Jump to content

1.6 Diesel CR pe Octavia 2


virgilius23
 Share

Postare recomandată

scanare de erori. primul pas.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai am zis ca am scanat-o si in afara de erorile pt niste becuri led, altceva n-au gasit. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil ca tocmai asta sa fie. Dupa ce ajungi pe rezerva, incearca motorina mai scumpa de la OMV.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa fac si asta, dar ma indoiesc ca ar fi vorba de motorina. De 3 ani de cand o am numai cu astfel de motorina am alimentat, ultima oara cu dinaia mai scumpa de la MOL, gandindu-ma ca vine gerul. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate capacul la motor si verifica ultimul furtunas de cauciuc inainte de rampa - la 1.6 obisnuieste sa se frece de capacul motorului in coltul din stinga jos cred, daca trage chiar si un pic de aer acolo, astea sunt simptomele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat furtune, furtunase...toate par in regula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare 

Vin si eu cu o problema: Am shimbat injectorul nr.1 de aproximativ 6 luni, si acum a inceput sa curga ulei pe la capacul de la culbutori( unde intra injectorul in capac). Pe net am gasit diferite variante ba ca garniturile vin cu tot cu capac, ba ca vin separat. Evident ca nu vreau sa schimb tot capacul pentru 4 garnituri. S-a mai lovit cineva de aceasta problema?

Atasez si o poza:

80e7758f04c7b6bc5f5c3f29afe65a1d.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vin separate garniturile, dar trebuie identificate dupa seria de sasiu, sunt 2 modele. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare colegi

Astazi am rezolvat problema cu cugerea uleiului pe langa injectoare, am schimbat toate garniturile de la capacul de la culbutori. Am ramas foarte surprins de cum arata motorul in interior la ~320k km. Ce parere aveti?

20180221_132443.jpg

20180221_132448.jpg

20180221_132450.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la kilometri astia sa ai in vedere ca poate ceda oricand cureaua de la pompa de ulei..... 

asa arata motoarele care au fost intretinute cat de cat ok. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da stiu, la urmatoarea revizie o sa schimb si distributia si cureaua de la pompa de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant, nu știam că are 16 valve dar o singură fulie la un ax cu came iar celălalt e antrenat de primul ...

Cât a durat și costat operațiunea ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Neinspirata ideea antrenarii pompei de ulei prin curea... Cand incepe sa se uzeze cureaua, toate micile fragmente care se desprind din ea (cauciuc, fibre compozite) ajung in ulei si il contamineaza...Dar oare ce constructor are interesul sa mai faca motoare care sa tina 1 milion de km...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

54 minutes ago, bbogdanmircea said:

Interesant, nu știam că are 16 valve dar o singură fulie la un ax cu came iar celălalt e antrenat de primul ...

Cât a durat și costat operațiunea ?

M-a costat in jur de 3 mil( nu mai stiu exact pentru ca nu au venit toate piesele odata) iar ca durata ~2 h 30min

 

12 minutes ago, x-tremist said:

Neinspirata ideea antrenarii pompei de ulei prin curea... Cand incepe sa se uzeze cureaua, toate micile fragmente care se desprind din ea (cauciuc, fibre compozite) ajung in ulei si il contamineaza...Dar oare ce constructor are interesul sa mai faca motoare care sa tina 1 milion de km...?

E mult mai durabila cureaua in ziua de azi fata de lant exemple( N47 de la bmw plus modele anterioare de motoare VW cu pompa de ulei pe lant) si plus ca nu stai niciodata cu cureaua sa se desprinda fragmente din ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu n-am auzit pana acum de niciun caz de motor VW TDI care sa se fi calat din cauza ruperii lantului de antrenare al pompei de ulei. Insa, cu noua solutie, vad ca deja incep sa apara incidente neplacute. Nu mai zic, ca este o operatiune de mentenanta suplimentara inlocuirea respectivei curele si deloc comoda, necesitand  demontarea baii de ulei... Asa ca nu incerca sa ma convingi ca aceasta solutie tehnica este un upgrade! Este doar o varianta mai ieftina pentru constructor, care ii aduce si bani in plus prin servisarea sa periodica. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, dupa 200-250.000 km, materialul curelei devine foarte plasticos, casant

de contaminat uleiul, nu e problema , se filtreaza. Dar se rupe, aia e problema mai mare. mai ales la un soc, gen ulei foarte rece. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!