Jump to content

Montare bord golf 4 pe golf 3


CV-03-BTF
 Share

Postare recomandată

Andumoscaliuc

salut tuturor....

sper sa am o ideie pt cei care vor sa isi schimbe doar ceasurile ....in varianta de golf4

polo 6n model 1995 are ceasuri la fel cu golf 3 nu?

asa iar polo 6n model 1999 are ceasurile gen golf 4 cu acele lumini rosu cu albastru

acum nu stiu daca la mufa e la fel....parerea mea e ca se poate monta ceasuri de polo 6n model 1999 pe golf 3 fara prea multe modificari

luati-o ca o parere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 130
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • CV-03-BTF

    13

  • adrianviperdodge2012

    13

  • sebastian.c

    10

  • F l o r i n

    7

Sunt mufele diferite. Cred ca la fel ca la Golf 4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca merita atata munca titanica. :P

Uite aici codul mufelor si al pinilor. Dar cel mai usor le obtii de la dezmembrari.

da.. dar mai bine comand interfata completa din germania.. la banii pe care-i dau doar pe mufe..

ca idee se pot improviza dintr-n cablu de la un flopy...( pica 2 pini ) sau hdd

din pacate bordul meu este 1J0920 ( cu can ) si se preteaza la acesta modificare doar 1J0919

pana cand intru in posesia ultimului.. mai astept..

Multumesc pentru codul pinilor....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce a spus Andumoscaliuc mai sus in legatura cu ceasurile de polo model din 99" poate sa fie adevarat sau nu dar rog pe cineva care are acel tip de bord si il are demontat sa faca o poza in spate sa ma conving si eu si poate si altii care poate spera sa se potriveasca.....am cautat pe google dar nu am gasit vreo poza cu mufa din spate.........am atasat doua poze cum arata acel bord si ceas............sa ma scuzati daca am deviat putin de la titlul subiectului!!!!

post-37124-1249586776_thumb.jpg

post-37124-1249586785_thumb.jpg

Modificat de danutszy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce sa zic am analizat si eu problema asta anul trecut numai ca merita nu doar daca ai un bord de golf 4 cu mfa. Pe partea de electrica nu este foarte greu pt cei care nu stiu electronica pot sa cumpere de pe ebay cablu facut direct si cam asta e. Partea ce complicata este la cum faci sa se vada destul de bine ceasurile in bord adica sa nu-ti ramana spatiu in stanga si in dreapta sau sus si jos. De ex. bordul de golf 3 este mai lat sus si mai ingust jos unde bordul de golf 4 este invers lat jos si ingust sus si nu o sa faci sa intre bine acolo. Oricum eu inca sunt de parere ca merita doar daca faci rost de unu cu MFA ( macar cu ecranul jumatate ) plus ca pe bordul de golf 4 se poate modifca parametri si sa-ti indice cati km mai ai cu benzina din rez. si alte balarii care bordul de golf 3 nu poate sa faca asta. Alte modificari la partea electrica nu sunt. Ca sa-ti indice bine viteza trb sa gasesti un bord dupa un golf 4 cu viteza maxima la fel ca la tine, adica daca la tine scrie 220 trb sa faci rost unu tot de 220 si bine inteles sa fie pe acelas combustibil acum daca nu este asa de mofturos si crezi ca poti sa stai cu 5000 de ture se poate rescrie eepromul din bord-ul de golf 4 si sa-l setezi pe benzina.

Eu am vrut sa fac asa ceva dar problema ma mine a fost cea financiara :) nasol cu criza asta. Oricum spor la munca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intradevar... o mare problema este " potrivirea " bordului de golf 4.. in locul celui de golf 3. Adevarul este ca "se simte" ca este de la alta masina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am vazut azi in targul de masini sibian un golf3 cu bord de golf 4 (1850 euro).Persoana care il vindea mi-a zis ca asa l-a cumparat, ca are un caiet cu toate modoficarile efectuate.Cat despre cum arata doar daca te uiti atent iti dai seama ca e modificat ceva , atat in bord (respectiv noul ceas) cat si la compartimentul motor.Doar la o privire mai atenta (era un golf 3 de 1.4) am observat multi alti senzori in plus fata de varianta originala.Sincer ma cam bate si pe mine gandul dar intr-adevar e ceva de munca .Cel mai mult mi-as dori sa vad consumul instantaneu afisat in bord , in rest e chestie de look.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da.. dar mai bine comand interfata completa din germania.. la banii pe care-i dau doar pe mufe..

ca idee se pot improviza dintr-n cablu de la un flopy...( pica 2 pini ) sau hdd

din pacate bordul meu este 1J0920 ( cu can ) si se preteaza la acesta modificare doar 1J0919

pana cand intru in posesia ultimului.. mai astept..

