Jump to content

SUPAPA N75


rades
 Share

Postare recomandată

F l o r i n

eroarea aia nu e de la furtun..... asa ca, verfica cablajul - daca totul e ok, conectori ok.... atunci piesa e de vina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat piesa ( N75 ) si face la fel. Smuceste la fel. Cat ar trebui sa am voltaj pe acei 2 pini din mufa de la N75?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Difera, in functie de ce comanda ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat cu bubele masinii mele. Din cauza unei sigurante arse ( una de langa ECU, de 10A, cea responsabila cu electroventilatoarele, N75, V157, comutator frana ?!?!?.. ) Toate aceste erori erau din cauza acestei sigurante arsa. Recomand verificarea TUTUROR sigurantelor inainte de a schimba vreo piesa, eu m-am pricopsit cu un N75 si cu 2 comutatoare de la pedale ca piese de rezerva. Aveam in bord aprinse "spirala", "pompa aceea galbena" si martorul de ESP, iar la pornire imi dadea si Emissions workshop, toate din cauza acelei sigurante arse.

Daca moderatorul este de acord, cred ca pot posta patania si la topicul cu Emissions workshop, pentru ca la mine aparuse si acest mesaj din cauza acelei sigurante arse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

cine imi zice cum pun o poza sa va arat ce treb facut la vw sa mearga bn ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

pai dai clik pe more option reply din partea dreapta de jos

apoi in jos la pagina ai chestia aia cu agrafa, dai browse

atasezi poza din calcu tau si attach this file

hai ca ma intereseaza si pe mine treaba cu valva asta

tate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Aceeasi problema am avut si eu la masina mea,undeva la 3000 de ture il punea in cap nu se mai accelera ,cind calcam pedala de acceleratie se infrina in loc sa se accelereze,il opream si il reporneam iar cind saream de 2800 -3000 de ture il punea in cap.La mine a fost senzorul de presiune de pe tubulatura de dupa intercooler,la fel am gasit la un golf 4 ALH.Acuma aceeasi manifestare poate veni si din alta parte eu spun ceea ce am patit eu.Acest senzor este intre motor si cuva de la baterie,practic in spatele motorului sus pe tubulatura de plastic ce vine de la intercooler si este prins in doua horsuruburi,nu mai tin minte ce senzor G este, mentionez ca nu a aparut ca si cod de eroare.Dupa schimbarea lui,si inainte de asta am schimbat si senzorul de temperatura de pe motor, dupa schimbarea lor a scazut si consumul de motorina .

Modificat de snepar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
cojocariu.marian

Va salut

Va pot spune sigur ca N75 se poate repara. Cel putin a mea a fost reparata (curatata) de un soleg de serviciu care in timpul liber mai repara televizoare. Pana sa recurg la aceasta metoda am mai cautat pe la dezmembrari (5 in total) insa niciuna nu functiona astfel incat sa ma multumeasca. Parca mi s-a parut mult in jur de 300 Ron pe una noua si de aceea am incercat sa o reconditionez pe cea veche, in final ma declar multumit de felul cum functioneaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

problema mea e urmatoarea...dupa 10 de milioane de verificari si furtunase si turbine verificate miii de nervi...am mai ramas cu 

3 Faults Found:
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer 
            P1570 - 35-10 -  - Intermittent
00575 - Intake Manifold Pressure 
            17-10 - Control Difference - Intermittent
01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) 
            31-00 - Open or Short to Ground
Readiness: N/A
 
pb 1 nu se poate rezolva asa ca dau inainte cu ea, celelalte 2 cred ca sunt cauzate de N75..
imi poate spune cineva la care siguranta de 10 amperi se referea Mishutz??
cumva este in locul de sub cutiuta metalica-argintie de la ecu?
ca sa desfac n75 trebuie sa dau bara fata jos?
 
multumesc!
Modificat de FanBarcelona
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie sa dai bara jos. Iti incape mana pe langa ventilator si poti desface cele 2 suruburi care il tin. 

Siguranta nu stiu unde e...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica cablajul de la N75.

 

prima - se poate rezolva si ea, depinde de ce probleme ai pe  partea imobilizatorului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin am pus testerul si pe maf imi da valoarea 379..e posibil ca aceasta sa fie influentata de n75? Maful a fost schimbat acum 3 luni pierburg nou...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

17958- charger preessure: control deviation

     P1550-08-00 cotrol limit surpassed

salut va rog sa-mi spuneti si mie ce inseamna eroarea de mai sus si cum o pot remedia....masina nu mai trage si parca merge infundat, dupa ce o opresc isi revine....poate fi senzorul N75  defect

 valorea senzorului MAF este 470 iar ce initiala este undeva pana la 420

va rog sa ma ajutati

Modificat de cosmin_2ooo7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

cine ma ajuta si pe mine cu o nelamurire?care din astea doua este valva n75?care vine in spatele radiatorului si care vine in fata compartimentului bateriei?la passat b5?

post-137932-0-23953000-1441455894_thumb.

post-137932-0-89806300-1441455894_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cea de jos e N75.

