Jump to content


Photo

instalatie climatronic passat b4


  • Please log in to reply
216 replies to this topic

#101 JonDoe2

JonDoe2
  • Oraş:Abrud
  • Maşina:VW
  • Model:Golf
  • Motorizarea:TDI

Posted 30.05.2010 @ 13:51

Am urmatoarea situatie a firelor:

Mufa nr 1 - Neidentificata inca

Mufa nr 2- + contact (15)

Mufa nr 3 - senzor temperatura exterioara

Mufa nr 4 - conectare pe tablou in slotul N iar firul negru/rosu trece printr-o sigurantza.

Mufa nr 6 - Neidentificata inca

Mufa nr 7 - Masa

Mufa nr 5 - Cititor presiune instalatie ac . Aici am o dilema , senzorul are 4 fire iar mufa asta din habitaclu are 5 fire (alb, maro/gri, verde/albastru, verde, albastru). Care este explicatia?

Ce alte mufe mai trebuie ? M-as duce maine sa recuperez instalatia ramasa pe masina insa deja am taiat de p[e ea mufele de la FAN control module, de la Alternator, de la senzorul de pe conductele de ac.

Multumesc frumos

Attached Files



#102 Al Bundy

Al Bundy

    Membru senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia 2 FL MY09 DSG
  • Motorizarea:2.0TDI 170CP

Posted 30.05.2010 @ 14:08

De pe ce masina ai luat instalatia, an fabr, tip motor sa vad daca am schema.

Edited by Al Bundy, 30.05.2010 @ 14:08.


#103 JonDoe2

JonDoe2
  • Oraş:Abrud
  • Maşina:VW
  • Model:Golf
  • Motorizarea:TDI

Posted 30.05.2010 @ 14:16

1994 motor ABS passat

#104 ALEKS

ALEKS
  • Oraş:Iaşi
  • Maşina:-
  • Model:-
  • Motorizarea:-

Posted 30.05.2010 @ 14:17

Foarte greu de instalat daca ai taiat sarmaraia dupa cum arata in poze. Foarte greu si urmeaza multe innadituri.

Mufa 1 e pentru diverse informatii pentru climatronic, inclusiv iluminarea display-ului, semnalul de viteza si altele. S-ar putea dupa culorile firelor reface conexiunile. Pe ea sunt prezente: + pe contact, + pentru iluminare, semnal viteza, si inca vreo 2 semnale.

Mufa 4, obligatoriu sa pui siguranta de 30A, daca se poate originala.

Mufa 5 - nu trebuiau taiate firele, fac parte din instalatia electrica de la climatronic de la compartimentul motor care trebuia recuperata COMPLET. Se monteaza in locul fostei instalatii pentru racire radiatoare. De asemenea are si mufe si cablaraie pentru releul pentru 2 viteze al ventilatoarelor de la radiator.

Mufa 6 - nu stiu nici eu ce e dar ala taiat e conectorul pereche si mai mult ca sigur deja il ai sub bord.

Mufa 7 - in conectorul stelat de pe stalp, cercul interior.

Instalatia de la motor, daca o urmaresti tragand de cablul de la radiator, si scotand mufele rand pe rand, ai sa observi ca intra FIX in locul unde acum ai un singur FIR in peretele de foc. Pana si garniturile de cauciuc se potrivesc. Este total independenta de motor.

ALEKS

#105 JonDoe2

JonDoe2
  • Oraş:Abrud
  • Maşina:VW
  • Model:Golf
  • Motorizarea:TDI

Posted 01.06.2010 @ 07:56

Am recuperat instalatia de la motor, am pus-o sus insa:

Am ramas cu o mufa alba cu 2 pini la motor (ma refer aici la cupla pentru temperatura lichid de racire ) care nu stiu unde se conecteaza. sonda de apa are 4 fire la mine.

iar inauntru am ramas cu :

o mufa MAMA albastra cu un fir maro/alb,
o mufa rosie cu un fir rosu/gri (parca) si
o mufa gri, cu fir maro / albastru.. astea unde vin? multumesc frumos

Attached Files

  • Attached File  001.jpg   190.51KB   68 downloads
  • Attached File  002.jpg   170.11KB   81 downloads
  • Attached File  003.jpg   224.29KB   82 downloads

Edited by RedFighter, 01.06.2010 @ 08:37.


