Jump to content

Problema cutia de viteze manuala


Cosmo17
 Share

Postare recomandată

rayn...Au si fordurile mi-a spus acum un prieten care vrea sa-si cumpere inca un ford(mai are tatal lui unul) si tocmai ce a aflat ca are acel lichid la filtru de particule,am mai fost cu un prieten cu un E-class 2012 la un service si avea si ala...Bine dam in extreme acuma:)),ma gandesc ca daca fordu are ,poate are si golf 5...da multi nu stiu de el.

Modificat de davydsss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti grija cu aceste schimbatori care trebuie facute la un anumit timp...eu acum am aflat de un lichid la filtrul de particule care este scump si care are rolul sa curete toata instalatia.Gen daca acel lichid nu este schimbat la timp,duce la stricarea turboului-injectoare si totul pleaca de la filtrul de particule...Trebuie sa vad si eu sa gasesc un mecanic sau la reprezentanta in alt oras sa vad care e treaba.

 

nu ai asa ceva. 

 

doar la Passat B5,5 (2004) motor de 2.0Tdi - era necesar lichid special pentru DPF - si la modelele noi (asa zise Euro6 - dupa 2010)- cele cu Adblue.

 

oricum, rolul lui nu este sa curete toata instalatia, ci cu ajutorul lui se face regenerarea filtrului de particule.

 

Intampin si eu o "problemuta" cu a mea cutie de viteze si vreau sa-i schimb uleiul numai ca nu gasesc exact cat ulei trebuie pus in ea. Am sunat la reprezentanta, am dat VIN-ul si mi-au spus ca trebuie 2,2 l (preferabil OE 115 lei/ litru).......dupa lungi cautari pe net am aflat si codul cutiei de viteze GVY (motor 1,6 BGU), pe sticker -ul din spate nu scrie codul. In concluzie nu prea stiu ce sa fac, tot pe net am gasit ca se pun 2l in cutie........poate cineva sa confirme ca trebuie 2,2 l de ulei ?

 

acum, mai bine cumpara sa ai la tine cand faci schimbul - posibil sa nu incapa 2.2l la schimb.... dar mai bine sa ai, decat sa alergi dupa el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Florin,imi faceam griji...masina e luata de taikmiu si totdeauna cand mi se pare ca e o problema si-l stresez innebuneste:)) asa e cand esti incantat de o masina noua chiar daca o ai de 6-7 luni. Aseara am stat 2 ore sa citesc de turbo si vuietul-fluieratul care il scoate.Nu stiu sigur daca asa facea exact de cand l-am luat,dar are un vuiet sa zic de pe la 1300 la 1900 turatii (pe loc daca o aceelerez) ,dupa in a 2-a am sa zic de la 1300 la 1600 si dupa dispare.Este foarte incet fata de cate videouri si audio am luat aseara de pe net.Dar de exemplu eram cu geamurile deschise eram la stop cu 1 prieten si era accident in fata si acceleram incet mai luam picioru,mai puneam frana si se auzea si face ala de langa mine "ba ce se aude ma:O" si eu razand "e turbo ma:))"Trage la fel,consuma la fel,fum nu a scos si nu scoate.Faza cu uleiul nu sunt sigur,a trebuit sa completeze ca aveam o garnitura (70 de lei) care trebuia schimbata undeva la capacul acela de metal (sub ala de plastic).Dar poate si din cauza ca merg mai sportiv(si cand i dai turarie consuma si ulei mai mult sau consuma ulei)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare..vreun mecanic care sa ma ajute cu dat cutia de viteze jos si inlocuit un rulment?(golf 5 ,1.9 tdi) 6 trepte + 1.ceva recomandari?

 

Problema mea e urmatoarea:

La relanti se aude ca si cum ar sari o piatra pe sub capota,sau s-ar agata ceva,daca calc ambreiajul nu se mai aude,ridic piciorul de pe ambreiaj se aude iar.

Mai nou se aude destul de urat daca o tin in viteze si o las sa scada in turatii (spre exemplu de la 3000 de ture la 2000 de ture) se aude un huruit destul de urat,la fel daca tin si ambreiajul calcat nu se mai aude..

