Sign in to follow this  
Followers 0
Alex_YUM

Electrica - Releu pompa benzina

18 posts in this topic

Cum pot testa un releu al pompei de benzina daca functioneaza?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inca o intrebare legata de electrica de golf 2 16v. Daca fac contact intre firele care duc la termocupla pe radiator, ar trebui sau nu sa se invarta ventilatorul? Mai are vreun releu sau ceva care sa intrerupa circuitul?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teoretic ar trebui sa fie pe direct (la baterie).. daca faci contact intre firele de la termocupla va porni ventilatorul.. Asta pentru ca si dupa ce opresti motorul, daca termperatura apei este peste temperatura de cuplare a termocuplei, ea sa porneasca.

Edit: legat de testarea releului de benzina, o varianta care poate e putin mai neortodoxa ar fi sa pui contactul, sa scoti injectoarele.. si sa ridici cantarul de aer, in acest moment injectoarele ar trebui sa sprituiasca cu benzina.. dar probabil pe undeva trebuie sa exista si o schema electrica unde sa-ti arate cum se poate masura

Edited by faty
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu am incercat si la golf 2 si la golf 1 si a inceput sa functioneze electroventrilatorul numai ca nu pe 16 v decat pe 8 v si pe motoare diesel si 1.3 benzina acum poate 16 v este altfel

termocupla este practic un itrerupataor amplasata pe firul de plus intre baterie si electroventilator care il cupleaza si decupleaza cand deschide termocupla

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiu ce este si iti multumesc pt explicatie. Am incercat si eu la polo si la un golf de 1.3 si a mers. Cred ca am o intrerupere pe instalatie ca nu imi porneste la golf.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

istalatia se poate verifica daca are intreruperi ,te-ai gandit ca poate sa fie si bulbul de termocupla defect (cel care vine in radiator)? :)

bafta

releul de pompa de benzina daca e functional tre sa se auda cum bazaie pompa pe contact !!!!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
istalatia se poate verifica daca are intreruperi ,te-ai gandit ca poate sa fie si bulbul de termocupla defect (cel care vine in radiator)? :)

bafta

releul de pompa de benzina daca e functional tre sa se auda cum bazaie pompa pe contact !!!!

Am unit plusul de pe termocupla si nu porneste ventilatorul, deci nu e de la aia. Pompa inca nu am conectat-o pt ca vreau sa pun un bec sau un tester in locul ei si sa vad sigur ca are tensiune inainte sa o conectez. Eu de cand m-am apucat sa pun electrica, am luat circuitele in parte si le-am verificat inainte sa conectez piesele(pompa,ventilator,etc).

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am rezolvat problema cu releul. Acum o intrebare, de ce cand pun contactul, releul functioneaza pt vreo 4 secunde dupa care se opreste? Am vazut la unele masini ca atunci cand pui contactul pompa porneste pt cateva secunde dupa care se opreste si porneste iar cand motorul este in functiune. In momentul cand invarte electromotorul, pompa ar trebui sa porneasca iar? Daca nu, cand porneste ea in mod normal?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nimeni?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, cand actionezi demarorul, ar trebui sa functioneze pompa de benzina. Primeste comanda de la contact. Cauta o schema a releului eventual si asa poti verifica fir cu fir.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok multumesc mk16v

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iti atasez schema electrica pt mk1...daca nu ma insel contine si pe cea de diesel...sper sa-ti fie si tie si altora de folos.

79.pdf

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc man, insa eu am electrica de golf mk2 16v pe mk1 meu. Am facut rost de haynes care contine toate circuitele electrice. Eram doar curios cand porneste in mod normal pompa. Cum ziceam mai sus cand pun contactul releul pompei cupleaza vreo 4 secunde si decupleaza. Vroiam sa stiu daca atunci cand dau la "automat" el va cupla iar? Din cate am inteles din schema pt mk2, plusul (fir rosu/galben) este comun pentru ambele pompe de benzina deci nu as putea spune ca m-am legat din gresala de firul necorespunzator pompei.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum a spus si MK16V pompa functioneaza 4 sec dupa ce pui contactul dupa care se opreste.Daca si dai la cheie ea porneste la loc si nu se mai opreste.

Daca vrei sa faci teste poti lega pompa pe direct fara releu....atentie insa la polaritate...

Sa ma corecteze cineva dar borna de + este cea care vine la surubul mai mic de la pompa.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Norocul meu este ca am pompa cu semnele de la + si - pe ea :icon_thumright: Eu ma chinui atat la ea pt ca vreau sa mearga cat mai apropiat de fabrica. Altfel puneam pe direct cu o siguranta de 15 si un intrerupator si scapam de toata chinuiala. Numai ca mie imi place sa ma folosesc de tot ce imi poate oferi electrica actuala.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu aveam + si - pe pompa dar am intalnit si fara...sau de fapt nu se mai vedea de mizerie...Eu am avut pb cu un astfel de releu si ne-am chinuit f mult cu motorul, si am decis sa fac "ca la tara" pe buton.Merge perfect.Dar e mai bine cu releu.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca reusesc sa-l fac sa mearga cu releul, o sa il fac... Daca nu il bag pe direct.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am reusit sa clarific tot ce ma nedumerea la electrica cu ajutorul unei persoane deosebite. Va multumesc oricum tuturor ca m-ati ajutat!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.