Jump to content

Imobilizator - probleme


Ice_2k
 Share

Postare recomandată

Salut, am si io o intrebare... cum functioneaza de fapt imobilizatorul? Cand/cum se face comunicatia cu chip-ul din cheie? La punerea contactului? Dupa pornirea motorului? Prin unde radio? Prin contact direct? De ce intreb asta? Pentru ca martorul de imobilizator se aprinde in bord dar am pornit masina fara nici o problema folosind cheia de plastic! (e adevarat ca aveam si cheia normala in buzunar, deci daca se face prin radio comunicarea, e irelevant). Aveti idee care e treaba? E posibil sa fie dezactivat imobilizatorul? Mersi mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vioelectric

nu cred ca este dezactivat dar si cu cheia de plastic poti porni (e a treia de rezerva) din cat stiu eu la punerea contactului se alimenteaza cu curent o bobina care se afla in jurul contactului si astfel se produce un fel de camp magnetic care are rolul de a alimenta si citi informatia din acel cip care se afla chiar si in cheia de plastic :D dar daca vrei sa vezi de lucreaza immo scoate mufa din dreapta bord si o sa vezi ca nu porneste ( 1 sec si se opreste) asta ar fi o solutie desi apoi iti trebuie vag-comul pentru a reseta anumite erori sau ar mai fi o solutie cu alta cheie(care sa potriveasca in butucul contactului ,bineinteles nu ale tale cele 3... :D )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vioelectric

am uitat... cheia ta din buzunar nu are cum o citi :D decit daca stai cu buzunarul pe contact( f aproape) :P , martorul din bord sta aprins din cat stiu eu atunci cand sa pornit masina cu alta cheie :D , dar sunt pe forum altii mai "periculosi" care te pot lamuri mai bine( electricu, andi tdi s.a. )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hm... si cheia de plastic are chip? de ce mai e de plastic? si alimentare se face prin camp magnetic? esti sigur sau te gandesti ca e o posibilitate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt pe forum altii mai "periculosi" care te pot lamuri mai bine( electricu, andi tdi s.a. )

Ok, sa vedem ce au si ei de zis cand "ajung" p-aici :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pe bord un bec cu o masina cu cheie, care se aprinde la contact, dar VAG-COM nu vede un modul de immobilizer. Se poate ca acesta sa apara la scanare numai atunci cand sunt erori?

Eu pornit motorul "din fire" atunci cand bordul era desfacut de se monta alarma. Daca aveam immob, nu ar fi trebuit sa nu mearga?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cheia de plastic are si ea chip..... motorul porneste fara nici o problema, becul se stinge. nu e nici o diferenta fata de cheia de metal. ( incercat asta :D )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

daca ai VAG-COM sau alt tester scoate siguranta 11 (5A) . porneste cu cheia masinii si daca ai imobilizator porneste masina si dupa 1 secunda se opreste (nu este alimentat cu curent bordul si implicit imo).

Dupa ce pui siguranta la loc trebuie sa stergi erorile aparute pe Engine, ABS si Airbag (toate sunt de genul no comunication/intermintent)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai VAG-COM sau alt tester scoate siguranta 11 (5A) . porneste cu cheia masinii si daca ai imobilizator porneste masina si dupa 1 secunda se opreste (nu este alimentat cu curent bordul si implicit imo).

Dupa ce pui siguranta la loc trebuie sa stergi erorile aparute pe Engine, ABS si Airbag (toate sunt de genul no comunication/intermintent)

Si treaba asta sigur nu-mi afecteaza nimic? Cum ar fi airbag-urile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imobilizatorul este de tip transponder... are o bobina care genereaza camp magnetic iar cheia are un mic transponder pe care bobina il "citeste" cand este in aria ei de acoperire.. inclusiv cheia de plastic are un chip inauntru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Automotive Electronics

:D

Ok, sa vedem ce au si ei de zis cand "ajung" p-aici :D

<{POST_SNAPBACK}>

:D Eu cred ca intai ai pornit masina cu cheia buna si apoi ai pornit-o cu cheia de rezerva.Mai astepti cam 10 min. dupa ce ai pornit-o cu cheia buna si apoi sa incerci cu cheia de plastic,ar trebui sa nu porneasca :unsure: :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cheia de plastic are chip transponder.. cel putin a mea de la bora avea..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:)

