Jump to content

VW Scirocco .:R


WNS
 Share

Postare recomandată

VW Scirocco R, pregatit pentru Nurburgring 24h

La un an de la lansarea pe piata a celei de-a treia generatii de Scirocco, Volkswagen s-a gandit ca daca tot se apropie cursa de 24 de ore de la Nurburgring e timpul sa iasa la lumina cu cea mai puternica versiune de Scirocco de pana acum.

Designul a fost modificat in zonele care influenteaza cel mai mult aerodinamica si performantele motorului, insa nu doar optic, ci cu efect clar: prize de aer largite pe spoilerul fata pentru racirea motorului si a franelor, iar in spate un eleron marit, un superb difuzor negru de aer si o evacuare dubla cromata. Plus roti special desenate pentru aceasta versiune, care au 18 inci si se numesc, "Talladega". Bi-xenoanele sunt standard, la fel si interiorul sport.

265CP si 350Nm, atat au scos inginerii germani din motorul de 2.0 litri TSI in patru cilindri care se afla sub capota micutei bestii. Pentru a putea transmite in mod eficient atata putere pe o singura punte, nemtii au hotarit sa doteze acest Scirocco cu un diferential blocant XDS pe puntea fata.

Motorul vine cuplat cu o cutie manuala in sase trepte sau cu un DSG. Cu manuala masina are nevoie de doar 6.5 secunde pentru a atinge 100km/h cu plecare de pe loc, iar cu DSG-ul este chiar si mai rapida, la 6.4 secunde.

Volkswagen va demonstra potentialul acestui nou Scirocco R in timpul cursei de 24h de la Nurburgring. Vor fi 5 Scirocco pe pista, iar echipele includ nume ca Giniel de Villiers sau Carlos Sainz.

d4w5ldw9v9iu5o75mwm.jpg

y4348cxfm3fsnohf4j46_thumb.jpg qhch20ruzi442og2cnq_thumb.jpg fi4jxby4ryb8qf4plzqb_thumb.jpg 51rftakldvhx9yc60g61_thumb.jpg

bgzlyp90fyqz4dmqm_thumb.jpg ui5k1dl8cfnjahdwb59e_thumb.jpg ggxfcu2optc48vvj6t6_thumb.jpg g8jhexvuol0qnln2eue_thumb.jpg

sursa: drive-test.ro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa vedem si ce timpi vor scoate pe 'Ring !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • modelul este echipat cu diferential XDS
  • la interior va fi prezent un logo R pe scaune si pe volan
  • ceasurile din bord primesc o noua culoare
  • are un consum mediu de 8,3 litri/100 km, iar emisiile de CO2 ating valoarea de 194 g/km
  • vanzarile in Europa vor incepe in luna septembrie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este echipat cu LED daytime running lights (probabil primul model VW care are asa ceva).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur nu este semnalizatorul din bara ala?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are semnalizare in oglinzi si in far un beculet mic sau mare .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doamne cat de frumoasa e masina asta.

  • are un consum mediu de 8,3 litri/100 km, iar emisiile de CO2 ating valoarea de 194 g/km

pe circuit poate 68,3 :icon_cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

super tare.imi place foarte mult mai ales cu interioru schimbat mai exact consola centrala si clima,cred ca daca as avea bani acuma las cumpara.pacat de traciunea aia integrala ca lipseste.mai este timp pana in toamana.ma pot apuca de lucru pana atunci:D

Modificat de Fol
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

foarte frumos!

dar cred ca pe acest model isi avea locul si votorul de 3.2 V6 260Cp....ca doar e o masina sport...(mai sport decat eos :icon_thumright: )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu observi ca toate masinile acum au motor mic si turbo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

A aparut R-ul si in configurator in De.

Peturile incep cu 33.475 EURO pt manuala si 35.350 EURO pt DSG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are idee cineva ce becuri pot sa imi pun care sa fie mai albe pentru luminile de zi? ce tip de bec este? eu m-am uitat in care si scrie h7 dar ce am vazut pe net nu arata deloc ca cel de pe masina, cel de pe masina are ca un bec normal de casa rotund.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

cam slab 0-100 doar 6.5 sec pai trebuia sa faca in 5.8 sec sa zicem , e motoru de pe s3 si iau mai scazut si greutatea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

compari mere cu pere

S3 are tractiune integrala, Scirocco R nu...

