Jump to content

Golf 6 - Bluemotion Technology


konstanzer
 Share

Postare recomandată

@konstanzer: daca nu e lasata, si nu ai praguri, spoiler si alte elemente care sa ajute la aerodinamicitate, poate de aceea nu te poti apropia de consumul data de carte.

dar ma mir ca au facut un "bluemotion" de Romania, fara toate elementele spefice unui model bluemotion.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 92
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • konstanzer

    9

  • danb1974

    8

  • adifox

    5

  • sorin-golf6

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Va rog sa pastrati discutia ON topic.

Pentru discutia (generala) privind masinile fabricate pentru Romania, exista un topic aici.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sorin-golf6

Am mai citit putin pe diferite siteuri si am aflat ca garda la sol e coborata cu 15 mm fata de varianta standard a golf. konstanzer , la tine tot la fel e, nu cred ca e altceva, pt ca asa arata pe siteul vw.de Ai aici un link care iti arata niste date interesante http://www.volkswagen.de/vwcms/master_publ...modelle/A1.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sorin-golf6

Suspensia sport de pe 1.2 tsi e super. Absoarbe ff bine denivelarile (chiar nu ma asteptam), pe curbe sta f bine, masina nu e asa joasa, poti sa te descurci chiar bine prin ro.. Asa ca, nu ai cum sa o faci praf daca mergi cu atentie pe un drum mai rau.. iar pragurile nu sunt joase..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin si repet, al meu e bluemotion technology, nu bluemotion. e vorba de varianta de 109gCO2/km pe care au scos-o un pic in graba pt ca inca nu era gata bluemotion, nu de ceva construit doar pt europa de est sau romania. datele pe care le trec aici le iau direct din configuratorul de la nemti, unde regasesc fix masinuta mea. interesant e ca acuma m-am uitat pe rand la BMT, BM si standard 1.6TDI si toate au garda la 15cm/8.9cm (full-load). comparativ GTI-ul are 14/9.1cm si R-ul are 13.2/9.5cm.

inapoi la statistici. am mai prins un drum de 305km, viteza medie 61km/h, doi plus bagaje, consum mediu 4.9l ;)

o chestie interesanta e ca imediat dupa drumul inafara a scazut brusc si consumu in oras, acuma facand 5.2-5.3 in ritm normal. cred ca dintr-un motiv sau altu daca las masina mai mult de 2-3 saptamani fara sa ies cu ea din oras cateva ore incepe sa creasca consumul, si la primu drum inafara se 'desfunda' ceva la ea si scade la loc. sunt curios care-i explicatia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am si eu o intrebare. Vreau sa imi iau un G6 1,6 BM, dar acum, dupa nebunia asta cu modificarea TVA-ului etc, am vazut ca in lista de preturi a aparut BlueMotion si BluleMotion Technology. Am cateva intrebari:

Care este de fapt diferenta dintre cele doua? Este mai mult decat a scris @konstanzer? Si in consecinta daca vreau BM adevarat treuie sa il iau pe cel cu cel cu 99gCO2/km.

De ce BM este trecut ca pret doar la trendline? Eu de ex. vreau sa imi iau Highline + ceva optionale dar la Highline nu este decat BMT, sa fie o greseala?

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce stiu eu, cele BlueMotion Technology sunt disponibile in varianta Tredline, cel mult Comfortline.

In schimb varianta BlueMotion - 99 g/km (fara Technology) este o varianta de sine statatoare. Un fel de Trendline personalizat cu stofa Blue la interior, spoiler fata redesenat, praguri si jante dedicate de 15" din aliaj, care se adauga celorlalte elemente specifice BlueMotion Technology (trepte de viteza mai lungi, garda la sol coborata, computer de bord plus, indicator de schimbare a vitezelor, pneuri cu rezistanta scazuta la inaintare, sistem start-stop, etc).

LE: Am omis ceva, pentru aerodinamica mai buna BlueMotion are eleronul mai mare si grila din fata putin modificata (grila cu sigla VW).

Referitor la garda la sol, sunt de parere ca ambele modele au aceeasi suspensie sport. Ar fi cam risipa din partea VW sa mentina in fluxul de productie atatea versiuni de suspensii diferite, mai ales ca in privinta rezultatelor diferentele sunt aproape nule.

