Jump to content

Pachet drumuri grele (PDG)


alecsmed
 Share

Postare recomandată

...macar sa merg cu ea la 160 in Romania :P

(sau macar de aveam drumuri de 160 :P )

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...macar sa merg cu ea la 160 in Romania :P

(sau macar de aveam drumuri de 160 :P )

Merci

Nu, nu merg cu 160 frecvent de fapt merg foarte rar. Am mers pe A2 si pe drumul dintre Bucuresti si Alexandria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa o experienta de 100.000 km cu pachet de fabrica pe drumuri Ro, sunt categoric pentru.

Cred ca puteam sparge baia de cel putin 10 ori! Odata am luat o bucata de bordura (modelul ala mai subtirel) la 120 la ora intre roti, ca era noapte, aveam un tir in fata si am vazut-o doar cand a iesit de sub tir, de abia am reusit sa nu o iau cu roata. Dimineata, cand m-am uitat sa vad ce s-a stricat, mi-am facut cruce: o zgarietura de aproape 1 mm adancime pe scut si talerul de la arcul dr spate indoit si putin fisurat (smuls de pe punte). Asa ca... Pachet drumuri grele de fabrica, ca am vazut si cum arata cele fabricate in Ro, nu se compara!

Dpdv tinuta de drum, mie mi se pare ca sta foarte bine, si la drum intins pe autostrada in vest cu 150 -160, si pe transfagarasan (cu ASR).

Cand mi-am luat Octavia in urma cu 4 ani si ceva dealerul nici nu ma lasa sa comand masina fara pachet drumuri grele. Nu in sensul ca mi-l baga pe gat fara sa vreau eu ci chiar mi-a explicat cat de util este si cat de mult imi protejeaza masina. Chiar el pe masina personala avea pachet drumuri grele.

Subscriu. Al meu nu stiu daca avea asa ceva acasa, dar m-a sfatuit bine. Si e categoric mai folositor decat senzorul de parcare :( !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Octavia 1 :

1) Pachet drumuri grele original din fabrica are altfel de amortizoare si arcuri ,deci deduceti dvs

2)Pachetul montat la dealer ,si care consta in scut met orig,set montare(suporti ,suruburi ,etc) si inaltatoare ,se monteaza pe amortizoarele standard ale masinii care cica ar fi heavy duty system.Sanchi !

Din aceasta cauza mor eu pe vanzatori ...

Octavia 2 :

1) aceeasi mancare de peste

2) Consta dor in scut metalic si atat ,care se monteaza la dealer.

Concluzia finala este ca si intr-un caz si in altul eu la 190 nu am simtit nici o problema de stabilitate, nu ca ar fi foarte grozava dar stabilitatea e aceeasi !Fiind un accesoriu original s-au gandit ei cehii si la problema stabilitatii ... Va recomand sa nu mergeti fara !

La Avia pt octavia 1 : scut met orig + inaltatoare + manopera + tva = 1500 -1600 ron !

La Oct 2 nu stiu dar luni va pot spune !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Am pachet de drumuri grele montat si nu afecteaza stabilitatea in curbe si nici la viteze mari! M-a salvat de la spart baia de ulei de 3 ori pana acum!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine are ocazia sa ishi puna scut sa nu mai stea pe ganduri, este foarte util acest scut si te scoate de belele si de multi bani. Este cred ce-a mai buna investitie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Eu am observat ca de la 160 incepe sa se piarda stabilitatea... parca ar fi o barcuta. Asta se intampla pe A1 primii km... Nu am incercat-o inca pe A2.

Pe de alta parte in oras nu ai stres la guri de canal inaltate, parcari pe trotoare etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In 3 luni si 8000 de km pot spune ca daca nu aveam kit-ul cred ca spargeam baia de multe ori.

masina e oricum foarte joasa in fata, probabil fiind si diesel, oricum scutul e foarte util dupa parerea mea.

intr-adevar poti avea un pic senzatia de barcuta peste 150. am mers si cu 180 si era putin instabila, cam cum face dacia mea la 130.

daca o tin sub 150 nu am probleme, de altfel nu circul asa de tare, de obicei cam intre 100-120.

Per total, daca nu mergi cu ea doar pe autostrada si esti multumit cu 150, eu zic ca e un pachet mai mult decat recomandat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am scut dar nu si inaltatoare deci stabilitatea nu este afectata. dezavantajul este ca la orice denivelare peste 5 cm atinge scutul :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Ma pregatesc sa schimb amortizoarele, le-am cumparat de la volksman, colegul de forum si nu stiu ce sa fac.

Sa pastrez inaltatoarele sau sa le scot? Le-a mai scos cineva?

Sunt de acord cu afirmatiile de aici:

- masina inaltata = usor instabila la curbe la viteze mari

- pachet de drumuri grele = scut extrem de util

Precizez ca merg foarte rar pe drumuri de piatra sau pe camp.

Mi s-a intamplat insa sa lovesc cu scutul si daca am viteza de aprx 50kmph iar soseaua devine brusc "valurita".

Inaltatoarele astea sunt si pe fata si pe spate?

Daca le-a scos cineva, va rog luminati-ma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inaltatoarele astea sunt si pe fata si pe spate?

Distantoarele sunt pe ambele punti (fata respectiv spate).

Ideea este ca daca vei da jos distantoarele va trebui sa fii mai atent la modul in care conduci masina...cel putin pana te obisnuiesti cu noua pozitie a masinii.

