alecsmed

Pachet+drumuri+grele+(PDG)

303 posts in this topic

Hello!

Stiu ca s-a mai discutat despre topicul asta, dar o parere clara nu am vazut: ba ca e prea inaltata masina, ba ca e vrajeala ca sa te mai scurga dealerul de bani, ba ca ar fi bun, etc...

In curand voi avea masina, dar nu am pus pachetul de drumuri grele in optionale. Deci pt. cei care aveti Octavia Tour, va ajuta asa mult pachetul asta? Cei care nu-l aveti, ati avut probleme mari din cauza asta? Fara el, se poate circula pe drumuri mai "naspa", de exemplu daca vrei sa mergi din Avrig la Poiana Neamtului. Mie unul mi se pare util si acum parca imi pare rau ca nu l-am pus pe optionale...

Se poate instala si ulterior? Sau se gasesc scuturi metalice pt. Skoda la dezmembrari, iar suspensiile ti le ajusteaza un mecanic bun si sigur iesi mai ieftin decat la reprezentanta. Dar in cazul asta cred ca pierzi garantia.

Si o intrebare pt. moderator(i): ce reprezinta "warn"-ul ala din casuta din stanga: e un "Warning" ?!? sau ceva legat de uzura?

Bafta! :D

Edited by alecsmed
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adevarat s-a mai discutat !

Eu l-am pus si cred ca m-a scapat de cateva ori bune ca sa dau cu scut-ul de pamant. (mai ales la gropile/drumurile din Bucuresti)

Vei putea sa-ti parchezi masina mai usor (e mai ridicata putin si nu mai risti sa freci bara fata/spate de borduri)

O singura data am reusit sa lovesc masina pe dedesubt si sa aud un zgomot care ma ingrozit (intre tribunalul Bucuresti si biserica Domnita Balasa).

Urmarile nu au fost grave ci doar un lonjeron zgariat pe o portiune de 2 cm (mai mare sperietura decat lovitura!). Atentie viteza era max 25km/h fiindca era drum pietruit.

Daca nu as fi avut drumuri grele cred ca ar fi fost mult mai rau.

In afara localitatilor in curbe pana la 110-120km/h masina e okay ca tinuta de drum.

Peste 120km/h am simtit o usoara instabilitate si "efect de barca".

E bun si pe drumuri accidentate dar sa nu crezi ca-ti va transforma masina intr-un jeep.

Parerea mea este ca-si merita banii !

P.S. Din cate stiu se poate instala si ulterior doar ca va costa ceva mai mult.

Edited by tsorin
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Montarea ulterioara la dealer te costa foarte mult...undeva pe la 13 milioane.

Eu am vandut un scut metalic original folosit cu 5.5 milioane. L-a cumparat cineva pt o Bora pt ca masina i se apleca puternic in fata la anumite frane si a mai luat cate un pietroi...

Dupa mine pachetul de drumuri grele e foarte util (atat la Tour cat si la O2) mai ales la modele TDI unde motoarele diesel atarna ca o piatra de moara pe puntea fata (mult mai grele fata de motoarele benzinare).

La o Tour pe benzina nu e o problema lipsa pachetului de drumuri grele, cel putin in viziunea mea...

Singurul dezavantaj cu care nu ma pot impaca este ca inaltarea masinii cu 2 -3 cm strica din estetica masinii (mai ales la Octavia1) si virajele in viteza parca nu mai sunt chiar o placere (Octavia1 oricum nu are o suspensie ferma ci una cu unele balansuri- aici Fuscobal stie cel mai bine...el si-a si inlocuit suspensia originala exact din acest motiv).

Despre scut numai de bine...cine-l are, sa-i traiasca cum se spune!

