Jump to content

Topic pentru probleme la care nu gasiti rezolvare in cadrul sectiunii


BLiTZ
 Share

Postare recomandată

Salut!

La Skoda Fabia din semnatura am carlig de remorcare din fabrica - cred. Problema este ca nu am cheia. Stie cineva daca se poate face cheie dupa eticheta si daca da, unde? Pun poza pentru exemplificare.

multumesc anticipat.

eticheta carlig SKODA.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, uneori cand ma apropii de semafor si las masina sa "curga" usor, indiferent daca franez sau nu (cu ea scoasa din viteza), sta singura turata pe la 1000-1500rpm.

Aveti idee de ce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Este cat se poate de normal. Si a mea face la fel de cand este ea. Turația de ralanti revine la cea normala imediat după ce mașina se opreste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, mi-am schimbat diuzele de la spalatorul de parbriz, mi-am luat unele noi OEM. Problema este ca bat prea jos, chiar in bratele stergatoarelor, aveti idee ce se poate face ca sa bata mai sus? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt modelul care improsca jetul pe parpriz ca o perdea si am citit ca nu au reglaj, de asta intreb. Arata cam asa:

775ed93e8cf0dcdaef9a5514067d46ff5.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca arunca jet de apa ca o perdea, nu merg reglate, doar desfundate cu un ac, daca e nevoie. "The windscreen washer system is set by the manufacturer and cannot be altered."
Am vazut ca unii au reusit sa le regleze de la baza, de sub grila in care stau fixate, au schimbat pozitia pana aruncau cum trebuie, dar nu e prea usor si nici nu merge intodeauna.
Am avut si eu problema asta si am luat din dezmembrari, am incercat pe masina vreo 4-5 bucati (la fata locului) pana am gasit una care sa stropeasca cum trebuie :)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La unele bagi surubelnita in fanta lata(cea orizontala)in poza ta si culiseaza sus/jos.Muncesteo putin fara sa o strici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De obicei, diuzele care merg reglate cum zice @Marius-Dan au o margine in relief pe care poti sa o misti cu degetul teoretic (pe Golf 4 e asa).

 

mk4.png

Modificat de ionu192000
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Poti sa spui de unte le-ai cumparat? Vreau si eu, am gasit doar unele care dau doua jeturi.

multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de la epiesa, cica ar fi OEM zic ei. am dat 30lei pe 2.

offtopic: n-ai vreo sonda lambda in plus? :D

Modificat de cashonly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc, la e-piesa am luat de care am scris inainte.

Modificat de Piticot7000
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am duzele incalzite. puteti sa-mi spuneti va rog cand merge incalzirea din duze ca nu este buton separat. Si oglinzile le am incalzite. La golf 3 erau legate pe degivrare lunete.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merg de cand pornesti motorul si pana il opresti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut, mi s-a oprit motorul in mers si nu o mai ia la automat. Tind sa cred ca s-a gripat compresorul AC, a facut zgomot o perioada buna de timp si l-am neglijat. Intrebarea este, daca achizitionez curea de motor fara AC, o sa se potriveasca? 

Modificat de cashonly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alternatorul se pare ca e gripat. Am aflat si despre curea, nu se potriveste de la motor fara AC la motor cu AC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut, ma puteti sfatui, daca se poate cu un simplu strap in blocul de lumini sa fac in asa fel sa se aprinda pozitiile atunci cand pun contactul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!Imi cer scuze daca postez unde nu trebuie, dar am o problema urgenta.M a sunat mama ca mergea printr o localitate si coseau unii iarba si i a sarit o piatra in geamul din spate dreapta si e tandari.Ideea e ca trebuie sa il rezolv urgent si cei de la service ul local mi au zis ca nu au cum sa mi comande geamul, decat luni.Mi au propus o varianta: sa iau un geam de la dezmembrari si sa mi l schimbe ei.Am cautat dezmembrari fabia din giurgiu, dar am gasit numaj hatchback, masina mea fiind break.Intrebarea este: se potriveste geamul din spate de la skoda fabia 1 hatchback la skoda fabia 1 break?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU, pe spate nu merg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nu imi merge lampa spate de ceață și lumina de marșarier la skoda fabia 1 (1.4 mpi 2001).Am verificat becurile (le-am si schimbat) și siguranțele și sunt bune.Ce altceva aș mai putea să verific?Am înțeles că lumina de marsarier se poate să nu meargă din cauza senzorului de pe cutia de viteză, ok, dar lumina de la lampa de ceață?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

radudorurus

Am mutat postarea la

 

Voi rezuma problemele:

  • bataie ocazionala tachet (unul sau 2)
  • rateuri usoare la relanti (rulaj neuniform)
  • zdranganit specific

Mi-ar fi de ajutor niste idei va rog.

Modificat de radudorurus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie inlocuiti tachetii hidraulici si facut reglajul culbutorilor . Motorul aceasta are un sistem combinat de ajustare a jocului la supapa (tachet hidraulic in bloc - tija impingatoare - culbutor reglabil cu surub)

reglare joc culbutor.pdf

vw-wi___rl_C.en-GB.S00.5305.00.wi__45824050.xml_xsl=3.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, exista vreun motiv pentru care se tot strica rulmentii la alternator? Adica bateau rulmentii cand am luat masina, un an mai tarziu au inceput sa huruie pana s-a gripat alternatorul, greseala a fost a mea ca am pus rulmenti de proasta calitate. I-am inlocuit cu unii mai buni dar, cateva luni mai tarziu, dupa un drum la mare se aude iarasi un huruit si pare sa fie tot dinspre alternator. Daca prima oara cand s-a gripat alternatorul eram in coloana si doar mi-a murit motorul, mi-e teama ca a 2-a oara sa nu fiu pe autostrada cu 3-4000rpm si sa se rupa fulia din arborele cotit.

Pot porni motorul cu cureaua de accesorii scoasa? In cazul asta restrang suspectii la: compresorul AC, rola intinzatoare sau alternator. Rola intinzatoare are cam 30-40.000km.

 

Modificat de cashonly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!