Masina are 245.000 km ,deja mi-au zis 2 persoane ca e rulmentul de presiune din cutie? (zic bine?) si problema nu ar fi pretul rulmentului cat manopera..

Va multumesc frumos de sfaturi!

O duminica faina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca schimbi rulment umbla la tot kitul ...asa se face de obicei...schimbi si disc si placa volant...sau daca volant se mentine,discul si placa pe langa rulment daca tot umblii la cutie si demonteaza tot.Te costa pe al 400-500-600 lei placa-disc-rulment.Bafta si multumim la fel!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze ca te intreb dar nu prea ma princep dar citesc sa inteleg:)

Stiu de volant + kit ambreiaj ca se schimba impreuna,insa desi nu le-am schimbat niciodata nu par sa faca probleme ( nu trepideaza etc..)

Mie mi-a zis un "Nenea" ca eu trebuie sa schimb rulment din cutia de viteze si ca trebuie data cutia de viteze jos.

Si acum intrebarea, sunt mai multi rulmenti in cutia de viteze? 

A mai avut cineva problema mea? ( sa fie intredevar acel rulemnt?) (huruit si batai la relanti (dar doar daca nu e calcat ambreiajul) iar mai nou la decelerare intre 3000 si 1800 de ture se aude un huruit urat ,la fel doar daca nu tin si ambreiajul calcat).Multumesc frumos!

Eu doar ce m-am mutat in bucuresti,daca cumva cunoasteti pe cineva care sa ma ajute sau vreun service mi-ar fi de mare folos..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rulment în cutia de viteze este una (sunt mai mulţi rulmenţi în cutie), iar rulmentul de presiune cum ai zis tu este alta. Rulmentul de presiune nu se află în cutie ci în carcasa ambreiajului şi presupune să dai cutia jos dacă vrei să-l schimbi. De asta a spus colegul că dacă tot plăteşti manopera pentru dat jos cutia să schimbi tot chitul. Maşina are ceva km şi dacă se dovedeşte a fi rulmentul de presiune, ar merita să schimbi tot kit-ul de ambreiaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina cine a conduso? tu?o mai conduce cineva?Tu ai fost sau esti incepator,ia sa te uiti atent tu cand schimbi vitezele apesi ambreiajul pana jos schimbi viteza iei piciorul si dupa accelerezi sau accelerezi in timp ce inca e apasat putin ambreiajul si altceva ,stai cu piciorul pe ambreiaj?poate asa te-ai obisnuit.Prin aceste intrebari te sfatuiesc sa ai grija de ambreiaj ca sunt masini cu 300.000 km la care nu sa umblat la ambreiaj,este adevarat nu este o regula,poti sa mergi foarte bine si sa ai ghinion sa se strice,dar macar excluzi varianta ca nu ai stiut tu sa mergi si dai vina pe ghinion daca intelegi.Kit cu Placa-disc-rulment-volant la masina ta este undeva la 1300 lei(a comandat un coleg aici pe forum,exact pentru acelasi motor de pe un site si de pe acelasi site i-am comandat si eu lu taikmiu la passat cu 1680 lei cel mai ieftin posibil)Iti sugerez sa cauti postul pe forum sa te uiti pe site si sa suni la ei.Un kit cu alea 3 fara volant vine cam 400-500-600 lei ti-am spus:) 

 

 

Fara reclama:),eu doar ti-am spus unde am gasit cel mai ieftin ,exact unde a gasit si un coleg pentru acelasi motor ca al tau ma refer 1.9 TDI,nush seria.

Modificat de davydsss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Neata,

 

Da eu am condus masina,doar eu..nu cred ca e vorba de condus pentru ca aplic tot ce ai zis si tu mai sus..

La mine e o problema la cutia de viteze nu la ambreiaj si volant( sau cel putin asa mi s-a zis) o sa revin cu detalii..

 

Super ,mersi de indicatie!

