Jump to content

Spax vs TA Techinx


anorganix
 Share

Postare recomandată

Salutare.

Am de gand sa-mi achizitionez o suspensie sport, insa nu sunt 100% sigur pe ce brand sa merg. Masina este G4 1.6 16V cu roti pe 17".

Din acest versus au fost eliminate din start marcile "de prestigiu", intrucat bugetul maxim este de 2.200 RON.

TA Technix

  • suspensiile sunt cu 50% mai tari decat cele de fabrica pe modelul standard
  • 2 arcuri pe amortizor pe puntea fata, punte spate cu un arc pe amortizor
  • reglabile pe inaltime fata-spate
  • cheie de reglaj inclusa
  • 2 ani garantie + TUV
  • reglaj 0-80 mm fata/spate (0 fiind inaltimea de fabrica pe modelul standard)

Spax PSX-TAP415

  • gas pressurised shocks for exceptional low speed ride quality and awesome high speed performance
  • stiffness adjustable
  • shocks adjustable in compression/extension for superior performance and control
  • shocks & springs epoxy powder coated for stunning looks and long life
  • 2 Year Warranty for Peace of Mind
  • coboara cu 30mm fata/spate

As inclina totusi spre Spax, chiar daca pretul este un pic mai ridicat fata de TA Technix.

Un test orientativ gasiti aici.

Astept pareri si sugestii pentru alte marci (inclusiv pret daca stiti).

Multumesc. :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 91
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Crissul

    16

  • anorganix

    13

  • mmneg

    9

  • Jacku

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu as merge pe TA Technix pt ca ai posibilitatea sa o setezi si la inaltimea de fabrica si poate o sa ai nevoie de treaba asta candva(de ex iarna).

Care-i diferenta de pret?

P.S.

Sper ca ai un stomatolog bun ca o sa-ti cam clantane dintii la cum merig tu. :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand in vedere ca topicul a pornit in urma discutiei noastre, va vad obligat sa raspund primul.

In primul rand spax sunt aproape duble ca pret,

modelul de spax pe care l-ai mentiont sunt reglabile pe inaltime si pe duritate. Ca sa facem o comparatie ar trebui ori sa cautam ta technix si reglabile pe duritate, sau spax reglabile doar pe inaltime.

In alta ordine de idei, si eu vreau sa fac miscarea, si o sa ma orientez spre ceva decent in oras, si ok pe curbe, fara a exagera. Intr-o limita decenta de pret.

Acestea fiind spuse, eu mer pe ta technix sau pe KONI. Inca ma gandesc la una din astea doua, KONI fiind aprox 1500 ron fixe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu inteleg de ce totusi ai scos din ecuatie marcile "de prestigiu" si nici de ce nu ai inclus si alte marci. De ex D2...stiu ca Storm comercializa la un moment dat si cele mai scumpe erau undeva pe la 1000 EUR...care erau si reglabile, etc. Cred ca gaseai un D2 sport mai ieftin si care sa se incadreze in buget.

M-am uita acum la Racing Nick pe site. Din ce vad, Nu mai comercializeaza Bilstein dar are H&R si Eibach. Pretul la Eibach este destul de aproape de ce vrei tu, ai link AICI pentru toata lista de preturi dar pe scurt ar fi asa:

Doar amortizor: 486.71 EUR

Sport System (sport suspension system): 572.39 EUR

Pro-Street-S (coil-over suspension system): 923.44 EUR

Preturile INCLUD TVA

Este adevarat ca ultima e cam scumpa...dar cea de 573 EUR se apropie de ce ai tu si asta este pret fara sa ai discount fara nimic (si sunt convins ca ceva ceva tot obtii).

Evident, poti lua ce vrei, in final sunt banii tai...dar nu te grabi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu tot ce ieftin e si bun....

uita te si la VMAXX.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

modelul de spax pe care l-ai mentiont sunt reglabile pe inaltime si pe duritat

Am uitat sa precizez, asta este un must. Adica vreau sa o pot seta in functie de anotimp / utilizare. De-aia vreau reglabila si pe inaltime si pe duritate.

Acum trebuie sa ma interesez daca Sport System (sport suspension system) de la Eibach corespunde cu ce am scris mai sus.

Eu as merge pe TA Technix pt ca ai posibilitatea sa o setezi si la inaltimea de fabrica

Si Spax ofera posibilitatea de reglaj, insa nu stiu daca ajunge ca cea de fabrica la maxim-sus.

Uita-te si la VMAXX

Nu sunt foarte incantat de ele, nu mai stiu unde citisem (forum de-afara) ca au avut multi probleme cu ele, altii ziceau ca sunt OK.

