crossing

AUDI A6 2006 ,motorul 2.0 motorina - bun sau nu?

38 postări în acest subiect de discuţie

Vreau sa-mi iau un A6 break 2006 ,motorul de 2.0 motorina este cel mai ieftin la second ,cu 2-5mii euro mai ieftina masina cu 2.0. Este prea mic acestr motor pt masina asta ? Utilizarea masinii va fi family .

ps. acum am un a4 1.9tdi din 2004 de care sunt extrem de multumit de cuplu la caroseria lui. Daca 2.0 tdi e la fel sau pe aproape il prefer pt consumul redus comparativ cu 2.7 sau 3.0

Modificat de crossing
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca s-a mai discutat despre acest subiect pe forum. Ca idee audi a6 c6 variant este o masina mare, dar daca utilizarea va fi una axata pe family si nu pe performante cred ca motorul de 2 140/170

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

rempare?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Remapare, o resoftare :icon_thumright:

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

a6 2.0 tdi cu ce s.ar compara la cum simti ca se misca masina ? cu un motor de 1.4 sau 1.6 benzina pe o skoda octavia,ca idee....

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Remapare, o resoftare :lol:

Avand in vedere ca detineti un A4 de 1.9tdi din 2004 si specificatiile tehnice conform http://www.carfolio.com/specifications/mod...car/?car=121693 sunt de : Maximum power 115.6 PS (114.0 bhp) (85 kW) @ 4000 rpm si Maximum torque 285.0 Nm (210 ft

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea este ca motorul de 2 L nu este prea potrivit pentru marimea masinii, mai ales daca va fi si combi cu siguranta este putin mai grea ca limuzina. Acum luand in considerare si considerentele financiare poate totusi merita mai mult ca 2.7 sau 3.0 desi cam 90% din A6-urile ce le vad sunt 3.0 sau mai putin 2.7.

Poti sa citesti putin pareri si in acest topic.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

motorul de 2.0 este suficient si pentru un A6 fie el break sau berlina.Audi a pus cutie multitronic pe facelift cu motor de 2.0 si 136 cp si merge super. nu se compara cu 3.0 Tdi dar aici vorbim de quattro

consum mult mai mare in oras si taxe mai mari.

ca acceleratie poti sa iei o skoda de 2.0tdi 140cp bagi 3 persoane(aprox 200-250kg) si sa faci o comparatie

avantul are cu 100 kile mai mult decat limuzina -faceti socoteala

ca si optiuni incearca sa aiba navigatie cu ecran color sau minim ecran color,alternativa cu ecran rosu/negru este oribila

neaparat clima-plus (display deasupra butonului de reglaj temperatura)

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

eu zic ca e deajuns daca ii faci cip/remapare. o sa ai 170 de cai suficienti pentru o masina de familie.

:D

Modificat de ioio_viola
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara.Am postat si pe alte topic-uri in speranta ca o sa primesc raspunsuri. Am si eu o mica nelamurire. Tinand cont de taxele exagerate din ultima vreme, mi-a trecut asa o ideie. Ce ar fi daca pe un audi a6 3.0 tdi quatro, s-ar scoate motorul si s-ar pune un motor de 2l (2.0 tdi). Cu modificari nu prea mari( turbina care este deja, un intercooler, soft, daca se doreste injectoare, modificare la evacuare, si alte chestii ce tin de modificari.) se poate obtine cei 240 cp, chiar peste 270+, nu pretind ca fiabilitatea motorului ar fi mare sau s-ar pierde, dar totusi e o ideie interesanta.Avantaje ar fi asigurare cu pret mai mic, impozit foarte acceptabil 180 lei nu 2200 lei pe an, posibil si o taxa de inmatriculare mult mai mica pentru cei ce doresc acest lucru.Acum intreb se poate monta direct motorul de 2.0 tdi in locul celui 3.0 tdi ? stiu ca 2.0 tdi are distributie pe curea pe cand 3.0 are pe lant.. aici ar fi ceva modificari... dar in principiu se poate? Ce ar presupune acest lucru?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

ce an de fabricatie?ORICUM NU SE POTRIVESTE CUTIA DE VITEZE :(

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

la a6 97-05 ceea mai mica motorizare quattro la diesel este de 2.5 TDI quattro 150 cp,la a6 05- ceea mai mica motorizare quattro la diesel este de 2.7 TDI quattro 163 cp.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

diferenta intre A6 cu motor de 2.0 si motor de 3.0 este mare incepind de la puterea motorului si terminind cu impozitul. sigur ca daca vei dori sa-ti iei o masina exclusiv pentru tine si familia ta eu cred ca 2.0 iti va fi suficient mai ales daca nu esti vitezoman. dar iti pot spune din propria experienta ca nu este o masina deloc usor/ieftin de intretinut fie ea chiar si de 2.0 asa ca.......................pune in balanta tot ce ai de dat si vezi ce faci. succes.

Modificat de lucian190
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Un A6 cu 2.0 de 140 se comporta destul de bine pentru orice om ce-si doreste performante obisnuite de la o masina,taxele si impozitele sunt acceptabile, deci multe plusuri pt aceasta motorizare. Confort, si tot ce da un a6 sunt iar in calcule, deci pareri pozitive la multe capitole, consumabilele etc fata de motoarele de 2.7 si 3.0, mai pui cauciucuri si atunci 2.0 te tine cu banii inbuzunar. 2.0 este un motor ok din punctul meu de vedere.

