Jump to content

Passat B6 vs. Golf VI (noi)


dr.flawless
 Share

Postare recomandată

La multi ani!

Ce ati lua intre cele doua?

1. Passat B6 nou Trendline (oferta Traveller) la un pret cu putin sub 20.000 euro (TVA inclus) cu:

- motor 2.0 TDI Common Rail 110 CP;

- culoare perlata sau metalizata;

si urmatoarele optionale gratuite:

- climatronic;

- jante din aliaj usor de 16'' "Milwaukee";

- computer de bord "Midline";

- cotiera;

- faruri de ceata;

- pregatire telefon Hands-free;

- volan si levier schimbator viteze imbracate in piele;

bonus :sbine: numai pentru Trendline:

- geamuri spate cu manivela ...

2. Golf VI Highline (oferta Edition) tot de aproximativ 20.000 euro cu TVA cu:

- motor TSI 122 CP;

- DSG;

- RCD 510;

- Park-Assist cu Rear-Assist;

- climatronic;

- airbaguri laterale spate;

- alarma Plus;

- (Highline-ul oricum are jante din aliaj usor de 16'' "Cleveland" sau "Atlanta", tempomat, tapiterie "Alcantara", etc.)

Mentionez cate 2 argumente personale pentru fiecare (desi nici unul nu este hotarator de vreme ce fac acest subiect de versus):

pentru Passat:

- am doi copii si s-ar bucura de spatiul mai generos;

- portbagaj mare (bun pentru 10% din situatii cand mergem in concedii);

pentru Golf VI:

- conduce si sotia din cand in cand si s-ar bucura pentru DSG, Park-Assist si Rear-Assist camera;

- folosim masina 90% in oras si e mai agil in traficul aglomerat.

PS1:

As fi foarte sensibil la argumente tehnice pentru unul sau altul dintre cele doua motoare, ambele intrate in fabricatie de un an sau doi.

Despre TSI-ul de 122 CP am citit foarte mult, inclusiv pe acest forum.

Totusi, nu prea s-a discutat inca pe vwforum despre Common Rail-ul de 2.0 litri 110 CP.

PS2:

Un Passat B6 de tipul acesta se afla in stocurile din Romania si se livreaza imediat, iar un Golf VI cu aceste dotari se livreaza in 3 luni.

Multumesc!

Un 2010 plin de bucurii!

Modificat de dr.flawless
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 81
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • vali_devill

    9

  • Aer Curat

    8

  • paul_e88

    7

  • oaspetele

    6

Eu pot sa iti zic ce as face in locul tau..

Nu mi-as lua Passatul pt ca, desi este practic si destul de mare, daca zici ca mergi prin oras va fi mai greu, atat pt diferite manevre, dar si din cauza consumului, chiar daca e diesel..Dar daca ai familie, si nu te deranjeaza consumul si lungimea, tot nu as lua dotarea respectiva. Chiar daca pare buna pe foaie, daca o vezi nu mai e asa minunata. Diferentele fata de HL sunt mari, de la bord si pana la scaune, si la banii aia ar fi pacat sa te opresti la Trendline. Daca tot dai un ban, macar mai strange si ia un Comfortline, Highlineul ar fi perfect, si ar fi singurul lucru care m-ar face sa renunt la Golful HL.

Despre Golf am numai vorbe de bine, nu am mers cu motorul de 122, ci cu altul, dar ca masina mi se pare inchegata, si e un pas inainte fata de Passat ca generatie.

Diferentele intre masini sunt destul de mari, atat ca dotari, cat si ca aspect, daca le-ai avea in parcare pe amandoua, eu zic ca ai merge pe Golf, datorita interiorului superior unui trendline, materialelor mai bune, si dotarilor care in banii tai sunt multe la Golf fata de Passat.

Alege Golful daca nu te intereseaza portbagajul, singurul atu al Passatului este spatiul, in rest Golful este mai bun, este decizia ta..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

versusul pt mine suna asa:trendline-highline,spatiu-mai putin spatiu,confort-superconfort.adica ce preferi,spatiu mare cu dotari minime+cadou vreo 2-3 mai de doamne-ajuta,sau spatiu mai putin,dar cu tot ce iti doresti si peste?diferenta intre interioare dintre trend si hl e imensa...apoi motorizarile...fara a face un versus,as lua tsi.de ce?consumul o sa fie egal intre passat tdi-golf tsi.

intr-un trafic de 85% urban cu 20000 de km pe an si un pic de concediu,balanta inclina spre tsi.apoi avem RCA,impozit,costuri la revizie,toate mai mici la tsi.asa ca pune pe hartie ce te coafeaza si vezi ce da.la mine a dat rapid...golf tsi highline.brgds.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Daca ai doi copii mergi pe varianta Passat-ului. Doar stii cat bagaj ai cand pleci in concediu. Unde-l vei pune in Golf?

