Jump to content

Ulei si Emissions Workshop


mihai01
 Share

Postare recomandată

Va salut! La primul schimb de ulei, ce va fi efectuat de catre mine, va rog, un sfat! Motor AZD 1.6cmc , 16 supape, 140 000 km. Intentionez sa cumpar Mobil (nu am vazut cifra 1 pe bidon, ca sa-i zic Mobil 1), 5w40 fully synthetic. Am citit ca este facut in Belgia. Ce spuneti, va rog, domnilor ? Merita investitia? Va multumesc de pe acum !!!

Cornel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 65
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • mihai01

    7

  • zebrocksky

    5

  • SSRAZVAN

    4

  • shmekheru

    4

acu 1 saptamana am avut si eu eroarea Emission Workshop si am fost la tester si mi'a ca pompa de benzina e slabita...a zis sa incerc sa schimb filtru de benzina si daca mai apare eroarea sa ma duc sa schimb pompa ;;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut! La primul schimb de ulei, ce va fi efectuat de catre mine, va rog, un sfat! Motor AZD 1.6cmc , 16 supape, 140 000 km. Intentionez sa cumpar Mobil (nu am vazut cifra 1 pe bidon, ca sa-i zic Mobil 1), 5w40 fully synthetic. Am citit ca este facut in Belgia. Ce spuneti, va rog, domnilor ? Merita investitia? Va multumesc de pe acum !!!

Cornel

Trebuie sa stiti ca pe bidon scrie; Mobil 3000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Ceau baieti,

Desi vad ca ultima activitate pe topicul aceasta a fost in iulie 2012, sper sa mai fie cineva interesat de el :)

 

Asadar ...

Am un Golf 4, 1.6, 16v, 2002, cod motor : BCB, masina cumparata in februarie 2013, km pe bord 173.000 in momentul de fata.

Problema ce am intampinat-o eu este la fel legata de EMISSIONS WORKSHOP.

Ca sa detaliez putin si sa va spun cum mi-a aparut eroarea, acum vreo 2 luni.

Obisnuiam sa bag bezina de la MOL si OMV, iar in momentul cand mai aveam dupa parerea mea cam vreo 25 km de parcurs cu benzina de la MOL, am bagat 17L de la OMV.

Cam dupa vreo 35km parcursi, pe la vreo 2 noaptea mi-a aparut pe bord EMISSIONS WORKSHOP (motorul nu era rece, pentru ca facusem vreo 6km iar in drum spre casa mi-a aparut).

Am facut atunci un test cu VAG COM-ul, mi-a gasit eroarea, dar tipu la care am facut testul nu era sigur ce ar putea fi.

Ori sonda lambda, ori filtru de benzina, ori vreun senzor, nu avea cum sa isi dea seama, iar nici pe teste nu i-a aparut.

Mi-a sters eroarea si am continuat sa circul asa, stabilind cu tipu la care am facut testeru ca e posibil sa fie vreun senzor, sonda lambda, pompa benzina, filtru bezina.(am luat in calcul toate posibilitatile)

 

In perioada urmatoare(cam in urmatoarea saptamana), masina a inceput sa aibe un comportament fff ciudat.

Si adica ... imi murea motoru !!!

Situatiile erau ceva de genu :

- treapta 1-a cand plecam de pe loc

- cand mergeam, in a 3-a si incetineam, bagam in a 2-a si franam, efectiv murea motoru.

- mi se intampla sa moare motoru si cand o lasam al relanti, mi s-a intamplat de vreo 2-3 ori. Dupa ce circulam prin oras cu masina, ajungeam in parcare si o lasam la relanti, iar la un moment dat, nu stiu exact dupa cate minute, murea motoru.

Am fost la mecanic, si am decis sa incercam cea mai rapida solutie, din motiv financiar.

Si anume sa schimb filtru de benzina.

Atunci am schimbat nu numai filtru de benzina, ci toate filtrele + schimbul de ulei.

Am trecut de la 5W40 la 10W40, la sugestia mecanicului, spunandu-mi ca la cati km are masina, ar trebui pus un alt tip de ulei.

Schimbul de filtre + ulei l-am facut cam acum 1 luna jumate sau 2 luni, cam asa.

 

Azi dimineata cand sa ajung la lucru, exact in momentul cand franam si ma pregateam sa intru pe poarta la servici, mi-a aparut din nou EMISSIONS WORKSHOP :)

Acum stau si ma gandesc sa nu inceapa iarasi sa imi faca ca inainte, sa imi moara motoru.

 

Din ce am vazut ca s-a scris mai sus si din ce am mai gasit prin alte parti pe net, sunt multe de luat in calcul si de facut :

- din ce au mai zis altii mai sus, referitor la consumul de ulei, inca nu imi pot da seama daca imi mananca sau nu, pentru ca doar ce am facut schimbul recent, ca sa zic asa, dar ce pot spune este ca ieri dimineata am verificat uleiul, iar pe joja era la jumatate. O sa mai verific uleiul iarasi azi cand scap de la lucru.

- tot referitor la ulei, eu obisnuiesc sa schimb treptele de viteza cam intre 2500-3000 turatii, si daca ar exista un consum de ulei, ma gandesc ca din cauza asta ar fi.

- spunea cineva ca ar fi bine sa se faca si un test de compresie la motor : la ce ajuta acest test de compresie, daca este mica sau mare compresia, cum se poate interpreta.