#106 JonDoe2

JonDoe2
  • Oraş:Abrud
  • Maşina:VW
  • Model:Golf
  • Motorizarea:TDI

Posted 01.06.2010 @ 21:22

AM pus sus cam tot ce era de pus, mai am de incarcat cu freon si de pus un furtun de vacuum acolo de la pompa la furtunasul verde.

Am intampiant o problema care sper din tot sufletul sa se rezolve odata cu punerea furtunasului de vacuum. problema consta in: Indiferent daca este "apasat"sau nu, butonul de dezaburire parbriz, clapeta aceea nu se misca deloc nici sus nici jos, aceeasi problema o am la partea de sus, unde clapeta este inchisa. Oare odata cu conectarea vacuumului, se vor remedia aceste probleme, daca nu, ce e de facut?

Multumesc

#107 ALEKS

ALEKS
  • Oraş:Iaşi
  • Maşina:-
  • Model:-
  • Motorizarea:-

Posted 01.06.2010 @ 23:20

Pentru ca flapsurile dirijoare de aer sa mearga, trebuie conectat circuitul vacuumatic.

Electronic este doar flapsul de dirijare a aerului cald/rece si cel de pe admisie.

ALEKS

#108 JonDoe2

JonDoe2
  • Oraş:Abrud
  • Maşina:VW
  • Model:Golf
  • Motorizarea:TDI

Posted 02.06.2010 @ 20:49

Am pus tot absolut sus si am bagat si freon, din pacate nu ma pot bucura inca deplin de cliamtronic. Dupa mai mutle teste am constata ca modulul climastronic nu scoate plusul pe pin 21 catre senzorul de preisune, implciit castre compresor, Dac aii dau un plus extern acolo, merg toate cele. Pe vag com nu am nicio eroare. Am testta si am observat ca imi vede motorul pornit, dar mai departe nus tiu ce sa mai zic. Are cineva vreo ideE?

#109 paul_ral

paul_ral

    Membru Senior

  • Oraş:Slobozia
  • Maşina:volkswagen
  • Model:Vento
  • Motorizarea:1,8i ABS 90cp

Posted 03.06.2010 @ 15:12

Vad ca ai motorul de 1,8. Iti pun schema de la Golf 3. Ar trebui sa fie la fel. Releuld ela AC l-ai luat?

Attached Files



#110 JonDoe2

JonDoe2
  • Oraş:Abrud
  • Maşina:VW
  • Model:Golf
  • Motorizarea:TDI

Posted 03.06.2010 @ 16:43

Da, am pus releul de AC. nu am nicio eroare pe vag-com

#111 paul_ral

paul_ral

    Membru Senior

  • Oraş:Slobozia
  • Maşina:volkswagen
  • Model:Vento
  • Motorizarea:1,8i ABS 90cp

Posted 03.06.2010 @ 18:41

Comanda pentru compresor este transmisa prin FCM situat sub vasul de expansiune.Poate acolo nu vine semnalul.

#112 passat19tdi

passat19tdi
  • Oraş:Timişoara
  • Maşina:volkswagen
  • Model:35i facelift
  • Motorizarea: tdi 81 KW AFN

Posted 15.06.2010 @ 13:48

Pun si eu aici o intrebare pentru cunoscatori
In demaraj (accelerare ) AC -ul se decupleaza?....sau mai precis , FCM-ul decupleaza compresorul de clima ?

