Daros

Baterie Golf V

693 postări în acest subiect de discuţie

Ce baterie este recomandată pentru Golf V 1.4 benzinar full electric? Bateria care şi-a dat duhul după 5 ani şi jumătate de funcţionare este Varta, 44Ah, 200A la pornire.

Cineva mi-a spus că am avut pe maşină baterie subdimensionată,

Modificat de WVWZZZ
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Bateria cu care "Hans" a scos masina ta pe poarta fabricii este de 44Ah (220A). Codul este J1P (il gasesti pe stikerul din portbagaj) daca vrei sa verifici informatia. :blah_:

Prin urmare, inlocuieste-o cu ce a zis Hans :)

Modificat de WVWZZZ
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pe 1.9 TDI aveti idee ce baterie ar fi cea mai potrivita ???

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

depinde de consumatori, a mea originala cand a venit cu masina, inca e pe masina :) e o VARTA 12V , 61Ah 330A DIN, 540 A EN/SAE si inca lucreaza minunat ;)

dar stiu ca poti sa pui si un pic mai maricica de 70, 75 Ah

numai bine

Modificat de gtigabi
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pe 1.9 TDI BKC eu am avut bateria originala Varta de 12v si 72 Ah.Am cumparat acum una identica! :(

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

EU am tot 1,9tdi bkc dar a mea este de 61Ah si in dimineata asta si a dat duhul, nu a vrut sa porneasca :icon_thumright: a trebuit sa iau curent de la alta masina

24012010015f.th.jpg

Modificat de Paul_VW
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

eu am bosch silver de 74ah... face fata

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pe 2.0 SDI am BOSH Silver de 74 sau 75 Ah este bateria originala a masinii si si-a facut treaba chiar si la ora asta tarzie din noapte cand sunt -24 de grade cred ca Celsius ... sper sa nu-mi dea termometrul peste cap. Apropo nu are nici o treaba daca e bateria mai mare ca amperaj decat cea pe care ati avut-o inainte e chiar benefic pe timp de iarna pt ca ajuta la pornire si ajuta si consumatorii imediat dupa pornire (luminile automate, incalzirea in scaune, RCD, incalzirea lunetei, a oglinzilor,incalzirea duzelor de la stropitoare) iar alternatorul nu o sa se chinuie sa incarce pt ca are acel releu de incarcare ce livreaza acelasi curent de incarcare indiferent de tipul bateriei (uscat sau cu gel) sau de amperajul avut (61-75Ah).Aceeasi explicatie este si pentru consumatori care in mod sigur nu se vor arde pentru ca sunt protejati de relee de protectie si acele sigurante viguroase aflate in compartimentu motor.Chiar nu mai avem Dacia ca sa acceleram sa mearga stergatoarele mai repede sau sa se aprinda farurile mai tare sau sa bazaie radioul mai putin zgomotos. Recomand cu caldura modelul din imagine pentru toata gama de modele DIESEL (1.9 SDI/TDI , 2.0 SDI/TDI) Pentru benzina cred ca maxim 50-55Ah. Numai bine tuturor !

post-51074-1264465182_thumb.jpg

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat si eu bateria la TSI-ul meu, si spre surprinderea mea am baterie de 72 Ah!

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

eu pe golf v tsi am baterie varta de 44 ah.Am incercat sa pun una mai mare si sincer am observat la timp ca,tabloul de sigurante mirosea a ars . Acum fiecare face ce doreste.

Cei de vw mi-au zis ca asta e bateria pt ea si nu merge de amperaj mai mare.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

salut

ieri am schimbat si eu bateria de pe masina(cea din fabrica) era o Varta de 72Ah.ea inca mai mergea, dar invartea greu pe frig si am schibat-o cu un Banner facut in Austria de 74Ah.Pretul a fost 340 lei.Imi porneste f bine pe frigul asta.Sper sa ma tina macar 2 ani.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

daca este motor pe benzina este super ok o baterie de 44, doar pentru motoarele diesel este nevoie de una mai puternica, gen 61 in sus.

nu stiu daca au o foarte mare relevanta consumatorii raportat la puterea bateriei, deoarece aceasta ajuta doar la pornirea motorului, si ulterior alternatorul o mentine cand te deplasezi cu masina in regimul optim de functionare.

de regula e indicat sa se schimbe bateria veche cu una noua avand aceleeasi specificatii tehnice.

