Jump to content

Diferenta ulei Romania-Germania


mocris
 Share

Postare recomandată

Mda cu abtibild romanesc , am verificat la alte magazine si 80% au codul de bare 9 si scris romanesc pe spate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici la mine nu consuma mult 5w30 dar dupa 3k de km. avea un zgomot de tractor de ziceai ca motorul are peste 500k. Plus cand l-am dat jos a curs ca motorina, nu este asta uleiul potrivit pentru PD. O fii bun pentru mediu, dar pentru viata motorului, eu zic  sa pui 5w40 , compatibil pentru acest tip de motoare.Pune un LM, Ravenol, Motul 5w40 pentru PD si ai sa-mi dai dreptate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms uleiul l-am luat pt 320d e90 in tdi non pd aveam elf 5w40 care era excelent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Ce pot sa spun,la masina din semnatura nu stiu ce fel de ulei a folosit vechiul proprietar dar eu dupa ce am luato la 210 000 km,ca orice om am schimbat distributiea,filtrele si uleiul luate de la casa mama VW  Roma Italia ca toate fiind oeiginale.Am gasit cureaua de serviciu cu stanta made in Romaniea,iar uleiul castrol EDGE 5W 30 care mia spus ca este facut si este bun pentru toate tipurile de VW(si am platit 25€ pe litru) care dupa 2000 km a trebuit sa l schimb pentru ca motorul era prea zgomotos fata de cum era cand am cumparato.In urmatorii 15 000 km am schimbat circa 3 tipuri de ulei iar la 230 000 km a trebuit sa schimb axul cu came,tachetii si tot ce cuprinde aceasta operatie la un cost de 800 000€.Dupa reparatie am bagat ulei castrol EDGE turbo diesel Titanium FST 5W 40 cumparat din Romaniea in bidon de 5 lt manufacturat in UE cu cod de bare Germania,dupa  circa 6 000 km l am inlocuit cu acelasi tip dar luat din Italia,acum am 7 000 km si dimineata pana se incalzeste un pic uleiul motorul este mai galagios dupa care revine,clar ca uleiul la acesti km si a pierdut din calitate.Insa am observat ca uleiul din Romaniea era un pic mai galben decat cel din Italia si mirosul era diferit insa bidoanele erau aceliasi cu aceleasi eticheta si exact identice.Dilema mea este oare de ce dupa 7 000 km un ulei isi pierde din calitate?Vreau sa spun ca daca ar fi dupa nevastamea sau uni din amici,masina functioneaza normal cu acest ulei chiar daca are peste 7 000 km insa ei cand pun contactul pleaca si manelele iar urechea lor si gandul este deja in alta parte,iar cand li se strica masina se intreaba"oare ce are ca pana acum a mers perfect".Oare de ce nu este scris pe bidon si tara unde este facut acest ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De banii pe care i-ai pe reparatie, iti cumparai un Ferrari, si-ti ramaneau si bani de benzina  :lol:

Scuze, dar nu m-am putut abtine  :D

Ca sa fiu si on topic: schimba Castrol-ul daca nu esti multumit de el, nu prea conteaza unde este produs. Este un ulei mai fluid, fata de altele, la aceeasi clasa de vascozitatate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai, castrol se spune ca este pt vw , iar daca este mai fluid, de ce dupa 7 000 km dimineata la prima pornire pana se incalzeste un pic motorul este mai zgomotos?Iar tu crezi ca nu este nici o diferenta intre un ulei facut la Turci sau contra facut? Normal ca atunci cand nu iti convine ceva il poti schimba.Insa eu am vrut o parere de diferenta daca cineva are!Iar daca stii un Ferarii cu 2000€ ma intereseaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Or fi si tachetii mai obositi si toate internele au ceva uzuri. E normal sa devina putin mai galagios.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat totul din chiulasa plus rectificat chiulasa inainte de acesti 7 000 km , zic ca asta cu uzura ar cadea ,oricum maine sar putea sa schimb uleiul si pentru convingerea mea am luat acelasi tip de ulei insa de la un alt reprezentant numai ca bidonul si eticheta sunt la fel cu cel care il am in motor acum.Sunt curios cum va suna motorul in prima dimineata.Am sa revin.Apropo am 247 000 km si am complectat circa 0,600 lt in 7000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In urmatorii 15 000 km am schimbat circa 3 tipuri de ulei iar la 230 000 km a trebuit sa schimb axul cu came,tachetii si tot ce cuprinde aceasta operatie la un cost de 800 000€.

