Jump to content

Probleme cutie viteza


BOGDANXTREM
 Share

Postare recomandată

salut.. spuneti mi si mie va rog.. al meu passat intra foarte greu in trapta a 5 a atunci cand sta pe loc ( cu / fara ambreiaj calcat).. in schimb in timpul mersului abolut nici o agatatura/ piedica., in nici o trapta... sa fie ceva dereglat? multumesc

Pana la urma vad ca tu vrei sa-ti singur probleme umbland la timonerie. Nu umbla acolo ca nu ai de ce, cutia ta functioneaza perfect! Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine se aude ca si cum ar agata ceva in cutie,iar cand apas ambreajul nu se mai aude.de regula acest sunet se aude pana se incalzeste motorul.Am un passat b6 2006 FSI 1.6cmc.A mai patit cineva asa?m-a poate ajuta cineva?Multumesc!

Modificat de coco367
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

sall , auziti am si eu o problema la un passat din 2006 b6 , cand merg cu masina si sunt in 1a merge foarte greu sa o scot din antaia daca este pe loc masina cu motoru pornit dar daca o scot din 1a cand merge masina iese fara nici o problema sau daca motorul este oprit iese bine . astept vrun raspuns cu vro idee de ce ar putea fi .ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare,

am reusit in sfarsit sa-mi rezolv problema, am inlocuit sincronul de la vit. 5, care era tocit in mod inexplicabil , fata de celelalte (care cred c sint mai des folosite), oricum operatie reusita, acum merge perfect......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat a costat distractia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,

In Campina, un atelier service mic, dar cu oameni foarte priceputi, manopera 650 ron, sincron (160 ron), am mai schimbat un rulment (50 ron) si crabotii de la manson, si citeva sigurante , uleiul din cutie - cost piese ~450 ron, + rulmentul de presiune 270 ron (avea uzura si daca tot am demontat cutia...) in total in jur de 1400 ron

Modificat de BOGDANXTREM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

am si eu o problema aparuta din senin: ieri nu-mi intra in treapta 2-a !parca maneta era intr-o pozitie nasoala.schimbam 1-3 . astazi merge perfect.o sa incerc si la rece sa vad daca intra!masina are 117k km .dupa ce am rezolvat alta problema satamana trecuta (3300€ ).acum alta surpriza..o parere? oricum merg la service sa vad..incredere nu am in nimeni. nici in cei de la VW italia pt ca am numar de GL si rasisti sunt peste tot:(

Modificat de casper_bdc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salutare..am si eu o problema..am un passat din 97' (cocoshat) cand pornesc se aude asa zis "chitzait" si la calcarea ambreiajului se schimba sunetul "chitzaitului" mai tare sau mai incet...am fost la un service.. mi sa spus rulmentul de presiune...

Bun..am cumparat rulmentul..cand am fost la dansii la service au constatat ca nimic nu era stricat!!! Specific ca am completat si uleiul...

Totul era in stare perfecta de functionare (placa pres., disc,rulment).. Dar daca tot comandasem Rulmentul am zis sal inlocuiesc... Dupa ce am montat cutia..zgomotul era la fel ca si inainte...va rog sa ma ajutati!!! Poate fi volant?? astept raspunsuri..Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vi se intampla sa nu intre in treapta 1 , 2 si marsarier mai greu ....e POSIBIL sa fie de la ulei ...se stie ca uleiul original a avut unele probleme de compatibilitate la cele cu 5 trepte , eu am bagat febi dupa cod VW si trecuse deja un an si n-am mai avut nici o problema ...incercati intai asta , iar uleiul intra foarte greu in cutie , se baga si pe la sonda de marsarier 1,9L...iar ca sa se scurga tot se desfac 2 busoane(altfel curge doar 0,70L-1l)....verificat in carte tehnica de mine si confirmat la reprezentanta .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar ai fost la o reprezentanta sau un service de cartier , cu mecanici buni ? macar aia la reprezentanta repara aceeasi marca )):

Eu am schimbat distributia la un mecanic cu service omologat , recomandat de fff multi , a lucrat la reprezentanta ...mi-a strans intinzatorul prea tare si l-a dat peste cap , asa ca am schimbat din nou distrib la reprezentanta.