Drumuri bune si linistite tuturor.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Buna , am si eu o intrebare:vreau sa iau un audi a6 din 2007 2.0tdi 140 cp , dar am inteles ca sunt doua serii de motor pe motorizarea de 2.0tdi, si ca una dintre ele ar fi cu probleme, asa cum sunt si la vw( motorul BKP CICA ARE PROBLEME CU INJECTOARELE), stie cineva daca este asa si care ar fi seria de motor cu probleme? multumesc

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

e BLB cu probleme.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

A6 Avant este o masina mare ..de familie, cine o cauta o cumpara pentru spatiu/confort/ si merita sa faci saltul de la Golf/Passat Variant la A6 Avant

Asa cum spune baiatul meu (4ani) Audi Avant mama masinilor.. are grija de copii nostrii ;-)

Motorul de 2.0 este bun, cu un consum ce variaza

oras -> 6.8 ~ 9 (calculat dupa bonurile de motorina)

Exterior -> 5.7 ~ 7.5 (calculat dupa bonurile de motorina)

Totul tine de cit de mult este solicitat motorul...de stilul de condus...

Este timpul pentru un Avant....

P.S: Germania este plina de Avant-uri....nu poti crede cit de multe sunt..toate modelele..toate culorile si motorizarile posibile...

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Altele sunt problemele la motarele de 2.0 tdi de la audi in special a6.Pe a6 sunt 2 tipuri de motoare 2.0 tdi si anume: BLB si BRE.Blb-ul s-a facut din 2004 pana la inceputul lui 2006 si nu are probleme la injectoare decat ca se mai lungesc suruburile si trebuie schimvbate(recomand si schimbarea oringurilor).Problemele sunt la angrenarea pompei de ulei,care nu sunt asa grave cum par daca se acorda putina atentie.Nu exista masina/marca fara defecte caracteristice...

Am vazut multa lume care se plange de injectoarele de pe motorul de 2.0 tdi de 170 cp(de pe a4) care sunt marca siemens.Din ce m-am interesat eu astea siemnes sunt mai cu probleme.Pe BLB si BRE cred ca sunt bosch

Modificat de audia6tdi
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara. Incerc sa ma pun in locul dvs si sa aleg intre 2L si 3L. Daca bugetul m-ar pune in dificultate privind intretinerea unui motor de 3L(aici vorbim de combustibil, impozit, rca, casco, consumabile, cauciucuri,etc...), cu siguranta l-as alege pe cel de 2L 140 cp.

Raportand puterea motorului la greutatea masinii, A6 2L 140 cp are 86cp/tona, in conditiile in care A4 dvs la 131cp are 95cp/tona. Din calculul asta rezulta ca pierdeti aprox 10cp/tona, ceea ce nu e f mult, dar intr-adevar este un oarecare pas inapoi in ceea ce priveste felul in care se comporta motorul.

Puterea mai mica a motorului o veti simti obiectiv in depasiri, si ceea ce percepeti obiectiv va fi amplificat in mod subiectiv de faptul ca masina este intr-adevar maaare. La ce ma refer: masina mare in general da impresia de masina moale, care parca fuge de sub tine, prin urmare, luad in considerare si faptul ca fiind o masina mai grea, mai lunga, etc...transferul maselor in viraje si pe franari este semnificativ mai mare decat la A4, lucrul acesta reflectandu-se in tinuta de drum. Acest lucru poate fi tot subiectiv ameliorat, chiar daca nu se intervine la trenul de rulare al masinii, printr-un un motor mai puternic, care da impresia de masina mai agila, mai vioaie. Concret, vorbesc de o remapare de la 140 la 170 cp, (aprox 350 euro) ceea ce ar duce masina la 105 cp/tona. In felul asta castigati 10 cp fata de A4, in loc sa ii pierdeti, pastrand consumul de motorina neschimbat si cu costuri mult mai mici fata de un 2.7 TDI.

Sper ca explicatia mea mai "umanista" se intelege, am incercat sa exprim in cuvinte ceea ce am simtit, lucru care nu e intotdeauna usor, si sper sa fie de folos. Bafta.

Daca luati motor de 2L, sa nu luati codul de motor care are injectoare SIEMENS

Modificat de paul.todea
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Banuiesc ca ati observat ca omul intreba acum 2 ani .... banuiesc ca in tot timpul asta s-a si saturat de testat motorul :)

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

salutare! Am un audi A6 motor 2.0 tdi an 2005 si am aprins in bord un martor galben "check" , am pus masina pe tester si imi indica " codul erorii : 19558 , Flap intake motor " , are cineva idee despre cine e vorba ? de la service mi-au spus ca e vorba de clapeta de regulare ,trebuie schimbata.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

clapeta de pe admisie stricata.

doar se schimba cu alta noua deoarece motorasul e de plastic si s-a uzat.

am inteles ca s-ar putea repara dar pana la urma ajungi tot la una noua.

Modificat de Kostas
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Kostas are perfecta dreptate - nu se repara, se inlocuieste. Este vorba de V157 - clapeta de cut off. Daca mergi asa o sa constati pe langa mesajul "emission workshop" un consum ceva marit, precum si o oprire nu tocmai silentioasa a motorului - ceva gen scuturat. Verifica sigurantele sa nu ai vreuna arsa in compartimentul motor. Nu stiu daca la Audi e acelasi principiu ca la VW, dar pe Passat de ex sau pe G V respectiva clapeta este legata cu bujiile si ventilatoarele - ma refer sa nu risti sa nu-ti plece ventilatoarele si sa dai in altele mai grave. Eventual, poti decupla respectiva clapeta pana la inlocuirea ei - eviti astfel arderea sigurantei.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Un pret estimativ pt clapeta de admisie la masina mea ? aveti idee?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cat este la tine, dar pentru masina mea preturile variau de la 900 ron (la colegii de pe forum), la 1300 ron (la reprezentanta).

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!


Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.


Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.