Jump to content

Care e cel mai bun ulei pentru TDI PD ?


AndreiO2
 Share

Postare recomandată

Ce sa mai zic ca pe aria de vanzari exista un topic in care sunt vandute uleiuri americane la preturi destul de bune.

De exemplu AMSOIL - European 100% Synthetic 5W-40 Motor Oil vad ca este in jur de 50 RON litru, a mai cumparat cineva de la respectivul user?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

preturile de la Castrol difera foarte mult. Eu iau la bidon de 5 litri, import germania (made in Eu scrie si pe eticheta asta, dar textul pe ambele fete este in germana) cu 175 lei. Numai de asta am bagat in ambele Skoda (1.9TDI BXE 105 cp - 2008 45.000 km si 1.9TDI ATD 101 cp, 2001, 281.000 km) si nu consuma decat foarte putin intre schimburi la motorul mai vechi, maxim 500 ml. La cel "nou" nu a fost nevoie niciodata sa completez intre schimburi.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mai cumparat cineva de pe oilmag.ro ?

Feedback ptr acest magazin online de uleiuri?

Au preturi extrem de bune, cel putin ptr Castrol iar din ce am auzit ptr Liqui Moly sunt aceleasi preturi ca la importator.

Ma bate gandul sa comand de la ei, am un feedback pozitiv dar as mai vrea unul inainte sa comand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pretul difera din cauza adaosului comercial. Spre exemplu Cas Edge 5w40 ar trebui sa fie in plaja 140-160 lei bidonul 4L. Preturile in hypermarketuri la uleiuri auto sunt exagerate. In real am vazut 239 lei bidonul, in cora 199 lei, etc. Oil mag.ro au preturi mai bune decat in magazinul x de pe strada pentru ca implicit nu apar cheltuieli gen chirie pe spatiu, utilitati si alte cheltuieli ce nu apar la un magazin online. Parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am cumparat de la ei, dar la Liqui Moly au preturi maricele, se gasesc si mai ieftin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nush ce sa zic, eu am intrebat si la importator direct si pretul ptr Diesel High Tech pe care mi l-au dat + TVA iese exact la fel cu ce au cei de la oilmag pe site.

Doar sa-l aduci de undeva inainte de importator sa fie mai ieftin sau nu stiu de unde din alta parte...

Eu inca stau in balanta daca sa iau de la oilmag sau nu, chiar nu a mai cumparat nimeni de la ei?

Am cautat si pe forum, dar inafara de un user care s-a declarat multumit de produsele de la ie altceva nu am mai gasit...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bbogdanmircea : Eu am cumparat de cateva ori ulei de la Oilmag. Am cumparat Castrol Edge Turbo Diesel la bidon de 5L si m-a costat cu tot cu filtru Man in jur de 170 - 180 ron. Asta cand aveam Lupo 3L. Acum la Bora mi-au schimbat baietii la service si au pus Mobil 1. Nu am avut niciodata probleme cu uleiul si nici nu am completat intre schimburi.

Modificat de DRIVER07XXX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nush ce sa zic, eu am intrebat si la importator direct si pretul ptr Diesel High Tech pe care mi l-au dat + TVA iese exact la fel cu ce au cei de la oilmag pe site.

Doar sa-l aduci de undeva inainte de importator sa fie mai ieftin sau nu stiu de unde din alta parte...

Eu inca stau in balanta daca sa iau de la oilmag sau nu, chiar nu a mai cumparat nimeni de la ei?

Am cautat si pe forum, dar inafara de un user care s-a declarat multumit de produsele de la ie altceva nu am mai gasit...

http://www.al-padrino.ro/produs/80202/liqui_moly_1341-ulei_lm_5w40_d_synt_-5l_5w40_d_synt_liqui_moly.html

Nu-l au pe stoc, dar cred ca se poate aduce la comanda.

191 lei vs 245 lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://www.widman.bi...tors/Graph.html

cu permisiunea lui tudorart pun acest link in topic, se pot introduce date de vascozitate ptr diferite uleiuri si compara curbele de vascozitate functie de temperatura, din ce am observat nu e mare diferenta daca toate se incadreaza in aceeasi norma...

Foarte interesante sunt datele statistice de pe acolo, mai ales alea cu cei care suflau filtrul de aer cu compresorul si li s-a busit motorul dupa vreo 80000 mile...

O gramada de informatii utile si foarte bine documentate, nu neaparat despre cel mai bun ulei, dar concluzia pe care am putea-o trage ar fi ca pana nu trimitem o mostra de ulei pentru un test nu putem spune daca un ulei este bun sau nu doar asa dupa pareri personale.

