FABIAn RuSu

Engine fault workshop

950 postări în acest subiect de discuţie

Uneori cand incerc sa pornesc motorul mi se aprinde intermitent martorul spirala iar pe maxi-dot apare "engine fault workshop" si nu invarte electromotorul

Ca sa reusesc pornirea trebuie scos contactul si incercat inca o data

2.0 TDI BKD

O sa ajung si la scanare dar nu prea am timp :)

Idei?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

pai un lucru este bun , nu ai BKP deci o problema la injectoare ar fi oarecum exclusa , ar mai ramane una dintre bujii sa nu mearga corect , posibil nu garantez !

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

sa nu fie nimic legat de calitatea motorinei ca sa isi revina dupa niste forje la drum intins?

stiam ca motorul porneste chiar si fara bujii functionale

aici problema e ca la prima tentativa de cheie nu vrea sa invarta nimic

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

D@ny da ce te face sa crezi ca acest tip de motor BKP este prost ?

Eu cred ca mai degraba este proasta exploatare a unora .

Eu am la fel dar nu am dat talpa in primii 6000 km si nu am probleme nu papa ulei si daca schimbi filtru de motorina la fiecare 10000 km nici cu injectoarele nu ai probleme asta dac pui si motorina de calitate (nu de la tractoru lu nea Gheorghe).

"FABIAn RuSu"

Iar spirala aia care ramane aprinsa in bord din ce stiu eu este din cauza ca ai o bujie arsa dar motivul ca nu vrea sa invarta electromotorul nu cred ca are deface cu asta .

Motoarele astea noi pe motorina daca au compresie pornesc si la 0 grade fara sa tii bujiile.

Vezi sa nu fie arse toate sau sa fie vreul injector desi ma indoiesc .

Dupa ce porneste merge rotund motorul ?

Modificat de @DRI@N
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

@@DRI@N: tu esti exceptia care confirma o regula :coffee_lol:

Nu are rost sa deviem de la subiect, dar daca citesti un alt topic din arie o sa vezi de unde e concluzia cu BKP-urile :)

@FABIAn RuSu: Ai DPF sau nu ?!

Daca problema e de la DPF, poti incerca metoda de "curatare" ;)

Modificat de Riddler
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

BKD nu are DPF. Probabil ca o diagnoza te-ar lamuri...

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

@@DRI@N iti doresc sa nu ai nici una dintre problemele tipice ale BKP - ului , asa cum zice Riddler sper sa fii exceptia care confirma reguna , nu stiu nici cati km ai tu cu acel motor insa daca ai pana 50.ooo - 60.ooo intradevar nu ai avea de ce sa te plangi , ar fi culmea sa fie altfel , doar este aproape nou , dupa 50 - 60 k (desi acest nr de km sunt f putini pentru un diesel chiar si pentru un benzinar ) ...o sa mai vedem ce si cum .

Ok , sa revenim la problema actuala !

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

BKD nu are DPF

spirala clipeste doar la tentativa nereusita de pornire, odata cu mesajul de pe maxidot specificat in titlu

dupa pornirea motorului spirala sau orice alt martor se stinge

motorul trage fara probleme; are 75 mii km

evident ca nu are nimic vreo bujie arsa cu povestea asta

[la masina mea (passatul e al unui prieten) am pornit la minus 18 grade fara sa tin deloc contactul pe pozitia de preincalzire, pornire la sfert de cheie (deh compresia :lol:)]

Modificat de FABIAn RuSu
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
D@ny da ce te face sa crezi ca acest tip de motor BKP este prost ?

Eu cred ca mai degraba este proasta exploatare a unora .

Eu am la fel dar nu am dat talpa in primii 6000 km si nu am probleme nu papa ulei si daca schimbi filtru de motorina la fiecare 10000 km nici cu injectoarele nu ai probleme asta dac pui si motorina de calitate (nu de la tractoru lu nea Gheorghe).

Maaaamaaa ce imi plac mie astiaaaa...

Bre nea acesta:

Pe data de 13 (mdeaaa) iunie 2009 la service-ul Cardinal din Cta aveu pe STOC 9 (NOUA) injectoare de BKP!

Injectoare pe care ori le vindeau/montau pana pe 25 ale lunii ori le plateau din buzunar.

Incepi sa pricepi aluzia?

NU?

Hai sa iti arat carnetul meu de service..sa vezi la cat timp schimb filtrele..sa iti arat chitante de motorina din care rezulta de unde si ce motorina am bagat...si dupa aia vb..

Bineinteles ca tot de la motorina am schimbat si volant si doua computere de ABS si doua butoane de frana de mana...si mai ales...da! recunosc...de la motorina mi s-a ars si clacsonul!

maaa leesi...

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

va priveste ca poluati topicul :rolleyes:

dupa ce mi-a mai dat o eroare de "steering column defective", se pare ca e vorba totusi de immobiliser

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

...condoleante...

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

mai exact de la bateria slaba din "cheie", deci nu e fatal :blah_:

o sa vad daca e asa sau nu...

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Atunci e posibil sa ai bafta!

In bucuresti am cautat baterie pt cheie de am ametit, am gasit doar la o ceasornicarie..sper ca in Sibiu sa ai mai mult noroc..

