chiar un suport al acestuia, rupt sau uzat.

Reprezentanta ce spune?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Stiu problema am avut si eu un gt sport cu bkd si la fel facea. Am incercat cu motorul pornit sa imping masina din spate si pe urma sa o las sa se opreasca singura si exact inainte de oprire tremura. La fel si cu frana de mana daca o opream. Practic oricum s-ar fi oprit daca o facea lent de tot chiar inainte sa se opreasca zici ca o luau spasmele. Am bagat motorina mai scumpa..cea mai scumpa de la omv si a mai disparut putin din problema...dar nu de tot. Am schimbat prin insistente si pile volant la service pe garantie...si efectul zero dupa cateva ore facea identic. Am facut si update de soft...nimic. Tin sa precizez ca masina era nou nouta cand a inceput sa faca asta. Puteti sa va linistiti ca la noi in nici un service vw cel putin din Bucuresti nu stie nimeni ce are si o sa va iasa par alb. I-am incercat eu pe toti. Singura solutie e sa mergi in Germania si poate cei de acolo stiu ce vorbesc si nu mananca bureti ca "asa fac toate". Eu nu am mai apucat sa fac asta...am vandut-o.

Modificat de Bobo Chill
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

aceeasi probleme am la un Golf 4 (motor ALH). Am schimbat un tampon de motor (care tine cutia de viteze), a incetinit sa faca cateva zile, dupa aceea din nou. In relantiu nu da semne, daca accelerez brusc, nimic, nici cand urca nici cand scade turatia, doar cand incetineste masina, aprox de la 10-15kmh in jos, pana cand se opreste. Nimeni nu stie care ar fi cauza...

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Salut

A mai gasit cineva solutia la aceasta problema ? si a mea facela fel si nu stiu ce sa verific....eu am motorul bmm de 2.0 tdi.

Astazi i-am facut rar-ul si dupa ce au turata astia ca prosti imi statea relantiul un pic mai sus ca de obicei si o bucata nu a mai tremurat...sa nu fie oare relantiu pre mic ??

Modificat de Tdan
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Si a mea are tremuratul asta. Am masina de 3 saptamani, dar din cate mi-am dat seama a facut asa doar in ultimele dimineti (cand au fost sub 20 de grade in timpul noptii). Dupa ce merg 5 minute cu ea nu mai face.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Din ce am vazut astazi cred ca face de la relantiu doarece oscileaza intre 819 /840 si dupa ce se incalzeste ramane la 819

La ce valoare trebuie sa stea ?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

nu a mai rezolvat nimeni aceasta problema ?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

hop  si eu . aceeasi problema. asteptam raspunsuri cu rezolvarea problemei 

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,

 

Ai de asteptat .... eu nici acum nu am gasit problema si se parea ca nici nu stie nimeni de la ce e

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Va salut pe toti si la multi ani!

Ceva asemanator ca problema din dicutie am si eu:

Este vorba de un vw jetta 2.0 tdi bkd cutie 02q si o skoda octavia 2 tot cu motor 2.0 tdi bkd si cutie 02q. Ambele masini sunt din 2008, iar problema se manifesta la fel:

Inainte de oprirea pe loc, cu cutia decuplata si fara ambreiaj calcat, cand scade viteza sub aproximativ 15km/h si cu frana doar USOR calcata incepe un tremurat/trepidat/zgaltait al motorului uneori foarte puternic, alteori mai putin puternic, insotit de o scadere a turatiei pana la maxim 200 ture fata de relanti. Tremuratul continua si dupa oprirea pe loc, uneori se mai diminueaza dupa oprire, iar singura modalitate prin care le pot oprii din tremurat este sa apas scurt acceleratia, dupa care dispare tremuratul si stau stabil la relanti. In momentul descris mai sus cand apas scurt acceleratia, motorul reactioneaza ca si cand as tine apasata acceleratia putin mai tare 1-2 secunde, dupa care revine turatia la relanti.

