Jump to content

Probleme cu pornirea la CALD - motor TDI


polar
 Share

Postare recomandată

Domnule Voinea, multumesc de raspuns,

La firmele de ciptuning din Bistrita, care este de fapt doar una, nu prea stiu baietii cu ce se mananca sa desfaci un calculator si sa inlocuiesti cele doua epromuri, din moment ce nu au stiut nici sa pornesca vag-ul pe masina.

Eu as vrea sa rezolv aceasta problema,dar nu cred ca am cum sa ajung la dumneavoastra la Bucuresti

Reprezentanti prin tara ai dumneavostra la care as putea merge sa rezolv problema sunt?

Cam cat ar dura aceasta operatiune si ca timp, dar si ca pret, dc ati putea sa imi spuneti va rog.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

POST STERS.

INVATA SA SCRII CORECT, SA INTELEAGA LUMEA CE VREI DE FAPT !!

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegu, tot post-ul tău este făcut din 3 fraze. :)

1. Citește regulamentul, riști să te ia la ochi din prima moderatorii.

2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde este acel senzor de unde isi ia ECU informatiile legate de temperatura Aerului!?! Ca G62 l-am schimbat si arata ca fiind ok si lucreaza cand ii scot mufa...! Porneste greu cand apa este calda si afara este rece. Porneste bine cand apa este race si afara este rece. Deci... ceva comnada in ECU nu ajunge...! Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine la fel s-a rezolvat, inainte facea la fel, insa acum porneste la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am citit intreg topicul si multumim celor care ofera sfaturi.

am aceeasi problema - pornire buna la rece, dar greu de tot la cald.

masina este un golf 3 din dec97 cu 1.9 tdi de 90 cai. din cele 25 de pagini am retinut 3 metode prin care s-ar putea rezolva problema. am sa va tin la curent pe masura ce trec prin ele.

1. schimb acumulatorul; 2. verific electromotorul; 3. senzorul si partea electrica (soft)

ps: stiti cumva vreun mecanic priceput la partea de senzor (soft) care m-ar putea ajuta? zona iasi-bacau

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea ca la tine problema nu e nici una din cele 3.

Ci pompa de injectie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in cel mai bun caz te pot ajuta cu o diagnoza(cand te'ai referit la soft) in iasi.Sau verifica lista cu cereri pentru diagnoza,ca mai sunt useri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal am si eu un golf 1,9 tdi alh am citit forumul si nu stiu ce sa ii fac cum spunea si un coleg de cele 3 variante de mai sus.cum se manifesta masina mea,la rece porneste usor dar scoate putin fum albastru,in schimb la cald porneste f greu,la a 5 a invartire a electromotorului.ma poate ajuta si pe mine cineva

din cate am citit ar putea fi si senzorul de temperatura unde se afla acesta

vreun mecanic bun in zona pitestiului cunoaste cineva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

apropo merg cu masina de vreo 2 ani aproape adica vreo 40000 km si nimic schimbat aceleasi simtome,am fost mai pe la toti mecanici si au ridicat din umeri un pompaghiu a zis k e din pompa de injectie si ca o sa mai merg in ritmul asta vreo 100000,m-am saturat de vorbe nu mai stiu ce sai fac acestei masini,as fi f recunoscator daca m-ar putea ajuta cineva aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista o arie cu service-uri, cu experientele userilor si poti cauta acolo. Cauza pornirii greoaie tine de mai multi factori si cel mai indicat este ca cauti in aria respectiva.

