Jump to content


Photo

Porneste foarte greu la cald


  • Please log in to reply
27 replies to this topic

#1 gabryell23

gabryell23
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:SEAT
  • Model:NEW LEON
  • Motorizarea:1.9TDi 105CP

Posted 20.07.2009 @ 20:51

Salutare, leonul meu 1.9 tdi 105 cp porneste greu la cald, electromotorul se invarte de 5-6 ori si se zguduie toata masina cand porneste. La rece nu am nicio problema, porneste din prima. Dupa ce porneste si sta la relanti incepe sa se tureze singur pana la 1000 rpm si ramane acolo. Aveti idee care ar putea fii cauzele?

#2 olteanu82

olteanu82
  • Oraş:Târgu Jiu
  • Maşina:VW
  • Model:Golf V 2005
  • Motorizarea:1.9 TDI 105 CP

Posted 20.07.2009 @ 20:55

http://vwforum.ro/in...showtopic=38296

#3 gabryell23

gabryell23
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:SEAT
  • Model:NEW LEON
  • Motorizarea:1.9TDi 105CP

Posted 20.07.2009 @ 22:18

http://vwforum.ro/in...showtopic=38296



Dupa ce am citit tot topicul(apropo mi-a fost de mare ajutor si iti multumesc) am gasit 2 posibile rezolvari:

1 Electromotorul schimbat, reparat etc. - spre care inclin si eu ca fiind cea mai sigura pe termen lung.

2 Resoftatare ECU- care vad ca este o rezolvare "miraculoasa" si de care multi sunt foarte multumiti, dar care nu stiu cat de safe este pe termen lung.

Ce nu am gasit in niciun post, problema cu turarea motorului singur la relanti.

#4 olteanu82

olteanu82
  • Oraş:Târgu Jiu
  • Maşina:VW
  • Model:Golf V 2005
  • Motorizarea:1.9 TDI 105 CP

Posted 21.07.2009 @ 07:25

In legatura cu turarea motorului la relantii am patit-o si eu in week-end dupa ce am urcat o panta si am turat-o mai tare ramasese turata pe la 1000 rpm la relantii. Am asteptat putin, am mai calcat o data acceleratia si si-a revenit. Nu stiu de ce a facut asa poate ne explica altcineva. Bafta!

#5 gabryell23

gabryell23
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:SEAT
  • Model:NEW LEON
  • Motorizarea:1.9TDi 105CP

Posted 23.07.2009 @ 21:02

S-a rezolvat, am gasit un mecanic meserias care si-a dat seama imediat ca nu era strans cablul de la masa, ca atare dupa ce la strans nu am mai avut nicio problema, relantiul a revenit la valoarea normala si masina porneste ok la cald. Am incercat si varianta cu rescrierea hartilor de pornire si pot spune ca are un super efect, masina pornind mult mai bine. La mine insa s-a revenit la harta originala pt ca intre timp s-a depistat problema cu masa.

#6 FLAY

FLAY
  • Oraş:Timişoara
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:vw Golf 4 2003
  • Motorizarea:1.9 TDI 131

Posted 30.12.2009 @ 13:18

Am fost ieri cu masina la un mecanic ,am puso pe vag-com si imi dadea erorile:
1-Senzor arbore cu came(intrerupt sau .......)
2-Debitmetru
3-Senzorul 23 de vacum..ala la mijlocul capotei catre parbriz.
4-Senzorul 24 tot de vacum langa 23
5-Senzor temperatura lichid de racire
6-..........
7-..........

Am ajuns la comun acord ca pompa din rezervor nu baga suficient debit de motorina si da peste cap tut lantul de senzori.
Am mers la Arad la un shrot la intrare de catre Deva ,am cumparat o pompa ,am montato,si tot greu imi pornea masina si nu tragea zici ca era SDI.

Mecanicu zice acuma sa ii aduc toti senzorii respectivi si sa ii inlocuim pe rand sa vedem cari buba.

Tinand cont ca numa debitmetru ii vo 600 lei restul de senzori erau iarasi o gramada de bani,m-am gandit hai sa incerc la alt mecanic in Lugoj. zis si facut,ieri seara am plecat la lg,a puso pe Vag com si asta zici ca ii imposibil sa se buseasca atatia senzori odata,nu are cum ,ceva ati stricat voi.

Verifica tabloul de sigurante ,surpriza siguranta 34 de 10A (management engine) lipsea!!!!!!,am inlocuito,motorul porneste la sfert de cheie
Dar tot nu tragea masina....se uita la mufa de la intercooler aia de langa vasul de lichid de parbriz,misca ceva p la ea ...si trage masina!