Edited by Diesel
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie mi se pare ca dezavantajul estetic este mult mai vizibil si deranjant la O2. Mi se par tare urate alea inaltate.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

depinde foarte mult de stilul tau de condus si de drumuri

la mine la serviciu e flota de O1 tour si baile de ulei sparte sunt ceva comun, insa sunt alergate rau

(reparatiile le fac baietii pe casco; chiar au negociat cu firma de asigurari sa monteze scuturi gratuit la toata flota, pentru ca ies mai ieftin, dar n-au vrut...)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mie mi se pare ca dezavantajul estetic este mult mai vizibil si deranjant la O2. Mi se par tare urate alea inaltate.

<{POST_SNAPBACK}>

Ai dreptate dar cum le deosebesti pe cele cu pachet si cele fara pachet la O2?

Pt ca la dealer mi-a fost prezentata o Octavia2 fara pachet si distanta intre anvelopa si aripa era tot de o palma si masina parea la fel de inaltata...

Parerea mea este ca la Octavia2 vezi daca are pachet sau nu daca te uiti in cartea de service ce contine optiunile...altfel risti sa le incurci fiind foarte asemanatoare.

La Octavia 1 e evidenta diferenta pt ca la cea fara pachet partea fata e plonjanta in fata pe cand la cea fara pachet e perfect plana si la o inaltime apreciabila fata de sol...

Ideea e ca la motorizari TDI se justifica pachetul din motive de greutate a puntii fata.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu ti le deosebesc fara probleme, de la 2 m distanta. Nu stiu, se vede clar ca e mai inalta, desi sunt doar 2.5 cm diferenta. Am fost si la dealer, si am bagat palma. La roata din fatza, de ex, fara pachet era exact o palma, nu puteam, sa mai misc mana, iar cu pachet puteam sa ridic in sus-jos palma cam 2-3 cm.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Util? Da. La gropile din RO...

2. Vizibil? Da, destul de vizibil, dar raportul util/estetic este ok. Oricum, la mine diferenta este vizibila, probabil fiind masina mai usoara, adica nu sunt 2-3 cm ci mai mult de 5. Se vede de departe (ieri un alt poloist m-a intrebat unde mi-am inalta suspensia... Rusinat, l-am intrebat: "se vede asa tare?")

3. Ce simti (ma rog, ce simt...): masina este putin mai "rigida" la suspensii, te zguduie puuutin mai tare, dar cred ca pe ansamblu e bine pentru ea (masina...). Poate la masinile mai grele, ca O2 nu este asa de pronuntata diferenta de confort.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Util in masura in care la drum lung nu conduci cu viteze mari. Pe serpentine masina este OK dar, din cauza suprainaltarii ai grija ca te pacaleste pina te vei obijnui cu ea. Pe drum accidentat sa nu crezi ca esti in Jeep dar "se simte". Am urcat in weekend pe drum forestier si a fost mai mult decit ok.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

De acord. Intr-adevar, serpentinele trebuie abordate mai usurel. Pe drum greu (inclusiv in Bucuresti :D ), merita!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am pachet de drumuri grele si nu s-a intamplat doar odata sa lovesc cu scutul. Daca nu ar fi fost acolo banuiesc ca nu ar fi fost bine.

Am vazut in carrefour o Octavia 1, care si-a spart baia de ulei. I-a curs uleiul in fatza mea, in mai putzin de 10 minute. A dat intr-o gaura de pe acolo. Banuiesc ca daca avea pachet de drumuri grele nu patzea asa ceva.

Imi pare rau ca nu am avut camera cu mine.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

BUUUN la casa omului.

Acu 2 ierni am izbit un bolovan de gheata cazut din remorca unui tractor adp.

A facut baaang, l-am vazut in retrovizor facut farame..am asteptat cu inima cat un purice sa se aprinda ceva cu rosu la bord, nu s-a aprins...aaa..ce biineee!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Dai bani decat daca nu te simti stapan pe tine la condus.

2. am 120000 km cu O1 tdi si niciodata ( dar niciodata) nu am dat cu ea in gropi. Cand vad gropi, bag vit.1 si fooooarte incet trec prin ele.

