Jump to content

Imobilizator - probleme


Ice_2k
 Share

Postare recomandată

  • 3 months later...

Salut pot înlocui ceasurile motormeter care le am pe mașină cu cele vdo?nu îmi mai porneste masina din cauza imobilizatorului. 1j0920 825B  BOO    sunt cele care le am pe masina si VDO 3bo 920 922 A  sunt celelalte.merg inlocuite,astea vdo sunt dupa un Passat de Anglia.ms

Modificat de CosminClaudiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merg, dar eu as merge tot pe unele de Golf 4 - as alege immo 3 - sunt mult mai ok, Bc ul mai performant/rapid, permite activarea functie Range, iluminare ace/afisaje pe contact, are consum in l/h, etc....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc Florin pentru raspunsul promt.pe astea le-am luat cu 25 lei si zic ca merita momentan pentru ca ale mele s-au defectat.acum problema ar fi cum le adaptez pe masina,am vazut o procedura aici dar nu sunt sigur daca reusesc :( .am inteles ca daca pun tot immo 2 trebuie doar sa le pun pe cele noi si fac adaptarea.mai trebuie pin sau doar urmez procedura cu 17-intruments...?apropos, astea noi au mile si 260  km ,eu am pe cele vechi 220,cum fac sa imi indice bine,schimb foliile sau mai trebuie si alta adaptare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. adaptarea - trebuie sa citesti codul pin la noile ceasuri, dupa care faci procedura de adaptare si scriere cipuri chei, facand login cu codul pin, pe 17-Instrumente

2. trebuie modificat eepromul, ca sa mearga cum trebuie - foliile etc.

Legat mai departe de pret/produs... cum consideri tu de cuvinta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi poti spune cum citesc codul pin?care este procedura sau unde trebuie sa intru in vag-com?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin - nu te supara, dar noi am postat de foarte multe ori aceste informatii - foloseste functia de cautare a forumului, citeste un pic si o sa gasesti totul - altfel, umplem forumul cu aceleasi informatii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut,am o problema cu imobilizatorul care se pare ca a aparut dupa ce am lasat masina in parcare timp de o ora.Am incercat urmatoarele:verificat si cu cea de a doua cheie si nimic,moare dupa 1 sec,lasat contactul pus15 min,scos borne si unit mufele,scosmufele ceasurilor si bagate la loc.Am scanat cu vag com-ul si nu se pot citi cateva module gen AC,imobilizator,arata decat seria lui,astfel incat nu pot recoda cheile.Atasez mai jos si o imagine cu erorile.Cred ca la un moment dat a aparut si o eroare ceva de genul, supply voltage low si ceva cu minus - ,dar nu am mai apucat sa o salvez.Maine vreau sa verific sigurantele apoi sa refac lipiturile pe ceasuri.Alte idei?Multumesc.

17121448_1213389538729982_1655612940_o.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ai ce sa verifici pe 25-imobilizator la Golf 4 - trebuia sa verifici pe 17- ceasuri - incearca sa refaci lipiturile la pinii 2 si 17 din mufa verde a ceasurilor si vezi daca functioneaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi pentru raspuns Florine,baiatul mi-a scanat toate modulele si la fel era si cu 17,nu putea fi citit.Eroarea asta aparea chiar si dupa stergere.Singurul modul care a putut fi citit a fost motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca nu ii apare 17-Instrumente, normal ca nu poate sa porneasca.

Verificati sigurantele - daca sunt ok, incercati cu alte ceasuri.

Daca masina nu are climatronic, nu se poate accesa AC-ul....fiind manual

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Siguranțele sunt ok,refăcut lipiturile la pinii de pe ceasuri,niciun rezultat.
Cred ca o sa îl dezactivez pana la urma ca nu ii dau de cap.As vrea sa verific și bobina din contact poate se rezolva asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incerci cu alte ceasuri - nu dezactivezi cand nu e cazul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astăzi am folosit din nou cea de a doua cheie după ce am luat bateria acasă pentru a o pune pe redresor și minune,merge.Am testat prima cheie și imobilizatorul clipește,cred ca e dus cipul fiindca nu il pot recoda,în câmpul 22 îmi arata 0 în loc de 1.Explicatia cred ca imobilizatorul s a blocat după primele încercări de a o porni cu prima cheie iar când am testat o pe cealaltă nu a funcționat fiindcă era blocat,iar de atunci eu am testat doar folosind prima cheie.Curios e faptul ca nu inteleg cum se poate duce cipul după ce mergi cu masina o parchezi iar dupa o ora te întorci si nu mai pornește deși cheia nu a suferit șocuri intre timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se mai intampla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

am un VW Bora din 2000 de doi litri la care i-am inlocuit carcasele la ambele chei, avand grija sa montez toate piesele component exact in aceasi pozitie, baterii placuta cu cele doua butoane de inchidere deschidere, inclusiv cipul si deatunci imi apare ,, wegfahrsperre aktiviert" imi este activat sisemul de imobilizare, iar masina porneste si imediat dupa doua secunde se opreste, am mai facut aceasta operatie de inlocuire si la alte masini, inclusiv VW Passat si nu am intimpinat asemenea probleme, cum as putea dezactiva aceasta functie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu poti dezactiva aceasta functie, dar esti sigur ca ai mutat si cipurile din chei ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

