Jump to content

Eliminare subvirare


Dr.G.Silviu
 Share

Postare recomandată

Am vazut pe un topic extern, cum cineva cu A3 8P 2.0T FWD a inlocuit bratele stock (de metal) de suspensie cu cele de la TT mk2 (de aliaj) si a modificat comportamentul masinii. Cele de TT fiind reglabile...

Prin inlocuire a constatat ca s-a latit puntea fata cu 20mm si a coborat cu 10mm!

Pun si linkul de la articol: http://www.audi-sport.net/vb/showpost.php?...amp;postcount=1

Acuma ce probleme pot aparea daca se face modificarea asta si se foloseste masina zi de zi? Cauciucurile vor suferi vreo uzura prematura sau inegala?

Nu prea ma pricep la mecanica si de aceea va cer o parere in privinta asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Cauciucurile nu cred ca au de ce sa sufere o uzura mai pronuntata dar probabil suspensia sigur va resimtii aceste schimbari probabil o uzura mai pronuntata.

Daca aflii ceva te rog tine-ne la cunrrent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deocamdata nu am de unde sa aflu mai multe detalii pentru ca cel care scris postul este foarte multumit de comportamentul masinii.... Si are stage III !!

Dar poate o sa apara ceva pana la urma...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

interesanta operatiunea ... omul e multumit din ce spune acolo, doar ca nu sti cum a evoluat in timp modificarea!?

tot ce ramane de facut e sa mergi sa-i reglezi directia dupa inlocuirea pieselor si ... pedala! :biggrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce citesc, e important sa ai pozitia pivotului reglabila, fiindca el se arata multumit de unghiul de cadere al rotilor mai mare, nu neaparat de bratele de Aluminiu. Asa ca ar fi suficient sa majorati gaurile de la talpa pivotului si sa-l puneti mai in afara. Astfel rotile vor sta mai /----\ si masina se va comporta mai bine pe viraje.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... daca masina va sta mai /----\ clar vom avea o uzura rapida a anvelopelor, apropos de prima intrebare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar eu ma intreb, daca pe TT au unghiul marit... la ele nu se uzeaza mai repede cauciucurile? Si diferenta nu unghi nu este chiar atat de mare.. Din ce zice este o diferenta de -2.5 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Interesant! Am vazut ca sunt diferente si in lungimea bratelor (cel de TT fiind mai lung). Si de acolo unghiul diferit.

Din document vad ca sunt multe asemanari intre A3 si TT.

Dar nu stiu daca planetarele sunt supuse unui stres suplimentar, avand in vedere lungirea "puntii" fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ma pricep, insa nu uitati 2 lucruri:

-tt-ul e macar cu 100kg mai usor. Modelele mai usoare (2.0, 1.8) cu aproape 300kg mai usoare

-are macar cauciucuri de 245 in modelul mai greu (3.2, etc)

deci si de aici o uzura mai putin pronuntata poate.

Legat de uzura, dupa 1 an si ceva luni, uzura e perfect uniforma pe toate pneurile. Nici vorba de toe-in sau out.

Modificat de docman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Cam tarziu... dar azi am montat bratele :vaidecapulmeu: E drept ca m-a incurajat si faptul ca fusco le-a montat si a dat un feedback pozitiv!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai hai, detaliaza - cum a decurs operatiunea, diferente, costuri ?, etc . :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai mult de ce a zis baiatul ala de pe audi-sport.net nu stiu :lol:

Vezi ca fusco a scris de ele ceva pe topicul lui si el e mai in masura sa dea un feedback (le-a testat si pe circuit!)

Eu azi am facut geometria am vazut ca am camberul -1.30, iar pivotul este la minim! (deci se mai poate deschide foarte mult!)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cei care se gandeau ca bratele de S3 sunt la fel ca cele de TT... ei bine, nu sunt... Sunt si ele din aluminiu dar au o forma putin diferita, iar pivotul este amplasat ca la A3, Golf, etc....

PA240303.jpgPA240302.jpg

Sus e bratul de TT, iar jos cel de S3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!