- e posibil sa fie sonda lambda

- posibil sa fie bobina de la bijie sa fie dusa, asta am gasit pe un forum ca spunea unu, ca el si-o schimbat sonda lambda si la fel ii aparea cu EMISSIONS WORKSHOP, dar de fapt era bobina de la bujie dusa.

- posibil sa fie pompa de benzina, senzor ceva, nu stiu.

Oricum as lua situatia, tot aiurea este.

 

Azi dupa ce scap de la lucru, o sa ma duc sa o pun iarasi pe tester sa vad ce erori mai imi arata.

 

Daca doreste cineva sa dea un sfat sau o idee, apreciez.

 

Mbr,

Modificat de Doctorull
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Salut! Detin un VW Golf 1.6 16V 105 CP, Benzina, cod motor BCB (parca), de 4 luni. Masina a fost cumparata din Germania, schimbat distributie complet, filtre, uleiuri, bujii, sonda lambda (vezi imagini mai jos) si pompa de frana. Recent s.a aprins martorul cu robinetul galben si a aparut mesajul "emissions workshop". Am dus.o la diagnoza, era o eroare intermitenta (nu mai tin minte exact codul) care se referea la sonda lambda. Am sters eroarea, am mai dat o verificare si eroarea a disparut. Am facut cativa km si eroarea a reaparut. Daca trebuie schimbata sonda lambda ma gandesc ca este ceva care cauzeaza defectarea sondei. Masina functioneaza fara nicio problema, nu moare motorul, nu trepideaza, trage la fel. A mai patit cineva? Ce sa mai verific? Ce solutii sa incerc?

Sonda lambda

Sonda lambda

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersul subturat in special si benzina proasta pun umarul la aprinderea acelui martor...stai linistit si cand ai sa ai timp si loc da i putina forja si becul dispare singur mai ales ca ai si sonda noua din cate am inteles.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Becul s-a stins insa s-a aprins iarasi dupa cateva zile. O sa merg cu ea la service sa vad exact ce ar putea sa aiba. Benzina alimentez doar de la Rompetrol (95 sau 98)

 

Nu mai da quote la mesajul anterior!

Modificat de Laurentiu_LWR
Quote inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mers azi cu masina in service, aceeasi eroare: "17586 - Linear O2 Sensor; Pump Current     P1178 - 35-10 - Open Circuit - Intermittent". Mecanicul a spus ca e posibil sa fie releul de la pompa de benzina (sau siguranta de dinaintea releului) sau circuitul electric (posibil sa se fi intrerupt un fir sau atunci cand s-a montat sirocoul sa fi gresit ceva in instalatia electrica). Mi-a recomandat sa nu mai pun benzina cu aditivi (mai ales de la Rompetrol) si sa alimentez de la OMV.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Dupa indelungi chinuri si teste si incercari am descoperit cauza aceste probleme. Cand am schimbat sonda lambda, mecanicul nu a observat ca dupa ce a montat sonda, cablul acesteia statea lipit de galeria de evacuare. Astfel, izolatia cablului s-a topit si firele intrau in scurtcircuit, ducand la aparitia erorii si a martorului. Am izolat firele individual si am legat cablul in alta pozitie de niste furtune care nu se incalzesc si vad ca nu mai am probleme, masina trage mult mai bine si consuma mult mai putin (la drum lung consumul mixt a scazut cu 2 litri de la 9 la 7).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
DanielBogdan

Buna seara , tocmai ce am schimbat la masina un Golf 4 1.6 16V AZD racordul flexibil iar acum 6 luni am inlocuit SONDA Lambda , in ultima luna filtrele si uleiul , problema la masina este ca la drum lung se aprinde martorul check engine si mesajul Emissions Workshop, de la ce ar putea sa fie? ce imi recomandati sa incerc pentru rezolvarea problemei?

este posibil ca mecanici din service sa nu fi sudat bine racordul flexibil astfel incat poate intra aer din exterior si de acolo si eroarea?

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut ,

Am si eu aceasi problema a aparut mesajul "Emissions Workshop" si martorul galben aprins iar motorul nu mai trage .Masina este un Golf 4 1,6 16V AZD, voi cum ati rezolvat ?

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa diagnoza si posteaza eroare 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 mesajul de la diagnme 

mesajul de la diagnoza :

Faults Found:
16687 - Cylinder 3
            P0303 - 35-00 - Misfire Detected
16687 - Cylinder 3
            P0303 - 35-00 - Misfire Detected
Readiness: 0000 0000
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16687/P0303/000771 - Cylinder 3 Misfire Detected 

Possible Causes 

Ignition system

Fuel injectors

Fuel pressure

Running out of fuel

EVAP canister purge valve

Evaporative emission system

Low compression

Base engine problems

Controle Module damaged

Special Notes 

This feature search for engine misfire in a specific cylinder. Most of the time the cause for a misfire is a lack of combustion in a cylinder due to absence of spark, poor fuel metering, or poor compression.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On ‎6‎/‎25‎/‎2017 at 0:04 PM, sandub68 said:

 

mesajul de la diagnoza :

Faults Found:
16687 - Cylinder 3
            P0303 - 35-00 - Misfire Detected
16687 - Cylinder 3
            P0303 - 35-00 - Misfire Detected
Readiness: 0000 0000
 

am rezolvat prin inlocuirea bobinei de pe cilindru 3

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!