Deocamdata o sa raman pe Castrol pentru acest schimb, sper sa fie original, m-am uitat pe bidoanele de 1 litru ramase prin portbagaj de la completari si toate au codul de bare cu 400, asta ar trebui sa insemne Germania nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu neaparat. Teoretic da, insa codul de bare cu "400" poate fi folosit de respectiva companie si prin rezervarea acelui prefix care inseamna intr-adevar "tara de origine",. in cazul nostru Germania. Asa ca el poate fi facut oriunde (am , nu stiu de ce, impresia ca e rafinaria Atas din Mersin, respectivul sit de productie...) si imbutelia in Germania sub acest cod de bare.

Shopping placut!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost recent prin Dedeman si m-am uitat si eu la bidoanele de Castrol Edge si Aral.

Alea de Aral si la 1 l si la 4 l aveau cod cu 400.

Cele de 4 litri aveau cod cu 400.

Cele de 1 litru aveau o stampila cu RAR si nush ce pe ea (pe care eu nu o am pe bidoanele mele), dar codul de bare de pe ele e cu 900.

http://www.activebarcode.com/codes/ean13_laenderpraefixe.html

Sa fie din Austria aduse cele de 1 litru?

Acu care or fi fake alea cu stampila RAR si cu 900 sau alea fara si cu 400?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in principiu asa lucreaza cam toti producatorii nemti... cumpara baza de ulei gata rafinata si prelucrata, o aditiveaza in Germania cu pachetele specifice de aditivi si vand produsul ca Made in germany

Nici nu poti sa ii acuzi de minciuna, ca produsul finit in Germania e facut..... :)

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce am incercat mai multe tipuri de ulei (Castrol TXT, Aral tronic 431, Castrol slx proff. 5w30 505.01, Castrol Edge t.d.5w40) si m-am documentat foarte mult pe site-uri din strainatate, unde proprietarii au ocazia de a putea face o analiza a uleiului uzat, am hotarat a incerc Motul Specific 505.01. Sunt foarte multumit de acest ulei si l-am recomandat tuturor prietenilor. Motorul este mai silentios cu acest ulei, iar pentru cei cu pd stiu ca este un aspect important...

Mentionez ca l-am achizitionat dupa internet si am avut ceva emotii, insa a fost ok. Probabil ca data viitoare o sa cumpar de la reprezentanta pentru siguranta.

Fun fact : Cei de la PBV 1 unde am facut revizia nu auzisera de Motul :biggrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt PD exista specificatia 505.01 clara.

Cautand prin diverse locatii(in Germania) nu am mai gasit pe raft uleiuri cu specificatia asta, intrebarea mea este: care este inlocuitorul ? Vine vremea reviziei si vreau sa-mi cumpar eu uleiul

I-mi cer scuze daca sa mai scris dar eu nu am gasit undeva in acest topic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gasesti la Real, Liqui Moly Top Tec 4100, bidon de 5L, 58 Euro sau Castrol Edge tot la 5 L, vreo 64 Euro

Ambele sunt 5w-40 cu norma 505.01.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deocamdata am continuat cu Castrol Edge din reprezentanta Seat.

Bidoanele exact ca cele din Dedeman, cel de 4 litri cu 400, cel de 1 litru cu 900 codul de bare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica uleiul la 4l este "facut" in Germania, iar cel de 1l in Austria...hmm

Poate cineva sa-mi spuna daca pe bidoanele de Castrol Edge Turbo Diesel 5w40 din Germania scrie "synthetic"? Sunt curios deoarece stiu ca in Germania este interzis ca un ulei care nu este sintetic 100% sa fie etichetat ca fiind sintetic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vă salut. Ce ulei îmi recomandați să pun la mașina din semnătură? Menționez că are filtru de particule.

Merg predominant în oraș și în weekend-uri o scot din București. Prefer să iau ceva full sintetic să mă țină 15.000km.

Mulțumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul recomandat de producator in cartea tehnica cu norma 5w-30 pentru DPF.De uleiul care este in motor aveti vreo nemultumire pana acum.Ce ulei ati folosit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru filtru de particule se foloseste ulei cu norma 507.00

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Linkurile sunt puse exact in ordinea preferintelor mele. Am raspuns mai mult pentru a scoate in evidenta faptul ca uleiul Amsoil din link nu este aprobat de VW, ci este recomandat de Amsoil pentru a fi folosit la motoarele cu normele specificate pe bidon.

Modificat de Jetta Junkie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cantitatea de ulei de motor necesara la 2.0 TDI DPF pentru schimbul de ulei cu tot cu filtru este de 4.3 l. Poti pune si doar 4l pentru inceput, dar vei avea din start nivelul mai scazut. Daca motorul mai consuma ulei (cum fac toate de altfel) vei fi nevoit sa completezi mai devreme. Nu stiu daca are rost sa te complici...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!