Astfel, BlueMotion are garda la sol mai mica decat BlueMotion Technology datorita spoilerului modificat, pragurilor adaugate si eventual altor plastice pe dedesubt, toate acestea cu rol aerodonamic.

Modificat de bender
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OKey... in consecinta lista de dotari standard difera de la un trendline normal la un BM? Interesant. O sa revin cu info cand voi ajunge la dealer.

Merci @bender

LE: Indicatorul de schimbare a treptelor de viteza este dotare doar pentru DSG sau este si pentru manual?

Modificat de Catalin_AC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Indicatorul de schimbare a treptelor vine doar pentru cutia manuala si indica treapta optima de viteza in care sa mergi in functie de sarcina motorului si apasarea pedalei de acceleratie.

Vezi ce spunea konstanzer in primele posturi, mergi subturat rau de tot daca te iei dupa ce zice indicatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK. M-am lamurit si cu diferentele BM si BMT. Acum am o alta nedumerire, poate ma ajutati: care sunt costurile de intretinere la un BMT? Difera cu ceva fata de o motorizare 1.6 TDI normala? Adica, in cuvinte putine, o sa ma arda la buzunar reviziile?

Sunt foarte hotarat sa imi iau un HL BMT 1,6 TDI dar vreau sa stiu si ce ma asteapta dupa.

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salutare, imi poate spune si mie cineva daca la semafor cand se opreste motorul din cauza sistemului start-stop, celelalte functii gen radio, clima, faruri raman aprinse sau se opresc si ele ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate functiile raman activate, farurile aprinse, radio la fel iar clima se reduce putin din intensitate.. Insa nu ti se opreste masina pana nu e temperatura motorului ajunsa la un nivel optim.. anyway, e tare functia..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

@Catalin_AC: BMT nu are de ce sa fie mai scump la revizii decat 1.6TDI. eu am platit f mult pt ca m-am incapatanat sa pun Long Life III, altfel cu un ulei mai ieftin dadeam vreo 700ron cred.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu noi statistici detaliate obsesiv :lol:

Iasi-Bucuresti-Iasi (via Roman), 855km, doua persoane cu bagaje minime, 2.5bar fata/spate michelin energy saver, full EVO diesel, clima la o linie, viteza medie 69km/h

- dus: noaptea, 4-5'C, uscat, relativ pustiu; mers cam 90-110km/h, de multe ori cu tempomatul pornit

- intors: ziua, 10'+, uscat, uneori aglomerat, mers foarte haotic (50-160 de iepuri topaiau prin padure, viteza era mai mica si mereu legala!)

media totala pe cb a fost 5.2 la dus / 5.3 total.

pe rezervor mai am patru liniute peste rosu, dar mi-e total obscur cat inseamna asta (are cineva idee cat inseamna o linie pe indicatorul de G6?)

o sa pun datele astea si-n topicul general despre consum, desi mi se pare rusinos pt un BMT.

pe ultimii 5000km consumul mediu a fost 7.4(!), ceea ce include iarna asta si doar vreo doua drumuri mai lungi in extraurban.

sunt dezamagit de motorasul asta si de BMT. incep sa cred ca 3.7-extra/5.2-urban au fost puse in manual pt specificatia mea in bataie de joc. am condus in recomandari in primii 10000km si nu a scazut consumul. acuma de cateva luni conduc din ce in ce mai mosnegeste prin Iasi si tot nu vad consum sub 6.5 ziua. o sa merg pe la service, insa sunt convins ca o sa primesc zambete. sunt curios daca mai sunt posesori de 1.6TDI care sa fi obtinut valori mai apropiate de manual pe drumurile de la noi. poate e doar la mine problema si nu e asa o pacaleala cum pare.

concluzia: nu mergeti cu jumatati de masura, daca vreti musai bluemotion luati-l pe cel intreg, nu dati bani pe BMT pentru o sigla. de cam aceiasi bani mai bine luati un 1.4 122cp si bucurati-va de masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

Ai ajuns cumva la service cu problema cu consumul? Este diferenta mare intre consum mediu 4.1% cat declara pe site la VW si 7.4% cat ai obtinut tu.

http://www.volkswagen.com/vwcms/master_public/virtualmaster/en2/experience/innovation/bluemotion/bluemotion_technology_models/golf.html

Sunt curios pentru ca si eu vreu sa-mi iau un Golf Variant (Estate) BMT:

http://www.volkswagen.com/vwcms/master_public/virtualmaster/en2/experience/innovation/bluemotion/bluemotion_technology_models/golf_estate.html

Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut , eu am masina din semnatura de 4 luni si am parcurs 3500 km , cam jumatate sunt facuti urban cu un consum de cca 5.6-5.8 (dar fac drumuri scurte urban) extra urban consumul este 4.6-4.8 cu medii de viteza de 78km/h. Media pentru cei 3500 de km in bord este de 5.3L. Nu am functia stop-start si recuperator de energie dar consumul pentru un passat cred ca este bun. Eu (cand nu nu conduc sportiv) chiar schimb vitezele dupa indicatorul din bord si nu mi se pare ca e subturat si toba o am alba de zici ca-i benzinara. Referitor la consum cel mai bun consum se face de la plin la plin si extra urban. Daca extra urban consumul este mic atunci motorul merge bine, urban consumul este relativ si depinde de foarte multi factori (temperatura, stil de condus, trafic, lungimea traseului). In alta ordine de idei pe aceeasi caroserie un motor cu o capacitate cilindrica mai mica si aceeasi putere nu v-a avea un consum mai mic decat cel cu capacitate mai mare, mai ales in accelerari rapide.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine stie concret ce diferente tehnice exista intre 2.0 TDI si 2.0 TDI BMT ? difera softul, rapoartele in cutie ? nu am gasit nimic specific iar diferente in afara de capacitatea bateriei care e de 380 A 68 ah la BMT fata de 330 A 61 ah la cel simplu nu am mai gasit nimic notabil la prima vedere exceptand consumul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut,

Sunt posesorul unei golf 6 1.6TDI(105CP) bluemotion an fabricatie 2010 adus din Germania. Sunt foarte multumit de masina ce priveste consumul (4.2 de autostrada Germania --> 5.9 litrii Romania in afara, cu clima) .Ce nu imi place la masina es start-stop technology. Sincer este destul de enervant.Stau in Brasov, unde e la moda sensurile giratorii.Poate cineva sa ma lamureasca sau stie cineva daca se poate dezactiva din computer functionalitatea???

Merci,

Alex

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-ar trebui sa fie un buton? Pe linga cel de ASR (cel putin pe acolo e la Passat).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci Dan ptr raspuns,

Exista button de dezactivare. Dar de fiecare data trebuie sa dezactivez la pornirea motorului.Eu vroiam sa aflu daca se poate seta din computerul masini ca default sa fie dezactivat.Am fost la reprezentata volkswagen ei mi-au zis ca nu se poate, mai exact au zis ca nu se baga.Ce reprezentata avem in Romania chiar daca sar putea nu au softurile ptr a face acesta schimbare. Am observat ca daca nu vrei sa se opreasca masina la semafor trebuie sa dai drumu la frana iniante sa dai drumu la ambreiaj, cu frana de mana trasa ptr siguranta.

Alex

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca nu vrei sa opreasca motorul, lasi in viteza si stai cu ambreiajul calcat ca sa stie masina ca-i oprire scurta.

Da' parca-i mai simplu sa-l dezactivezi la pornire din buton.

Daca ai acces la un vcds original (ca sa poti rula ultima versiune de vcds), uita-te prin long coding de la engine si cauta dupa vreun bit de enable start/stop

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

Ma intereseaza achizitionarea unui vw passat. Pana acum am gasit ceva ce-mi place dar e Blue TDI 143CP/105KW.

Din research-urile mele pe net, am inteles ca acest model are in plus, fata de un CR TDI obisnuit, un extra catalizator (SCR- selective catalytic reduction) si un rezervor cu un lichid (aflat in locul rotii de rezerva ?!?!?!?!) care este pulverizat pe evacuare si se reduc foarte mult noxele, incadrandu-se astfel in normele euro6.

Acum, intrebarile mele pentru cei care aveti aceste modelde de vw (passat, jetta, etc...) sunt urmatoarele:

1. acel lichid se completeaza periodic de catre reprezentanta gratuit sau contra cost? daca e contra cost, cam cat costa un refill?

2. se poate sta si fara sistemul asta extra? adica sa nu mai completezi rezervorul respectiv, sa mergi cu ea asa, pentru ca teoretic fara acel sistem te incadrezi in normele euro5; (inca un sistem in plus dispus la pagube si cheltuieli :)) );

3. mai exista roata de rezerva? daca nu, imi da cu virgula...