Toata problema la mine a fost o siguranta de 10A care ii 50 de bani!
Iar mecanicu celalat ma pune sa schimb pompa si sa iau senzori de milioaneee.!

Succes

#7 Corneliu

Corneliu
  • Oraş:Constanţa
  • Maşina:Seat
  • Model:ALTEA 2006
  • Motorizarea:1.9TDi 105CP

Posted 21.10.2010 @ 15:04

Eu aveam aceeasi problema cu Altea: pornea foarte greu la cald. Am fost la Voinea, am facut o modificare in soft si de atunci nu mai am nici o problema, porneste la sfert de cheie si la cald si la rece. Recomand aceasta operatiune in detrimentul schimbarii electromotorului: operatiune curata, rapida, cu un pret mult mai mic (eu am platit 200 lei).

#8 MoldovanRadu

MoldovanRadu
  • Oraş:Braşov
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 2009
  • Motorizarea:2.0 TDi 110 CP

Posted 03.12.2010 @ 14:59

Si eu am avut aceeasi problema cu Altea....tot din soft s-a rezolvat...din cate am inteles este o problema a electromotorului care se uzeaza.

#9 Bogdanelu

Bogdanelu
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Seat
  • Model:Leon 1P 2008
  • Motorizarea:1.9 TDI 105 CP

Posted 12.12.2010 @ 21:22

Si la mine la fel s-a rezolvat, inainte facea la fel, insa acum porneste la fel.

#10 Dany Gale

Dany Gale
  • Oraş:Drobeta-Turnu Severin
  • Maşina:Seat
  • Model:Leon 1P 2006 BKC
  • Motorizarea:1.9 TDI 105 CP

Posted 01.09.2011 @ 16:58

Si eu am o problema asemanatoare: fostul proprietar de la care am cumparat leonul a facut resoftare la voinea pt problema cu pornirea la cald. Acum porneste la sfert tot timpul, insa se aude o bufnitura infundata la pornire, aproape de fiecare data cand pornesc. Acum cateva luni am schimbat bateria si timp de aprox 2 sapt nu s-a mai auzit bufnitura, dupa a revenit. M-am interesat la electrician sa schimb platoul cu carbuni si dupa ce a vazut electromotorul a spus ca e valeo si ca nu se poate schimba, ca daca ar fi fost bosh s-ar fi schimbat usor. Daca cineva s-a mai lovit de pb asta, as fi foarte recunoscator sa-mi dea un sfat.

#11 b0qdan

b0qdan
  • Oraş:Craiova
  • Maşina:Audi
  • Model:A6
  • Motorizarea:2.5

Posted 15.09.2011 @ 15:24

Buna ziua ,

Intr-o zi m-a sunat un prieten ca a inceput seat ul ( 1.9 105 Cp ) sa ii porneasca greu ... m am uitat pe forum si i-am zis sa curete electromotrul ... l-a curatat si porneste mult mai bine, insa acum 2 zile masina i s-a oprit cand statea de semafor. A luat-o cu platforma si a dus-o la mecanici . Am fost cu el si am lucrat impreuna cu electriceanul ( am vag-com ) . Avea eroarea p1501 - fuel pomp relay - short to ground. Am vazut ca minusul ii vine de la calculator si am inceput sa scarpinam . Nu ii venea - din cauza unor contacte . In fine am refacut tot si am pornit-o ... a mers ce a mers s-a incalzit motorul si apoi a inceput turometrul sa oscileze si s-a oprit . Am pus iar testerul aceeasi problema . Am masurat iar are - dar nu are + ul pe contact. Am incercat sa intru pe centrala electrica cu vag ul dar surprize ... incarca datele la prima esantionare dar la a 2 a incarca alte date si tot asa dupa cateva esantionari primesc raspunsul : No response from the controler .

Masina acum porneste ca i-am furat un + din alta parte . Dar de fiecare data cand pune contactul toate ceasurile se reseteaza ( kilometrajul mic , ora , data .. )

Avetii idee ?

#12 Al Bundy

Al Bundy

    Membru senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia 2 FL MY09 DSG
  • Motorizarea:2.0TDI 170CP

Posted 15.09.2011 @ 17:35

Minusul e la masasi plusul vine de la calc.
Legat si de resetarea ceasurilor, trebuie masurat daca exista plus in mufa de la ceasuri fara contact. ceasurile se alimenteaza din panoul cu sig si relee de langa baterie.

#13 catalin B.

catalin B.
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:V.W.
  • Model:GOLF IV
  • Motorizarea:1,9 TDI 101 CP.

