Jump to content

probleme cu amorsarea pompei de motorina


helldriver
 Share

Postare recomandată

Pe scurt, s-a oprit motorul la semafor si nu mai porneste (passat, v6,tdi,4 motion, afb). Am chemat pe cineva cu un laptop si zice ca nu are nimik, intra aer pe instalatie. Am inteles ca la motoarele astea pompa de motorina se amorseaza greu(stiu pe cineva care a schimbat filtru de motorina si a dat la cheie 15min degeaba, pana la urma a tractat-o si a pornit in 10 m, a mea este automata :( ). Are cineva fro' idee ?!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ultimele noutati, am reusit s-o pornesc(am bagat motorina pe tur si in filtru) a mers fro' 80 si ceva de km si m-a lasat intre metro ploiesti si canpina. :angry: . mai bine era cu dacia.... . Vand VW passat... :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este foarte usor sa montezi gresit un filtru de motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand ai schimbat filtrul de motorina. Cati km are? De unde alimentezi? Ai avut erori stocate in ECU? Care erau ele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ultimele noutati, am reusit s-o pornesc(am bagat motorina pe tur si in filtru) a mers fro' 80 si ceva de km si m-a lasat intre metro ploiesti si canpina. :) . mai bine era cu dacia....  . Vand VW passat...  :(

<{POST_SNAPBACK}>

Daca i-a aer o sa tot bagi motorina in pe tur si in filtru.

Dupa ce o pornesti curata toata zona pe unde se alimenteaza motorul cu motorina cu spray degresant (pentru discurile de frana) astfel se va observa orice pierdere de motorina pe unde sigur intra si aer astfel vei sti unde trebuie sa mai strangi imbinarea sau sa faci etansarea (cand am schimbat filtrul de motorina am avut surpriza ca seara cand m-am dus sa iau masina din service sa nu porneasca, dar dupa procedura de mai sus, mi-a strans mai bine filtrul si nu am mai avut probleme si au trecut cateva luni).

Bafta. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost pe la un service azi si am vorbit cu un mecanic de acolo, i-am explicat fenomenu' si in 3 secunde raspunde omu': E klar, daca ai mai putin de juma' de rezervor nu mai baga pompa, adu' 20 litri de motorina, repeta operatiunea de amorsare, o pornesti, te duci faci plinu' si vedem zilele astea ce are pompa. Merge brici acu', am sunat in alta parte si cica ar fi un fel de pompa in jumatatea din stanga de rezervor care impinge motorina in jumatatea din dreapta si se poate sa fie probleme cu mini pompa aia, ramane motorina garla in stanga, dar daca nu ajunge in dreapta, pompa nu mai are ce baga si aia e......un fel de juma' de pana prostului :D .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In caz ca mai interezeaza pe cineva, ramasese plutitoru' din compartimentul cu pompa blocat pe plin si nu-i mai dadea comanda senzorului din partea cealalta sa dea drumu' la motorina spre pompa. Ideeae ca face-am pana prostului cu 30 litri de motorina in rezervor :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica iti indica mai mult decat aveai si mergeai consumand astfel pana la epuizare motorina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu nu, se consuma jumatatea cu pompa si plutitoru' asta de la pompa, nu mai dadea comanda la senzoru din stanga sa trimita motorina( rezervorul este format din 4 parti si se egalizeaza progresiv).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Ce tare chestie, si cand ma gandesc ca am ramas cu Passat-ul unui prieten pe autostrada, noaptea, iarna :) , in Germania din aceasta cauza ma ia cu durere de cap. Cand motorina scade sub 30% din rezervor (aprox.) se opreste si nu o mai ia din loc. Acum cateva zile, cineva i-a zis ca daca balansezi masina stanga-dreapta, motorina trece dintr-o parte in alta si mergi mai departe. Deci, cred ca trebuie sa ii zic sa scoata plutitorul intai, sa vedem daca a patit aceeasi chestie.....

Modificat de florinppp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cum ai rezolvat problema chiptuning80, ca eu vreau sa ii scot sorb-ul din rezervor sa vdm ce se intampla....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Postez si eu aici,ca tot e in tema.

A mea,daca ramane cu fata mai sus decat spatele timp de o ora,porneste foarte greu(4-5 incercari).

Care credeti ca poate fi cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa fie pompa de motorina pe duca (verifica functionarea ei la punerea contactului); pompa in sine are un mic recipient intocmai pentru prevenirea dezamorsarii la curbe, teren inclinat. Se poate sa mai fie si supapa din fundul acestui recipient tampon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar daca sta pe loc drept sau cu fata in jos,poate sta oricat ca nu face figura asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Cred (sper) ca aceasta problema o am si eu. Aseara urcam o panta destul de abrupta cu curba in S stanga dreapta, stanga a mers dar la cea de dreapta a murit motorul. Am cutie tiptronic, rulam cam cu 120 Km/h. Asa crede si mecanicul meu ca este din cauza pompei din rezervor. Nu am apucat sa facem verificari si scanari mai amanuntite caci era noapte si duminica. Am incercat sa o alimentez direct din sticla dar nu a vrut sa porneasca. Dupa ce dau cheie si se chinuie sa porneasca, sta 2-3 secunde, moare si ramane aprins becul de la ASR-ESP si clipeste martorul de la bujii.