4. cat de fiabil e sistemul, ca vad ca e aparut de prin 2009-2010, poate cineva are deja o masina dotata cu minunea asta tehnologica, si ne poate spune daca au fost probleme.

Multumesc,

Liviu

Modificat de livescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsul prompt.

Primul topic, dupa cum ii spune si numele, si pe care l-am citit deja, nu contine nimic despre blueTDI ci despre Bluemotion.

Al doilea, de asemenea, il urmaresc de ceva vreme, si am si cautat in el deja si nu am gasit. Poate nu ma pricep eu sa caut, caz in care imi cer scuze.

Poate e cineva care totusi detine aceasta versiune de passat si ne poate da mai multe detalii.

Ca idee, aceasta versiune are inscriptionat textul BlueTDI pe capota portbagajului.

Motorul pare sa fie asta desi l-am gasit si in varianta de 140 CP in ofertele curente ale vw romania/germania:

2.0 BlueTDI (143PS) CBAC 1968cc I4 DOHC 16V turbo, piezoelectric common rail injection, diesel particulate filter 143 PS (105 kW; 141 hp)@4200 320 N·m (236 lb·ft)@1750-2500

2009-2010

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Stiu ca e destul de tarziu fata de inceputul topicului dar vin si eu cu niste comentarii legate de BM. In plus confirm ceea ce descrie colegul de forum care a deschis sectiunea asta, cu privire la service. Exact asa stau lucrurile la vest de Ungaria.

Se da: Golf 6, 1.6 TDI BT 99g/Km

Se cere: nimic dar sunt roman si comentez si fara sa mi se ceara ;)

Consum in carte: 4,2. Consum real mixt: 5,5. La fel e si cel inregistrat pe 1600 de Km de autostrada. Sau pe 220 Km de autostrada cu viteza medie de 107Km/h.

Nu am remarcat vreo schimbare in mersul motorului cand am pus motorina de la Rompetrol fata de cea de la Shell. E drept, nu am pus decat un plin de la Rompetrol.

Sistem Start&Stop. Enervant in general, mai ales unde semafoarele sunt setate sub 45 de secunde. Altfel e destul de inteligent si eficient.

Indicatiile de schimbare a vitezei din MFD: a se ignora cu desavarsire, motorul e extraordinar de subturat. Uneori am impresia ca sunt date intentionat ca sa mearga chinuit.

Hill-Hold: pana te obisnuiesti, e destul de aiurea, pe urma inveti sa fii foarte atent ca poate panta are sub 6% si HH nu "intra" conform asteptarilor. Apoi inveti sa astepti ca HH sa se dezactiveze. Asta in cazul in care vrei sa "aranjezi" pozitia masinii cand esti in rampa sau in panta.

Demaraj: prost spre foarte prost. Se vede ca e masina facuta pentru economie, nu ramane niciun loc pentru sportivitate. Comparativ cu Octi Tour 1.9 TDI PD AXR, e execrabil, mai ales in Romania.

Cutia e etajata astfel incat sa favorizeze treptele superioare, ajunge destul de lejer la 200Km/h. In cele din urma.

Rezervor destul de mic in comparatie cu Octi Tour, dupa estimarile computerului de bord nu am reusit niciodata sa vad mai mult de 860-900Km (La OT am ajuns si la 1020Km estimati) chiar daca rezervorul e plin ochi.

Sistem de estimare a urmatoarei revizii: "inteligent" ca o usa, nu stie decat sa raporteze pentru 30.000Km sau 2 ani. VW zice ca monitorizeaza conditiile si recomanda. Probabil asa face in laborator, dar nici dupa o luna de drumuri scurte (sub 10Km) dimineatza si seara, la temperaturi destul de scazute (2-7 grade) estimarea nu s-a schimbat. Ma asteptam sa-mi spuna ca isi ia concediu pe caz de boala sau asa ceva.

Masina a venit cu jante de otel si fara roata de rezerva, numai cu un kit in care e o solutie de "vulcanizat prezervative". Are si compresor.

Foarte util kitul daca ai o pana pe timp de ploaie. Avantaj cu numarul de telefon de care vorbeste colegul in primul post.

Antifonarea e remarcabila, nu se aude motorul nici la 4000 rpm. Insa se simt vibratiile.

Daca sunt ceva intrebari, ma ofer sa raspund cu placere ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!