2. Ca design Passatul mi se pare mult mai reusit - este o masina frumosa.

3. Passatul este o masina din clasa superioara (clasa medie), Golful fiind in clasa compacta.

4. Passatul diesel are un consum rezonabil. Mie, la motor de 1,9, imi consuma in Bucuresti intre 8,2 si 8,5 l/100 km ceea ce mi se pare decent. Afara consuma in functie de viteza cu care te vei deplasa. Fiind familist probabil ca nu vei depasi cu mai mult de 10km/h viteza legala, ceea ce iti va aduce un consum intre 5,5 si 6,5. TSI-ul in oras te va duce spre 11 l/100km iar afara 6,5-7,5.

5. Varianta Traveller iti ofera confort suficient - ai spatiu, ai siguranta (esp, abs, airbaguri, centuri spate cu pretensionare), ai o instalatie audio (RCD 310 care se aude excelent), ai jante din aliaj, ai cotiera, ai proiectoare de ceata... Suficient pentru a te simti bine.

6. In privinta spatiului de parcare - te vei obisnui cu lungimea masinii si ai avantajul ca nevasta nu-ti va cere foarte des masina.

7. Motorul CR este excelent, nu vei avea problemele de consum de ulei ce apar la PD.

8. Mergi la dealer si pune cele doua masini una langa cealalta - te vei convinge singur!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat-ul nou nu este tocmai un model reusit (imi aduc aminte ca au fost destui din cei care au facut "upgrade" de la B5/B5.5 la B6 si au ajuns sa regrete modelul anterior), apoi in versiunea trendline (fara niste dotari de min bun simt pt o masina de clasa medie in 2010) nu l-as cumpara indiferent de pret. Subliniez, este strict parerea mea.

Golf 6, nu este tocmai model nou, ci mai degraba un facelift pronuntat al fostei generatii (daca vrei un soi de G5.5), insa are si avantaje, anume ca este mult mai putin susceptibil de a suferii de bolile copilariei (caracteristice unui model nou); este sensibil mai bine dotat (din toate pct de vedere) si mult mai potrivit unei utilizari preponderent urbane.

In cazul tau, cu 2 copii, Golf-ul nu prea ar trebui amestecat in discutie, decat in cazul in care esti genul de pers care atunci cand pleaca intr-o vacanta isi ia min posibil de bagaje, urmand ca cele necesare sa le cumpere cand ajunge la destinatie (de la chiloti, tricouri, la ce vrei tu). Daca ai fi spus Golf Variant ar mai fi fost cum ar mai fi fost.

Personal, in situatia descrisa de tine, nu as opta pt niciunul din cele 2 modele; daca vrei musai Passat, mergi la o echipare superioara (de preferat Variant, ca familist), iar daca vrei Golf, obligatoriu Variant.

Dar sunt convins ca in aceasta perioada poti gasii oferte f bune in jurul celor 20k euro, masini noi.

O alta varianta, pe care eu as considera-o poate in primul rand, ar fi un sh de 1 an vechime; beneficiezi de devalorizarea aferenta primului an, are garantie, .......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un An Nou fericit tuturor!

Trendline vs. Highline avantaj clar Golf.

Motorizarile sunt comparabile, tdi are avantajul consumului, 110 hp mi se pare cam putin pt o masina de talia Passat-ului.

Designul este o chestie subiectiva. Mie personal, actualul passat mi se pare urat, o involutie clara fata de modelul precedent.Daca ar fi sa aleg, Cc-ul mi se pare rezonabil din acest punct de vedere, dar pretul il face mai putin atractiv. In definitiv am acelasi bord pe G6 meu.

In configuratia prezentata de tine ai dsg pe golf, ceea ce nu trebuie neglijat. Isi merita toti banii.