Cea de sus nu e de Passat B5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu le am pe amandoua pe masina.cea cu cap gri e langa compartimentul bateriei.iar cea galbena..e intre ventilator si motor.si nu stiu daca sunt in regula asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi cosmin.am schimbat aia care nubera de passat cu valva n75 noua.masina are alta viata.nu mai am limp mode.oo...in sfarsit.cine o fi pus senzori ala acolo,nu stiu.dar ce nu sunt sigur,sunt furtunele,daca le'am pus bine.si explic asa..cele 2 stiuturi gri..ala de jos l'am dus catre turbo,ala din mijloc..adica de sus..catre actuator turbo.si furtunul din cealalta parte a senzorului,unde e stiutuk singur..l'am dus catre tubulatura ce vine din filtru de aer.daca stie cineva daca e corect asa.mersi fain

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E bine cum ai facut.

In capul valvei intra vacuum-ul, pe urmatorul stutz iese spre turbina, iar stutz-ul mai gros si negru e la presiunea atmosferica. E conectat in filtrul de aer, cum ai spus si tu.

 

Valva de pe filtrul de aer e cut-off valve si inchide clapeta de aer din EGR la oprirea motorului. Daca face asta (se vede actuatorul vacuumatic negru de langa EGR), isi face treaba.

 

Acum vad ca tu ai nonPD. Nu stiu daca ai acea clapeta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da.am nonpd si nu am geometrie variabila.si nu am nici senzorul ala cu cap gri.ci ala stil mai vechi.dar vad ca merge super bine cu senzorul n75 pus in locul celeilalte valve.multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Sal! Sunt nou pe aici, asa ca sper ca nu gresesc postand (cerand ajutorul) aici: vw passat 1.9 tdi motor atj, fabricat in 2000, cutie automata tiptronic 85kw(116 Hp)(acum 150Hp) 
Simptome: *la inceput pierdea puterea daca tineam constant pe la 2400-2500 turatii/min (dupa ce opream motorul si reporneam era ca noua), iar in ultima luna pierdea pur si simplu cand vroia ea puterea. Rezolvare: am schimbat toate furtunasele de la vacuum.
*a mers ce a mers bine, insa iar a pierdut puterea pe la 2400-2500 turatii/min...am vrificat toate cele la vacuum... si ce sa vezi: Rezolvare: schimbat valva unisens (alba/neagra). De atunci e o saptamana si nu mi-a mai pierduc calutii...
*in treapta a IV-a si a V-a cand acceleram pana la limita ca sa nu intre in inferioara trepida de parca avea gunoaie in motorina... Rezolvare: am curatat MAF-ul (era cel original)... dar a mers bine abia dupa ce l-am schimbat.
*cand accelerez puternic la plecarea de pe loc cu motorul rece, in 90% din cazuri da scart si intra esp-ul, iar in mers efectiv te lipeste de scaun.... insa asta pana opresc motorul, pentru ca la repornire are asa o lene pana la vreo 2400-2600 de turatii/min... Rezolvare:?...aici sper ca sa interveniti voi. Citind in acest topic, cum ca ar fi bun un log pe anumite canale in mers, intr-a III-a la turatii de 1500-4000, cu pedala in covor (eu am accelerat doar pana la kick down, ca sa nu o trimita intr-a II-a), asa am si facut. 
Atasez rezultatele si va multumesc anticipat pentru sugetii, care sper sa duca la rezolvare!
Monday,14,September,2015,19:18:03:33490-VCID:5FCBD527DDBF4ED9361-4A9C,VCDS Version: Release 14.10.0 (x64),Data version: 20141022
038 906 019 AJ,,1.9l R4 EDC G200AG 1060,