La tine daca chitaitul nu e de la curea , si e de la ambreiaj atunci fi pregatit ca aia de la reprez sa-ti spuna sa schimbi tot chitul , s=ar putea sa fie volant ,iti patineaza ambreiajul ? sunt mai multe simptome , dar cel mai probabil daca e doar una din ele defecta schimbi tot chitul.Deci aia asa de prosti sunt sa nu-si dea seama ca daca era rulmentul nu mai intra in viteza si s-ar fi auzit doar cand apasai ambreiajul ...atunci lucreaza rulmentul doar la apasarea ambreiajului.Daca se aude si cand apesi ambreiajul e posibil sa fie 70% volant .ASTA daca sunetul e de la ambreiaj ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.vreau sa stiu si eu ce ulei trebuie sa bag in cutia de viteze la passat-ul meu.motorul este 1.9tdi, iar codul este BKC.am cautat pe forum si am gasit ceva dar era pentru BXE.ms frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

cum putem recunoaste fara a da cutia de viteze jos ce tip de ambriaj avem? respectiv LUK su SACHS

se poate identifica dupa seria de caroserie si anul de fabricatie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu pot identifica modelul de ambreiaj.Nush in ce masura o pot face la reprezentanta.Totusi da o serie de caroserie sa incerc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat acum 2 saptamani kit-ul de ambreiaj la reprezentanta si nu au putut identifica tipul inainte pentru a da comanda, masina a mai stat o zi in plus desfacuta pana a venit kit-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Va rog dati-mi si mie un sfat am un passat din 2006 cutie manuala, la plecarea de pe loc sau cind accelerez mai tare se aude un zgomot ca si cum ar fi duse bucsele mai mult un scirtiit. Uneori se mai simte si cite o pocnitura. Daca merg cu ea normal fara sa o accelerez brusc nu am nici o problema. Stau in Germania si am fost si la mama mecanicilor si nu iau dat de cap ba ca sunt bucsele dar dupa ce s-au uitat au zis ca-s bune, ba ca sunt amortizoarele, ultima oara mi-au zis ca s-ar putea sa fie cutia dar nu sunt siguri.

Acum am venit iar de la service si am ascultat cu atentie cind masina este in forta la plecarea de la stop sau la depasiri se aude zgomotul, daca tin apasat ambreiajul si merg nu se aude nimic.

Stau si ma gindesc ca s-ar putea sa fie cutia sau planetarele dar stiam ca astea bat doar la curbe si eu nu prea am o bataie ci mai mult o scirtiiala de bucse.

Ulei in cutie am si cind l-am schimbat nu vea pilitura sau alte urme dubioase

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salut colegi,

Problema de a nu mai iesi din viteza 1 si marsarier a aparut si la mine, eu insa am schimbat ambreajul si dupa aceasta operatie am constatat deranjul. Tin sa mentionez ca problema nu a fost imediata ci dupa cateva saptamani , intrebarea mea este OARE PLACA DE PRESIUNE NU TREBUIA ALINIATA ? daca cineva stie de acest fapt va rog sa ma ajutati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum adica aliniata?

Centrata da, obligatoriu (priza de centrare). Adica discul si placa.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am mai primit un posibil raspuns , si anume : DISC AMBREIAJ PUS INVERS ( nu stiu daca este posibil?) SAU PLACA DE PRESIUNE FISURATA ( viciu nevizibil ) ..... voi ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a venit si rezolvarea , s-a inlocuit placa de presiune, totul a devenit perfect . se pare ca asta este rezolvarea pentru a rezolva problema legata de debraierea eronata prima viteza si marsarier ....... succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Cam costisitor.

De ce nu ai incercat si un reglaj timonerie?

Puteai merge cu ea asa mult si bine...

Daca a fost pe garantie...e alta treaba.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau incercat toate reglajele din lume .... nu a functionat nimic , aerisire si toti draci din lume ..... am schimbat pana si pompa de ambreiaj , fara succes . mecanicul meu crede ca sa ovalizat cumva , apropo de regaljul placii de presiune , se regleaza domnilor, tot mecanicul meu banuieste ca placa de presiune a fost setata pentru o cota diferita nu pentru disc nou - practic cota 0 cred . de acolo au aparut tot felul de probleme, deci placa de presiune trebuie sa fie la cota minima daca zic binje, dar sigur se regleaza . am vazut cu ochii mei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...
T.R.C. PASSAT 2006

salut.vreau sa stiu si eu ce ulei trebuie sa bag in cutia de viteze la passat-ul meu.motorul este 1.9tdi, iar codul este BKC.am cautat pe forum si am gasit ceva dar era pentru BXE.ms frumos

Salut cam traziu cu raspunsul,eu am la fel cod motor BKC, in Italia la reprezentanta Wolsvagen ulei original cod:G 070 726 A2,sigla wolsvagen pe bidon 2l 22 euro.eu am facut singur schimbul acum 5 luni,am scos1,6l si am pus tot 1,6 pe la busonul din fata sus,am vazut pe forum ca trebuie completat pe la tija de marsarier diferenta pana la 1,9.diferenta se simte de la schimbul de ulei dar cateodata tot agata treapta 1 marsarieir si mi sa intamplat pe ploaie sa huruie treapta a 2,vreau sa vad timoneria si ung agrenajele sambata ma timp,dupa revin sa zic diferenta,cine stie cum pot da husa de la schimbator jos rog frumos sa ma ajute multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

problema sa rezolvat prin reglarea timoneriei, gratziei experientei colegului THEO am rezolvat excelent aceasta problema, gasiti mai multe explictaii in topic " reglaj timonerie " .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!