Rog citeste calumea topicul si apoi iti expui o parere cat mai obiectiva posibil

Modificat de dudu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva idee de ce nu este la configurator pe volkswagen.ro Scirocco-ul R? Se vinde in Romania?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SALUT BAIETI.

Am si eu o intrebare si in acelasi timp o curiozitate.Sunt un posibil client ptr scirocco R dar :

Am un scirocco 2.0 tsi dsg tralalala...si as vrea sa stiu daca exista posibilitatea ori la VW ori la un service specializat sa il transform in scirocco R(motor, exterior, interior, diferential XDS, electronica)(doar piese originale).

Mentionez ca as alege calea asta deoarece m-am atasat de masina si nu as vrea sa o schimb inca...plus ca fiind pasionat de tuning parca mai mult mi-ar surade varianta aceasta.

Singurul lucru care il stiu l-am aflat de la topgear intr-un articol de-al lor cum ca contra sumei de aproximativ 9000 euro cei de la VW ar face aceasta transformare exclusiv ptr modelele 2.0 tsi.

As vrea sa dezbatem mai mult pe aceasta tema banuind ca nu sunt singurul curios/interesat de acesta "transformare"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

cred ca modificarea asta ar costa mult mai mult decat ai vazut tu la top gear.

plus ca e mai practic sa dai masina ta si sa iei direct un R, decat sa o demontezi aproape complet si apoi sa o reechipezi.

plus de asta modificarile ce tin de motor si cutie ar fi pacat sa fie facute in reprezentanta . daca tot esti pasionat de tuning, fa ceva unicat din masina ta actuala, sunt destule produse mai ales pe plan tehnic pentru ea.

faza ca te-ai atasat de masina e cam.......puerila, nu te supara. crezi ca intr-un R nou te vei simti mai frustrat decat in masina ta copie de R ???? chiar nu stiu cum ai puta face diferenta.

eu singura problema o vad in faptul ca fiind o masina relativ noua, vei pierde o groaza de bani la vanzare,dar cum din ce spui tu banii nu sunt o problema, si esti dispus sa dai 9000 de euro pe modificare, nu vad de ce nu ai fi dispus sa pierzi 10000 la vanzarea masinii actuale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlad tralala .. pai de ce nu faci tu o oferta de buy back unui dealer care sa-ti vanda in schimb un Scirocco R ?

o configurezi cum iti place, aceeasi culoare, interior, samd ... doar ca va fi R.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Superbe pozele,probabil ca o sa apara curand si pe strazile din RO,doritori se pare ca sunt... :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dudu: are performante mai slabe ca cupra r de 265 cp ( acelasi motor) , tot tractiune fata si are 0-100 in 6.1 sec , deci cam praf la performante este Scirocco r , dezamagitor pentru mine , si dai si bani mai putin pe cupra r si are performante mai bune , sau megane rs , focus rs

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer nu prea inteleg gandirea celor de la vw; ma asteptam sa introduca tractiunea integrala pe R, altfel nu vad motivul pentru care ar da cineva o caruta de bani pe niste embleme logo cu R; pentru frane de s3; evacuare; si o turbina mai mare?

pentru cei ce vor 265 sau 275 bhp se poate face chip tuning stage 1 de la reprezentantii unor firme renumite pe care ii gasiti aici pe forum; motorul este unul dintre cele mai permisive pentru astfel de modificari

pentru cei ce vor design gasiti kit-uri pe toate gusturile

Modificat de sorinsab
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam slab 0-100 doar 6.5 sec pai trebuia sa faca in 5.8 sec sa zicem , e motoru de pe s3 si iau mai scazut si greutatea

Scirocco .:R scoate 0-100 in 6.0 pentru cutia manuala si 5.8 pentru DSG conform volkswagen.de.

In cazul lui Cupra R nu am gasit o informatie oficiala, dar din cate vad se spune ca 0-100 scoate in 6.2.

Nu vreau sa sustin un versus aici, dar nu inteleg pe ce se bazeaza "dezamagirea" voastra de fapt.

Ok, sincer, nici mie nu-mi convine faptul ca nu vine cu tractiune integrala. Dar diferenta la 0-100 intre Scirocco R si Golf R/S3 (6-5.7/5.8-5.5) nu mi se pare catastrofala avand in vedere tocmai faptul ca ii lipseste tractiunea integrala.

Iar legat de Megane RS, conform renault.fr 0-100 face in 6.1.

Modificat de WVWZZZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!