Daca ma opresc pe loc in aceleasi conditii dar cu ambreiajul calcat, uneori tremuratul se diminueaza dar el tot exista, la fel si cu scaderea relanti-ului.

In cazul in care ma opresc brusc pe loc cu frana calcata ceva mai tare sau chiar la podea, nu mai exista nici un fel de tremurat la nici una din masini oricate opriri as incerca sa fac in acest fel.

In mers nu am observat nimic atipic, ambele functioneaza normal.

Ambele au ambreiajele cu tot cu volant schimbate acum aprox. 25.000km, respectiv 35.000km, si toate tampoanele le-am inlocuit recent.

Am fost cu cele doua masini la brady trade - militari, la avia-pantelimon, la pbn si la euro tehno group - pitesti, cat si la cativa mecanici particulari si nimeni nu mi-a gasit o cauza si solutia problemei.

Problema la mine este constanta...imi fac asa masinile cam la 50% din opririle pe loc cu frana calcata usor, si le pot provoca oricand la oprire acel tremurat.

Sper ca nu v-am plictisit, am vrut sa fiu cat mai clar in detalierea problemei pentru a nu lasa loc de interpretari gresite cum am vazut ca s-au facut referiri cu privire la discuri de frana ovalizate, jante strambe s.a.m.d.

Va multumesc anticipat!

Un an nou fericit sa aveti si fara probleme la masini!

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Si eu ma înscriu in aceasta problema. Bine ca nu ii dau mare atentie momentan. La mine se vede ca trebuie schimbate discurile ca nu calcă cum trebuie placuta. Eu tot cred ca e un tampon uzat. Modelele astea nu au o bieleta anticuplu care leagă cutia de caroserie? La fosta masina tot așa făcea când era dusă nenorocirea asta.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema ca si Cosmin zzd o am si eu la Jetta BKD / 2008 / 105000Km.

Nu face intotdeauna, de cele mai multe ori merge relantiul foarte frumos si rotund, dar uneori la opririle lente (de ex la semafor scoasa din viteza) o apuca tremuratul cand scade la turatia de relanti (aprox 800rpm). Am observat si eu ca daca ii dau un sprit scurt parca se linisteste. Tremuratul este neuniform, nu are regularitate, pur si simplu mai trage cate o scuturatura ca si cum ar da sa se opreasca si se corecteaza rapid. Din observatiile mele nu pare sa aiba legatura cu starea motorului daca este rece sau cald.

Masina o am de curand si am informatii de la fostul proprietar ca face de foarte mult timp asta iar el nu i-a dat mare importanta. Totusi mie mi-a trezit curiozitatea si as vrea sa stiu daca ati mai facut ceva progrese in detectarea cauzei sau pur si simplu asa e mototul asta...

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu niște informații. Ambreiaj schimbat de 70km și mașina tot tremura la viteze f mici. Cauza nu e aceasta. 

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Sa fie de la servofrana? Aer fals?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca este vorba de ralanti-ul motorului pe franare si nu are legatura nici cu servo/tampoane/discuri.Ar trebui facuta o diagnoza,ori este o problema electronica gen swich pedala ori mecanica-clapeta nu functioneaza optim,injectoare,pompa.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Daca merg cu 10km/h face constant si nu apas pe nicio pedala. Am verificat injectoarele luni cand am schimbat ambreiaj, volant, cilindru receptor ( toate LUK) si am valori pe 3 injectoare de +-0.3 si pe unul de +0.45. 

LE: Am avut o discutie telefonica cu exxcalade si din ce a mai auzit el ar fi o problema cu volantele de la LUK. Cati din cei care au probleme cu acest tremurat au volant LUK ? De mentionat ca daca trimiti volant inapoi la producator , aceasta se incadreaza in parametri si nu face obiectul unui retur, deci ne obisnuim cu ele. A mai adaugat ca pentru a fi sigur 100% ca e volant si nu ai ce sa faci mi-a spus sa ma uit in filtrul de motorina sa nu fie pe acolo namol si alte nenorociri.

Modificat de neos
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!


Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.


Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.