,Group A:,'001,,,,Group B:,'004,,,,Group C:,'008
,,Engine speed,Injected quantity,Spec. Inj. duration,Coolant temp,,Engine speed,Spec start of inj.,Spec inj. duration,Synchro. angle,,Engine speed,IQ driver's req,IQ via rpm(Torq),IQ via MAF
,TIME,820-900,3.0-11.0,5-7 °Ck.,80-110°C,TIME,820-900,1BTDC-2ATDC,5-7°Ck.,-3..+3°Ck.,TIME,2850-3150,50-55,44-47,47-52
Marker,STAMP, /min, mg/str,°KW,°C,STAMP, /min, °BTDC,°KW,°KW,STAMP, /min, mg/str, mg/str, mg/str
,0.01,1512,8.5,6.1,89.1,0.32,1512,0.3,6.1,0.3,0.64 ,1512,8.2,52.4,27.5
,0.96,1491,8.5,6.1,89.1,1.28,1491,0.3,6.1,0.3,1.60 ,1575,32.9,54.4,26.6
,1.92,1743,30.2,12.2,89.1,2.24,1575,11.2,13.8,0.0, 2.56,1575,60.9,55.7,35.1
,2.88,1638,37.6,13.8,89.1,3.20,1680,10.9,14.8,0.3, 3.52,1764,64.8,62.6,40.6
,3.84,1806,43.1,17.3,89.1,4.16,1890,11.5,18.4,0.5, 4.48,1953,64.8,62.9,49.4
,4.80,2037,54.9,21.9,89.1,5.12,2100,13.6,23.5,0.5, 5.44,2205,63.7,62.9,62.3
,5.76,2331,62.0,26.0,89.1,6.08,2457,15.2,26.5,0.8, 6.40,2541,62.3,62.6,61.2
,6.72,2604,60.9,27.0,89.1,7.04,2688,16.4,27.5,0.8, 7.36,2793,60.7,60.7,59.6
,7.68,2856,59.0,28.6,89.1,8.00,2940,18.9,28.6,0.8, 8.32,3045,59.0,58.5,57.1
,8.64,3129,56.5,29.1,90.0,8.96,3213,21.1,29.6,1.4, 9.28,3276,57.6,56.8,55.5
,9.60,3360,55.2,29.6,90.0,9.92,3444,22.6,29.6,1.4, 10.24,3507,56.3,56.8,54.6
,10.56,3570,54.6,30.1,90.0,10.88,3654,24.2,30.6,1. 9,11.20,3717,54.9,56.3,54.1
,11.52,3801,53.8,31.1,90.0,11.84,3864,25.4,31.1,2. 2,12.16,3927,53.8,55.2,53.5
,12.48,3990,53.3,31.1,90.0,12.80,4053,26.4,31.1,1. 4,13.12,4116,52.2,52.2,52.7



Monday,14,September,2015,19:28:02:33490-VCID:5FCBD527DDBF4ED9361-4A3A,VCDS Version: Release 14.10.0 (x64),Data version: 20141022
038 906 019 AJ,,1.9l R4 EDC G200AG 1060,

,Group A:,'003,,,,Group B:,'010,,,,Group C:,'011
,,Engine speed,MAF (specified),MAF (actual),EGR duty cycle,,MAF,Atmos. pressure,Intake air press.,Throttle,,Engine speed,Spec. intake press.,Actual intake press.,D.cycle MAP
,TIME,820-900,230-420,230-420,10-95%,TIME,850-1050,sensor -f96-,2000-2200,100%,TIME,2850-3150,2000-2150,2000-2200,40-95%
Marker,STAMP, /min, mg/str, mg/str, %,STAMP, mg/str, mbar, mbar, %,STAMP, /min, mbar, mbar, %
,0.01,1470,250.0,450.8,84.5,0.32,455.7,999.6,999.6 ,0.0,0.64,1722,2325.6,1009.8,19.9
,0.96,1722,850.0,563.5,4.8,1.28,588.0,999.6,1111.8 ,100.0,1.60,1680,2295.0,1152.6,19.9
,1.92,1722,850.0,617.4,4.8,2.24,641.9,999.6,1234.2 ,100.0,2.56,1848,2346.0,1285.2,21.1
,2.88,1911,850.0,700.7,4.8,3.20,735.0,999.6,1428.0 ,100.0,3.52,2058,2346.0,1509.6,23.1
,3.84,2121,850.0,842.8,4.8,4.16,921.2,999.6,1744.2 ,100.0,4.48,2289,2346.0,1907.4,39.0
,4.80,2436,850.0,1131.9,4.8,5.14,1234.8,999.6,2386 .8,100.0,5.46,2625,2346.0,2499.0,56.6
,5.78,2730,850.0,1249.5,4.8,6.10,1249.5,999.6,2550 .0,100.0,6.42,2898,2315.4,2550.0,64.9
,6.74,2982,850.0,1190.7,4.8,7.06,1146.6,999.6,2448 .0,100.0,7.38,3150,2274.6,2397.0,68.5
,7.70,3234,850.0,1078.0,4.8,8.02,1053.5,999.6,2315 .4,100.0,8.34,3402,2254.2,2295.0,71.7
,8.66,3465,850.0,1009.4,4.8,8.98,1009.4,999.6,2254 .2,100.0,9.30,3612,2244.0,2244.0,72.5
,9.62,3675,850.0,994.7,4.8,9.94,989.8,999.6,2254.2 ,100.0,10.26,3801,2244.0,2264.4,73.3
,10.58,3864,850.0,994.7,4.8,10.90,980.0,999.6,2264 .4,96.1,11.22,3990,2244.0,2244.0,74.1