Modificat de ondin
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Mi-a murit si mie bateria , o VARTA 12V 72 AH si ma gandeam sa o schimb.

As prefera una putin mai mare ca am si 2 amplificatoare pe ea puse.

Ce-mi recomandati si de unde sa iau?

post-27766-1264683913_thumb.png

Modificat de N0NAME
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

NONAME,exact asa am avut si eu.Am inlocuit-o cu Varta bluedynamic,de 72ah,identica la dimensiuni.Mai mare ai putea incerca Bosch silver de 74 Ah,dar trebuie sa fii atent la lungime si latime sa-ti incapa.Pe mine m-a costat 380 lei,am luat-o de la un magazin de piese auto oarecare.La Practiker acceasi baterie costa 450 lei,asa ca atentie...

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Bateria este si in stransa legatura cu alternatorul, daca pot sa spun asa.

Daca puneti una cu amperaj mai mare ganditi-va ca si alternatorul munceste mai mult ca s-o mentina in parametri

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Ma bate gandul sa iau asa ceva: VARTA SILVER dynamic 577 400 078 3162

Ceva pareri?

Modificat de N0NAME
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

In general cat timp de garantie iti ofera vanzatorul? La o baterie mai de calitate....

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Cica garantie 18 luni la cea pe care vreau s-o iau eu.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

asa a venit si golful meu cu o varta de 44 A, de vreo 6 luni i-am pus un rombat de 62 A si nu a "tusit" chiar si la temperaturile astea scazute invarte motorul cu brio. e simpla treaba intra pe un site specializat in acumulatori auto si configureaza-ti bateria. oricum varta astea de 44 cred ca au fost puse mai mult din motive de economie nu ca ar fi ideale pentru motorizarea asta.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

http://www.advancedbatterysupplies.co.uk/v...rbatteries.html

aici va puteti face o idee despre marimea acumulatorului recomandat pentru fiecare model/ motorizare

Modificat de golfulet v
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles ca viitorul in acumulatori auto sta in cele pe gel! Densitate constanta indiferent de temperatura => amperaj mare indiferent de temperatura! (Nu stiu cat de sigura este informatia, dar asa mi s-a explicat). Aveti idee cam la ce bani ajunge o baterie de genul pentru Golf-urile noastre? In special pentru diesel 1.9/2.0TDI. Multumesc anticipat!

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

vezi sa nu pierzi cardurile cu coduri ... can vei schimba bateria o sa ai nevoie de ele... nu de alta dar cunosc pe cineva care era sa le arunce sotia...

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Exista Golfuri 5(sau alte generatii) care au 2 baterii? Caci in curiozitatea mea, la una din vizitele la cei de la Midocar, cand au ridicat masina pe rampa si am intrebat ce se gaseste intr-o cutie de plastic negru(de dimensiunea unei baterii cei drept) in stanga-spate, paralel cu evacuarea la masina mea (1.9tdi 4motion) au zis ca e o a2-a baterie. Cica unele au 2 baterii, dar nici nu au vrut sa desfaca aceea cutie sa vedem ce se ascunde sub ea(si nici eu nu detin rampa sau lift pentru curiozitati de acest gen). O fi o a2-a baterie?

Modificat de medley
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie facut ceva special cand se schimba o baterie la Golf V pentru ca sa ramana ECU alimentat continuu si sa nu se piarda nu stiu ce informatii si valori stocate acolo sau se poate schimba fara probleme?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

La mine cand am schimbat bateria nu a fost nimic deosebit.Am dat-o jos pe cea veche si am montat-o pe cea noua.Nu a trebuit sa introduc codul de la RCD,s-a resetat doar km(trip)...in schimb raman 2 martori de bord aprinsi,cel de la servo si cel de la ESP.Primul se va stinge dupa ce faci cateva viraje,cel de-al doailea la prima frana.Dupa asta am mers la un service pentru a verifica daca bateria incarca normal.Bafta!

Modificat de cata5maj
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!


Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.


Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • carpalex