Jump to content

T4 - Probleme


nelu_tm
 Share

Postare recomandată

iti multumesc frumos pentru tot sprijinul acordat. O sa revin cu detalii. Mi-a placut cum ai punctat partea cu sculele :biggrin:

Modificat de skonda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@skonda vad ca esti din B,sunt colegi priceputi la prestari servicii...de ce te chinui ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer , nu m-am gandit . am crezut ca as putea sa rezolv doar cu cateva indrumari 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu indrumarile nu rezolvi nimic ,neavand habar de ce inseamna un motor .ai vazut dand explicatii eronate ai schimbat contactul electric ,dar e un inceput in ale mecanicii,acu ca ai localizat eletromotorul pe youtube ai sanse sa mai inveti ceva ,succes

Modificat de vasiuca
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

recunosc ca sunt total pe langa dar sunt dispus sa invat incetul cu incetul.o sa revin cu detalii. iti multujmesc frumos pentru tot sprijinul acordat 

Modificat de skonda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@skonda. Noi incercam sa rezolvam problema in privat, dar ma simt obligat sa iti spun si aici ca, nu trebuie sa pui la suflet ceea ce zic ei. Crede-ma ca am trecut prin acesta faza si oricat as fi incercat sa le demonstrez ( nu aici, pe alte site-uri. Aici inca mai sunt oameni de treaba si intelegatori care stiu sa dea sfaturi si sa inteleaga) ca nimeni, absolut nimeni nu s-a nascut invatat ci toti au trebui sa plece de jos, de la a invata cum se strange un surub la a reface motoare.. Mie imi place ambitia ta si felul ca nu ai renuntat si inca vrei sa faci treaba asta "pe barba ta"

 

Imi cer scuze daca am jignit pe cineva, nu asta a fost intentia mea nici o secunda. Respect forumul asta si respect oamani de aici. Nu as minti daca as spune ca bazele mecanicii le am de aici si ca am salvat multi bani,nemaiumbland pe la mecanici si aruncand cu banii in stanga si dreapta pentru ca toti stim cat de "competenti" sunt 95% dintre ei.. Cu respect, Emanuel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12.01.2017 at 9:10 AM, LiviuzT4 said:

Presupun ca este ok reglat avansul daca pana in -5 grade porneste si daca este chiar mai cald motorul porneste la sfert, cu ceva fum alb, nu consuma ulei.

Am fost astazi la un service ca sa imi verifice bujiile si daca primesc curent. Totul este ok deci functioneaza si releul de comanda al bujiilor. Cineva din servisul respectiv ma indrumat sa caut un service diesel pt ca, probabil, (presupune el) ca nu stiu ce senzor de temperatura al pompei de injectie, nu fuctioneaza corect la temperaturi negative si astfel nu functioneaza pompa de injectie. Exista posibilitatea asta,  a mai intalnit cineva problema asta?  Am motor de 2,4 AAB.

Despre electromotor ce sa zic, invarte bine. O data chiar m-am ambitionat si am dat la cheie pana am consumat bateria. Este acelasi sintom ca atunci cand te grabesti si dai sa pornesti fara sa astepti sa se stinga martorul de incalzire a bujiilor. Invarte dar nu porneste.

Cine mai are idei sa imi spuna ce sa mai verific, e bine venit,

Multumesc

Am rezolvat.  Mai întâi am cumpărat o baterie noua  apoi am fost de am reparat demaror-ul adică i-au fost schimbate bucsele  inclusiv cea din cutie și înlocuit bendixul  care era cam obosit.  Acum sunt vreo -12° și pornește nesperat de bine,  la sfert. Un pic bâlbâit câteva secunde la început dar pornește. 

Multumesc pt sfaturi. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@emy, iti multumesc frumos pentru incurajari . colegii au tot dreptul sa isi piarda rabdarea cu mine dar am vazut ca sunt de treaba si ma ajuta cu sfaturi . miercuri o sa ma apuc de treaba ca pana atunci nu reusesc si dupa aia o sa revin cu detalii 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am reusit sa o fac sa porneasca. Problema nu era asa de grava si nici nu a fost nevoie sa dau scutul jos pentru a ajunge la electromotor. Problema a fost de la papucul care intra in bobina de la electromotor. Nu statea bine acolo . L-am scos , am umblat putin la picioruse iar acum sta fix. Masina porneste , electromotorul invarte. Ramane sa ma ocup de problema cu caldura. Va multumesc tuturor pentru sprjin si sfaturi ! 