Intreb asta ca anul trecut mi sa stricat FCM_ul si nu mai cupla treapta 2 la ventilator si deci AC-ul decupla ...l-am studiat putin si am pus treapta 2 -a sa cupleze ori de cate ori cuplez AC-ul (un strap pe circuitul electronic al FCM-ului )acum totul functioneaza normal doar ca cel putin in oras cu Ac cuplat consumul a crescut in jurul lui 8 si in mod normal fara AC consum 6 sau mai putin.

Edited by passat19tdi, 15.06.2010 @ 13:49.


#113 cristi-bv

cristi-bv
  • Oraş:Braşov
  • Maşina:volkswagen si skoda
  • Model:passat B5,5 2004
  • Motorizarea:2,0/1,9 136/101

Posted 15.06.2010 @ 14:31

Nu se decupleaza la accelerare. Treapta a doua de ventilator este un consumator foarte mare 250W fata de treapta unu de 80 W.

#114 ionvasile

ionvasile
  • Oraş:Galaţi
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:passat B4, 1994
  • Motorizarea:2.0 115CP 2E

Posted 17.06.2010 @ 13:17

releul de la AC manual stiti ce cod are, numar sau ceva de identificare, o poza eventual ca in galati nu gasesc deloc la dezmembrari un releul asta

#115 alinelu2006

alinelu2006
  • Oraş:Timişoara
  • Maşina:VW PASSAT
  • Model:B4 1996
  • Motorizarea:1.9 TDI 90 CP

Posted 27.06.2010 @ 12:59

am si eu o intrebare la cei care si-au montat clima sau unu care stie...cum as putea desface o bucata din teava de la clima, pt ca mi s-a gaurit de la frecarea unui furtunas in apropierea robinetului de umplere(vezi in poza), fara sa ma chinui prea mult. intr-o parte am vazut ca e acel "modul" negru care din cate am inteles tevile sunt stranse cu un imbus...sper sa fie asa si sa nu ma chinui prea mult....dar in partea celalta? de unde as putea sa o desfac?trebuie sa scot toata teava dintr-un capat in celalalt? sau mai e vreo solutie pe parcurs la o imbinare sau ceva...?


Posted Image

Uploaded with ImageShack.us

#116 JonDoe2

JonDoe2
  • Oraş:Abrud
  • Maşina:VW
  • Model:Golf
  • Motorizarea:TDI

Posted 27.06.2010 @ 13:18

Se poate scoate din spatele locului amrcat, de la itnrarea tevilor in comaprtimentul interior, intr-o carcasa neagra de palstic, exista o imbinare cu imbus parca :D

#117 alinelu2006

alinelu2006
  • Oraş:Timişoara
  • Maşina:VW PASSAT
  • Model:B4 1996
  • Motorizarea:1.9 TDI 90 CP

Posted 27.06.2010 @ 14:29

aia ziceam si eu...ca e imbinarea aia cu imbus in carcasa....dar in partea cealalta de unde as putea sa o desfac?

#118 paul_ral

paul_ral

    Membru Senior

  • Oraş:Slobozia
  • Maşina:volkswagen
  • Model:Vento
  • Motorizarea:1,8i ABS 90cp

Posted 27.06.2010 @ 15:40

M-am uitat pe niste imagini si am vazut ca mai sunt 2 suruburi care tin piesa prinsa de conductele evaporatorului.

#119 JonDoe2

JonDoe2
  • Oraş:Abrud
  • Maşina:VW
  • Model:Golf
  • Motorizarea:TDI

Posted 27.06.2010 @ 16:01

Pai mai jos, ajung direct in "filtrul" acela de sub aripa :)

#120 alinelu2006

alinelu2006
  • Oraş:Timişoara
  • Maşina:VW PASSAT
  • Model:B4 1996
  • Motorizarea:1.9 TDI 90 CP

Posted 28.06.2010 @ 07:32

aham...merci...sper sa nu intampin greutati prea mari...




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users