Jump to content

Pictograma rosie "Semnul exclamarii" licare?


Andrey_sxg
 Share

Postare recomandată

Salut! am cautat pe aici dar nu am gasit. Problema sta in felul urmator: la frana brusca sau la viraje luate mai sportiv incepe sa licare pictograma "semnul exclamarii" ca si cand m-as juca cu frana de mana. In afara de asta ma avertizeaza si sonor, un piuit intrerupt ca si cand as pleca cu frana de mana trasa. De la ce poate fi? Aveti idee?

PS: treaba asta a pornit, cred, de cand am scos flansa de bord sa schimb ledurile...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzor placute de frana ai cumva ? Lichidul de frana este sub minim ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bebeko Am verificat nivelul la lichidul de frana si intr-adevar e sub minim. Maine voi completa si revin cu o parere. Ms.

@ WNS Pictograma e un semnul exclamarii rosu intr-un cerc rosu si cercul pare a fi intr-o paranteza rotunda, bineinteles tot rosie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur de la nivelul lichidului apărea acel martor, cum a spus şi bebeko.

Nu va mai apărea dacă ai completat. Dar ar fi bine să şi verifici sistemul de fr

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu ca o sa sune stupid dar: ai verificat nivelul uleiului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Completeaza nivelul lichidului de frana. Este un semn al mirarii rosu intr-un cerc, nu? Nu uita ca lichidul se schimba odata la 2 ani, sa ai in vedere si acest aspect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai observat cumva daca ti se aprind si avariile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-i bine deloc ce se intampla aici. Hai sa lamurim intai 100% ce martor de avarie se aprinde. Este sau nu semnul mirarii rosu intr=un cerc? Ca cel indicat in poza? (scuze de poza, am cautat pe google dar n-am gasit alta mai mare). Daca ala este inseamna ca exista avarie in sistemul de franare. Cum spuneam anterior, cel mai probabil nivelul lichidului de frana este undeva la minim iar la viraje coboara putin sub minim atat cat sa sesizeze senzorul de nivel si sa anunte in bord.

post-2063-1257143537_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca regula si pentru altii: indicati si culoarea semnului de avertizare !

In cazul de fata e vorba de semn de avertizare rosu !... rosu inseamna oprire imediat fara continuarea drumului.

Fiind intermitent la tine, a fost cauzat de scaderea nivelului de lichid frina din rezervor.

Ce mi se pare foarte important este faptul ca foarte putini verifica periodic nivelul de acolo dar au timp sa scrie pe forum...

E bine sa tragem invataturi din experienta altora pentru a evita pericolele...deci:

1. Verificati cel putin lunar nivelul de lichid pentru frina

2. Daca observati scaderi bruste e clar ca exista o avarie pe traseul de frinare sau chiar in pompa si trebuie remediata URGENT caci e prioritate nr 1 pentru siguranta circulatiei

3. La aprinderea oricarui bec rosu de avertizare pe bord opriti imediat

Ca idee trebuie sa stiti ca nivelul lichidului de frina scade PUTIN odata cu uzura normala a placutelor de frina dar in minim 10-20.000 de km, nicidecum mai rapid !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci, cum zisesem ieri, nivelul la lichidul de frana era sub minim. astazi am completat, am dat o tura si nu mai este nici o problema.

in concluzie, vorba lui 120 L: "Verificati cel putin lunar nivelul de lichid pentru frina". acum urmeaza sa mai verific din cand in cand sa vad daca mai pierde, sa nu fie vasul sau o conducta ceva fisurat/a.

Ms pentru ajutor!

PS: exact asa arata pictograma (poza neclara cu telefonul)

post-11924-1257182487_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun, s-a lamurit. Atentie insa: nivelul lichidului in vas scade pe masura ce placutele de frana se uzeaza. Fiindca l-ai gasit scazut n-ar fi rau sa arunci o privire si la placute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

placutele sunt noi, de fapt le-am schimbat acum o luna. Oricum, la mine lipsea destul de mult, nu stiu daca ar fi de la placute...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci se ingroasa gluma. Posibil sa PIERZI lichid de frana pe undeva. Cel mai probabil loc ar fi pe la cilindrii de frana spate. Iti recomand cu caldura sa dai tamburii jos si sa inspectezi vizual zona. Inclusiv trage putin de garniturile de cauciuc. Am mai gasit la cate unii pierderi nu suficient de mari incat sa iasa pe sub garnitura, totusi pierderi. Cati km ziceai ca ai cu masina?

post-2063-1257184201_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AAAAA, deci am uitat sa zic si treaba asta: ca nu prea mai tine frana de mana, sau tine dar foarte sus. am omis chestia asta. am in jur de 129.000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci lucrurile incep sa se limpezeasca pentru mine. Pune mana si desfa tamburii, sigur ai acolo o problema sau poate chiar mai multe: pierderi lichid, saboti uzati (cam 120k e durata medie de viata a unui set de saboti, din ce=am observat eu.

Mai mult: daca sunt scurgeri iar sabotii mai tin risti sa ii compromiti: se imbiba cu lichid frana si is gata.

Iti sugerez sa iei masuri urgent.

Cheers!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmm, nasol. pai atunci zilele urmatoare verific sabotii sa vedem in ce stadiu sunt. ce sa zic, multumesc de sfaturi!

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut ! Pictograma din postul lui @WNS ( #3 ) ce inseamna ? Ma plangeam eu in postul de servodirectie ca dintr-o data mi s-au aprins toti martorii in bord si masina dadea sa moara . Am schimbat bateria , crezand ca rezolv problema . Azi m`am dus sa pornesc masina ( a stat vreo 3 saptamani afara) , a pornit la a doua cheie si a mers bine vreo 10 minute . Apoi , a inceput sa bipaie si clipea martorul de abs . Apoi cel de servo , cel de poluare iar apoi cel despre care intrebam la inceput . De asemenea , volanul era teapan la inceput , am tras putin de el si si-a revenit ( pompa tot tipa pe acolo , mai mult ca sigur de la senzorul ala ). Dupa ce au inceput sa clipeasca toate , s`a blocat iar .Am oprit-o dar nu a mai vrut sa porneasca iar . Unde sunt acum , nu am la cine sa o scanez dar poate are cineva vreo idee . Mersi :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine, martorul postat de WNS se aprinde atunci cand intra sistemul ASR (control al tractiunii)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In seara asta m`am urcat in masina si ... nu mai mergea aeroterma . Nimic , pe nicio treapta ... In rest am tot , faruri , claxon , directie ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...

am patit si eu asta ieri si am completat cu lichid si nu se mai aprinde :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!