Acuma sincer nu stiu, de-asta am si deschis acest topic.

Posibile variante pana acum:

Spax PSX-TAP415 (2.100 RON)

Eibach Sport System (573 EUR) - nu stiu daca sunt reglabile inaltime/duritate

TA Technix (225 EUR)

VMAXX / KONI (imi trebuie mai multe informatii + pret la ele)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

man, stiu persoane cu masini modificate destul de rau din RO care au VMAXX (inclusiv meme cu ibiza) si sunt multumiti. pe seatcupra.net am vazut multe vorbe bune de ei... acum nu am citit asa mult..dar...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eibach Sport System (cod E75-85-001-01-22)

  • nu sunt reglabile pe inaltime
  • fata -45/50 mm
  • spate -30/35 mm

OK Bodgane, o sa iau in considerare si VMAXX.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reglabile doar pe inaltime mai sunt si FK. Eu am avut pe fabia, si erau ok., Foarte bune in curbe, insa incomode in oras. Practic au transformat masina in cart. Acum depinde ce vrei sa faci cu ele. Eu vreau relativ comod in oras, si ok pe curbe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In oras pot merge mai cu grija, iar daca mototul nu ma ajuta (deh, 1.6)... macar pe curbe sa fie smechera.

Deci, confortul nu prea ma intereseaza. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este foarte posibil sa optez pentru KONI Sport.

Va tin la curent. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...asa sa faci :ceuameni: ...ma intereseaza si pe mine o suspensie reglabila

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am dat comanda, cu ajutorul unui coleg forumist pe care il apreciez nespus, pentru suspensii TA TECHNIX. Am luat si bieletele de bara stabilizatoare, mai scurte, speciale pentru suspensia asta.

Acum, astept sa vina. Daca iti iei koni, facem comparatie :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca trebuie bielete speciale?

Se aplica doar la TA Technix sau la orice suspensie sport?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La suspensiile reglabile in mod normal trebuie folosite bielete mai scurte. Altfel patesti cum am patit eu cu fabia, si imi atingea bara stabilizatoare de planetara mai groasa. Pe situl producatorului TA Technix se recomanda folosirea unor bielete speciale, daca se coboara suspensia mai mult de 40 mm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la fel este si la v-maxx, dar bieletele nu sunt mai scurte ci mai lungi cu 1cm (in pozitia minima). in pozitia maxima sunt mult mai lungi decat cele originale

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma tenteaza si Koni FSD.

Ce-i drept e cam scumpa (2000 RON doar amortizoarele), insa este foarte "inteligenta".

Adica la mers normal este confortabila, iar in regim sport/viteza se intareste, ceva similar cu suspensia de Porsche.

Sa vedem cum imi ies calculele. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte tare !

Citind topicul tau ma informez si eu despre aceste suspensii sport , singura diferenta fiind ca eu studiez pentru Bora.

Bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merg 100% si pe Bora ta, mai ales ca ai acelasi motor ca mine. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Ti-am cumparat ceva pana la urma? Mi-am cumparat de curand suspensii Ta-Technix reglabile de care sunt f multumit insa ai grija ca la cauciucurile de 225/45/17 o sa atinga partea din interior a cauciucului in amortizor si a trebuit sa imi cumpar 2 distantiere de 6 mm.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deocamdata planurile cu suspensia se amana, pentru ca au aparut alte prioritati.

Prietenii stiu de ce! :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Crissul . Inainte sa ai suspensia sport freca cauciucul in amortizor ? Ai pus distantiere doar in fata ? si as mai vrea sa stiu daca dupa e ai pus distantierele nu cumva iesea un pic cauciucul de sub aripa sau statea in dreptul aripii ?

and eventual imi poti da un pm cu cat ai dat pe suspensie si cat te-a costat montatul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte nu freca pt ca oala care tinea arcul era mai sus decat cauciucul, dar acum suspensia reglabila are altfel arcul care se intindea de-a lungul amortizorului. Fara sa se supere @anorganix pun o poza sa arat unde atingea (chiar la filetul care regleaza inaltimea). @bufu, vorbim pe pm pentru detalii.

14032009127.jpg

Modificat de Crissul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Eu am montat ta technix de aprox 2 saptamani, si sunt foarte multumit. Pentru mine este foarte ok in ceea ce priveste raportul confort/sportivitate. Bine, decoamdata sunt cu rotile de iarna 255/55/16. Sa vedem cand trec saptamana viitoare la cele de vara, 225/40/18 cum se va comporta. Va tin la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atentie la latimea jantelor pe 18 cred ca de la 8 in sus atinge in arc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!