Jump to content

Motorizare 1.6 AEE


uadiv
 Share

Postare recomandată

multumesc mult lupo bv pt ajutor o a te tin la curent sa vedem daca se rezolva ceva multumesc inca odata pt ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa nu mai deschid alt thread :

dupa ce am rezolvat problemele cu ceasurile masina a revenit la vechea problema ...

numi sta pornita mereu de la prima cheie . adica dau la cheie masina porneste apoi moare imediat...face asa de 5,10,15 ori si abia apoi ramane pornita. sau uneori nu sta pornita deloc..... insa alte dati porneste de la prima cheie fara probleme. in mers se comporta normal nu conteaza daca a pornit de la prima sau de la "n" cheie :| nujtiu ce sai fac ...

ar fi bune niste sfaturi . mersi frumos .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acesi problema o ai ca si mine sonic53 incearca sa schimbi sonda de apa si daca nici asa nusi revine incearca ce a zis lupo bv alte variante nu ai bafta in continuare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa inteleg ca si la tine face asa ? insa ai rezolvat problema ? sau ce ? ... pff e naspa tare . ca nusti cand te lasa :|

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu al am exact pe asta din poza :) insa nustiu sal folosesc sincer ... poate e de ras dar na. zicetimi va rog unde si cum trebue sa pozitiionez aia din mijloc si ce trebue sai mai fac .. mersi mult ..

sa inteleg in mare ca trebue sa desfac mufele alea din poze ( nu mai retin numele ) si sa pun plus pe unu din pini aia si minus pe celalat pin ? sau cum ?? .... e cam complicata treaba si sa nu fac altceva... niste poze ar fi bine venite , mersi

post-60828-1265050345_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sonnic53

Daca nu stii sa folosesti un instrument de masura deduc faptul ca nu ai cunostinte elementare de electricitate. Drept urmare iti recomand sa apelezi la ajutorul unui electrician (nu neaparat auto) care sa te ajute sa verifici, nu de alta dar sa nu strici mai rau ceva pe acolo.

PS

Scrie te rog corect pentru ca este foarte obositor sa citesti ce ai scris, eu nu prea folosesc messenger si nu sunt obisnuit cu prescurtari si cu greseli de ortografie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bine. scuzele mele. intradevar nu prea am cunostinte mai deloc in ale electronicii... deci cred ca o sa apelez la un electrician ... dar de obicei la care ma duc nustiu masurile care trebuesc sa le aiba...si ma ia direct cu testeru. pe tester totul da ca e bun :| ... ce sa fac

Modificat de sonnic53
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, din pacate cunosc problema asta destul de bine (nu de la masina mea ce-i drept, ale prietenilor), pe tester iese totul OK, dar masina tot prost merge :D .

Problema este ca in situatii de genul asta trebuie sa iei la mana cam toata instalatia electrica (partile vitale pt. functionarea motorului) si nimeni nu are nici timpul (ia gandeste-te ca un mecanic bibileste la masina ta vreo 4 ore si gaseste ca ai nu stiu ce contact oxidat si o sa-ti ceara 4orex50RON=200RON, nu o sa sari in sus?)nici rabdarea sa se ocupe de asa ceva, de asta nu se prea baga nimeni. De exemplu cinva cu un Megane 1 are tot asa o problema, cand porneste, cand nu, iar cand porneste se intampla sa se opreasca atunci cand trantesti capota si usa. Baiatu' cu testerul a dat verdictul: computerul de injectii :) sau cel de habitaclu :( defect.

De asta zic sa apelezi la un prieten care are ceva cunostinte de electricitate si de limba engleza (in documentele care le-am atasat mai sus spune exact cum sa faci masuratorile) si sa te ajute.

Dupa ce faci treaba asta posteaza aici ce ai constat si atunci poate isi mai da unul....altul cu parerea, altfel este foarte greu, daca nu imposibil sa ti se dea un sfat.

Multa bafta si...........rabdare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

is de aceeasi parere cu lupo bv cautai un rieten care stie sa manevreze aparatul iati nitite pe un caiet cu cifrele sau scoate la imprimanta tot ce a atasat lupo bv si cumva unu din noi tot trebuie sasi dea seama ca si la mine si la tine trebuie sa fie aceeasi chestie nu merge la ateliere ca iti ia banii pe tester degeaba si schimbi senzori de milioane si nu merita ia um prieten sau o cunostinta si incearca sa suflii mufele cu WD-40 cum a zis lupo bv asta e primul pas si dupaia sau cu un spray de contact daca mai aflii ceva sau mai ai vreo nedumerire scrie aici am sa va tin si eu la curent uite mie de exemplu de 3 zile nu mia facut figuri da sti cum ii orice minune tine 3 zile :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In caz ca mai foloseste cuiva,am avut si eu probleme cu 1.6 AEE cand am cumparat masina.Dupa prima baltoaca luata pornea cand vroia ea.Umididate prea mare,la fel.Parea ca vrea sa o ia din loc dar nu invartea motorul.Desfacut electromotor si vazut ca avea o mica balta in el.Schimbat perii si sigilat iar acum nu's probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema este la ei ca electromotorul invarte bine, daca am inteles bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt sonnic53: incearca mai intai cu un delcou de la un prieten care are acelasi motor, sa nu fie cauza senzorul hall ca asta oricum nu iese la tester cand ai numai contactul pus, cu o bobina, sa verifice cineva si contactul ca spuneai ca tu nu ai habar. daca masina se opreste ca atunci cand iei contactul este pe parte electrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dap.deci face in felul urmator : ma urc in ia pun contactu , astept sa se stinga becurile dau la cheie , porneste , in secunda 1 moare imediat. CADE TOT LA ZERO. apoi iar pun contact,pornesc , moare iar. adica se opreste tot tot . deci masina porneste si moare dupa aceia . dupa o secunda ...

