Jump to content

Demontare contact pornire


Remus G
 Share

Postare recomandată

Cum se demonteaza partea electrica la contactul de pornire??? Daca cineva a avut neplacerea de a nnu mai merge contactul ( a ramas blocat pe "contact", cheia se invarte in gol), sa imi spuna si mie cum il pot demonta.

Imi cer scuze moderatorilor daa s-a mai discutat pe aceasta tema, desi eu nu am gasit.

Rog moderatorii sa mute topicul la sectiunea Golf IV.

Mii de scuze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 81
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    11

  • lupul_alfa

    8

  • cosminbrejea

    7

  • Tagdrian

    6

Trebuie dat jos volanul, apoi sa desfaci cochilia, si apoi butucul. Din cate inteleg eu cred ca s-a stricat partea electrica si nu butucul in sine, dar sunt impreuna.

LE: Operatiunea se face cu bateria deconectata.

post-8948-1241033340_thumb.jpg

post-8948-1241033392_thumb.jpg

Modificat de hremus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie neaparat sa dai volanul jos?nu iasa cumva cochilia fara sa dai volanul jos?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da trebuie pentru ca nu ai cum sa ajungi la contact fara sa dai jos capacele de la axul volanului. Are 2 suruburi ce sunt bagate dupa volan. Le poti desuruba insa trebuie sa tragi de plastic inspre tine putin ca sa poti sa-l scoti. Dar te incurca volanul cand tragi... asa ca alta solutie nu ai. Torx stea in 12 colturi sau mai bine zis torx de 12 ca sa desurubezi volanul (atentie cand dai jos volanul sa nu invarti de senzorul de ESP, adica sa nu-l dai o tura peste cap. Lasa-l in pozitia in care e), borna scoasa si rabdare cat cuprinde. Volanul se da jos asa.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am demontat capacele de deasupra si de sub axul volanului, am reusit sa scot partea electrica a contactului, dar problema pare sa fie ca atunci cand rasucesc de cheie in butuc, nu se invarte "stutzul" ala deloc. Acum se pune problema cum sa scot acea parte mecanica a contactului. CIneva mi-a spus ca se foloseste un ac...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa scot si partea mecanica a contactului, se pare ca se invarte in gol mecanismul din interiorul butucului, va trebui sa-l inlocuiesc. Ptr cine se mai loveste de problema asta, orientativ va spun ca partea electrica aftermarket a contacului costa 40 de lei si butucul cu tot ansamblul,adica parte electrica+mecanica+cheie costa 180 de lei de la dezmembrari sau 290 de lei nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uneori se mai intampla sa se uzeze tija care intra in partea electrica si sa nu mai apese pe mecanism.

pana sa rezolv a durat o vesnicie, care imi zicea ca e bendixul, care ca e partea electrica a contactului, dar de fapt era tija aia de vina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru mine a fost mai simplu si dau jos volanu cu totu ,ca am airbag am desfacut surubu de la cardan capacele de la volan am deconectat cablurilesi lam tras afara a fost putin mai greu la surubel dar am confectionat o surubelnita ditro spita de bicicleta si a fost simplu mia luat cam 30min iar contactu electric+mecaniccel febi amandoua 60ron nou din magazin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine a fost nenorocirea cea mai mare ;)( Nu era nici contactul electric, nici cel mecanic, s-a rupt tija care invarte electricul. Asadar am pastrat aceleasi contacte, am schimbat doar blocantul volanului ( dupa chinuri ingrozitoare de a desface acele 2 suruburi care-l tin pe coloana de directie - traiasca flexul !!!)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Cum pot scoate butucul de la contact golf 3?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema cu golf 5.nu pot sa invart de cheie in contact.ma lasa sa invart de atat cat sa deblochez volanu nimic mai mult..mi s-a intamplat acum o luna sa raman cu ea intr-o parcare, dar cu putin ulei am reusit sa o pornesc. mi-am comandat contact nou dar acum nu mai pot sa o pornesc nici cu ulei nici nu spray de contact...ma gandeam ca poate exista vreo posibilitate prin care sa reusesc sa ajung cu ea la service fara a apela la serviciile unei masini de tractat..

multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Am patit si eu asta seara. Cheia de rezerva se roteste in contact dar cea pe care o folosesc zi de zi nu o pot roti in contact. Am pus un pic de vaseline in contact dar nimic. Ce pot face? Daca schimb partea mecanica a contactului trebuie cumva sa schimb cheile, butucul de la usa sofer si butucul de la haion?

Va rog un sfat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam asa ceva, daca nu vrei sa folosesti doua chei.

 

se poate face un butuc dupa cheie - pt contact - dar te va costa mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca cheia de serviciu este uzata si de aia nu merge. Cu cea de rzerva porneste in regula si sta si mai fix in contact. Se poate face la comanda doar lama cheii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, poti face doar lama - daca a doua cheie merge perfect, mergi cu ea la un centru de copiere sa iti faca alta lama - daca ai cheie briceag, se schimba doar lama. Daca ai cheie normala, se schimba cheia cu totul si se muta cipul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca o sa demontez si butucul de pe contact sa il curat si sa vad daca nu este si altceva defect pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rerzolvat problema prin taierea altei lame care functioneaza bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am si eu o problema cu goful meu. sa blocat contactul si volanul. nu pot sa mai pornesc masina nu se misca cheia deloc in contact.ca sa deblochez volanul. am dat si cu sprey in contact, degeaba, am tras puternic de volan si am  invartit de cheie va rog un raspuns rapid ca am ramas in drum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam greu, vezi ca se mai blocheaza piesele in partea mecanica. Mai incearca cu cheia, incearca si cu o surubelnita subtire, vezi daca poti impinge usita de protectie si sa deblochei mecansismul. Scoate si partea electrica si vezi daca asa lucreaza - nu cred.

 

demontarea butucului presupune invartirea cheii.... ceea ce la tine nu se poate, din pacate

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Am si eu o problema asemanatoare , am desfacut partea electrica si am obesrvat ca am tija din interiorul contactului rupta.Cine a mai intalnit aceasta problema , cum a rezolvat-o sau sunt nevoit sa schimb atat contactul cat si butucii? tija se poate scoate din contact fara a fii nevoit sa scot contactul afara? Ma gandesc daca pot scoate tija care a ramas in contact si cea de-a doua bucata sa le duc la cineva sa imi faca una la fel la o masina de rectificare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am reusit sa pornesc masina dupa ce am tras de volan de am zis ca l rup.

acum nu se mai blocheaza, dar as vrea sa l scot sa vad daca am ceva probleme la interior  ca sa nu mai patesc iarasi acelasi lucru.

daca mai aveti si alte video uri care sa explice cum demontez sau schimb partea mecanica sau electrica va rog sa postati

ms anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa schimb partea mecanica a conatactului(sau blocatorul de volan cum este numit). Nu este foarte complicat si nu este necesar demontarea volanului sau a bateriei cum au sugerat altii. partea mecanica este prinsa in 2 suruburi nituite care se dau usor jos cu o dalta mica sau o surubelnita. Trebuie putina rabdare sa nu se atinga vre-un fir. Partea mecanica se gaseste undeva pe la pretul de 150 lei .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
sandor gherghely

salut prieteni; am un golf4 fab 2001 diesel alh de putin timp si va rog sa ma ajutati cu ceva sfaturi tehnice;am o singura cheie de contact simpla asa am cumparat masina daca cumpar un alt contact cu 3 chei o sa mearga fara probleme de pornire ,inchidere centralizata ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!