:) Eu cred ca intai ai pornit masina cu cheia buna si apoi ai pornit-o cu cheia de rezerva.Mai astepti cam 10 min. dupa ce ai pornit-o cu cheia buna si apoi sa incerci cu cheia de plastic,ar trebui sa nu porneasca :blink:  :D

Nu e cazu'... am coborat si-am pornit masina cu cheia de plastic la cateva ore dupa ce-am oprit-o... deci probabil ca si cheia de plastic are chip inauntru cum zice lumea p-aici...

@voinea: mi-e cam tarsha sa scot siguranta aia si sa incerc fara ea, in special din cauza erorilor aparute la airbag-uri... nu sunt chiar atat de curios incat sa merite riscul :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pe bord un bec cu o masina cu cheie, care se aprinde la contact, dar VAG-COM nu vede un modul de immobilizer. Se poate ca acesta sa apara la scanare numai atunci cand sunt erori?

<{POST_SNAPBACK}>

Daca accesezi grupul Immobilizer (25?), in fereastra ce se va deschide va fi afisat mesajul "BITTE ADDRESS 17 EINGEBEN" (sau ceva similar -- citez din memorie), ceea ce inseamna "Introduceti adresa 17", corespunzatoare modulului Instruments.

Morala: la Golf IV (nu stiu sigur daca la toate modelele, dar la mine asa este, si se pare ca si la tine este la fel), pentru a interoga erorile legate de immo, accesezi modulul Instruments (17).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

credeam ca VAG-COM gaseste toate modulele, cand parseaza adrese la auto-scan. Stiu ca la o Bora din 2001, a aparut eroare la auto-scan la immob.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut!

Intr-o luna am patit de 3 ori o chestie: cand am dat sa pornesc motorul, s-a oprit din pricina imobilizatorului, cu mesajul ... "wegfahrsperre...". La a doua incercare a fost ok. Este cumva imob pe duca, sau de la ce naiba poa' sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu mai patesc din cand in cand (de vreo 3 ori in 4-5 luni). se pare ca la mine cauze este setul voluminos de chei plus un breloc metalic ce ar putea "interfera". nu cred ca sint probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la un test vag -com sar putea sa-ti dea bobina aia din jurul contactului (care face camp magnetic alimenteaza si citeste codul in acelasi timp)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
unde sa afla componenta electronica ce contine codul?

<{POST_SNAPBACK}>

Poate ca numai in cheile de tip briceag exista componenta electronica ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de cand e pus imobilizatorul pe VAG-uri ?

Intreb pentru ca la fost mea masina (passat B4 din 1996), am primit doar o cheie de la proprietarul care mi-a vandut-o, si am facut o copie la cheie, care cu toate ca mergea perfect la deschis portierele, cand bagam "copia" in contact, pornea motorul dar murea imediat in 1-2 secunde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ieri am patit si io treaba asta prima data intr-o luna jumate. ce-i drept, de vreo 4 zile mi-am pus alarma asa ca mai am o telecomanda pe langa cheia briceag dar nu cred sa fie asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde sa afla componenta electronica ce contine codul?

<{POST_SNAPBACK}>

Componenta electronica ce contine codul se afla in partea opusa beculetzului (la mine are o nuanta verde si seamana cu beculetzul.........doar ca mai mic si fara fasung)

Este f. bine fixata si este de preferat sa se foloseasca un ac pt. a-l scoate.

Poti incerca sa il schimbi cu cel de la celelalte chei de rezerva (chiar si cea de plastic),dar nu rezolvi prea mult pt. ca am incercat eu si nu prea a fost diferenta (eu am alarma cu pager si cred ca interfereaza cu acesta.)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact cum zice driver_tdi este cea opusa becului.. nu e semnul negru de pe partea metalica.. se poate scoate de acolo, dar daca se intampla rar eu zic sa ignori problema, mai exista tot felul de interferente dubioase. Eu in fatza casei mele nu pot activa alarma la nici un fel de masina.. decat daca stau lipit de ea ( as ca un exemplu )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!