Jump to content

Montare bord golf 4 pe golf 3


CV-03-BTF
 Share

Postare recomandată

Salut.. a reusit sa monteze cineva un bord de golf 4 pe un golf 3..?? Pe net exista de vanzare o astfel de interfeta ( cablurile ) dar pretul ei se ridica la peste 50 de euro. Am gasit si documentatie in limba germana dar traducerea oferita de Google nu este suficienta pentru a ma apuca de o astfel de modificare.Nu in ultima instanta... credeti ca merita o astfel de modificare ? .. avand in vedere ca nu se potriveste fizic in bord ( trebuie modificata prinderea..) si mai intervine o modificare si la senzorul de benzina din rezervor.Astept pareri.. pro/contra eventual interesati de a contribui la acest proiect ( in special vorbitori de limba germana.)

Umbauanleitung_Golf_4_Tacho_in_Golf_3__Theresias_.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 130
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • CV-03-BTF

    13

  • adrianviperdodge2012

    13

  • sebastian.c

    10

  • phun

    7

Nu cred ca merita. Golf 3 arat bine asa cum e :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca merita. Golf 3 arat bine asa cum e :mop:

nici golful 4 nu arata rau... si in afara de asta ma gandesc ca ar fi facilitata afisarea a mai multe date..

Apropo.. manetele de la golf 4 se pot monta pe golf 3..??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am avut o tentativa de genual asta.....dinpotriva, eu am vrut sa schimb bordul complect, nu doar ceasurile. dar daca nu stii exact ce trebuie sa faci....mai bine nu te apunci....in primul rand ii o investitie ( 300 euro ceasuri + cabluri) si ( 800 bord complect + instalatie electrica), si in al doilea rand....sa mergi la un electrician cu ea....nici nu se uita la tine pt k nimeni nu se baga. inca la noi nu a facut nimeni asa ceva. sa speram k va fi cineva si sa ne zica si noua mura-ngura, k altfel nu vad cum. :blah_:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare baieti. am avut ocazia sa vad un golf 3 cu bord de golf 4. tin sa mentionez ca mk3-ul era full. tot ce se putea pune le golf 3, pana si iluminare la scrumiera spate. i-a fost atasat un ceas de golf 4. pentru inceput. asta se intampla anul trecut, iar pretul pentru aceasta schimbare a fost de 350 de euro pentru a afisa toate functiile usa inchisa oportbagaj deschis etc. insa proprietarul inebunit de interior de golf 4 si pasionat de exteriro de golf 3 a schimbat scaune fete de usi bancheta inclusiv bord intreg. airbaguri montaj de senzori etc. toata distractia a necesitat 2 luni de munca si teste iar pretul a prins cei 2000 de euro fara nici un pic de ezitare. tin sa mentionez ca este coplet cu toate dotarile posibile. pacat ca nu am apaucat sa fac poze cu interiorul care m-a coplesit. oricum e o investitie prea mare intr-o masinutza atat de mica. de acord cu ceasurile dar cu tot bordul ff greu. doar un volan de golf 4 ajunge undeva la 600 ron cu airbag cu tot. daca as dspune de o asemenea suma as face aceast investitie in cazul in care nu am ce face cu banii. altfel nu cred ca merita. eu prefer sa merg pe ce este destinat g3 cu micic retusuri, fara suparea decizia va apartine. pana atunci spor la modificat si eu sutin ideea. poate este cineva care dispune de asemena fonduri ptr o asemenea investitie. abia astept sa vad asta si in ro. pana atunci drive safe :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Precizez ca sunt in posesia bordului si a manetelor pe care am reusit sa le achizitionez intr-un pret mai mult decat rezonabil.. ( nici vorba de sute de euro..!!)Din pacate nu ma descurc defel la capitolul limbi straine si as avea nevoie in prima faza de ajutor in identificarea pinilor ( si traducerea functiilor ) de la bordul de golf 3. Intrebare... pentru MFA de ce as mai avea nevoie in plus in afara de manete si bord..??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar mai fi o varianta pentru asta si anume sa cumperi un golf 4 lovit, neinscris si sa iei de pe el tot ce-ti trebuie si restul sa le vinzi separat, asa iti mai amortizezi din cheltuieli, 2000 euro.......destul de scump a ajuns investitia, nu credeam ca e asa de scump.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar mai fi o varianta pentru asta si anume sa cumperi un golf 4 lovit, neinscris si sa iei de pe el tot ce-ti trebuie si restul sa le vinzi separat, asa iti mai amortizezi din cheltuieli, 2000 euro.......destul de scump a ajuns investitia, nu credeam ca e asa de scump.

nu.. este o investitie mult prea mare.. pentru perioada asta ..