3. La parcarea cu fatza e o problema ca e foarte joasa. Pentru mine nu e ca eu parchez numai cu spatele din acest motiv...

4. Inaltatoare poti sa-ti pui si tu pe faza daca faci parcari cu fatza.

5. Efectul de barca la viteze mari e nasol pentru ca ea fiind ridicata intra aerul pe sub ea, si-i scade toata aerodinamica......

CONCLUZIE: Daca esti atent, nu-i bai, daca esti "sofer bun" cumpara-ti!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
1. Dai bani decat daca nu te simti stapan pe tine la condus.

2. am 120000 km cu O1 tdi si niciodata ( dar niciodata) nu am dat cu ea in gropi. Cand vad gropi, bag vit.1 si fooooarte incet trec prin ele.

3. La parcarea cu fatza e o problema ca e foarte joasa. Pentru mine nu e ca eu parchez numai cu spatele din acest motiv...

4. Inaltatoare poti sa-ti pui si tu pe faza daca faci parcari cu fatza.

5. Efectul de barca la viteze mari e nasol pentru ca ea fiind ridicata intra aerul pe sub ea, si-i scade toata aerodinamica......

CONCLUZIE: Daca esti atent, nu-i bai, daca esti "sofer bun" cumpara-ti!

<{POST_SNAPBACK}>

Sunt un "sofer bun" si am kit deoarece:

1. Nu vad legatura intre stapan la volan si kit. Ma rog...

2. Doar un sofer maso vrea sa dea cu masina in gropi. Sambata am luat una pe podul Grant care nu era acolo cu o zi inainte si era plina cu apa (pentru conaisseuri: can vii dinspre Turda pe pod au aparut niste gropi in cateva zile). Nu am nici o idee cum pot sa prevad ca acolo e o groapa pe ploaie, cu baltile pline de apa. La fel am patit si pe Splai, unde e un sant de 30-40 cm latime, cat tot drumul de lung, facut peste noapte si plin, de asemenea cu apa...

3. Nu prea am preferinte la parcare, nu vad legatura...

4. Inaltatoare e una, amortizoare si arcuri mai tari e alta. Am mai zis-o pe topic: eu am arcuri mai groase, ca le-am vazut pe cele vechi. E diferenta intre ele.

5. De acord!

Concluzie: chitul de drumuri grele e ... de drumuri grele, adica de mers prin RO (unde aproape toate drumurile sunt grele).

Scuze de partile OT!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tu vrei sa spui ca iti schimba si arcuri/amortizoare daca iti iei pachet drumuri grele? Eu stiu ca-ti pune scutul si nejte chestii de cauciuc la amortizoare sa ti-o inaltze. Sau nu-i asa? :)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
1. Nu vad legatura intre stapan la volan si kit. Ma rog...

<{POST_SNAPBACK}>

este o mica legatura... nu vitala dar este; la ibiza (presupun ca si pe skode) exista scut de plastic, cu care am lovit si eu de doua ori diverse chestii pe sosea, insa daca esti atent si ai viteza mica nu se sparge scutul de plastic; daca mergi tare si dai cu ea de pamant zdravan atunci cu siguranta e bun un scut metalic, dar depinde totusi de stilul de condus

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
este o mica legatura... nu vitala dar este; la ibiza (presupun ca si pe skode) exista scut de plastic, cu care am lovit si eu de doua ori diverse chestii pe sosea, insa daca esti atent si ai viteza mica nu se sparge scutul de plastic; daca mergi tare si dai cu ea de pamant zdravan atunci cu siguranta e bun un scut metalic, dar depinde totusi de stilul de condus

<{POST_SNAPBACK}>

Aaaa! :) M-am prins! Deh, daca nu ai o problema, nu crezi ca exista!