Cat despre portbagaj, depinde de obiceiurile fiecaruia. Am si eu doi copii, vara ma duc de regula in vacanta cu avionul si ma limitez la o valiza mai mare si una, doua jante de umar, care incap la o adica si in golf. Iarna nu uit ca exista si posibilitatea de a duce niste schiuri si o alta valiza pe capota.

As alege Golf, ceea ce am si facut de altfel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dintre cele două variante expuse aș lua fără discuție Golf-ul. Are un design ok (chestie subiectivă), iar dotările sunt net superioare (de la cutie la confort).

Spațiul mai mare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia 10 cm de spatiu personal, evident vorbim de habitaclu, sunt imensi.

Copiii mici, pana pe la vreo 6-7 ani (depinde si de copil), stau in scaun de masina (nu ai cum sa le pui direct centura masinii); scaunul de masina necesita spatiu pe bancheta spate. Pt a se intelege bine, nu este vb doar de spatiul pe care il ocupa strict scaunul de masina, ci de spatiul necesar copilului sa stea in acel scaun de masina.

Dar fiecare dupa cum considera si poate, am vazut familie cu macar un copil si-n Tico. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am avut passat b6 tsi 122cp.m-am aruncat ca "romanul" sa aiba spatiu.este adevarat ca si confort.era o echipare confortline plus niste optiunei in plus.la inceput a fost totul ok.incapeam in el 3 persoane adulte plus copilul de 2 ani.am fost in 2 concedii (la mare si la munte la noi in tara)dar prblema a inceput de la faptulca mergand in bucuresti cca 90% din timp im consuma niste bani in plus pe benzina.ajungeam si la consum de 12%.deci a inceput sa-si spuna cuvantul alimentatul saptamana de saptamana cu cate 2 milioane.nu va ma zic de faptul ca nu puteam baga orice fel de benzina.mai ieftina, adica.trebuia sa am grija la ce alimentez.chestia cu spatiu imens din masina incet incet a inceput sa-si piarda din entuziasm.eu merg la servici singur in masina, iar dupaamiaza imi luam copilul si mergeam in parc, deci chestia cu portbagajul de 550 l incepea sa ma lase rece, pt ca era problema financiara asupra benzinei.asa am luat hotararea de a shimba masina pe un golf 6 1.6 tdi 105cp.e drept ca tanjesc dupa niste echipari care le aveam pe passat, acest golf fiind trendline cu climatronic, pachet secure si mp3.la passat aveam oglinda electrocroma, de exemplu, o chestie f utila.nu vreau s ama intelegeti gresit, nu regret ca am avut passat.este o masina extraordinara, un motor care trage de rupe, de fiecare data in posturile mele l-am laudat si confortul demn de mentionat.oferta actuala de passat travel mi se pare f buna.la banii astia merita.eu am dat pe atunci 25000 si tot am zis ca merita, dar pai acum ca este 20000.in prezent sunt f multumit de actuala masina si credeti-ma ca avem loc toti in ea si cu bagaje.dar consumul este net mai bun decat la passat.in oras este mai usir de parcat, aceasta fiind o problema reala.in oras am consum de 6.6%.azi am fost la munte si am avut consum de 4.3% pe ruta buc-sinaia-cota 1400-buc.in concluzie depinde f mult de buzunarul fiecaruia cat poate duce, iar chestiile ca la impozit este mai avantajos sa fie motorul mai mic sunt vraja.cata econoimie face acolo...nu te pricopsesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, dar tu ai avut un Passat cu o echipare superioara (motorul fiind subdimensionat), fata de echiparea propusa in acest topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragi colegi topicul tinde sa se transforme in "a mea e mai buna"... Treaba cu "motor subdimensionat" este o gresala, ca sa nu spun altfel. Mai intai documentati-va si apoi scrieti! Verificati ce greutate are un Golf 6 si un Passat, la aceeasi echipare si veti constata ca diferenta este doar de cateva zeci de kg... La un diesel cuplul motor este mult mai mare fata de un benzinar...

Oferta de Passat Traveller mi se pare foarte avantajoasa, chiar de nerefuzat, dotarile acestuia fiind de bun simt.