In plus trebuie sa te astepti sa mai 'freci' scutul cand parchezi cu fata catre o bordura mai inalta (la noi nu sunt standard dimensiunile bordurilor).

Am condus Octavia Tour cu pachet de drumuri grele si o prefer pe a mea fara pachet atat pt. tinuta de drum, cat si ca look ...

Insa repet, pachetul de drumuri grele isi poate demonstra utilitatea daca drumurile pe care masina e preponderent folosita sunt mai putin ''ortodoxe''...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva din ce material sunt facute distantierele?

La mine, cand trec peste denivelari mai ample se aude un scartait ca de cauciuc.

Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu as renunta la distantiere pentru nimic in lume. De scut nu mai vorbim. Romania nu e tara in care sa ai masina joasa. Si nici sa mergi cu peste 150 :-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva din ce material sunt facute distantierele?

La mine, cand trec peste denivelari mai ample se aude un scartait ca de cauciuc.

Merci.

vezi sa nu fie bucsele bara stabilizatoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

In cateva zile imi iau si eu o Skoda Octavia 1, de la un cunoscut.

Nu are pachet de drumuri grele. Vreau sa ii pun neaparat.

Spuneti-mi si mie va rog care sunt alternativele.

Am sunat la volksparts.ro si mi-au spus ca au scut pentru vw golf 4, la un pret in jur de 6 milioane. Cat este de compatibil acest scut la caroseria de skoda ? Mai este necesar si un al doilea scut, pentru cutia de viteze ? Scutul "original" de tabla pentru Octavia 1 protejeaza ambele repere ? (motor+cutie)

Cine a comandat la firma aceea din Odorhei a fost multumit de ce a primit ?

Sa merg pe varianta "scut original skoda + bucse inaltatoare = 12 milioane" ? Ce ma sfatuiti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scutul "original" de tabla pentru Octavia 1 protejeaza ambele repere ? (motor+cutie) >> DA

Cine a comandat la firma aceea din Odorhei a fost multumit de ce a primit ? >> scutul realizat de ei este universal iar la prinderile posterioare lipsesc tampoanele de cauciuc, ceea ce face ca vibratiile sa se transmita in punte. Nu-l recomand.

Sa merg pe varianta "scut original skoda + bucse inaltatoare = 12 milioane" ? >> DA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, multumesc mult, o sa merg pe varianta asta.

Ieri am luat masina, in sfarsit, dupa ceva asteptare. Am cercetat-o putin si am cam inteles ce inseamna calitatea finisajelor si executia ingrijita. Fiecare detaliu isi are utilitatea si rostul lui si parca nu mai mira de ce "o banala tabla" costa 12 mil. Unghiurile si materialul scutului pot sa faca diferenta la o adica intre un rezultat si altul intr-un accident, fie el minor sau major.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai ai o varianta: sa gasesti la un dealer Skoda un model dauna totala si sa iei scutul la pret redus, daca este neafectat, desigur. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce-i drept, as avea chiar ca "moneda de schimb" actualul scut de pe masina, care e de plastic, dar despre care am inteles ca si el ar costa o avere. Este nou noutz, fostul proprietar l-a schimbat pe casco de cateva zile. - Eventual daca este cineva interesat de aici, il dau la 50% din pretul de nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eventual daca este cineva interesat de aici, il dau la 50% din pretul de nou.

Putin probabil, insa poti sa-ti cresti sansele de a-l vinde postand un anunt de vanzare aici pe forum, la rubrica de "Anunturi". Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

as vrea sa verific si eu ceva cu ajutorul vostru. Am pachet drumuri grele de cand am luat masina. Am observat de ceva vreme ca la viteze mari cand intru in depasire si revin repede pe banda se simte asa un efect de barca. Mentionez ca asta nu s-a intamplat la inceput, am observat lucrul asta de vreo 2-3k km, masina are acum 26k km. La fel patesc daca stau pe loc si pe langa mine trece o masina cu viteza, masina intra in oscilatii.

Daca puteti sa faceti urmatorul experiment, pui mainile pe deasupra rotii spate pe aripa spate si impingi puternic, iei imediat mainile de pe masina si urmaresti daca oscileaza masina, eu am incercat la mine si oscileaza de 2-3 ori pana se opreste. Am facut acelasi experiment pe un Clio Symbol nou si nu se intampla la unul mai vehic oscileaza la fel.

Eu banui ca de vina sunt suspensiile spate, o sa schimb in weekend cauciucurile si o sa verific inca odata.

Poate sa-mi spuna cineva daca acest simptom este normal, daca nu cum se poate remedia.

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In felul asta se diagnosticheaza de obicei amortizorul, nu altceva, nu arcul, nu bucsele inaltatoare, si efectiv modul in care amortizorul opreste oscilatiile elastice ale arcului (asta e si scopul amortizorului de fapt). Ca sa poti evalua precis si concludent treaba asta, cel mai bine ar fi sa faci comparatie intre cele 4 amortizoare - apesi deasupra fiecareia din cele 4 roti ale masinii - cu o greutate constanta - si numeri clar oscilatiile, daca exista.

Ca remediere - inlocuirea exclusiv a amortizorului. Arcurile, cauciucurile sau bucsele n-au nici o vina pentru acest comportament.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La amortizoare ma gandesc si eu.

Ideal ar fi sa poata fi testate pe un banc de proba pentru amortizoare …

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • kthor changed the title to Pachet+drumuri+grele+(PDG)

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!