Jump to content

Probleme cutie viteza


BOGDANXTREM
 Share

Postare recomandată

salutare tuturor!!

de 2 zile am o problema cu cutia de viteza (manuala 6 vit.), cu greu reusesc sa schimb vit. 5, mai ales din tr. 6 in tr. 5, din tr. 4 in tr. 5 mai merge cit de cit...

- aveti idee ce ar putea fii, masina este din 2006, si are 140k km, nu am avut nici un fel de problema cu ea ( mai ales la CV), nu a mai avut nici un simptom pina acum, pur si simplu in ziua precedenta am mers cu ea fara nici o probleme si a doua zi ......... , celelalte trepte merg perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal,

Parerea mea este ca sau dus sincroanele de la treapta 5.

Eu am patit-o la un Audi 80 care avea 70000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Timoneria sau selectorul. Eu am schimbat timoneria la a mea, problematice fiind vitezele a 2-a, a 4-a si a 6-a.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate verifica usor (acasa) sau trebuie mers la service?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine e sa mergi la service. Cutia de viteze e ceva destul de complicat totusi, la care nu poti sa dai un diagnostic decat daca desfaci si vezi ce se intampla. Asa, exista multe variante si posibilitati si putem doar sa ne dam cu presupusul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gandesc ca daca este vorba de timonerie poate te ajuta acest post, daca nu imi cer scuze pentru directionare gresita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in cazul timoneriei se pot schimba numai capetele acelea cu bucsele de cauciuc de la cutia de viteze, sau se schimba totul inclusiv cu cabluri?

aveti idee de ceva preturi ?

multumesc!

Modificat de BOGDANXTREM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am patit la Octavia 2 1.9 in prima saptamana aceasta problema: nu intra in tr a 5, ba mai rau, schimbatorul ramanea blocat intre viteze atunci cand incercam sa bag/scot din 5. Am fost la service la garantie foarte ofticat (cu increderea in VAG foarte zdruncinata - pe logan nu avusesem nici o problema timp de 1.5 ani) si s-a rezolvat: mi-au zis ca nu a fost stransa o piulita cum trebuie la cablul/tija care actioneaza tr 5.

Mie nu-mi venea sa cred ca la o masina de 19000 EUR se poate asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine s-a schimbat unul dintre cabluri si nu cred ca se schimba separat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut ,

Stie cineva cam care ar putea fi cauza faptului ca ( la cutie de viteze manuala ) se cupleaza greu prima treapta ? Nu se intampla chiar des ce-i drept ... dar totusi in mom in care se intampla trebuie sa cuplez ( spre exemplu ) treapta 2 , ca apoi sa pot cupla imediat treapta 1 si sa pot pleca de pe loc . Ma gandeam sa nu fie o problema cu vreun pinion ...

Astept cu mare interes sfaturile si parerile voastre .

Toate cele bune ! :banghead: safe !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

omul cu probleme revine:

- saptamana trecuta, duminica, am plecat din bucuresti spre pristina. se auzea o vibratie pe dedesubt, am pus-o pe seama faptului ca sleaurile de zapada din sectorul lui Marean or fi desprins vreo protectie de plastic de pe dedesubt. pe drum a inceput o ninso-ploaie, ceva amestecat... si cu asta si problemele la cutie, in sensul ca intr-a patra si intr-a sasea scotea un zgomot ciudat (o zornaiala metalica), dupa care n-a mai intrat deloc. dupa vreo 500 de km, cand a trebuit sa opresc intr-un punct de frontiera, am constatat ca si in punctul mort se auzea zgomotul respectiv, se oprea doar cand calcam ambreiajul.... dupa care am incercat sa plec de pe loc, usor, cu intr-a-ntaia... surpriza: nu misca deloc, ba mai mult, aveam senzatia ca se duce in spate... am reusit sa plec de pe loc cu greu, ambalata in 3000 si ceva de ture, s-a auzit un pooooc mare dar s-a miscat in sfarsit catre inainte.... chestia s-a repetat la pay=toll-uri pe autostrada, se uitau aia la mine ca la ultimul coclit care si-a pus caroserie de passat pe vreo zastava din '900 toamna... la un moment dat imi atrna si o bucata mare de plastic de pe partea stanga - habar n-am cum se desprinsese, probabil de la amestecul de apa-zapada care-o fi intrat prin vreo fanta... cert e ca ajunsesem la un pas de familia flintstone cu o masina veche de un an si 40.000 de km....am reusit sa ajung la destinatie si luni dimineata (sapt trecuta) am dus-o la porsche pristina in curte. partea proasta a lucrurilor, dupa ce au demontat cutia si ambreiajul, trebuie schimbate. partea buna - se schimba in garantie. partea si mai buna - se repara saptamana asta, mai exact maine. din pacate engleza celui de la service si albaneza mea functioneaza cam la fel, gen gimnastica, deci nu stiu nici acum care ar putea fi cauza dezastrului. promit sa iau un translator cu mine cand o s-o iau de la service, poate inteleg ceva din toata mizeria asta. aaaa, si tocmai cand ma gandeam eu duminica trecuta sa dau un search pe forum sa vad care ar putea fi cauza vibratiei aleia, inainte sa plec la un drum de 700 de km... forumul era oprit pentru intretinere. life is beautiful and volkswagen - das auto :) :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

apar si eu aici cu ceva probleme : am schimbat la un semafor repede din a1-a in a 2-a si surpiza .... nu a mai intrat in viteza . nu am auzit nici un pocnit sau zgomot .