Si inca ceva - peste 3-4 ani, cand va dori sa o vanda, care dintre cele doua masini "va tine pretul"? Cand o vinzi nimeni nu va mai tine cont ca ai crom la geamuri si tapiterie nu-stiu-cum, pe care ai dat o caruta de bani... Sau sertarase de pahare in bord. Sau geamuri electrice pe spate... De cate ori deschideti geamurile in spate? Sunt tot felul de bibiluri care costa exagerat si pe care le utilizati foarte rar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vorbind strict de problema copiilor si al spatiului interior iti spun doar atat: daca sunt inca mici si au nevoie de scaune, sau unul e foarte mic si e nevoie sa stea si mama tot pe bancheta din spate, in Passat deabia intra 2 scaune + o persoana. Nu-mi imaginez cum ar arata acest scenariu in Golf. Probabil ar fi ok pentru drumuri in oras, insa ca sa iesi pe distante mai lungi mai bine iei trenul sau avionul decat Golful. Ca sa nu mai vorbim de spatiul de depozitare.

L.e.: victor, nu cumva chestia cu "motor subdimensionat = gresala" te-a impins spre resoftare? :banghead:

Modificat de clau_75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Victor vad ca indemni spre documentare, sper ca si spre obiectivitate, dar in primul rand fiecare (inclusiv cel care scrie/indeamna) ar trebui sa dea dovada de asa ceva.

G6 1,4tsi 122 cp este mai "echilibrat" decat Passat 1,4tsi 122 cp; oricum ai lua-o.

Greutatea unei masini este f importanta (chiar si cele cateva zeci de kg conteaza in cazul unui motor mic), insa conteaza si volumul, dinamica masinii.

Eu gasesc de neacceptat ca in anul 2010 sa cumpar un Passat, indiferent echipare, fara geamuri electrice spate. Tu spui ca ce conteaza................., probabil ca nu ai copii; eu am 2 copii mici si conteaza; nu vreau sa fiu inteles gresit, poti merge cu o masina cu geamuri spate manuale si cu copiii pe bancheta spate, numai ca geamurile electrice spate sunt mai mult decat un simplu moft. Sa nu mai spun ca suntem in 2010 si vb de o masina de clasa medie. :banghead:

Eu nu as cumpara de nou un Passat 1,4tsi, cu atat mai mult nu l-as cumpara sh; in schimb un G6 1,4tsi sh, bine intretinut, as putea cumpara, daca as cauta asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea e ca ai suficient spatiu in Golf. Avand aproape 1m90, conduc cu scaunul destul de departe de volan si totusi, daca ma duc in spate, am loc suficient pentru picioare. Vreau sa cred ca un scaun + un copil nu ocupa mai mult decat un adult (nu am copii asa ca nu vreau sa supar pe cineva cu remarca asta, daca gresesc).

Lasand spatiul la o parte, cele doua lucruri care ma fac sa iti recomand Golful sunt cele pe care le-ai spus si tu: DSG si Park assist. Am condus DSG si este incredibil, singurul motiv pentru care nu il am si eu e ca nu-mi permitea bugetul. Cat despre parcat, personal, la prima vedere, as parca mai usor un Golf decat un Passat, Park assist fiind un bonus.

Motorul o sa il adori din aproape toate punctele de vedere (singurul minus pentru mine pana in momentul de fata este incalzirea iarna). N-o sa uit niciodata, la 3 saptamani dupa ce am luat masina, am lasat-o si pe prietena sa o conduca. S-a dat jos din masina, a trecut la volan, si motorul fiind pornit (dar silentios) a vrut sa il mai porneasca o data. :D

Estetic vorbind, Passat-ul e putin mai sexy. Poti compensa asta comandand la Golf o pereche de stopuri cu LED. :P

Mult succes in alegere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

........ Vreau sa cred ca un scaun + un copil nu ocupa mai mult decat un adult (nu am copii asa ca nu vreau sa supar pe cineva cu remarca asta, daca gresesc).

....................................

Nu-i bai, insa un scaun de copil si copilul stand in acel scaun, necesita ceva mai mult spatiu decat are nevoie un adult, pe bancheta spate.

Copilul are nevoie de loc pt picioare, stand in scaunul de masina pozitia lui este sensibil mai sus decat daca ar sta direct pe bancheta spate; oricat de drept ai regla spatarul scaunului din fata tot este necesar un spatiu mai mare decat in cazul unui adult (in cazul caruia pozitia picioarelor si a genunchilor este mult mai jos).