Modificat de CV-03-BTF
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am inteles tipul nu era din RO. Deci se mai explica costul [pentru noi mare dar poate pentru altii nu chiar asa]

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

manetele MFA de la golf 4... se potrivesc pe prinderile de golf 3..???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma folosesc zilnic de masina... si nu pot verifica pe viu daca manetele se potrivesc sau nu..

http://img443.imageshack.us/img443/808/1002302.jpg ( manete MAF mk4 ) In cazul in care manetele nu se potrivesc .. cate din butoanele de pe ele sunt legate la aceasta functie.??( MAF)( de la maneta dreapta reset si comutatorul basculant..??)Ma gandesc la eventualitatea de a amlasa butoanele in alta configuratie ( artizanal)Se ofera cineva sa imi furnizeze date in ce priveste constructia artizanala cablurilor suplimentare (pentru MAF golf 3)

Din cei ce cunosc Golf-ul 4..sau au citit documentatia de mai sus, ce functii ar putea afisa in plus bordul de la aceasta masina..daca este montat pe golf 3 ?? ( doar cele din lcd).Oscilez in acest moment in a monta bordul complet de pe mk4 sau de al face pe cel de mk3 sa semene cu el.( sa pastrez electronica originala si sa repozitionez lcd si ceasurile, sau eventual o combinatie intre ele)Are cineva disponibila o carcasa un bord de golf 3 pentru ca sa incep testele..??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Prea complicat de pus bord de Golf 4. Eu am cumparat deja o masina, am apucat sa o dezmembrez toata, am cablurile pentru ceasuri gata facute, am ceasuri, dar sunt fara comp de bord. Instalatia electrica nu se pupa in nici un fel cu aia de golf 3. Doar daca pui motor de golf 4 si iei toata instalatia de la el. Chiar sunt curios, electrobeat, daca ai putea face rost de niste poze. Eu am cateva poze, pare pus foarte bine bordul, dar nu am poze asa de detaliate. Sper ca intr-o luna cel mult sa ma apuc de swapul bordului.... Va tin la curent in caz ca reusesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prea complicat de pus bord de Golf 4. Eu am cumparat deja o masina, am apucat sa o dezmembrez toata, am cablurile pentru ceasuri gata facute, am ceasuri, dar sunt fara comp de bord. Instalatia electrica nu se pupa in nici un fel cu aia de golf 3. Doar daca pui motor de golf 4 si iei toata instalatia de la el. Chiar sunt curios, electrobeat, daca ai putea face rost de niste poze. Eu am cateva poze, pare pus foarte bine bordul, dar nu am poze asa de detaliate. Sper ca intr-o luna cel mult sa ma apuc de swapul bordului.... Va tin la curent in caz ca reusesc.

Eu am inteles de la tine ca ai un cablu " home made" de la bord de golf 4 la bloc sigurante golf 3.../ Pacat ca nu gasesti un aparat de masura.. pentru ca sa facem o " corespondenta" intre pinii de la ( cablul tau ) bord golf 4 la pinii de la blocul de sigurante golf 3....Ar fi cea mai simpla varianta. Marturisesc ca am reusit sa fac rost de semnificatia pinilor de la bordul de golf 3 si de la bordul de golf 4.. dar termenii ...parca " nu se pupa..!!" Eventual ai fi de acord sa mi-l trimiti sa -l masor eu... si in max . o saptamana sa ti-l trimit inapoi.. cu..." cinstea de rigoare.." ???

Modificat de CV-03-BTF
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fratilor fara nici o suparare dar: 1 la mana daca iti place chiar asa de mult bordul de g 4 si toate alea mai bine iti iei unul si in al 2 -lea rand o asemenea investitie atat de bani cat si de nervi nu merita pt ca nu o poti face ca noua niciodata.daca ai g3 ai g3 daca vrei alceva iti iei masina respectiva.suntem proprietari si pasionati de g3 nu de g4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Boond fara suparare: 1: te-ai gandit ca tipului ii place cutia dar nu si ce ii inauntru? 2: de unde poti stii cati bani are sau cel putin ce costuri trebuie sa suporte EL si cat timp/nervi are la dispozitie pt a face ceea ce vrea sa faca.

Parerea mea daca nu putem ajuta degeaba ne bagam...ca numai ingreunam situatia. Eu personal is chiar curios ce o sa iasa!

Deci baieti tot asa mai departe!

