Jump to content

Intra motorina in ulei - motor TDI


lucian victor
 Share

Postare recomandată

salutare

are cineva habar cum poate ajunge motorina in baia de ulei este vorba de un motor tdi pd mentionez ca semeringurile de pe injectoare sunt noi si intra motorina si inainte de a fi schimbate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorina in baie poate sa ajunga prin pompa tandem (daca exista fisuri) pe la injectoare sau prin conducta de alimentare a injectoarelor daca exista cumva fisuri in chiulasa.

Am inteles ca O-ringurile sunt noi ,dar cum sunt injectoarele (mai exista posibilitatea ca sa "planga" pe langa gulerul de la pistonas.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum imi dau seama pe unde curge? se poate pune un colorant in motorina?un injector ii nou celelalte nu pot sa imi dau seama daca curg pe la ele dami o ideie cum sa facparametri cu vag com is buni

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

puteti sa imi spuneti ce presiune baga pompa tandem? ca asi baga un furtun de la un compresor cu vreo 10 At si sa ma uit sa vad daca sufla pe undeva .

este posibil dupa ce am reglat pompe diuzele sa bage mai mult parca baga mai repede inainte baga 3l la 1000 KM acum dupa reglaj am impresia ca baga 3l la 500KM.

Se poate intimpla ceva daca bag presiune cu compresorul ?sa vad poate arunca motorina pe undeva, nu stric nimic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa tandem lucreaza in jurul valorii de 5 bari (minimul admis este de 3.5 bari). Cred ca un test la 6-7 At ar fi concludent (cu blocul cald).

Daca "scapa" pe langa tija injectorului in schimb testul nu o sa fie de nici un folos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da dar asta ar insemna ca pe acolo intra deci un injector lam schimbat lam pus nou unul era intreg si au mai ramas doua care au sigurantele rupte si unbla balalau arcurile daca scot rampa si tot unul din astea doua baga 1.5milibari mai spunem un lucru te rog la toate pd injectoarele fac canale in chiulasa acolo unde vin oringurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am pornit motorul cu capacul scos de la axul cu came am suflat cu aer prin pompa tandem si nimic nu sare motorina pe nicaeri chiulasa e murdara la interior adica un pic inegrita si banuesc ca daca era un pic fisurata de cand ma chinue pe mine ca am schimbat vreo 10 schimburi de ulei ca uleiul nu mai apuca sa se inegreasca ar trebui in dreptul fisuri sa se fi curatat locu cu fisura da nimic pe la gulere nu se vede sa iese motorina .Pompa tandem are vreo membrana vriun semering ceva acolo ? acum la 300 km baga 3l motorina deci ar trebui sa se vada cum curge pe undeva si asi desface pompa tandem are vriun reglaj ceva ? sau pot sa o desfac linistit. nai dami o idee

multumesc

lucian

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aveti cumva o poza cu pompa tandem dezasamblata ?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sm deschis niciodata o pompa tandem si nici nu am auzit pe cineva sa fi facut acest lucru, dar pot sa iti spun ca inainte de a o demonta de pe chiulasa o sa-ti trebuiasca doua noi garnituri: 038 109 293 A si 038 109 293

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este posibil dupa ce am suflat cu aer pe tuburile de alimentare cu motorina sa porneasca mai greu dimineata sau dupa un timp mai indelungat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul in care ai returul infundat, nu se mai aeriseste bine circuitul de alimentare (pe care l-ai "umplut" cu aer in timpul testului). Este posibil ca pana se aeriseste bine sa-ti porneasca mai greu dupa o stationare mai lunga.

Verifica circuitul de retur sa nu fie infundat/obstructionat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

Mosu mi-a adus si mie un cadou am scapat de motorina in bae cu toate ca am pus oringurile noi tot pe acolo intra asa ca la la primele oringuri de sus am pus solutie de etansare si sar parea ca nu mai intra am deaja 1000 km si nivelu a ramas ne schimbat sper sa ramana asa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pornirea mai grea era din cauza ca: un oring de pompa duza era un pic piscat (probabil lam atins cand lam schimbat) si scapa motorina din tur in retur si in timp se perdea presiunea in rampa si pana venea alta dadeam la cheie si iar dadeam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

salut,

uite o problema mai ciudata pe o masina relativ noua.

Caddy-ul are vreo 60.000 km, si a ajuns la un apropiat al meu.

Au constatat ca nivelul uleiului creste in baie, s-a decis ca ar fi motorina (dar la modul litri intregi de motorina in baie).

Masina a mers la Metrotehnica, au schimbat pompa duala vacuum-carburant, fara rezultat.

Acum au gasit garniturile de la pompe-injectoare arse.

Ceva idei de la cei patiti sau de la profesionisti ?

Un defect de functionare la pompe injectoare poate duce la scurgere de motorina ?

Pompele-injectoare cum pot fi diagnosticate corect ?