13 hours ago, freddybb said:

am un VW Bora din 2000 de doi litri la care i-am inlocuit carcasele la ambele chei, avand grija sa montez toate piesele component exact in aceasi pozitie, baterii placuta cu cele doua butoane de inchidere deschidere, inclusiv cipul si deatunci imi apare ,, wegfahrsperre aktiviert" imi este activat sisemul de imobilizare, iar masina porneste si imediat dupa doua secunde se opreste, am mai facut aceasta operatie de inlocuire si la alte masini, inclusiv VW Passat si nu am intimpinat asemenea probleme, cum as putea dezactiva aceasta functie

ce erori ai pe ceasuri ? refa lipiturile la mufa verde.

daca tot nu porneste si esti sigur ca ai mutat cipurile, posteaza codul calculatorului de motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fara doar si poate am mutat si cipul aflat intr-un tub se sticla cu diamtrul  de vreo trei mm si lungimea de vreo opt-noua in carcasa noua si in aceasi pozitie!

unde se afla mufa ,,verde''??, defectiunea mi-a aparut din momentul cand am inlocuit carcasa si in final as mai avea doua intrebari, daca dezactivez sistemul de imobilizare sistemul de alarma ramane activ, iar a doua intrebare daca e posibil sa se ii defectat ceva printr-o manevra, operatie gresita, mentionez ca am mai schimbat baterii si carcase fara sa fii avut asemenea probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. poate ai deteriorat cipul.

2. mufa verde este pe ceasuri

3. da, ii poti face immo off, trebuie sa stim exact ce ecu ai pe masina - oricum, nu merge pe mufa OBD ci numai desfacut - nu are legatura cu partea de alarma ci doar cu pornirea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 7/3/2017 at 8:45, F l o r i n a scris:

1. poate ai deteriorat cipul.

2. mufa verde este pe ceasuri

3. da, ii poti face immo off, trebuie sa stim exact ce ecu ai pe masina - oricum, nu merge pe mufa OBD ci numai desfacut - nu are legatura cu partea de alarma ci doar cu pornirea

intr-o masura, am rezolvat problema, am scos calculatoru, l-am dus la un electronist care i-a dezlipit un circuit integrat la care i-a facut o reprogramare cu un program denumit ECU VONIX practic a eliminat conditia recunoasterii cheii, 

nu am deteriorat cipul de asta sunt f sigur, am mai inlouit baterii, ba chiar am mai schimbat si o carcasa in urma cu ceva timp la un Passat, fara sa intimpin nici o problema, l-am scos cu grija cipul, fara sa-l zgarii, efectiv am scos componentele din carcasa veche caruia i s-a rupt balamaua in care era fixata cheia propriuzisa si le-am montat in carcasa noua respectand si sensul de montare a cipului, mentionez ca timp de cateva zile am circulat cu masina introducand cheia in contact, apoi rasuceam cu carcasa dupa care asezam carcasa cu legatura de chei undeva intr-un locas aflat sub manerul franei de mana, defectiunea a aparut, abia dupa ce am inlocuit carcasele la amandoua chei, ce m-ar mai interesa in continuare ar fi cum as putea reprograma telecomanda, pt ca nica aceasta nu mai functioneaza neavand nici o telecomanda functionala

Modificat de freddybb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pacat ca ti-a facut immo off - trebuia cautata si remediata problema, avand in vedere ca era ceva aparut in urma schimbarii de carcasa, la cheie.

Sincronizarea telecomenzii - nici aceasta nu trebuia sa se piarda.... - se face cu VCDS-ul, pe 46- convenienta - 10 - adaptari (daca masina are geamuri electrice)

Daca are geamuri manuale, se face pe 35

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Va salut.Am o problema la al meu Golf 4 AHF.Nu porneste cu niciuna din chei.se aprinde in bord alternativ martorul de la imobilizator, dau la automat si dupa 1-2 secunde se opreste.Repet, cu ambele chei asta.Deci ma gandesc ca nu e din cipul cheii/lor.Ce e de facut?

Am gasit pe net ca se poate dezactiva imobilizatorul folosind un IMMO DRIVE BOX.Functioneaza? Sau alte variante.Multumesc.

 

descărcare.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce erori ai??

De ce sa dezactivezi immo?? Cauta pe cineva sa ti citeasca pinul si rescrii apoi cheile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!