Jump to content

Parcuri Vanzari Masini Recuperate Leasing


lucianwwl
 Share

Postare recomandată

Bancile si firmele de Leasing au o problema pe care incearca sa o rezole cum pot mai bine in favoarea lor. Problema consta in faptul ca au si masini relativ noi , la care s-a dat avans minim si s-a platit un numar mic de rate , dar s-au devalorizat rapid din diverse cauze cum ar fi :

- rulaj mare in timp scurt;

- accidente majore in prima parte a desfasurarii leasingului;

- devalorizare de marca ( coreenele sufera tare la asa ceva)

De exemplu, pentru o coreana care a costat 16.000 euro ( valoarea finantata ), care vine inapoi cu 100.000 km si un an de desfasurare a leasingului , cu avans minim si rate restante, finantatorul stie ca nu va mai primi pe ea suma ramasa in desfasurarea contractului. De aceea incearca sa recupereze pierderea de la alte masini, mai de de firma, cu rulaje mai decente, pentru care s-a incasat deja 75-80 % din valoarea leasingului, dar pe care incearca sa le revanda cu o suma mai mare pentru a putea scoate pierderea de la prima masina la care deprecierea este evidenta.

De aceea masinile recuperate de finantatori nu se vand cu valoarea ramasa in desfasurarea contractului. Preturile afisate de acestia sunt de cele mai multe ori negociabile si la o negociere atenta se poate scoate si un 10 % sub pretul de strigare.

O alta problema o reprezinta "vinzarea la pachet" pentru persoane care au posibilitatea asta. Pentru mai multe masini cumparate de o singura persoana ( de obicei bisnitari cu potential financiar ) se fac reduceri masive si cateodata chiar in pierdere pentru firma finantatoare. De aceea este greu pentru o persoana fizica sa cumpere la un pret corect o masina recuperata.

Modificat de Jurasik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Corect Jurasik.

Secretul in cazul acestor masini consta in negociere.

Evident ca nu sunt toate super afaceri, dar pot fi. Am gasit aici de exemplu unele oferte.

Nu toate preturile sunt ok, dar trebuie sa ai un "ochi" pe ele in permanenta ca sa poti face o treaba buna. Ca la orice chilipir de altfel. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Fabia RS 16k km = 22.800e

Octavia RS 125k km = 20.000e

Vise!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

VMLG

Ce ti se pare interesant pe site-ul www.cesiune.ro ?

Ca au niste scoruri de te ia ameteala ?

De exemplu au un Passat CC din 2010 cu 112700 km rulati la care oamenii cer avans 6700 Euro + 48 rate a cate 440 euro .

Pai la o simpla socoteala masina aia ajunge 27820 Euro .

Si una noua este 30000 si un pic de Euro, care pe deasupta mai este si HIGHLINE .

Cum sa dai pe un CC cu peste 100000 km aproape cat una noua, care nu are nici piele pe deasupra ?

Masina aia mai mult de 15000 Euro nu face .

Uitati aici si link-ul sa va comvingeti :

http://www.cesiune.r...agen-passat-cc/

O zi buna.

Modificat de @DRI@N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

care sunt preturile alea bune ca ma tot uit si eu pe cesiune.ro :) ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...
marius1982.11

Alea care le iei din ro la km aia, nu sunt aia defapt...dar la romani le place pretul mic si km putini, trebuie impacati, nu? Un ex simplu e pretul masinilor in De vs Ro, cu teoretic acelesi "atuuri". Nu zic ca De e raiul masinilor, sunt si acolo tzapari, insa tzaparii aia sunt tot romani cu aere de vedeta, aviz amatorilor ;), sunt patit.

Plus ca o masina de 30.000 luata in leasing nu costa 30.000, 2 la mana.

 

Intr-adevar, 27mii, cam mult, la care poate mai adaugi si taxa reziduala sau cum i-o zice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Eu acum 3 ani mi-am cumparat masina dintr-un asemenea parc. Treaba a stat cam asa. Pe vremea cand a fost fabricata, VW oferea 2 ani garantie. Masina eu am cumparat-o dupa 2 ani, deci dupa ce iesise din garantie de cateva luni, avea 24500 de km si am dat pe ea mai putin de jumatate din pretul de noua. Adica pretul ei a fost cam de 16500-17000 de euro, iar eu am dat pe ea 7000. Era o masina cu service la zi, toate reviziile facute in reteaua VW. Am mai platit la ea 3 ani si rata a fost pana in 200 de euro + 80 de euro full casco. Masina fusese cumpara in leasing pe 5 ani si dupa 2 ani proprietarul nu a mai platit. 

Daca tinem cont ca vorbim de niste masini care dupa 2,3,4 ani se devalorizeaza cu 30-40%,, hai sa zicem ca eu am fost o exceptie, in conditiile in care aceste masini au reviziile la zi si istoric cunoscut de cand au iesit pe poarta fabricii, eu zic ca e lucru mare. E foarte posibil ca si urmatoarea masina sa o cumpar la fel. Acum o jumatate de an ma batea gandul sa vand Beetle-ul, insa mi-am dat seama ca nu are rost. E o masina buna de care s-a avut mare grija inca de la inceput si sunt convins ca nu imi va face probleme prea curand. Poate ca o voi vinde tot la un asemena dealer si va fi avansul tot pentru o masina de 2-3 ani. Nu stiu insa daca se poate asa, nici nu m-am documentat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!