Voi reveni cu amanunte dupa o scanare in seara asta.

Trasa nu o pot porni.

Am uitat sa mentionez, inainte sa moara motorul am apasat mai tare acceleratia si fiind tiptonic a schimbat viteza in treapta inferioara dupa care sa intamplat toata treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Postez si eu aici,ca tot e in tema.

A mea,daca ramane cu fata mai sus decat spatele timp de o ora,porneste foarte greu(4-5 incercari).

Care credeti ca poate fi cauza?

vezi ca pe filtrul de motorina ai o supapa unic sens care nu da voie motorinei sa curga inapoi in rezervor

poate acea supapa nu isi mai face treaba corespunzator si scapa motorina

nu este patita de minde doar auzita de la mecanicul meu ca sa confruntat cu aceeasi problema la un passat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Nu la toate exista acea supapa. La AJM/ATJ nu exista. Supapa e in pompa tandem. Dar la el nu e din supapa. Scanarea va dezvalui multe...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
vezi ca pe filtrul de motorina ai o supapa unic sens care nu da voie motorinei sa curga inapoi in rezervor

poate acea supapa nu isi mai face treaba corespunzator si scapa motorina

nu este patita de minde doar auzita de la mecanicul meu ca sa confruntat cu aceeasi problema la un passat

Si acolo se afla 2 garnituri de inlocuit, eu le-am gasit in cutia cu filtrul nou de motorina si evident le-am inlocuit. Sunt doua modele de filtre, al meu e cu supapa si cu .... pret mai ridicat.

Modificat de mslo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut,

Sper sa ma ajutati si pe mine cu un raspuns sau o indrumare.

Masina mea nu mai porneste. M-am gandit ca probabil am ramas fara motorina :) ca am circulat cu ea pe rosu. I-am bagat un bidon de 5l dar tot nu vrea sa porneasca desi i-am pus si motorina in filru (acesta fiind gol inainte sa-i pun) Din pacate nu ma pricep ce altceva i-as putea face de asta va rog daca-mi puteti da veo idee. Mentionez ca nu mi se mai aprinde nici martorul de la bujiile incandescente (poate este de ajutor informatia).

Mjultumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi nu e bine sa tragi o masina cu distributia pe curea, iti recomand s-o tragi cu o alta masina, dar sa lasi ambreiajul usor, sa nu fortezi cureaua.

Eu zic ca va porni in cativa metri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi nu e bine sa tragi o masina cu distributia pe curea, iti recomand s-o tragi cu o alta masina, dar sa lasi ambreiajul usor, sa nu fortezi cureaua.

Eu zic ca va porni in cativa metri.

Salut,

Mie mi-ai recomandat s-o trag? Nu e prea riscant? am inteles ca poate sari de la punct.

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, tie ti-am recomandat.

Asa e, nu e recomandat, dar si eu am practicat tehnica asta la un Passat care n-am reusit sa-l pornesc altfel dupa ce a ramas fara motorina.

De asta am subliniat sa lasi ambreiajul usor, sa nu fortezi cureaua.

Ai lasat ambreiajul si motorul se invarte lin fara a se mai forta, pana porneste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat de acest topic.

La mine nu era din pompa, am doar pompa tandem, fara alta pompa in rezervor.

Problema mea era din senzorul de turatie motor. Acel senzor citeste o roata dintata aflata in capatul arborelui cotit. La aceasta rotita era rupt un dinte. Motorul pornea si invartea o singura tura completa a arborelui.

Piesa a fost 90 Ron pe original, manopera insa (dat motor jos demontat arborele, schimbat cuzineti)...

Totul se datoreaza cuzinetilor axiali de pe arbore, a prins un pic de joc arborele fata - spate si in sarcina mare la schimbrea vitezei o biela rupea un dintisor la acea rotita.

Va multumesc pentru raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Partea nasoala este ca am verificat si nu-mi vine curent la bujii :icon_thumright: probabil de asta nu-mi mai indica nici martorul. Magandesc ca daca o tractez va porni dar pe urma iar o sa am probleme. Ce credeti, nu este mai bine s-o testez? Ma poate ajuta cineva cu un tester?

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La tine e altceva. Masina a ramas fara motorina, deci s-a dezamarosat instalatia de alimentare. Cum se stie, motoarele nonPD se amorseaza destul de greu. Bujiile nu pornesc la temperatura de acum.

Eventual o testare te-ar ajuta sa afli daca mai ai si alte probleme. Dar in principiu e valabil ce am spus si mai sus. :icon_thumright:

o biela rupea un dintisor la acea rotita.

Asta cine ti-a spus-o? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!