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Nu e de la bateria telecomenzii , nici de la "bujia" incandescenta. Aceasta eroare am intalnit-o si eu si are legatura cu imobilizatorul coloanei de directei. S-a mai scris pe aici legat de chestia asta ! Si modulu ala se schimba cu tot cu coloana de directie si cu calculatorul de confort. Poti sa scapi de inconvenientele legate de acest modul asteptand 2-3 secunde intre primul si al 2-lea click al cheii ( ma refer la bagatul in contact, face o data click,astepti 2-3 secunde si pe urma apesi sa faca al 2-lea click). Daca nu merge nici asa, scoti cheia, incui masina de la cheie, astepti putin, o deschis si bagi cheia, la fel , asteptant intre cei 2 pasi. Repet, nu are legatura cu bateria cheii, chipul electronic din cheie este pasiv, nefiind alimentat de bateria cheii. Cam astea ar fi solutiile. Daca eroarea este sporadica , nu e nevoie de schimbarea coloanei.

Modificat de animalutz
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

am un vw.passat 2006 de 125 kw si s-a stricat turbina la 90000 km mai exact motorasul de la geometria variabila.care ar putea fi cauza

am un vw.passat 2006 de 125 kw si s-a stricat turbina la 90000 km mai exact motorasul de la geometria variabila.care ar putea fi cauza

masina o am de noua si am folosit numai motorina euro 5

mentionez ca nu scoate fum si nu consuma ulei

i-am schimbat turbo la mitric la sv.dar cand sa plec ainceput sa picure ulei pe la o garnitura care la astea de 170cp e din tabla iar la cele de 140 e din alt material si acum trebuie sa mai astept cateva zile pana aduc acea garnitura.m-am saturat de aceasta masina

va rog sa-mi spuneti daca trebuie sa fac directia dupa ce mi-au sc himbat turbo

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
(...)

i-am schimbat turbo la mitric la sv.dar cand sa plec ainceput sa picure ulei pe la o garnitura care la astea de 170cp e din tabla iar la cele de 140 e din alt material si acum trebuie sa mai astept cateva zile pana aduc acea garnitura.m-am saturat de aceasta masina

va rog sa-mi spuneti daca trebuie sa fac directia dupa ce mi-au sc himbat turbo

nu trebuie sa-i faci directia, nu au nici o legatura

ce simptome ai avut inainte sa se duca turbo si cum s-a comportat

Modificat de mihaid2003
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

sa stiti ca pe turbina la reprezentanta la suceava mi-au cerut 8700 lei iar la expert auto 3500 lei pe aceiasi turbina originala vw. exact acelasi cod.pt.cei interesati am sa scriu nr de telefon de la expert auto sv.0749955678-dl.manu.sper sa nu aveti nevoie

nu a avut nici un fel de simptom .dintr-o data a inceput sa se aprinda semnul la bujie si a scris engine fault workshop

iar dupa asta nu mai tragea

dar cand mi-a dat jos dpf-ul mi-au slabit suruburile le jugul care tine bratele si de asta ma gandeam la directie

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Curios...Sa inteleg ca dupa numai 90000km ai schimbat turbina? Din cate am citit pe forum sunt turbine care au tinut si 200000km fara intretineri. Poate era vorba de altceva... :))

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

turbina este buna dar motorasul de la geometria variabila are un senzor care nu mai functioneaza si pt. asta trebuie sa schimb turbina.acea componenta nu vine separat se numeste g531 parca dar va mentionez ca este de 170cp si are deasupra o mufa electrica cu 3 pini.

masina este inca in service la suceava si dupa cum am scris imi mai trebuie o garnitura metalica care cred ca costa vreo 5 lei dar abia luni da conanda

Modificat de D@ny
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

stimabililor voi poluati topicul :P

Nu e de la bateria telecomenzii , nici de la "bujia" incandescenta. Aceasta eroare am intalnit-o si eu si are legatura cu imobilizatorul coloanei de directei. S-a mai scris pe aici legat de chestia asta ! Si modulu ala se schimba cu tot cu coloana de directie si cu calculatorul de confort. Poti sa scapi de inconvenientele legate de acest modul asteptand 2-3 secunde intre primul si al 2-lea click al cheii ( ma refer la bagatul in contact, face o data click,astepti 2-3 secunde si pe urma apesi sa faca al 2-lea click). Daca nu merge nici asa, scoti cheia, incui masina de la cheie, astepti putin, o deschis si bagi cheia, la fel , asteptant intre cei 2 pasi. Repet, nu are legatura cu bateria cheii, chipul electronic din cheie este pasiv, nefiind alimentat de bateria cheii. Cam astea ar fi solutiile. Daca eroarea este sporadica , nu e nevoie de schimbarea coloanei.

da, am ajuns si eu la concluzia ca immo e problema

am remarcat si eu povestea cu pauza dintre cele 2 clickuri care rezolva problema

eroarea e sporadica insa e enervanta - solutia atunci care ar fi? vanzarea masinii? :scratch:

daca spui ca s-a mai povestit imi poti da si un link? merci

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

in mers mi-a aparut eroarea: "Engine fault workshop" si spirala galbena a inceput sa palpaie, nu s-a oprit motorul, merge ok, dupa mai multe reporniri tot asa face

cu vag com-ul apare urm eroare:

008194 - Particulate Trap Bank 1: Efficiency Below Threshold

P2002 - 000 - - - MIL ON

Freeze Frame:

Fault Status: 11100000

Fault Priority: 1

Fault Frequency: 1

Mileage: 206684 km

Time Indication: 0

Date: 2009.09.21

Time: 14:32:19

Freeze Frame:

RPM: 2079 /min

Speed: 54.0 km/h

(no units): 4.0

Duty Cycle: 14.6 %

(no units): 30.60

Temperature: 20.7

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Salutare...am 2 probleme : 1)ENGINE FAULT WORKSHOP;2)EMISION WORKSHOP !!! Imi poate spune si mie cineva ce sa fac ?Va multumesc

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Masina merge? Fa o diagnoza.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!


Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.


Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.