Multumesc pentru codul pinilor....

Da, faza asta cu cablul si mufa de hdd am incercat-o si eu anul trecut, si nu era nasoala treaba. Insa nu statea infipta bine. Si ca sa nu fac vreo tampenie (gen lipici, banda izolatoare sau alt ceva), am inceput sa caut cablaj de golf 4. Insa apoi nu am mai avut timp, am plecat din tara (masina a ramas in tara in asteptarea mea) si chair si acum, bordul cu MFA (cumparat la 150 Ron de la dezmembrari) isi asteapta cumintel randul. O sa ma apuc si eu din nou, cand ma intorc inapoi. De partea estetica nu ma ingrijorez, ca-mi pot face singur o bucatica de bord din fibra de sticla, care sa faca intermedierea intre bordul de golf 3 si ceasurile de golf 4.

Si eu am gasit acel cablu care leaga ceasurile de golf 4 direct de blocul de sigurante al golfului 3 (e o chestie profesionista, ca "de fabrica") insa am preferat sa imi fabric singur mufa de conversie intre cea de golf 3 si cele doua de golf 4, dar inca nu am terminat treaba asta. Trebuie doar mare atentie la fire, ca in functie de ce fel de golf 3 ai, instalatia electrica e usor modificata.

Mult succes celor care vor bordul de Golf 4 in treiarurile lor, si sper ca atunci cand cineva va reusi, sa ne spuna si noua.

Poate daca e cineva de pe forum care l-a cumparat pe cel deja modificat, din targul auto din Sibiu, ar fi simai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu m-am chinuit foarte mult sa fac ceasurile sa stea drepte in bord, dar nu se prea poate... E mult de taiat si iese rau. La mine stau inclinate spre volan...si nu vezi mare lucru la ele... Cel mai ok e swap complet de bord...dar e greu de facut... Din pacate nu am un garaj cu lumina si caldura sa ma pot apuca de masina... Nu stiu cand voi avea timp de bord...mai ales ca am tot bordul de golf 4 si toata inst electrica de la un golf 4... O sa va anunt eu cand fac toata chestia...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

asa arata ceasurile de polo 6n model 1999.....si un link

polo 6n

post-37124-1258757280_thumb.jpg

post-37124-1258757286_thumb.jpg

post-37124-1258757298_thumb.jpg

Modificat de danutszy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

intrebare:de ce nu puneti direct ceasuri de G4 cabrio?ca are tot interiorul,bordul de G3,inclusiv ceasurile de bord cu lumina albastra ce vine din spate,dar pe format G3?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si atunci ce deduc eu din video-urile postate, inseamna ca sunt la fel mufele din spate, adica bate mufa de g3 cu mufa de polo n6???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu au lumina din spate alea de Golf 4 cabrio... Sunt la fel ca alea de Golf 3, doar ca in loc de lumina verde e lumina albastra....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:( faci pariu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

redau viata acestui topic.are cineva ocazia sa vada un golf 4 cabrio,sa spuna daca ceasurile arat la structura ca si cele de golf 3 precum si daca este luminat din spate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sebastian.c

Sunt la fel ca la golf 3,nu sunt iluminate din spate, doar au lumina albastra din fabrica...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pacat...era o treaba usoara de a avea lumina dorita,ceea ce se tot discuta cu modificari aici pe topic-uri.sa inteleg ca cele de vw polo din 99 au tot la fel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sebastian.c

Polo din 99 au la fel ca la golf 3, si unele au ca la golf 4, acelasi design, dar cu luminare verde...ca la Octavia....Si cred ca are cabluri ca la golf 4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Confirm ce spune colegul Sebastian. Ceasurile de Golf 4 Cabrio nu au iluminare din spate. Absolut totul este ca la G3, doar ca in loc de verde este albastru. Iar butoanele sunt iluminate in rosu. Display-ul climatronicului este de asemenea albastru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva daca volanul de pe Golf 4 se potriveste pe Golf 3 ? Intreb atat din punct de vedere al compatibilitatii coloanei de directie cat si a sistemului de airbag .

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, pe coloana de directie sistemul de prindere este compatibil,pentru plusul de la claxon trebuie sa faci o mica improvizatie sa mearga, iar pentru airbag nu stiu daca mufele sunt la fel.

post-48094-1276071898_thumb.jpg

post-48094-1276071907_thumb.jpg

Modificat de taz21
Nu mai da quote la mesajul anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns. Din ce am inteles sistemul de airbag a ramas neschimbat pana in 2000 pe VW-uri.

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!