Sign in to follow this  
Followers 0
root

Ulei servodirectie

49 posts in this topic

Stie cineva unde in Ploiesti (sau prin apropiere) se poate achizitiona ulei pentru servodirectie tip G002000? Ce producator fabrica acest ulei? Am cautat la toate magazinele care vand uleiuri auto ale producatorilor mai cunoscuti si nu am gasit nimic care sa specifice ca este compatibil cu G002000... :D

Si mai am o intrebare... Ce cantitate de ulei intra in circuit la servodirectia unui Passat B4?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Codurile uleiurilor de servodirectie sunt foarte diverse si personal nu le cunosc pe toate, insa vorbind strict din experienta si din observatiile mele, uleiurile de culoare verde pe care le indica VW (si nu numai) actioneaza negativ asupra componentelor de cauciuc din casete si pompe, a simeringurilor in special.

Aici, multi din cei ce remonteaza o caseta de servodirectie reumplu instalatia cu ulei ATF de culoare rosie, fara ca functional sa sufere.

Este numai o parere personala, alte pareri pro sau contra sunt binevenite.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

root in primul rand G002000 nu este o specificatie. Deci ai cautat degeaba la toate magazinele. Acela este un cod original VW. Trebuie sa cauti ulei cu specificatia VW TL 52146 care are culoare galbena. Firma Febi produce acest ulei sub codul 06161. Din pacate nu am timp sa caut , dar o simpla cautare pe google dupa TL 52146 va da rezultate. In caz ca nu gasesti nimic din brandurile ce se importa sau nu iti poate rezolva nimeni nici macar pe codul febi atunci renunta si pune un ulei atf rosu care e bun ca nu strica nici garniturile. Bafta !

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu stiu ca nu trebuie pus decat original VW, altfel sunt atacate garniturile. Se gaseste doar la dealer.

Capacitatea cred ca este 1L.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

E mai mult de 1L. Parca 1,5L. Am schimbat si eu.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posibil sa gaseasca la un dealer, dar nu cumva sa-l puna sa repare acolo. Mai nou astia de la reprezentante (in spetza VW timisoara) au o politica ca nu fac reparatii decat cu piesele lor sau nu vand piese decat cu montare la ei. Ciudat, zic eu, sa nu recunosti astfel alte firme de piese din piatza Aftermarket cu traditie de ani de zile in acest domeniu. Tipic romanesc.

Numai bine.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

vin in acest topic mai vechi cu o problema aparuta in cursul zilei de azi.

acum 1 saptamana am observat ca pierd lichid de la caseta de directie, am fost astazi la service si am schimbat-o cu alta, toate bune si frumoase pana aici... au terminat baietii de montat caseta dupa care am iesit la " teste" totul a mers perfect , functiona totul corect, pierdere nici nu mai incape dicutia. incantat am plecat spre casa cu gandul ca am rezolvat problema dar pe drum am observat ca a inceput sa se intareasca directia ajungand pana la urma sa nu am pic de servo (defapt cand tragi de volan este la fel ca si cand ar fi motorul oprit) asta numai daca stau pe loc in mers totul este ok ... am incercat sa o tin turata pe loc sa vad daca atunci se simte vreo diferenta si nimik.

Am sunat inapoi la ei la service si maine dimineata m-au chemat din nou la ora 9 sub motivul ca uleiul de servo cumparat de mine de la magazin nu ar fi tocmai cel bun urmand ca maine sa il schimb din nou, voi ce imi recomandati sa cumpar pt un passat b5 cod motor AHU, an. 98 ?? ce ulei ar trebui bagat la acest model ??

mentionez ca pe bidonul de ulei cumparat scria ca se foloseste si la cutii automate, cat si la sistemul de directie fiind de o culoare rosiatica ( firma nu o mai retin acum bidonul ramanand in service nu stiu daca are vreo importanta dar cine stie ...uleiul a costat 48 lei ).

multumesc si sper ca se va gasi cineva care sa imi indice ce este cel mai bine sa cumpar.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

La masina ta trebuie NUMAI ulei de servo de la VW! NU ulei pt cutiile automate!

Un prieten (cu golf4) a completat cu alt ulei si a trebuit sa schimbe pompa :))

Edited by cc_seat
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok mersi sa vedem ce voi face azi si va tin la curent

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate n-au facut aerisirea circuitului cum trebuie. Ai verificat nivelul uleiului in vas cand ai sesizat ca nu mai ai servo?

Apoi, mai exista o varianta: poate caseta noua a inceput sa piarda ulei, pierdere pe care nu o sesizezi imediat pentru ca burdufele sunt destul de incapatoare ca sa retina tot uleiul din instalatie.

Despre tipul de ulei s-a mai discutat, parerile sunt impartite.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

tocmai ce m-am intors de la service .. problema pare rezolvata ... am schimbat din nou uleiul de servo cu unul original cumparat de la Porsche Romania cu indicativ (sau ce o fi asta ) G 002000 pret 75 lei litru ... a intrat in masina cam 1,5 litri. au aerisit din nou si pana acum a mers bine am facut cam 40 km prin oras sa vad daca se mai simte ceva si nimik ... sper ca problema sa nu reapara.

ca tot am discutat despre culori .. cel cumparat astazi are culoare verde

@ trami

am verificat nivelul uleiului in vas si inainte si dupa ce am vazut ca nu mai functioneaza servo si era cu 1 mm peste nivelul maxim.