Monday,14,September,2015,19:20:56:33490-VCID:5FCBD527DDBF4ED9361-4A9C,VCDS Version: Release 14.10.0 (x64),Data version: 20141022
038 906 019 AJ,,1.9l R4 EDC G200AG 1060,

,Group A:,'003,,,,Group B:,'011,,,,Group C:,'020
,,Engine speed,MAF (specified),MAF (actual),EGR duty cycle,,Engine speed,Spec. intake press.,Actual intake press.,D.cycle MAP,,RPM,Torque,Inj. Quantity,Inj. Quantity
,TIME,820-900,230-420,230-420,10-95%,TIME,2850-3150,2000-2150,2000-2200,40-95%,TIME,,,,
Marker,STAMP, /min, mg/str, mg/str, %,STAMP, /min, mbar, mbar, %,STAMP, /min, Nm, mg/str, mg/str
,0.64,1512,320.0,490.0,84.5,0.01,1512,1091.4,1030. 2,36.7,0.32,1512,56.0,70.0,0.0
,1.60,1554,850.0,573.3,4.8,0.96,1638,1866.6,1030.2 ,19.9,1.28,1722,188.0,70.0,0.0
,2.56,1680,850.0,607.6,4.8,1.92,1575,2223.6,1142.4 ,19.9,2.24,1617,204.0,70.0,0.0
,3.52,1827,850.0,661.5,4.8,2.88,1722,2325.6,1213.8 ,19.9,3.20,1764,234.0,70.0,0.0
,4.48,2037,850.0,749.7,4.8,3.84,1911,2346.0,1336.2 ,19.9,4.16,1953,268.0,70.0,0.0
,5.44,2226,850.0,926.1,4.8,4.80,2079,2346.0,1560.6 ,23.9,5.12,2163,338.0,70.0,0.0
,6.40,2541,850.0,1229.9,4.8,5.76,2331,2346.0,1927. 8,40.2,6.08,2457,388.0,70.0,0.0
,7.36,2814,850.0,1249.5,4.8,6.72,2646,2346.0,2488. 8,54.6,7.04,2730,376.0,70.0,0.0
,8.32,3066,850.0,1151.5,4.8,7.68,2898,2315.4,2550. 0,63.8,8.00,2961,364.0,70.0,0.0
,9.30,3318,850.0,1048.6,4.8,8.66,3150,2284.8,2427. 6,68.5,8.98,3234,356.0,70.0,0.0
,10.26,3528,850.0,1009.4,4.8,9.62,3381,2254.2,2305 .2,70.5,9.94,3465,356.0,70.0,0.0
,11.22,3759,850.0,994.7,4.8,10.58,3612,2244.0,2264 .4,72.9,10.90,3675,356.0,70.0,0.0
,12.18,3948,850.0,975.1,4.8,11.54,3822,2244.0,2274 .6,74.5,11.86,3864,354.0,70.0,0.0
,13.12,4095,850.0,965.3,4.8,12.50,3990,2244.0,2254 .2,75.3,12.80,4074,344.0,70.0,0.0
,14.08,3906,850.0,480.2,4.8,13.44,4095,1060.8,1917 .6,88.5,13.76,4032,8.0,70.0,0.0


Testele sunt facute cu motorul la cald

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salutare!

Dupa o eroare permanenta "emissions workshop", spirala si "robinet" aprinse + limp mode, am pus testerul si mi-a dat N75 turbo wastegate solenoid valve fault.

Ok! Schimbat N75 si a aparul un lag la accelerare, mai ales sub 2200 ture, dar e lag si peste, lag ce nu era cu n75-ul vechi. Ceva ajutor? Acel rezervor de vacuum sa aiba por? Conteaza pe care din cele doua stuturi albe, se pune?

Va salut!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:rolleyes: Normal.

Vacuum-ul intra in capatul valvei. Urmatorul stutz e iesirea spre turbina iar ultimul inspre corpul valvei (si diametral opus) este furtunasul de presiune atmosferica.

n75-egr-n18-n239-actuator-turbo-schema-l

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iar la partea de lag crescut dupa schimbare? Masina tragea bine inainte, sa fie o lipsa de vacuum sau N75 vechi sa fi ancrasat geometria? Logul pe ce canale m-ar ajuta? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar vechea valva ai probat-o pe baterie? De obicei se blocheaza ca rugineste pistonasul, dar electric e in regula.

Daca ai o problema pe instalatie si nu valva in sine?

Ce sa inteleg, ca motorul nu avea lag ieri cu vechea valva iar azi cu noua valva are?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!