Jump to content

Golf 6 - 2.0 TDI CR


Crisilo
 Share

Postare recomandată

Dacă stau într-un a 3-a, ar trebui să am permis și săptămâna viitoare :p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In sfarsit am reusit sa-i fac si eu "toaleta" masinii mele, pentru ca in noiembrie cand am cumparat-o ajunsesem la fundul sacului si nu s-a putut.

Costurile (pe factura) au fost:

- kit distributie SKF-        800

- pompa apa AIRTEX -    140

- Ulei Castrol 5 L -           240

- filtru aer Mann -              50

- filtru ulei Mann -              35

- filtru combustibil Mann -  90

- filtru polen Mann -           55

- antigel G12 1,5 L -          25

- manopera -                   350

 Total                            1785

Pretul include TVA si am garantie 24 de luni pentru ca piesele au fost furnizate de ei.

Vreau sa spun ca din punct de vedere al serviciului nu se putea mai bine. Service-ul este foarte curat, baietii foarte amabili si punctuali, chiar daca eu am stat tot timpul printre ei si poate i-am deranjat cu intrebarile sau prezenta. Curat si elegant. Daca doriti un serviciu bun va recomand sa mergeti aici:

https://www.google.ro/maps/place/GI+EUROSERVICE/@44.4219641,26.2029887,17z/data=!3m1!4b1!4m2!3m1!1s0x40b1fc082e48963f:0x5686a118879e771b?hl=ro

Acum ce credeti pretul a fost bun?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noiembrie 2009. 123000 km dar nu cred ca-s reali. Pe masina am avut distributia originala. Mecanicul mi-a zis ca mai mergea 20000 fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Ma lamureste si pe mine cineva cu exactitate?

Am luat un Golf 6 variant (AJ5), fabricat in 2013, cu motor de 2.0 TDI, de 140 cai

1. motorul este CR cu 16V?

2. care este codul motor? (unde il gasesc eventual)... este acel MKB? CFHC cumva?

3. este motor cu DPF?

4. specificatia pt ulei motor este vw 507 00?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari. A facut cineva recent update de soft la aceasta motorizarela VW? Am un CBDC pe Golf si un CBAB pe Audi si voiam sa fac update la urmatoarea revizie la ambele insa un amic a facut recent acest update in urma unei revizii (masina de munca) si are urmatoarele simptome:

Uneori la pornirea la rece, imediat dupa pornire, mie imi suna ca motorul nu merge regulat, ca si cum ar merge in 3. Daca ii dai un sprit la acceleratie isi revine instant sau daca mergi cu ea 2-3 minute la fel, isi revine. Insa nu are probleme la plecarea de pe loc, masina trage fara probleme, si cel mai straniu, ralantiul nu oscileaza. Am mers si cu a lui si cu a mea si nu sesizez nici o diferenta la putere sau la felul cum trage sau merge la ralanti. Pe tester nu are nici o eroare iar valorile injectoarelor is in parametri. Dar pur si simplu are acest comportament uneori la pornire. Plus imi spune ca face regenerarea mai des decat inainte. Vreo idee? Nu de alta dar acum imi e ca updateul a cauzat acest lucru si ma gandesc serios sa il refuz la masinile mele cand voi merge cu ele la revizie.  

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e o vorba: lucrul care merge bine nu-l modifica

trebuie sa vezi intai ce aduce in plus respectivul update si daca merita cu adevarat sa il faci

update inseamna teoretic mai bine, dar nu e totdeauna valabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 3 ore, ViBogdan a scris:

Salutari. A facut cineva recent update de soft la aceasta motorizarela VW? Am un CBDC pe Golf si un CBAB pe Audi si voiam sa fac update la urmatoarea revizie la ambele insa un amic a facut recent acest update in urma unei revizii (masina de munca) si are urmatoarele simptome:

Uneori la pornirea la rece, imediat dupa pornire, mie imi suna ca motorul nu merge regulat, ca si cum ar merge in 3. Daca ii dai un sprit la acceleratie isi revine instant sau daca mergi cu ea 2-3 minute la fel, isi revine. Insa nu are probleme la plecarea de pe loc, masina trage fara probleme, si cel mai straniu, ralantiul nu oscileaza. Am mers si cu a lui si cu a mea si nu sesizez nici o diferenta la putere sau la felul cum trage sau merge la ralanti. Pe tester nu are nici o eroare iar valorile injectoarelor is in parametri. Dar pur si simplu are acest comportament uneori la pornire. Plus imi spune ca face regenerarea mai des decat inainte. Vreo idee? Nu de alta dar acum imi e ca updateul a cauzat acest lucru si ma gandesc serios sa il refuz la masinile mele cand voi merge cu ele la revizie.  

 

Multumesc!

Eu am facut-o la Tiguan 2.0 TDI Motor CBAB

aceleasi probleme, exact cum le descrii tu. DOAR ca......? eu le am deja dinainte Softului nou "Dieselgate" speram cu actualizare Softului eventual sa dispara.