Si mai am si eu o intrebare cu caseta veche ce pot face ?? .. fier vechi scrie pe ea ? sau exista vreun loc unde se pot vinde stricate ?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pune-mi o poza cu caseta veche pe e-mail la info@servodirectii.com sau servodirectii@yahoo.com si-ti spun cat iti pot oferi pe ea. Nu este fier vechi!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut tuturor sunt nou pe forum.

Am o rugaminte si o problema in acelasi timp, am un passat din 1997 si imi curge lichidul din caseta de directie.Exista undeva kit de reparatie pentru caseta sau trebuie sa cumpar caseta cu totul.Caseta curge pe stanga, curge din burduf, cred ca este semeringul, nu burduful.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asi vrea sa stiu daca uleiul de servodiretie se schimba sau numai se completeaza? Servodirectia merge perfect numai ca uleiul este la minim si asi dori sa ii fac o revizie. Are cumva si filtru de ulei daca tot se baga ulei in pompa de servodirectie? La cati kilometri se face revizia ei? Cu ce fel de ulei trebuie schimbat sau completat?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Asi vrea sa stiu daca uleiul de servodiretie se schimba sau numai se completeaza? Servodirectia merge perfect numai ca uleiul este la minim si asi dori sa ii fac o revizie. Are cumva si filtru de ulei daca tot se baga ulei in pompa de servodirectie? La cati kilometri se face revizia ei? Cu ce fel de ulei trebuie schimbat sau completat?

Chiar am nevoie de un raspuns ca vreau sa ma duc cu masina sa-i reglez unghiul si e uleiul de la servodirectie sub nivel, cum se procedeaza cu uleiul respectiv? Se completeaza sau se inlocuieste?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uleiul de servodirectie se completeaza, nu trebuie inlocuit decat daca si-a pierdut proprietatile (iti dai seama de asta deschizand vasul cu lichid de servo, daca lichidul spumeaza sau are un miros f urat atunci trebuie schimbat). Trebuie sa completezi NUMAI cu lichid compatibil, iti recomand sa cumperi un bidon de la reprezentanta, iti vor da exact ce iti trebuie.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

poate ma juta cineva.la mine pe bitonul de ulei de servo scrie FEBI S 6161 dar nu e verde e transparent, are doar o tenta verde?e bun sau tre sa caut altul?merci

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Autodata zice: G 002 000

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

am verificat si eu azi uleiul de servo si eate la nivelul bun dar are un miros cam urat.ce sa-i fac sa-l schimb?si daca da de unde se elibereaza cel vechi?merci

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutam

noroc cu forumul...

eu am mers un an cu unlei pentru cutie, si servo mergea din ce in ce mai prost. am mai citit un pic la voi si am fost mai atent la ce se intampla. facea spume. l-am schimbat in service azi cu ati castrol, dar tot spumeaza un pic.

stie cineva cum se curata circuitul? sa mai astept si sa mai fac un schimb peste ceva timp?

astept acum sa vad daca e dusa pompa; apropos, care sunt sintomele cand pompa e dusa?

cu respect.

senq

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zumzet care se accentueaza la virare si/sau miscarea in trepte sau greoaie a volanului.

De ce nu cumperi 1 litru de ulei servo de la reprezentanta?

Cand vor invata romanii sa actioneze dupa sfatul producatorului?

Edited by C o s m i n
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutam, din nou

din pacate, se misca volanul cateodata in trepte, si per ansamblu destul de greoi,zumzetul nu e prea accentuat, dar se aude ca se chinuie. se pare ca o sa trebuiasca sa o schimb (pompa). cat costa una noua?, dar una second? merita second?

am fost la reprezentanta prima data, dar mi-au spus ca saptamana asta nu au baiatul dela servo, ca asa-i la romani. eu nu pot sa schimb uleiul singur pentru ca nu stiu, si e si cam frig afara, asa ca m-am dus la alt service, dar tot face spume. iar cand opresc motorul trece de maximul din borcan. nu stiu ce sa-i fac.

am sa va tin la curent cu evolutia

cu respect

senq

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu temperaturile astea scazute cred ca e ceva normal sa se miste mai greu servo ,daca vrei sa schimbi uleiul de servo conform autodata : G 002 000

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

si eu zic ca este normal ca iarna la temperaturi sub 0 grade sa faca figuri servo...

chiar azi am auzit de un passat care practic din cauza frigului nu mai avea servo deloc...ceva in gen marci noastre autohtone 1310

plus ca daca esti sub nivelul normal de ulei pompa nu mai functioneaza la parametri normali...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutam

astazi am schimbat iar uleiul. aveam castrol atf rosu. tot facea spume.

m-am dus la service sa mi-l schimbe cu cel din imagine si nu le-a venit sa creada cand le-am spus ca trebuie verde, si sa aiba specificatia VW TL 52146.

au o pregatire de invidiat...

dar noroc cu voi, ca are de unde invata omul.

m-a costat 33lei/l.

acum astept sa vad cum se comporta.

cu respect

post-63335-0-23392900-1296828551_thumb.j

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.