Inutil sa discutam cazul in care ai 2 astfel de scaunele, de regula pozitionate la capetele banchetei spate, in plus sa mai fie nevoie si de o pers adulta care sa stea intre ele; nici nu ar avea cum sa intre sau sa iasa de acolo (si de asta familistii cu mai mult de 1 copil, dar si cu posibilitati financiare, se indreapta spre un monovolum).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nebunie mare cu scaunele astea pentru copii. Toata copilaria mea am sarit in picioare pe bancheta din spate a diverselor dacii pe care le-au avut ai mei si n-am patit nimic :)

Acum serios vorbind, cu toate ca passatul este o masina extrem de impozanta pe langa golf, spatiul acela in plus parca nu merita, cel putin nu din punctul meu de vedere. Diferenta la interior este de la cer la pamant si in ceea ce priveste dotarile. Plus ca TSI + DSG = VIS ! Nu inteleg ce ti-ai putea dori mai mult din punctul asta de vedere. Cum spunea cineva si mai sus, daca pleci de 2 ori pe an sa spunem in vacanta poti monta pe plafon un portbagaj din acela suspendat. Nu vreau sa fiu ironic dar stiu atatea familii care pleaca in concediu cu matizuri, daca vrei se poate compartimenta inteligent spatiul si gata. Gandeste-te ca Golful, mai ales ca ai spus ca marea majoritate din drumuri sunt in oras, este o masina care iti ofera 90% din timp satisfactie maxima si 10% din timp putina bataie de cap.

Trafic, aglomeratie, n-ai ajuns niciodata acasa cu piciorul amortit de la ambreiaj ? Gandeste-te la DSG-ul ala cum iti simplifica viata.

Gandeste-te ca ai un benzinar cu ceva valente sportive dar cu consumul si avantajele unui diesel, la pretul si costurile de intretinere a unui motor pe benzina.

Din punctul meu de vedere alegerea e cat se poate de simpla si de clara, Golf MkVI !

Dar vezi tu, uneori oamenii mai aleg si cu sufletul, daca visezi la un passat de mic poate sa-ti spuna lumea orice, piticul de pe creierul tau tot Passat iti sopteste.

Orice alegere ai face iti urez asteptare usoara si sa te bucuri de ea ! Succes cu brain-storming-ul ;

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oameni buni, nu vreau sa bag zanzanie, da se vede clar ca unii nu au copii.

Initial, am fost 3 persoane (mama, tata plus un pitic). cand a venit cel de-al doilea pitic, au inceput problemele.

Desi la momentul respectiv conduceam o Mazda 6 MPS, fara suparare, o masina peste multe de aici de pe forum, am fost nevoit sa renuntam la ea.

Portbagajul nesatisfacator (desi avea aproape 500 l) si spatiul spate la limita(desi nici asta nu era chiar mic) au contat in primul rand, pe langa consumul de benzina usor peste ceea ce ma asteptam eu si teama de devalorizare rapida.

Acuma conduc un S MAX si il consider excelent pentru o familie de 2+2.

Ce vrei mai mult de 3 scaune in spate, INDIVIDUALE >>? Nu cred ca un copil de 1-2-3 ani se poate lasa singur pe scaunele din spate, asa ca mama va calatori mereu acolo, pana la o varsta. Unde mai pui ca de cand eram noi copii mici lucruile s-au schimbat, la fel si LEGILE.

Un aspect va conta foarte mult in aceasta alegere : cat vei merge cu masina extraurban. Daca se intampla odata pe an iar Golf-ul iti este foarte drag, e clar. Dar daca planuiesti sa iesi mai des pe afara si la drumuri ceva mai lungi (intelegand aici peste 150-200km), mersul cu Golf-ul va fi destul de chinuitor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Indiscutabil, pentru o familie masina pentru concedii se numeste MONOVOLUM sau MONOVOLUM COMPACT. Dar asta nu inseamna ca daca ai un golf sau un polo n-o sa mergi nicaieri niciodata cu familia. Mergi mai inghesuit, bagajele alese cu grija si inghesuite, dar se poate merge si nu moare nimeni de un drum de cateva ore in ingramadeala. Ca esti amortit cand ajungi la mare, e adevarat, esti amortit, dar dupa 30 min si o inghetata pe batz iti revii complet!

