Jump to content

Probleme motor TDI


johnyx
 Share

Postare recomandată

Incepand cu luna august 2008 codul este 038 145 702 N fata de 038 145 702 J cel vechi.

multumesc mult!

stii cumva care e un pret corect pt turbo si ce producator sa caut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 356
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • flopem

    39

  • pronet

    13

  • dado77

    11

  • jony77

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu stiu pretul exact, dar iti pot spune ca este undeva in jur de 1800 de euro. Brrrr... Poate iti spune cineva mai exact.

Cauta pe forum cine aduce turbo mai ieftin. Nu mai tin minte cine se ocupa cu asta. Incearca un pret si la Volksman in linkul asta.

PS: Scuze, acum imi dau seama cat de oftopic suntem. Aici e vorba de alt motor si de alte probleme despre el.

Modificat de AndyG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca sunt oameni chiar pe vwforum care se ocupa cu curatari, verificari de turbine ( parca cipos? )

Inainte sa dai banii pe o turbina, mai degraba dai niste bani pentru o curatire.. poate scapi semnificativ mai ieftin.

Oricum tot cipos te-ar putea ajuta cu una la un pret acceptabil..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

azi mi-am schimbat turbo - zgomotele au disparut si motorul se comporta superb!

ii multumesc lui cipos pe aceasta cale pt ajutor si vi-l recomand cu caldura. e un baiat de milioane! :)

Modificat de Ice_2k
Nu mai da quote la postul anterior!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Vreau sa-mi iau un A6 break 2006 ,motorul de 2.0 motorina este cel mai ieftin la second ,cu 2-5mii euro mai ieftina masina cu 2.0. Este prea mic acestr motor pt masina asta ? Utilizarea masinii va fi family .

ps. acum am un a4 1.9tdi din 2004 de care sunt extrem de multumit de cuplu la caroseria lui. Daca 2.0 tdi e la fel sau pe aproape il prefer pt consumul redus comparativ cu 2.7 sau 3.0

Modificat de crossing
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor

Vezi ca s-a mai discutat despre acest subiect pe forum. Ca idee audi a6 c6 variant este o masina mare, dar daca utilizarea va fi una axata pe family si nu pe performante cred ca motorul de 2 140/170

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a6 2.0 tdi cu ce s.ar compara la cum simti ca se misca masina ? cu un motor de 1.4 sau 1.6 benzina pe o skoda octavia,ca idee....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea este ca motorul de 2 L nu este prea potrivit pentru marimea masinii, mai ales daca va fi si combi cu siguranta este putin mai grea ca limuzina. Acum luand in considerare si considerentele financiare poate totusi merita mai mult ca 2.7 sau 3.0 desi cam 90% din A6-urile ce le vad sunt 3.0 sau mai putin 2.7.

Poti sa citesti putin pareri si in acest topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca poate sa ma ajute si pe mine cineva cu o schema electrica a calcculatorului de pe 2,5 tdi, cod ABP.

Motorul este din 92, dar nu se poate porni masina ca nu ii gasesc firele care sa vina in calculatorul cu 55 pini.

Multumesc.

Apreciez orice ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorul de 2.0 este suficient si pentru un A6 fie el break sau berlina.Audi a pus cutie multitronic pe facelift cu motor de 2.0 si 136 cp si merge super. nu se compara cu 3.0 Tdi dar aici vorbim de quattro

consum mult mai mare in oras si taxe mai mari.

ca acceleratie poti sa iei o skoda de 2.0tdi 140cp bagi 3 persoane(aprox 200-250kg) si sa faci o comparatie

avantul are cu 100 kile mai mult decat limuzina -faceti socoteala

ca si optiuni incearca sa aiba navigatie cu ecran color sau minim ecran color,alternativa cu ecran rosu/negru este oribila

neaparat clima-plus (display deasupra butonului de reglaj temperatura)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic ca e deajuns daca ii faci cip/remapare. o sa ai 170 de cai suficienti pentru o masina de familie.

:D

Modificat de ioio_viola
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GargareONline

In urma cu ceva luni in timpul mersului sa spart turbina la un A6 2.0 TDI.

Turbina fiind destul de scumpa in jur de 6000 lei am optat sa o reparam pe cea existenta adica ma rog nu prea stiu ce a reparat ideea e ca a costat vreo 1100 lei cu garantie 2 ani.

Toate bune si frumoase am montat turbina a pornit la prima cheie fara probleme numai ca in timpul mersului se limita motorul adica nu mai vroia sa traga deloc. Daca opream pe drepta si o reporneam mergea ok sa zicem 10 KM apoi iar se limita si nu tragea deloc.

Am fost cu ea la midocar am last-o acolo 4 zile pentru teste.Cel de acolo ne-a spus ca nu este de la turbina 100% si ca o sa mai faca niste teste.

Intr-un final a zis ca a gasit problema fiind un furtun de la turbo crapat care a costat 500 lei.Bun am schimbat furtunul si masina a mers o perioada adica 1 saptamana sau 2.

Acum problema a revenit iar ceea ce am observat eu de la inceput este faptul ca nu mai simteam puterea motorului de la 2000 ture in sus ci de pe la 2600 2700 de ture incolo se simtea puterea lui.

Din cate stiu un un TDI de la VW de la 2000 ture se simte puterea turbinei este asa?

A mai patit cineva la fel ? Stie cineva care ar putea fi defectul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara o serie de masuratori in mers nu cred ca poate cineva sa-si faca o idee corecta despre probllema ta. Pot fi

"n" variante de defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

deci intr-un cuvant cel mai bine este sa faci un log in mers, ca sa se poate monitoriza parametri.

Daca nu ai la cine aplela, roaga un coleg de forum din Ploiesti. Sigur vei gasi pe cineva care sa te ajute !

bafta,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Masina are filtru de particule? Daca filtrul e infundat cam aceleasi simptome ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

hello,

cat a costat operatia si cine este cipos?

imi poti da fatele de contact

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fenomenul descris de Silkworm este cunoscut de AUDI. Se cere resoftarea cutiei TT si schimb de ulei. Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Ma intereseaza sa achizitionez un model de A6 - model 4B (cel care s-a fabricat pana in 2004 inclusiv).

Ceea ce ma intereseaza sa stiu este daca motoarele cu acest motor ce au codul care incepe cu litera B sunt sigur EURO 4 ?

Cate motoare exsita de acest fel si ce coduri motor au exact ?

Ca o concluzie as dori sa aflu lista exacta(cu cod motor) a motoarelor EURO 4 de 2,5 litri si cu ce cutie vin si cati cai au.

Multumesc,

PS: am vazut in trecut un document de la RAR cu codul motoarelor fiecarui fabriant pt norma de poluare EURO 3. Pt. EURO 4 nu exista oare ?

De unde as putea sa fac rost de ea ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!