Modificat de skonda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut,a intalnit cineva asa problema ? nu se opreste masina din claxonat,am scos air bag-ul sa vad daca s-au incurcat firele pe acolo ,plasticurile de sub volan,am deconectat toate mufele alea,si nu se linisteste,am trezit tot cartierul dimineata la 6 cand sa plec cu ea.am gasit siguranta dupa o ora de cautari pe net a schemei tabloului de sigurante,ce poate sa fie?multumesc,sper sa nu fiu off topic dar nu am gasit nimic referitor la asa ceva

Modificat de catalint42
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urmaste cablul care duce de la claxon öa volan. Fiind masa, e posibil sa fie rupt si sa faca contact cu caroseria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am scos si releul si tot clacsoneaza,iar din volan iese totul sub forma de mufe si le-am urmarie asa in mare cat am putut pana sub bord nu se vede nimic ros

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te-ai uitat de la claxon inspre volan, prin compartimentul motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mai face, azi i-am pus siguranta la loc si merge normal clacsonul,ieri a plouat f tare la Galati si se scurgea apa chiar prin zona aia in fata rotii drepte,de la asta a fost cred,o sa ma conving la urmatoarea ploaie daca asta-i cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragi colegi vin si eu cu doua probleme intalnite la masina mea;

prima e ca nu am curent la electrovalva de pe pompa de injectie(am verificat firul de la electrovalva si pana la ECU si ok)

a doua e ca nu lucreaza turbina, elctrovalva aia care comanda turbina e buna , are si curent furtunele sunt toate schimbate si puse conform schemei tehnice

a mai intalnit careva una din probleme?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica debitmetrul de aer si acuatorul. La mine a fost rupt suportul tijei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru electrovalva verifica contactul electric de la volan .. vezi mai sus ..

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare. Am schimbat discul de ambreiaj si rulmentul de presiune la Caravellu meu din 2001. Toate bune si frumoase, nu se mai aprind luminile de mers innapoi. Am mers din nou la VW Mitric Suceava, convins ca au uitat mecanicii sa puna mufa la senzorul de pe cutie. Totul era la loc, mufa, sigurante, becuri. Acum va intreb, e vreun releu?! Sa schimb bulbul ala de pe cutie? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-au uitat sa vada daca nu e vreun cablu rupt sau contact imperfect? Daca duci curent direct de la baterie se aprind becurile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna seara la toti colegii!

De curand am montat un alt mp3 player pe masina, si i-am atasat si o camera pentru marsarier, insa de cand le-am pus pe masina, nu imi mai functioneaza pilotul automat. Am avut 2 erori la diagnoza care s-au sters si nu mai apar, insa tot nu functioneaza.  Aveti idee care ar putea fi cauza? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare,

Am un T4 din 2003 - care consuma ulei si antigel (al 1000 de km ii pun cam 1,5 litri de ulei si cam 1 litru pe antigel).

Din cand in cad scoate si fum alb, probabil e arsa si garinitura de la chiulasa.

Mar interesa un service pentru un T4 in bucuresti sau un mecanic bun care sa poate remedia problema (cred ca trebuie schimbata garnitura de chiuloas si probabil facut setul motor).

multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna.

Va supun atentiei urmatoarea problema: motor reconditionat la cota 1 de reparatie, inlocuit injectoare, turbo nou, N75 noua, debitmetru nou. Nu reusesc sa-mi dau seama de ce nu urca presiunea aerului supraalimentat mai mult de 1,244 bar. Conditii de testare: motor cald, viteza 3, pedala la maxim, la 3000 se stabilizeaza la 1224 mbar, mai mult nu urca. Verificat daca exista pierderi pe tubulatura sau intercooler, nu exista. Ce ar mai putea fi? Mentionez ca circuitul de alimentare cu aer este urmatorul:

filtru aer-debitmetru-turbo-intercooler-clapeta aer-clapeta EGR-admisie.

furtun la intrare in turbo-furtun la iesire din turbo-senzor temperatur+presiune pe intercooler

Am atasat poza cu vag-com pe loc cu motorul turat la 3100 rpm si se vede diferenta de presiune supraalimentata reala fata de cea calculata.59c277e6939ff_turbo1.thumb.jpg.62e63b2c907e3871b3def4f690ba6424.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa un log in mers pe 03,08,11, treapta a 3-a, pedala 100% de la 1700 rpm la 4000 rpm si posteaza-l aici. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna.

Am rezolvat-o. Am demontat toate furtunele de la comanda turbo, EGR si clapeta de aer si le-am remontat corect. Am descoperit greseala, un furtun de la N75 admisie compresor turbo inversat cu comanda Wastegate. Asta dupa montajul incorect dupa reparatia capitala. In treapta a 3-a am valorile:

image.thumb.png.2ca87518063f4a56d36e4a18e4348826.png

On 20.09.2017 at 5:15 PM, rusuhoria said:

Buna.

Va supun atentiei urmatoarea problema: motor reconditionat la cota 1 de reparatie, inlocuit injectoare, turbo nou, N75 noua, debitmetru nou. Nu reusesc sa-mi dau seama de ce nu urca presiunea aerului supraalimentat mai mult de 1,244 bar. Conditii de testare: motor cald, viteza 3, pedala la maxim, la 3000 se stabilizeaza la 1224 mbar, mai mult nu urca. Verificat daca exista pierderi pe tubulatura sau intercooler, nu exista. Ce ar mai putea fi? Mentionez ca circuitul de alimentare cu aer este urmatorul:

filtru aer-debitmetru-turbo-intercooler-clapeta aer-clapeta EGR-admisie.

furtun la intrare in turbo-furtun la iesire din turbo-senzor temperatur+presiune pe intercooler

Am atasat poza cu vag-com pe loc cu motorul turat la 3100 rpm si se vede diferenta de presiune supraalimentata reala fata de cea calculata.59c277e6939ff_turbo1.thumb.jpg.62e63b2c907e3871b3def4f690ba6424.jpg

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!