Sorry de :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E foarte simplu de facut. O sa iti traduc eu cumva termenii aia ca sa vezi ca nu e asa de greu. Nu am timp sa il tot trimit... O sa vezi ca iese cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E foarte simplu de facut. O sa iti traduc eu cumva termenii aia ca sa vezi ca nu e asa de greu. Nu am timp sa il tot trimit... O sa vezi ca iese cum trebuie.

ok... totusi cred ca e .." mult mai sigur" daca il masuram.. este de ajuns o greseala.. si cu bordurile astea electronice...mai mult iti faci de lucru..

multumesc anticipat..!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa gasesc ceva documentatie... tot in limba germana... dar care partial este usor de inteles. Atasez alaturat o parte din corespondenta pinilor. http://img16.imageshack.us/img16/7866/inte...ordgolf4la3.png . Se pare ( din ce reusesc sa inteleg cu ajutorul unui translator ) ca pentru aceasta modificare se preteaza numai un anumit tip de bord. Il rog pe Sebastian sa extraga el din material si sa posteze aici.Din ce am discutat cu alta persoana... a reiesit ca se poate schimba " soft - ul " din memorii astfel ca nu ar conta daca bordul provine de la un golf pe motorina etc. Desi am reusit sa fac rost de un set de cabluri de la blocul de relee la bordul de golf 3 , am probleme imi a procura mufele de la bordul de golf 4. Cel mai probabil voi lipi firele direct in bord... sau voi procura de la un bord de golf 3 mufa si o voi lipi in cel de golf 4.Astfel voi putea sa revin repede la configuratia de baza ( pe timpul testelor )in cazul in care trebuie sa plec urgent undeva. O alta problema pare a fi legata :

1 de litrometru si ca ar fi necesara achizitionarea sondei originale de la un golf 4.

2 nu reusesc sa-mi dau seama daca mai sunt necesare alte relee in circuit. (il rog pe Sebastian sa comfirme.)

Modificat de CV-03-BTF
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt tare curios daca va reusi acest proiect la noi.ca si proprietar de mk3,chiar mi-as dori savad asa ceva live.am vazut mk2 cu bord de mk3,si mi s-a parut...uau.foarte tare.succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot legat de schimbat bordul uite aici un Link, este vorba despre mutat de pe o bora pe un golf III motor + interior, poate te ajuta cu ceva.

Silviu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fain linkul cu bora aia, dar a pus cu tot cu motor, asta insemnand ca a pus toata instalatia electrica de la Bora...(foarte simplu asa). Nu trebuie nici un releu.

BTF, unde nu intelegi intreaba-ma ca nu stiu sa ti le zic asa ;). Acum as putea sa intreb pe cineva care a venit din germania. Fa-ti lista cu ce nu sti si il rog sa traduca. Ce ai gasit tu sunt mufe de golf 4 legate direct la mufa de la golf 3, nu la tabloul de sigurante. Deci e cablu cum ti-am zis eu ca am.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am probleme imi a procura mufele de la bordul de golf 4. Cel mai probabil voi lipi firele direct in bord...

Nu cred ca merita atata munca titanica. :P

Uite aici codul mufelor si al pinilor. Dar cel mai usor le obtii de la dezmembrari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cablul ce se gaseste de cumparat in germania se prezinta asa... http://img193.imageshack.us/img193/7240/tachopluskabelvw.jpg . Mufele albastre sunt din blocul de sigurante. Acum .. nu pot fi sigur ca imaginea este reprezentativa!!.Am urmarit din curiozitate daca corespund pinii din mufele (de la blocul de sigurante ) de la cablul meu( demontat personal de pe un golf 3) si cele din fotografie ( mufele albastre). Ei bine nu corespund!! http://img217.imageshack.us/img217/3079/1002428t.jpg Ce nu inteleg iar.. ce rost are mufa rosie ( eu nu am asa ceva la golf-ul meu ) Inteleg acum ca tu ai o interfata de la mufa( originala) din bord de golf 3 la mufele de bord golf 4.Pe interfata ta... mai vine instalat vre-un releu ceva de genul asta..( vad ca este pomenit in documentatie)???Ai si tu in interfata ta alte 3 mufe mai mici asa cum se vede in interfata de cumparat din germania..??

Te rog sa-i prezinti amicului tau documentatiile ce le avem si sa comfirme daca modelul de bord 1J0920 925C ( pe care il am eu) nu se preteaza la o astfel de modificare. MULTUMESC!!!

TT_Tacho_Golf_4_Einbau__Bauanleitung.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am umblat o vreme fara bord.. iar in momentul deconectarii bordului nu am dat jos borna de la baterie...In prezent am impresia ca nu mai trage cum tragea inainte.Este posibil sa fie o parere... Are vreo logica..?? de asemeni am constatat ca turatia la relanti a scazut cu 10 % dar am desfacut pentru niste teste acul de la turometru.Mentionez ca am fost foarte atent.. si zic eu l-am pus exact in pozitia originala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am manualul complet(in pdf) pentru Golf 3(motoare pe benzina) de H.R. Etzold in limba romana. Daca te ajuta cu ceva da un semn, si ti-l trimit cumva.

Modificat de bobbycvi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!