Erori nici eu nu am, DAR? injectoarele numai sunt deloc in parametri.......si asta este cauza.

STG 01 Engine

Funkt. 08.

Block: undeva intre 72- 77 (mi-se pare)

se afiseaza 3 valori

1: nu are voie sa depaseasca -45 ms ( exemplu -60 ms )

2: nu are voie sa depaseasca  -15 ms ( -20 ) spre exemplu aicea la mine este o valoare undeva la -27 ms ( inseamna: depuneri pe injector)

3. valoare nesemnificativa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect ce spui. Eu ma gandeam ca acest update vine sa mai repare din problemele ridicate la adresa normelor de poluare. Pe prietenul meu in cauza nu-l deranjeaza dindata ce masina este de companie, insa eu nu as vrea sa ma complic fara sa fie nevoie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CBDC, am facut update-ul acum o luna. Nu am sesizat vreo problema, nici la pornire, nici in mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru feedback. Regenerarea o face mai des dupa update? Sau e la fel, la 1000km in oras (la mine daca nu ma insel asa face)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am CBDC, am facut update-ul cam acum 2 luni, de atunci regenerarile sunt mult mai dese(~400 km..mers 65% extraurban) iar la rece cand schimb din a 2 a in a 3 a...pe la 1800-1900rpm masina "da in gat".Inainte de update nu aveam probleme, acestea au inceput fix in prima dimineata dupa update.
 

Modificat de Havoc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de feedback. Asta inseamna ca update-ul fie expune niste probleme la motor, acoperite de vechiul soft, fie cauzeaza niste probleme. Oricum, sunt hotarat sa refuz update-ul la prima revizie pentru ambele CBAB si CBDC. Vorba colegului de mai sus...daca merg bine asa cum sunt acum, nu vad de ce m-as complica. Cand or deveni obligatorii, atunci nu am ce face, dar pana atunci...

Modificat de loghy
Quote post anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine, pe mine m-a mancat si acum trag...solutii se pare ca nu exista, momentan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

19 hours ago, cocosound said:

Eu am facut-o la Tiguan 2.0 TDI Motor CBAB

aceleasi probleme, exact cum le descrii tu. DOAR ca......? eu le am deja dinainte Softului nou "Dieselgate" speram cu actualizare Softului eventual sa dispara.

Erori nici eu nu am, DAR? injectoarele numai sunt deloc in parametri.......si asta este cauza.

STG 01 Engine

Funkt. 08.

Block: undeva intre 72- 77 (mi-se pare)

se afiseaza 3 valori

1: nu are voie sa depaseasca -45 ms ( exemplu -60 ms )

2: nu are voie sa depaseasca  -15 ms ( -20 ) spre exemplu aicea la mine este o valoare undeva la -27 ms ( inseamna: depuneri pe injector)

3. valoare nesemnificativa

La injectoare m-am gandit si eu in prima instanta si l-am sfatuit pe amicul meu sa faca o diagnoza in acest sens, dar totul i-a iesit in parametri. Eu ma astept ca un injector cu probleme sa faca probleme constant nu doar la pornire si doar uneori. Foarte curios. Plus ca din cate imi spune el, a constatat acest detaliu fix la prima ziprima pornire de dupa ce a luat-o din service pentru revizie si update.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare! La 2.0, 140cp, CFFB am gasit curele de distributie de 25 si 30 mm, este indicata cea mai lata?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Buna seara!

Va rog sa ma ajutati cu niste sfaturi:

Maine vreau sa cumpar un Golf 6 2.0 TDI 140 hp 10.2009.

Este modelul Highline, km 159.000 (la reprezentanta mi s-a zis ca in 03.2014 avea 96.000 km)

Este ciudat pentru mine ca are doar 5 trepte de viteza. Este ceva in neregula cu acest lucru?

Motorul este CR Euro 5 daca bine am inteles?

De cand este in tara 10.2014 (117.000 km) nu s-a schimbat mare lucru la ea, nici distributia. Eu tare ma tem ca nici inainte... e posibil ?

Pretul de 7700 Eur (negociabil) este ok?

Va rog cat mai multe sfaturi, atasez si ceva poze cu masina.

Multumesc frumos!

 

25F7C8A8-5CEC-4571-B570-B83B11E8CC2F.jpeg

1A89A780-E63B-41E1-8530-228EAA7F8DFF.jpeg

12815A18-2E17-4912-B695-7240F72B2768.jpeg

Modificat de flotheboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mare atentie la km,ceva nu se potriveste daca acum are 117.000

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In 2014 avea 117.000, atunci a fost adusa in tara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand, pe echiparea Highine s-a pus in standard tempomat si comenzi pe volan.

motorul de 110 cai are 5 trepte, cel de 140 cai are 6 trepte de viteze.

La diesel adus din afara e greu de crezut ca are km astia, dar nu imposibil. Masina sotiei este din 2010 si are 101000km, deci se poate. Nici eu nu i am schimbat distributia. Masina am luat o la comanda. La sh e o loterie, cele mai multe sunt tepe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!