 

O saptamana faina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Se pare ca nu am scapat de problama cu treapta 5 chiar daca am schimbat uleiul. La rece intra perfect in treapta a 5 a, dar dupa ce fac ceva km, incepe sa faca figuri si nu vrea sa mai mearga cum trebuie. Adica atunci cand vreau sa schimb in treapta a 5 a,calc ambreiajul, schimb, si cand dau drumul la ambreiaj,imi caraie si mi-o scoate din viteza,sau cel putin imi da senzatia ca nu a intrat,e undeva intre. Precizez ca daca tin cu mana de schimbator,sau mai bine zis, tin schimbatorul impins, atunci merge,nu-mi mai iese din viteza. Problema asta o am doar la treapta a 5 a,in rest, treapta a 6 a si restul treptelor intra foarte usor.

 

PS: Credeti ca ar fi o problema de timonerie avand in vedere ca atunci cand tin cu mana mai ''impins'' atunci cand schimb, merge, nu mai iasa din viteza?

 

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, sunt nou pe aici si pana o sa ma invat pe acest forum sper sa nu supar pe nimeni. Cine poate sa ma indrume si pe mine de unde pot sa iau un disc de ambreiaj pentru un Golf Plus? multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca postezi un mai  multa topic-uri nu inseamna ca primesti raspunsuri mai repede.In cealalta parte colegii ti-au recomandat bine ce sa faci.

 

Iti dau un site http://www.volante-si-ambreiaje.ro/ . De pe acest site a comandat si un coleg de al nostru pentru un Golf 5 1.9 TDI 105 cp cu 1380 lei tot kitul+volant.Parca gasesti si separate din ce stiu eu.Si eu mi-am comandat un kit ambreiaj+volant pentru passat lu taikmiu cu 1680 lei.

 

Nu fac reclama.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

 

si eu o problema cu cutia la G5, 1.4TSI, 122cp. fabricatie 2008, 60.000 km

 

in mai mult de jumatate din cazuri caraie cand bag din viteza 1 in viteza 2; masina o am de noua, am condus-o eu si nevasta, problema asta a aparut acum vreo luna

 

aveti idee ce poate fi?

 

mecanicul zice ca nu e sincronul, ca daca ar fi atunci ar face tot timpul si in special de la mare la mic, nu de la mic la mare cum e la mine. desi o data a carait si din 4 in 2

 

multam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai putea pe rand sa faci următoarele:

- aerisire ambreiaj

- reglare timonerie

- schimb ulei cutie cu uleiul asta : G052 512A2

Modificat de fixpixu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc

am reglat timoneria si am schimbat uleiul, desi nu stiu daca a pus pe cel de mai sus ca nu am vazut raspunsul la timp.

 

cert este ca nu mai face, deocamdata. sa vedem.

Modificat de Humbert
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut, am citit cu atentie ce-ai postat tu  acelasi  lucru dar "acelasi"  am patit si eu, am mers la cativa meseriasi si toti in cor imi spuneau la fel :  " cutia de viteze  D-omle " dupa ce am citit ce-ai postat tu m-am dus la masina sa verific si eu, cand Surpriza unul din cablurile  de la timoniere idem ca la tine in poza, rupt , desfacut .....  Mi-am l-am comandat ( c-am scupm totusi avand in vedere ca e un cablu pana la urma 350 lei si era cel ieftin , ca sunt doua ) si astept  cu nerabdare sa-l montez. Deci iti multumesc frumos pt postarea ta  !!! :)

 

Vad ca nu s-a  postat pe pagina care vroiam . Ma adresez  lui   "golfulet V", pagina 3.

Modificat de llullu_80
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare..problema mea a fost rezolvata,am schimbat kitul de ambreiaj si volant.

Toate bune si frumoase pana astazi cand a ramas pedala de ambreiaj blocata la podea..am ridicat-o cu mana insa nu mai poate fi apasa..e beton..

Ceva sugestii?Multumesc,weekend fain

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare !

Am o Jetta din 2008 motor 1.9tdi BXE cutie in 5 trepte , si cateodata ''agata'' in treapta a 3-a (trebuie bagata de 2-3 ori pe canalul de treapta a 3-a pana cupleaza) . Exista vreun reglaj pentru asa ceva? Precizez ca masina are 83.000 km reali. 