Fa macar o diagnoza macar daca vrei sa ne dam cu parerea sau daca nu citeste toate topicurile cu legatura.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut o diagnoza la masina si imi sp cv despre presiunea aerului sau cv vag sincer nu ma prea pricep dar asa mi-a sp mecanicul,parerea mea ca ar putea fi si senzorul de temp din cate am citit,uneori porneste putin mai repede la cald alteori mai greu,oricum o sa ii mai fac o diagnoza.ms mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scoate mufa de la senzorul de temperatura.. si vezi cum porneste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu unde se afla,eu am scos o mufa de la vasul de expansiune si nu a fost nici o diferenta acel senzor am crezut eu ca e senzorul de temperatura .daca ma poate ajuta si pe mine sa-mi sp unde se afla daca se poate chiar o poza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit problema e din senzorul de temperatura iam scos mufa si porneste la sfer ms mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum nu stiu ce sa fac,mie sa nu schimb degeaba senzorul de temperatura ,citind acest topic am vaz ca si alti l-au schimbat si au avut aceasi pornire.care ar fi pasi pe care ii urmez dupa ce am descoperit ca porneste mai bine dupa ce scot mufa de la senzorul de temperatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probail dupa ce scoti mufa acelui senzor de temperatura ECU nu mai vede motorul cald si porneste usor ca si atunci cand motorul este rece. Nu cred ca schimbarea acelui senzor poate rezolva ceva, asa cum nici schimbarea bateriei sau electromotorului, nu ajuta prea mult, sunt doar solutii temporare. Problema este din soft, inginerii/mecanicii de la vw nu au prevazut faptul ca uneori utilizatorii dupa ce opresc motorul poate vor sa il porneasca iar, fie din cauza ca este inchis la magazinul de fete, sau vor sa plece de la peco dupa ce au alimentat, etc, si nu au chef sa stea o ora langa masina pana se raceste motorul.

:)

Si nici nu au avut destule cojones sa spuna fratilor am gresit aici, avem un bug mic, cand veniti pe la noi cu prima ocazie il rezolvam gratis si primiti si un breloc cu wolfie pentru deranjul provocat.

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intradevar ondin ai dreptate, cand scoti mufa de la senzorul de temperatura calculatorul nu mai vede motorul cald, de unde se poate observa si durata mare de cand spirala de bujii sta aprinsa .

dc nu ai o eroare cel putin cu intermitenta pe senzorul g62 il schimbi degeaba.

am a vut recent un prieten la care la rece ii pornea la 2-3 chei , dar dupa ce am pus vag-ul am vazut ca avea o eroare intermitenta pe acel senzor, am sters eroare si nu a mai aparut , dar masina a pornit si a doua dimineata tot greu.

am schimbat acel senzor si acum poti spune ca la -16 a pornit in 3 secunde la prima cheie

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa inteleg ca singura rezolvare e din ecu,cum se face asta cand unde si cat costa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu la mine o voi face in ianuarie la cluj

La mine se va corecta din soft prin scoaterea ecu si inlocuirea celor doua eproomuri dc bine am inteles

Ca si timp am inteles ca e in ur de 1-1.5 ore si ca si costuri se face intre 250 de lei si 150 de euro, atat mi-au cerut 2 oameni unul 250 de lei si altul 150 de euro.

la tine trebuie sa intrebi dc nu se face ca si la mine sau merge prin mufa obd

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca as schimba pompa de injectie nu s-ar rezolvaam inteles ca e in jur de vreo 700 de lei o trimeti pe a ta si iti aduc alta unde iti dau si garantie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ce vrei sa schimbi pompa, cand cu mai putin bani se poate rezolva,

Dc schimbi pompa si nu se rezolva nimic si tot asa face , ca poate sa fie din mai multe locuri nu neaparat pompa

La pompa ii poti schimba capul hidraulic ca de acolo ar fi baiul

Poti incepe dc vrei sa rezolvi cu ce e mai simplu si anume : baterie,electromotor si cap hidraulic pompa de injectie, la fel poate fi chiar softul si cu toate cele schimbate sa faca la fel

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oricum stau cu banii prost deocamdata,astept sa rezolvi u in ianuarie si sa-mi sp cum e.oricum ms mult pt sfat.sa nu uiti sa scrii pe site dupa ce rezolvi.bafta si tie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!