Jump to content

Senzor (G2/G62)/ Indicator temperatura lichid racire motor - probleme


SSorin
 Share

Postare recomandată

Stai liniştit că şi la ăla OE apare o mică diferenţă (a cedat şi al meu anul trecut şi am înlocuit cu OE), dar eu zic că este nesemnificativă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare, de curînd am descoperit urmatoarea eroare, senzor 2 de liquido de refrigerante (G38) seńal muy alta, P2185, rugamintea mea este sa ma ajutați cu pozitionarea acestui senzor, mulțumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CE masina, din ce an, ce cod motor si mai ales, pune o diagnoza in engleza.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 10 ore, Al Bundy a scris:

CE masina, din ce an, ce cod motor si mai ales, pune o diagnoza in engleza.

 

Salutare din nou Al Bundy, este vorba despre un passat b6 2.0 140 Cv din 2005 cod motor BKP, diagnoza esta făcută in limba spaniola si zice următoarele sensor 2 de temperatura del refrigerante (G83) seńal muy alta si codul P2185 - 006,rugamintea mea este dacă se poate să-mi zici unde este poziția lui poate pot să-l verific eu înainte să ajung la mecanic că astia aici Spania de jupoaie 😞de lovele. Mulțumesc am încercat sa atașez o fotografie făcută cu tlf dar o refuză 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi in spatele alternatorului, unde e termostatul, ai si g83 ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G83, senzor temperatura radiator, poate fi la baza radiatorulkui sau pe furtun imediat dupa termostat.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, care e in spatele alternator, la BKP. Acolo este,  in flansa de plastic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 2 ore, F l o r i n a scris:

Da, care e in spatele alternator, la BKP. Acolo este,  in flansa de plastic

Mulțumesc frumos 👍

în urmă cu 2 ore, Al Bundy a scris:

G83, senzor temperatura radiator, poate fi la baza radiatorulkui sau pe furtun imediat dupa termostat.

 

Ok mulțumesc frumos 👍

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 8 ore, F l o r i n a scris:

Da, care e in spatele alternator, la BKP. Acolo este,  in flansa de plastic

Salutare Florin l-am localizat așa este în spatele alternatorului dar ptr mine este complicat să ajung la el, trebuie să demontez multe 😞, cert este că nu scote fum deloc din ce am citit ca simptome dar daca mai continui cu eroarea un timp dăunează,ceva sfaturi, săptămâna viitoare am concediu si am nevoie de mașină pff, Mulțumesc o seară plăcută 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu drag, daca te pot ajuta cu alte info, sa imi scrii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 04.06.2022 at 22:47, F l o r i n a scris:

Cu drag, daca te pot ajuta cu alte info, sa imi scrii

Salutare Florin, vreau sa te anunț ca nu am rezistat tentației și am reușit să-l schimb, a fost mai ușor decât îmi imaginam a trebuit să dau jos doar corpul clapetei de accelerație si așa cu putina dibăcie se rezolvă, mulțumesc de ajutor și toate cele bune ✌️ 👍 IMG_20220606_131352.thumb.jpg.f12e7a9285b3667ecee352a842d3d0e8.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bravo, ma bucur ca ai rezolvat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

 

Pt masina din semnatura, am atasat un log cu erorile aparute la scanare.  Postez aici datorita erorii aparute la senzorul G62.

Totul a inceput in urma cu vreo luna, in timpul mersului. A inceput cu 3 beep uri, dar fara sa apuc sa vad nimic pe BC, in bord nici un martor nu era aparins.  N am mers inca 5 minute si a sunat din nou, iar de aceasta data am apucat sa vad mesajul de pe BC "Check coolant. Owner's manual" si cam atat. Acul lichidului de racire era la 90 de grade. Am si oprit si am verificat nivelul in vas, era usor peste nivelul maxim. Lichidul nu fierbea, nu bolborosea, am lasat 20 de minute, am desfacut busonul de la vas, culoarea la antigel perfect naturala, nu am avut presiune in vas. Toate mi au parut normale. Am ajuns acasa, am verificat in acea zi si in urmatoarea, atat nivelul lichidului la rece cat si la cald, si totu era ok. Dupa alte cateva zile, din nou aceasi istorie, dar de data aceasat am inceput sa observ ca acul, urca cate 5 unitati, si atunci incepea avertizarea sonora, si se aprindea pt o fractiune de secunda si martorul ce indica temperatura apei(cu rosu) si apoi se stingea, la fel acul revenea pe 90 de grade. Trecand zilele, am tot verificat nivelul si totu era ok. Am suspectat ca ar fi ceva problema de senzor si nu m-am grabit sa caut mecanicul. Trecand zilele, avertizarea  a aparut tot mai des si tot mai deranjanta. Acul incepe sa cada si pe punctul mort dar si sa treaca spre 120 de grade (totu in 2 secunde, dupa care revine la normal.

 

Problema e de la acel senzor G62 cum indica pe log sau trebuie sa imi fac griji si pt altceva? Saptamana ce vine ma poate primi si mecanicul si as vrea sa fiu cat de cat in tema. Pot merge pe HELLA, asa cum am citit in postarile anterioare? 

 

Multumesc.

 

 

 

Log-BN01DRX-WVWZZZ1KZAM624072.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

original sau hella.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 31.07.2022 at 15:23, Al Bundy a scris:

original sau hella.

Salut Al Bundy, eu am schimbat G83 dar nu am tinut cont de nr de referință acum am vazut ca pe el are codul 06A819501 iar pe cel pus 06A919501, sigur ceva nu este in regula ca am văzut diferente de nivel la anticongelant. Un sfat te rog 🙏

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune codul corect, daca acestea nu sunt echivalente. Seria sasiu daca vrei sa te ajutam cu un cod corect.  Diferentele de nivel.....alta problema 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare Florin, nr sasiu WVWZZZ3CZ6E063864, diferentele le-am observat dupa ce am schimbat senzorul, am cauta pe net dar nu iese nimic asemanator cu codul 06A819501. IMG_20220724_153724.thumb.jpg.e80040e240c0e49e18a1f6f55eddc893.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

06A 919 501A

20220802_141418.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar pe cel scos are alt cod, atunci care ar fi problema cu variația de nivel. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel scos nu avea ce sa caute pe masina ta.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, sake75 said:

Dar pe cel scos are alt cod, atunci care ar fi problema cu variația de nivel. 

Eu ti-am scos dupa seria sasiu a masinii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curios, si cu variatiile de nivel ce na sfatuiti sa fac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verificat la mecanic, sa vezi ce se intampla. Ce insemna variatie de nivel, la tine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rind vreau sa va multumesc ptr promptitudine, variatie de nivel ma refer ca apa nu ramine mereu la un punct sunt dati cind este aproape peste maxim si dați cind pe minim, ma gindeasc sa pun din nou senzorul vechi sa vad cum se manifesta cam de atunci am vazut diferenta. 

în urmă cu 2 ore, F l o r i n a scris:

Eu ti-am scos dupa seria sasiu a masinii

Mulțumesc frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie verificat,  pot sa fie div probleme ...de la garnitura chiulasa, chiulasa, capac vas expansiune, etc...multe pot sa fie....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!