Acum schimba setul de oringuri la PD. Daca se pastreaza simptomele, trebuie schimbate PD si e jale...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema asta am mai intalnit-o si pompa tandem era vinovata, dar ai schimbat-o si problema persista.

Nu cred ca injectoarele sunt vinovate. Motorul ar trebui sa mearga foarte prost.

Diagnosticarea injectoarelor se face cu testerul, dar se pot afla doar niste corectii fata de valoare de referinta.

Eu as merge la un dealer VW; cred ca au mai multe informatii decat unul de Seat.

Te rog sa ne spui si noua care a fost verdictul final.

Mult succes!

Modificat de Kristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema este de la oringurile pompe diuzelor, am avut si eu aceasi problema, schimba oringurile ,ele vin set sa nu te puna aghiuta sa schimbi vreo pompa duza ca nu va mai merge normal motorul ,pompe diuzele se schimba in set la tine sau ars oringurile probabil din cauza ca a fost incins motorul so fi blocat termostatul sau a mers motorul fara lichid de racire sau pompe diuzele nu au fost stranse bine si sau miscat sau rotit si au taiat oringurile vezi sa nu ai canale in chiulasa acolo unde etanseaza oringurile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema este de la oringurile pompe diuzelor, am avut si eu aceasi problema, schimba oringurile ,ele vin set sa nu te puna aghiuta sa schimbi vreo pompa duza ca nu va mai merge normal motorul ,pompe diuzele se schimba in set la tine sau ars oringurile probabil din cauza ca a fost incins motorul so fi blocat termostatul sau a mers motorul fara lichid de racire sau pompe diuzele nu au fost stranse bine si sau miscat sau rotit si au taiat oringurile vezi sa nu ai canale in chiulasa acolo unde etanseaza oringurile

multumesc de informatii, e bine cand afli ca nu esti singur pe lume ;)

s-au schimbat set-urile de oringuri, motorul si-a imbunatatit functionarea, se pare ca nu mai baga motorina in baie, erau si oringuri carbonizate din cele de pe masina.

ne pregatim de chiulasa sau de PD acum ? (in motor nu se mai umblase, n-a ramas fara lichid, nu s-a blocat termostatul)

singurul lucru pe care nu-l putem reconstitui 100% este uleiul folosit de fostul utilizator, daca a fost de PD sau nu, de aici oare carbonizarea o-ring-urilor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are legatura cu uleiul sa spunem ca primul semering de sus ar etansa motorina de ulei dar ele sunt 2 mari unul mic si o saiba de etansare din bronz grafitat poate au fost prost matrialul din care au fost facute oringurile speram sa ai noroc si sa nu mai fac probleme bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are legatura cu uleiul sa spunem ca primul semering de sus ar etansa motorina de ulei dar ele sunt 2 mari unul mic si o saiba de etansare din bronz grafitat poate au fost prost matrialul din care au fost facute oringurile speram sa ai noroc si sa nu mai fac probleme bafta

schimbat oring-uri injectoare

tot baga motorina

de schimbat chiulasa : cel mai avantajos complet echipata, cu tot cu injectoare, moartea pasiunii ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

continuare:

schimbat chiulasa: tot baga motorina in baie

schimbat injectoare : tot baga motorina in baie

METROTEHNICA e in pana de idei

ne trimite la Po Ro, sa ne ia la scuturat de la inceput !

idei ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au incercat sa vada daca pompa tandem de motorina este ok? Se gaseste in acelasi corp cu pompa de vacum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au incercat sa vada daca pompa tandem de motorina este ok? Se gaseste in acelasi corp cu pompa de vacum.

asta au schimbat-o prima (la inceputul postului)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina e in garantie?

eu am una identica la firma ,are 40 mii km .

am patit asta la un bmw si era pompa de inalta presiune...

cum ti-ai dat seama ca a crescut nivelul ? s-a aprins becul de pres de ulei?

daca ar fi probleme legate de inj sau o ringuri se vedea la tester.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina e in garantie?

eu am una identica la firma ,are 40 mii km .

am patit asta la un bmw si era pompa de inalta presiune...

cum ti-ai dat seama ca a crescut nivelul ? s-a aprins becul de pres de ulei?

daca ar fi probleme legate de inj sau o ringuri se vedea la tester.

nope, nu (mai) e in garantie

uleiul: nivel crescut la joja si apoi, cand au golit baia: 9 litri

acum umblara iar baietii la pompa duala vacuum-motorina

si desfacura iar chiulasa, schimbat garnitura de chiulasa etc

e penibil, eu nu mai trimit masini acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in cat timp intra motorina in baie?

este imposibil sa nu gaseasca raspuns la problema, dar de ce oare au desfacut motorul? cred ca e nasoala treaba pt ca sigur dupa 2 desfaceri se vor rupe ceva suruburi sau strica ceva filete.... oricum nu o lua de acolo pana nu ii dau de cap.

ar mai fii o problema pt ca mecanicosii se vor plictisii de ea si o vor trage pe dreapta incercand sa comande diverse piese...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!