Cine isi permite sa tina 2 masini, merita sa achizitioneze, pe langa compacta sau subcompacta universala, si un monovolum (compact sau nu). Achizitionarea masinii nr.2 poate nu e cea mai mare piedica, calculati-va insa cat va costa masina/an (impozit, rca, rovigneta, itp, revizie), estimati cam cati km/an ati face cu a 2-a masina, si de aici, fiecare dupa posibilitatile financiare, sa aleaga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Las ca te vad eu, SHARANEL, cum te descurci de la anu daca iti iese pasenta.

:offtopic:

REPET, daca ai de facut un drum pe an de peste 200 km, e ok orice masina.

Modificat de oaspetele
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

as lua golfu 1.4tsi 122 co , nici nu m-as gandi la passatu 2.0tdi de 110 cp care e foarte slab comparativ cu golf 1.4tsi 122 la performante

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TSI-ul in oras te va duce spre 11 l/100km iar afara 6,5-7,5.

Nu e adevarat. Afara poti linistit avea consumuri de 5-6. In oras poti avea oricat.

Apoi, niste precizari:

1. Da, la performante Golf-ul e in fata, dar nu cred ca acest lucru e determinant pentru un familist.

2. Ambele masini au 5 stele la EURO NCAP.

3. E foarte important sa realizezi cum vei folosi masina: in oras/afara. Daca e pt oras, atunci as merge pe Golf, daca e pt afara as merge pe Passat. Daca e 50/50 as merge pe Golf.

4. Consider ca in Golf e spatiu destul pt 2+2 si bagajele aferente. Dar, atentie, sa nu iti iei roata normala care reduce dimensiunea portbagajului!

Modificat de rex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@rex, subscriu la ce ai spus. Daca este vorba de portbagaj, am de facut o remarca. La o rezerva normala de 16 incap o valiza uriasa si doua jante de umar.

Intotdeauna folosesc sub 50% din hainele care le duc cu mine. Iarna, am un portbagaj de plafon care rezolva excesul de bagaje. Am doi copii, sa-mi traiasca, dar 2 adulti si doi boraci nu au nevoie de acelasi spatiu ca doi masculi si doua pitipoance. In definitiv, poti face o selectie, dar in varianta ultima ai nevoie de un camion.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul de fata, in care tu trebuie sa alegi intre 2 extreme (vrei nu vrei asta-i adevarul), trebuie sa analizezi f bine si sa alegi masina in functie de ce vrei sa faci cu ea. Cei care incearca sa-ti explice ca e o diferenta mare intre trendline si highline fac o mare greseala. Passat Trendline nu este acelasi lucru cu Golf Trendline, iar Golf Highline are confortul si dotarile standard comparabile cu ale Passatului Trendline.

Ca o concluzie, in cazul tau, cu sotie si 2 copii as alege clar Passatul, desi recunosc ca mi-ar placea tare mult combinatia TSI + DSG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oaspetele, bine ca ai dat pe aici, ca ma chinuiam de unul singur sa explic cum sta treaba cand ai 2 copii mici. :)

Eu nu cred ca putem pune semnul egal intre Golf 6 highline si Passat b6 trendline, dpdv dotari, etc. Insa asta e parerea mea.

In definitiv, fiecare alege ce si cum doreste, dar si cum isi permite. Nu exista alegerea cea mai buna sau alegerea cea mai proasta, general valabila, insa pot exista alegeri mai mult sau mai putin inspirate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Daca ai doi copii mergi pe varianta Passat-ului. Doar stii cat bagaj ai cand pleci in concediu. Unde-l vei pune in Golf?

2. Ca design Passatul mi se pare mult mai reusit - este o masina frumosa.

3. Passatul este o masina din clasa superioara (clasa medie), Golful fiind in clasa compacta.

4. Passatul diesel are un consum rezonabil. Mie, la motor de 1,9, imi consuma in Bucuresti intre 8,2 si 8,5 l/100 km ceea ce mi se pare decent. Afara consuma in functie de viteza cu care te vei deplasa. Fiind familist probabil ca nu vei depasi cu mai mult de 10km/h viteza legala, ceea ce iti va aduce un consum intre 5,5 si 6,5. TSI-ul in oras te va duce spre 11 l/100km iar afara 6,5-7,5.

5. Varianta Traveller iti ofera confort suficient - ai spatiu, ai siguranta (esp, abs, airbaguri, centuri spate cu pretensionare), ai o instalatie audio (RCD 310 care se aude excelent), ai jante din aliaj, ai cotiera, ai proiectoare de ceata... Suficient pentru a te simti bine.