Multumesc!. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare !

 

Am un golf 5  din 2006 de curand am avut probleme cu unul din  cablulrile  timonerie, problema e ca dupa ce l-am schimbat simt un mic prag cand schimb orice treapta ,  nu mai este asa de cursiv cum era inainte , in rest nu am nicio problema intra ok in viteze nu "caraie" sau orice problema de alta natura..... Ma poate ajuta cineva daca stie cumva e un procedeu anume de reglat cablurile, sau ceva de genu ..... Multumesc anticipat.  :icon_thumleft:   

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Aseara mi-a crapat cutia de viteze la masina din profil fara semne anterioare fara probleme ci pur si simplu. A sarit din a 5-a iar cand am selectat treapta din nou, un pic fortat, s-a blocat schimbatorul cu totul. Am oprit si am observat ca intra numai in a 5-a si a 4-a fortat iar restul sunt inaccesibile. Am simtit miros iar sub masina am constatat ca uleiul din cutie curge. Cand e pornita, cand ridic ambreiajul huruie.

Din cate am mai discutat cu unii mecanici cutia este compromisa asa ca am inceput sa caut alternative. Poate ma ajutati voi un pic fiindca nu stiu exact ce cutie imi trebuie. Pe ETKA apar sase tipuri:

post-43737-0-66782100-1419766891_thumb.j

 

insa la piesele din interior apar numai doua tipuri:

post-43737-0-17070300-1419766913_thumb.j

 

 

Ce tip de cutie imi trebuie? A mea este ... a fost :icon_cry: , FXQ. 

Modificat de KISSSKY
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am un golf 5, 2.0 TDI si am o broblema , cred ca este de la cutia de viteza.am un zgomot , ceva ca si cum ar freca ceva , se întâmpla numai in sarcina , cum apăs ambreiajul dispare . Si pe liber când apăs ambreiajul este o oarecare diferența de zgomot . Azi sa accentuat si mai tare zgomotul si mi-sa si turat așa din senin singura , asta sa întâmplat in mers . De câteva ori , mergând constant creștea turația brusc , scurt , chestie de câteva secunde după care revenea la normal. Nu știu cât de bine am explicat , daca ma-ti înțeles si ma pute-ti ajuta cu un sfat , va mulțumesc !!

Salut! Am un golf 5, 2.0 TDI si am o broblema , cred ca este de la cutia de viteza.am un zgomot , ceva ca si cum ar freca ceva , se întâmpla numai in sarcina , cum apăs ambreiajul dispare . Si pe liber când apăs ambreiajul este o oarecare diferența de zgomot . Azi sa accentuat si mai tare zgomotul si mi-sa si turat așa din senin singura , asta sa întâmplat in mers . De câteva ori , mergând constant creștea turația brusc , scurt , chestie de câteva secunde după care revenea la normal. Nu știu cât de bine am explicat , daca ma-ti înțeles si ma pute-ti ajuta cu un sfat , va mulțumesc !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Va salut,

 

In seara asta a aparut o problema legata de cutia mea de viteze, am un Golf 5 GTI, 6+1 cutie manuala. Eram in treapta 4, urma sa dau 5, cand colo..surpriza, nu a mai intrat intr-a 5-a, am incercat a 6-a..nimic. In prima parcare am oprit, am incercat toate treptele, nu inta in R, nu intra 1, 2, 5, 6...doar treptele a 3-a si a 4-a merd. Mentionez ca nu s-a auzit niciun zgomot, pedala de ambreiaj e cum trebuie sa fie, la apasare nu face zgomot..Ma puteti ajuta cu un sfat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Timoneria e dusa, daca e pe cabluri e posibil sa se fi rupt din fire si agata de camasa.Cv de genu am patit la un logan,nu mai intra R 2si 4 rezultat final un cablu care se mai tinea in 2 lite de la timonerie..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy changed the title to Problema cutia de viteze manuala

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!