o sa caut un prieten sa stea putin dupa mine ... mersi mult. o revin cu ce am facut sau nu .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact aceeasi problema o am si eu si tare tind sa cred ca e senzorul HALL da incearca sa curti i mufele ca rau nu poate sai faca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca porneste si apoi se opreste uitati-va ce zice in AUTODATA despre asta, am tradus cat de cat ce zicea acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut . nu am facut astazi rost de nimeni sa-mi verifice ... insa chiar daca a fost duminica .a fost mai frumos si mam pus sa dau cu spray contact toate mufele de sub capota . si am curatat tot ce era pe acolo . am dat si clapeta jos si am curatato . era putin neagra pe interior...in interior nu am mai apucat.. dupa toate aste la pornirea masinii am observat o singura modificare... motorul nu mai trepideza/misca de loc ... inainte se hatana.

acum Lupo_bv din ce am vazut la poza aia :

- conducta nu cred ca e crapata sparta . ca ar mirosii a benzina si la mine nu miroase deloc ..

- clapeta era putin murdara dar am curatato

- valva de control a aerului ( care este asta si unde vine ?? ) o poza ar fi super. ms

- senzorul de pozitie al clapetei ( la fel unde vine ? ) niste poze ...

- sistemele de vacuum nu leam verificat . o sa ma uit maine si la astea ..

in rest poate mam legat cam de toate .. poate si de cele care nu le stiu de mai sus ... mersi mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sonnic53 imi pui si mie niste poze cu clapeta acceleratie si cum s curata ca nu stiu unde e si cum se desfce multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poze nu-ti pot face pt. ca a mea este pe motorina. Aici trebuie sa comunici mai mult cu adrian09

Valva de control al aerului si senzorul de pozitie impreuna cu motorasul clapetei si s-ar putea sa mai fie si un potentiometru formeaza o unitate de control a clapetei.

Nu-ti recomand sa demontezi unitatea respectiva dar poti face verificarile din documentele pe care le-am postat mai sus.

Din cate am citit pe aici pe forum clapeta se poate deregla si trebuie recalibrata cu VAG-com ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles. mersi mult. o sa vad ce rezolv . si o sa revin cat mai repede cu detalii . mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

miam schimbat fisele si tot asa face ;) parca merge motoru mai bine, macar am mai taiat ceva de pe lista sa vedem cu senzorii numai problema ii ca nu stiu toti unde sunt sonda de apa stiu unde e senzorul de relanti din delcou stiu si cu restu va rog sa ma ajutati sonnic53 sau lupo bv ori descriere ori cu poze ar fi si mai bine cum puteti multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrian09 : intra pe id meu : sonnic53 ... si vb mai detaliat... in mare de cand am facut curatarile si ceam mai facut ... masina porneste mereu la prima cheie . si nu mai moare niciodata...sper sa tina ... mersi mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am unde sa fac poze, dar este cam ca in poze.

La linkul acesta

http://89.41.184.28/vw/

Gasesti intreg manualul pt. G3 in limba romana, downloadeaza arhiva manual_G3.rar. S-ar putea sa-ti foloseasca, dacu nu acum poate alta data.

Vedeti ca pe aici pe forum mai sunt niste thread-uri despre clapeta de acceleratie, ralanti etc., n-am avut rabdare sa le citesc, dar asa din avion mi s-au parut interesante.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc lupo bv raman dator:)

lupo bv mai am o rugamint poti sa imi dai si mie AUTODATA multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inca merge ok masina . nu am mai avut probleme cu ia sa se opreasca imediat dupa ce am pornito ... sper sa tina faza asta ... desi uite ca nici nustiu de la ce era .. ca doar ce am curatat toate mufele . am scos bujiile dar erau clean . sm curatat putin fisele pe acolo . si ce mai era ... succesuri si la restu .

adrian u ai mai facut ceva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am mai fcut nimik ca trebuie sa verific senzoii si nu am avut unde ca e cam rece afara astep sa se inmoaie vremea sa vdem dar banuiesc ca e senzorul HALL pt ca am incercat sa misc delcoul cand nu pornea si a luato acuma nu stiu e pura coincidenta sau chiar aia e acuma sa vedem

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!