6. In privinta spatiului de parcare - te vei obisnui cu lungimea masinii si ai avantajul ca nevasta nu-ti va cere foarte des masina.

7. Motorul CR este excelent, nu vei avea problemele de consum de ulei ce apar la PD.

8. Mergi la dealer si pune cele doua masini una langa cealalta - te vei convinge singur!

@victor blackedition

Nu ai facut decat sa pui opt puncte/avantaje in favoarea Passatului (mi-am explicat cand ti-am vazut semnatura) si in urmatorul reply zici ca topicul devine "a mea e mai buna". Pai vad ca te contrazici singur. :D

Este o masina de clasa medie, ca ii spui tu superioara, e valabil luand in considerare dimensiunile. Insa cu motorul acela si dotarile acelea, nu prea e clasa superioara. La o masina ca Passatul, daca vrei sa emiti pretentiile numelui, ar trebui puse dotari si motor mai bun. Este parerea mea, nici nu ma astept sa mi se dea dreptate.

@rifflections, e aberant ce spui, Highlineul de pe Golf e infinit mai bun ca Trendline, si este egal cu Highlineul de pe Passat.

Dintre toti cei care au postat, sunt curios cati au incercat ambele masini din versus, si au vorbit in cunostiinta de cauza. :D E clar ca cei pro-passat au fost cei care, culmea, le detin, deci este destula subiectivitate aici.

Si eu am un Passat in familie, stiu cum este, am mers si cu Golf 6, care nu este al meu, si Golful este clar peste Passat la confort (aviz rifflections, recunosc, in limitele spatiului). Izolarea fonica este putin mai buna la Golf, la viteza mai mare in Golf este liniste, materialele sunt mult mai fine si mai placute ( evident, cum ziceam, generatie noua), iar la Passat este plasticul din golf 5, care este cunoscut ca fiind "ieftin la pipait". Golful este mai rafinat, se vede ca este un pas inainte, iar motorul nu pot sa zic decat ca este inovator, si mult mai potrivit decat ce ai avea de ales pe Passat Traveler. Iarasi, pot sa spun ca eu am 1.9-ul vechi pe A3, de 105 cai, si..e putin. Stiu, e generatie veche, insa motorul de generatie noua de 110, cata diferenta poate sa faca pe un Passat?

Passatului nu am ce sa ii reprosez este o masina foarte buna, impunatoare, iar ca spatiu este excelenta, insa asta depinde cat de mult ai nevoie de tot spatiul ala. In dotare Highline este de vis.

Passatul din famile cel putin, desi a fost luat cu o premiza buna, pot sa spun ca acum 90% merge o singura persoana in el.

Eu zic sa asteptam sa posteze iniatorul topicului, chiar daca a spus ca spatiul e utilizabil doar 10% din timp, si dupa accea sa discutam de scaunele copiilor. :D

Spun din experienta, dotarile si motorul sunt lucrurile care le regreti cel mai mult cand cumperi o masina. Chiar daca nu iti place viteza, vei avea nevoie, doamne fereste, in vreo depasire de acei cai care nu ti se par utili acum. Stiu de la prieteni experiente periculoase de genul asta. Si nu vorbesc de depasiri facute de placere. Iar dotarile sunt foarte importante, gandeste-te ca vei sta in masina destul timp, si chiar daca nu ti se pare deranjant sa zicem, cu timpul vei realiza ca poate ar fi trebuit sa mai astepti.. ca poate era mai bine highline. Nu zic, Passatul Traveller are dotari decente cu care poti trai, dar cand ai optiunea Golfului, parca..nu-ti mai convine Passatul. Asa mi se pare.

Postez poze cu interioarele Trendline de pe Passat si Highline de pe Golf, nu cred ca e nevoie sa spun care e care.

PS: nu am nici un interes sa sustin Gofulul sau Passatul, nu vand asa ceva, insa castigatorul e mai mult decat evident, lasand spatiul la o parte.

post-25382-1262564149_thumb.jpg

post-25382-1262564175_thumb.jpg

post-25382-1262564214_thumb.jpg

post-25382-1262564221_thumb.jpg

post-25382-1262564621_thumb.jpg

Modificat de paul_e88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!