Posted 18.11.2011 @ 21:48

Salutare tuturor ,am o problema (seat leon 2008 1,9 tdi 105 cp resoftat tip motor BXE ) asemanatoare cu cele de mai sus. Porneste cam greut la cald si se tureaza in timpul mersului ---- 860 RPM (valori normale ) pana la 920 valori anormale asta cand sta pe loc. Colac peste pupaza mai porneste si ventilatorul aproape de fiecare data .
Pe dignoza nu-mi da nici o eruare . (VAG 805)
Debitmetrul este in parametri
Senzorul de motorina este ok
Senzori de de temperatura ok
Astept sfaturi si pareri ...

Edited by catalin B., 18.11.2011 @ 22:02.


#14 stegosaurus

stegosaurus
  • Oraş:Timişoara
  • Maşina:seat
  • Model:Altea
  • Motorizarea:1968 cc tdi

Posted 20.11.2011 @ 00:26

@catalin B., intrebare: ai climatornic? daca da se pare ca pe modul auto ar fi normal sa iti porneasca electroventilatorul chiar si iarna,.. poate datorita modului auto cand cupleaza compresoru de clima, iti creste usor turatia ..?
-de cand iti face asa masina?(ma refer la variatii in turatie si pornire ventilator, partea cu pornitu greu la cald s-a mai discutat in sectiunea TDIForum, vezi poate gasesti sfaturi acolo)
http://vwforum.ro/to...cald-motor-tdi/

-Esti sigur ca VAG idiagnoza iti mai arata ceva util dupa resoftarea motorului?ce fel de resoftare s-a facut?

Edited by stegosaurus, 20.11.2011 @ 00:29.


#15 pop cristian

pop cristian
  • Oraş:Bistriţa
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia
  • Motorizarea:1.9 TDI; AHF

Posted 20.11.2011 @ 13:42

Chiar dc stai pe modul auto nu va pleca compresorul de clima deci nu va porni nici electroventilatorul de clima, sub 4 grade nu mai pleaca compresorul

#16 vtmauto

vtmauto
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Seat
  • Model:Altea
  • Motorizarea:2.0 TDI 2xx CP

Posted 22.05.2012 @ 14:24

Rezolvare pornirii la cald este sa mergeti la TCM Turbo, pentru 200 Ron masina va porni bine si la rece si la cald. Orice masina are mici greseli de proiectare, spre exemplu la aceste masini nu au luat in calcul si o uzura a motorului si faptul ca el nu mai porneste la fel dupa 10-20...100 mii km, iar senzorii daca nu dau anumiti parametrii(de fabrica) nu ii dau motorina.
Pentru problema lui Catalin B.: http://vwforum.ro/to...90#entry1839690 - cred ca este aceeasi problema cu incarcarea alternatorului.

#17 dj81plf

dj81plf
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:VW
  • Model:Golf Plus 2oo5
  • Motorizarea:2.0 TDI, 140CP

Posted 28.08.2012 @ 22:00

sigur e 200 ?
mie mi a cerut 300 .. si nu m-am dus ...
:(

#18 vtmauto

vtmauto
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Seat
  • Model:Altea
  • Motorizarea:2.0 TDI 2xx CP

Posted 29.08.2012 @ 19:17

Imi cer scuze pentru greseala. In mod normal era 400 si cred ca au redus la 300. Mie mi-au cerut 200 pentru ca am facut resoftarea la ei. Dar merita, fa-o pentru ca altfel, pornirea greoaie, iti va uza prematur mai multe piese: baterie, electromotor, tampoane motor si numai una dintre aceste componente este mai scumpa de 300 Ron. Repet, investitia este foarte rentabila.

#19 SAMSON

SAMSON
  • Oraş:Oneşti
  • Maşina:Seat
  • Model:Altea SPORT-UP
  • Motorizarea:2.0TDI-DSG

Posted 03.09.2012 @ 09:57

"..... ECO te costa 1000RON .Pornirea la cald reparata costa normal 400RON dar ca o faci odata cu ciptuning te va costa 250ron => total 1250ron".... raspunsul acesta l-am primit eu.

#20 tetea

tetea
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Seat
  • Model:Toledo 2007
  • Motorizarea:1.9 TDI 105CP

Posted 07.09.2012 @ 12:29


Si daca vreau doar chestia cu pornirea sa inteleg ca trebuie sa platesc 400 ron?
Mi s-a intamplat si mie de cateva ori sa imi porneasca foarte greu cu motorul cald.

Edited by tetea, 07.09.2012 @ 12:35.





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users