La mine, repet, nu este numai niste cauciuc. Arcurile clar au fost schimbate, le am vazut pe cele originale (doar daca nu a fost fosta propietareasa asta de tampita ca sa cumpere unele noi ca sa-mi scoata ochii). Masina a fost echipata in Germania, in atelierul dealerului din Bonn. Amortizoarele nu stiu exact daca au fost schimbate, ca nu le-am vazut pe cele vechi. Scutul e metalic (scuze la domnul cu Polo cara ma prins cand ma uitam sub masina lui, la Carrefour in parcare :) ). Masina mea este vizibil mai inalta (ca d-aia m-am uitat sub masinile altora...).

Un dezavantaj, repet, este ca am senzatia ca ma "fura" in curbele abordate mai repede.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aaaa! :)  M-am prins! Deh, daca nu ai o problema, nu crezi ca exista!

<{POST_SNAPBACK}>

:)

cand eram la inceputurile permisului, pe dacie, am dat cu ea de pamant si de borduri de mi-au iesit rinichii prin nari... arata scutul de parca era lovit cu barosul... da' de! eram viteaz ca incepatorii si mi se parea ca "numa' pensionarii ocolesc gropile" :)

acum, tocmai pentru ca stiu ca ibiza e nitel mai joasa, fug de gropi ca nastase de anticipate, si tot am reusit s-o "sprijin" in scut intr-un sant - nu s-a spart scutul

dar, dupa cum spuneam, flota de O1 (diesel) de la mine de la serviciu (sunt vreo 15) stau prin service destul din cauza asta... dar alea fac cam de 5 ori mai multi km decat mine pe an, prin toata tara

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klar! Grija am si eu, ca nu-s maso, dar tot mai iau cate o groapa! Asta-i viata! E bun kitu', dom-le, si pace! E de drumuri grele, ca mai toate din Romania! Inteleg ca in Alaska aerul conditionat e inutil, dar in RO vad kit-ul ca o necesitate, nu ca pe un moft. Bine, parerea mea...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu am KIT de drumuri grele si sunt foarte multumit de el. Chiar daca in curbe ai o senzatie ciudata iar masina este putin inaltata, eu tot sunt multumit de el.

In ceea ce priveste condusul, poti fi un sofer super bun si experimentat, dar la cum apar (si mai rar dispar) gropile de pe soselele patriei (mai ales in oras, oricare ar fi acesta) eu zic ca totusi paza buna trece primejdia rea.

Asa ca DA, Kit-ul de drumuri grele este o alegere foarte buna la ora asta. Poate peste cativa ani (probabil) nu o sa mai fie nevoie de el, dar pana atunci...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tu vrei sa spui ca iti schimba si arcuri/amortizoare daca iti iei pachet drumuri grele? Eu stiu ca-ti pune scutul si nejte chestii de cauciuc la amortizoare sa ti-o inaltze. Sau nu-i asa?  :)

<{POST_SNAPBACK}>

Pachetul de drumuri grele contine scut, inaltatoare, arcuri si amortizoare.

"pachetu" pus de unele service-uri contine un scut facut din tabla ordinara si niste distantieri la amortizoare, pe care le poti pune au ba

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multzam tuturor pt. raspunsuri. intre timp am auzit si eu niste chestii ciudate despre serviceul Sibiu. Daca puteti recomanda alt service prin zona Ardealului... :)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scuze, reply-ul era pt. topicul cu pachetul de drumuri grele. Dar multzam oricum.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand am fost la revizie, am vazut in service 3 scuturi standard (de plastic) care asteptau sa fie luate si aruncate.. Dupa ce am vazut in ce stare erau scuturile respective, va recomand cu placere tuturor, pack de drumuri grele!! :blink:

Edited by shkoda
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vorbeam cu niste amici si sustineau sus si tare ca acest pack nu este montat in fabrica, ci in Romania, de catre importatorul PoRo. Asa o fi?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.