Pana in 800 000 euro, cumperi vreo 3 ferrari 458.

Motorul este mai zgomotos tocmai din cauza ca uleiul devine si mai fluid la temperaturi crescute, iar la temperaturi scazute este vascos si nu asigura o lubrifiere optima, in ambele cazuri motorul e zgomotos. Cauta un ulei cu proprietati mai bune, ai la dispozitie topicul legat de uleiuri pentru PD. 

Atata timp cat uleiul este fabricat de Castrol, nu are importanta in ce tara este fabrica, pentru ca se folosesc aceleasi retete. Diferenta este intre un ulei contrafacut si unul original.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, ai dreptate eu am gresit , in loc de 800€ am scris 800 000€ se poate intampla oricui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cand am cumparat masina avea de la reprezentanta vw pus ulei Castrol Edge 5v30 Long Lufe III. Am facut 15k km si am constatat ca nu a consumat nici un miligram. Acuma am pus tot la reprezentanta vw unde am facut revizia, acelasi ulei.

Masina e VW 2.0 TDI motor CFFB de 140hp cu DPF din 2012 cumparata la doar 28.000km.

Motorina folosesc numai din acel sortiment scump aditivat de la petrom/omv sau rompetrol.

Oare sa schimb uleiul, daca nu consuma? Intreb pentru ca am citit topicul si Castrolul e destul de hulit. Motorul nu se aude, dar e primul diesel din viata mea, deci nu sunt experimentat in zgomote.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si legatura cu acest topic e...?

 

si eu unul nu inteleg pe asta: cum sa fie castroul cu aceeasi norma mai putin vascos decat alt brand cu aceleasi specificatii? daca aceeasi vascozitate pe eticheta..i mean :sly: ? Vascozitatea e ceva masurabil, nu e ca cititul in stele de exemplu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vâscozitatea este influențată de temperatură, în fișele tehnice sunt trecute vâscozitatile la 40°, 100° și VI. Cei care au studiat cât de cât cum sta treaba cu uleiurile, o sa recomande un ulei în funcție de fisa tehnică. Se găsesc pe internet multe articole interesante despre uleiuri, studiați puțin și apoi o sa știți mai bine cum sa alegeți un ulei, indiferent unde este fabricat. Spre exemplu, am cumpărat o data ulei original de la o reprezentanță di DE, și era fabricat în Indonezia, nu a fost nicio diferență fata de cel fabricat în DE.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

 

Am achizitionat de curand un W GOLF 4 1,6 16v 77kw, cod motor BCB (adus recent din Germania). Urmeaza sa fac schimburile de filtre si ulei.

Ce ulei ma sfatuiti sa bag? Castrol 5w30, 5w40 sau 10w40?

Multumesc!

Modificat de Cristinel1988
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ulei doar 5w40, nu altceva!  sa nu te puna dracu sa bagi 10w40, ca firme nu baga castrol, poti baga orice altceva, Motul/Ravenol/Fuchs/LM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nu ai dreptate!

La service-ul la care merg eu, si cunosc patronul, are, de la o anumita firma, o flota de VW: Caddy, Golf si Crafter.

TOATE merg pe Castrol! Iar contractul de service e de cativa ani, masinile circula Km buni, si nu au fost probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

eu la golf-ul 4 1.9 TDI PD de cand am luat masina am mers numai cu Castrol 5W 40 pentru PD si nu am aveut nicio poblema, merge motorul f frumos si dupa 9 ani de utilizare, consuma intre schimburi (10.000Km) maxim 0.5 litri depinde de cat de turat merg cu motorul in general pe autostrada este momentul in care "consuma" la turatii de peste 3000 constant

dar.......acum doua luni am aruncat un bidon de Castrol cumparat din comert fiindca era foarte ciudat la textura....culoare singurul lucru care l-am remarcat era ca bidonul avea pe spate mai multe folii(3-4) in diferite limbi, iar mecanicul mi-a zis ca sa caut doar bidoanele care au doar in engleza si sub ea in romana in romana , din spusele lui a mai intalnit fenomenul

la golf-ul 6 pe care doar ce l-am luat ma gandesc sa merg pe uleiul original VW sau pe Vapsoil dedicat VW pentru ca aceste uleiuri sigur nu sunt produse in Romania sau Turcia, ar trebuie sa fie ceva calitate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Aveti careva idee unde e produs uleiul Mobil din gama  Delvac ? Ma refer cel care se comercializeaza pe piata din Romania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In Turcia, la aceeasi rafinarie unde se produce si Costrol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!