am tras pe dreapta si constat ca intra in vitezele 1,3,5 cele de jos 2,4,6 nici una . schimbatorul se simtea la mana ca era intr-o pozitie aiurea un pic intepenit . am incercat si marsarier si a intrat mai greu dupa care si-a revenit . problema e ca daca schimb 1-2 dupa 2700RPM nu intra . la fel 3-4 .

cineva cu vreo idee la ce sa ma astept ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Timoneria cutiei de viteze...Cu motorul oprit ai incercat sa vezi daca intra in viteza? Daca intra in viteze cu motorul oprit s-ar putea sa fie discul de ambreiaj. Atunci cand pornesti motorul, incearca sa te "joci" cu ambreajul cuplezi-decuplezi si vezi daca se aude vreun zgomotb sau se simte vreo trepidatie. Oricum trebuie mers la un service, eu cred ca timoneria iti face probleme !

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astazi merge perfect fara nici o problema . o sa ma duc luni la service pt o verificare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iuly, sa stii ca si eu am observat ca atunci cand vrei sa schimbi rapid 1-2 face figuri cand sa intre in 2. Trebuie sa astepti un pic pana ce turatia motorului scade si deabia atunci intra frumos in 2. La alte masini nu am avut problema asta, e drept ca erau benzinare si lucrul la turatii mari nu era ceva neobisnuit pentru respectivele cutii de viteze. Se pare ca asta nu a fost gandita pentru condus mai sportiv, deci trebuie lasat dupa ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

off...de masina asta nu te plictisesti niciodata....acu a inceput sa nu mai imi intre intr-a 3-a si a 5-a bine tot parca agata, nu intra de tot....Ce poate fi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Si bine v-am gasit. Am si eu o problema legata oarecum de cutia de viteze, as vrea sa stiu unde este pozitionat contactul care aprinde lampa de march-arriere. Am observat ca desi march-arriere-ul este cuplat lampa se aprinde si se stinge in functie de pozitia schimbatorului de viteze (la miscarea usoara a schimbatorului de viteze, fara a scoate masina din viteza, lampa se stinge si se aprinde).

Am cautat pe forum un alt topic care sa trateze o problema asemanatoare si nu am gasit. Daca am postat gresit, imi cer scuze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

off...de masina asta nu te plictisesti niciodata....acu a inceput sa nu mai imi intre intr-a 3-a si a 5-a bine tot parca agata, nu intra de tot....Ce poate fi ?

Inainte de a te gandi la chestii grele, incearca sa schimbi uleiul din cutia de viteze. La mine s-a facut asta inca in perioada de garantie si s-a remediat o problemutza aparuta acolo. Dar in timp ce cautam remedii pentru problema mea am gasit multi proprietari de VW de diverse tipuri care au rezolvat problema neintrarii in viteza prin schimbarea tipului de ulei de transmisie. Incearca sa afli de care ai tu in masina, eventual daca e nivelul OK si apoi completeaza-l sau schimba-l. Intra cam 1 litru si ceva, operatiunea e relativ simpla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! am un b6 din 2006 si am o mare problema cu el. imi intra si imi iese foarte greu din treapta 1, 2 si marsarier. nu tot timpul,are momente si momente. trag de schimbator de am impresia ca se rupe. am schimbat tot ce tine de ambreiaj. pompa ,rulment,disc,volant.nu mai stiu ce sa fac sa ii dau de cap. la rece intra fara probleme. ms anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai verificat uleiul din cutie? Cati km ai cu el?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! am un b6 din 2006 si am o mare problema cu el. imi intra si imi iese foarte greu din treapta 1, 2 si marsarier. nu tot timpul,are momente si momente. trag de schimbator de am impresia ca se rupe. am schimbat tot ce tine de ambreiaj. pompa ,rulment,disc,volant.nu mai stiu ce sa fac sa ii dau de cap. la rece intra fara probleme. ms anticipat!

mai mult ca sigur ai probleme cu unul din cabluri : selector sau schimbator

si eu am avut o problema similara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai verificat uleiul din cutie? Cati km ai cu el?

l-am schimbat acum vreo 10000 de km. masina are 200000 de km. timoneria e singura la care nu am umblat. daca as avea probleme la unul dintre cabluri nu ar face probleme la toate vitezele???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca un reglaj la timonerie+o gresare si o sa rezolvi problema!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am aceeasi problema,nu iasa din treapta 1 si marsarier doar daca o fortez sa iese sau dau drumul foarte putin la ambreiaj sau accelerez de doua ori cu ambreiajul calcat. Am vazut ca este o problema des intalnita la Passat B6. Mai multi membrii ai forumului au rezolvat problema schimband cutia de viteze cu una second(400-500euro). Altcineva a rezolvat in felul urmator: "Salut!Postez cum am reparat problema mai sus mentionata,poate va ajuta pe cineva pe viitor.Am avut defecta priza de la cutia de viteze.Am schimbat-o acum nu mai se repeta simptomele mai sus spuse.". Cred ca am sa schimb uleiul in cutia de viteze sa vad daca se imbunatateste ceva.Daca mai aveti alte sugestii privind rezolvarea acestei probleme va rog postati aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!