Jump to content

Martor "Check engine" - benzina


90G_O_L
 Share

Postare recomandată

vad ca nu sunt singurul cu motor de 2.0 care are probleme.eu am urmatoarea eroare:

16556/P0172 - System Too Rich, Bank 1

o gramada de teste,la reprezentanta vw ,la alti ``meseriasi``,nimeni nu ii da de cap.m-am lasat pagubas.nu are rost sa bag bani de nebun in ea.consum mediu 8,5%.daca ar fi cineva sa testeze cu vag-com si sa imi spuna piesa defecta as schimba-o fara probleme.dar sa verific asta:

Possible Causes

  • Fuel system
  • Excessive fuel pressure
  • Leaking or contaminated fuel injectors
  • Leaking fuel pressure regulator
  • Low fuel pressure or running out of fuel
  • Vapor recovery system
  • Air leaks after the MAF
  • Vacuum leaks
  • Improper seated engine oil dipstick
  • Stuck EGR valve
  • Oil overfill
  • Cam timing
  • Cylinder compression
  • Exhaust leaks before or near HO2Ss.

...mai bine cumpar alta masina.o seara buna va doresc :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

eu inca am eroarea... am verificat tot ce era de verificat mai putin catalizatorul si sondele lambda. daca stie cineva cum se face verificarea pas cu pas cu vag comu . multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca era un tutorial pe topicul cu sonda lambda... in principiu basic settings si citeva canale : 34, 36,43,46 parca...

16804/P0420/001056 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold

Possible Causes

  • Leakage in Intake and/or Exhaust System
  • Catalyst faulty
  • Oxygen Sensor(s) faulty
  • Oxygen Sensor(s) Control faulty

Possible Solutions

  • Check Intake and Exhaust System for Leaks
  • Check Catalyst
  • Check Oxygen Sensor(s)
  • Check Oxygen Sensor(s) Control
    • Perform Oxygen Sensor(s) Aging Check

Verifica TOATE furtunele, racordurile de aer,vaccum... in principal furtune crapate, sparte, imbatrinite... sau sonda 1 veche sau pocnita ...daca ai peste 100-130.000km e cazul de o schimbare... e vreo 450RON

Mai verifica evacuarea daca nu-i sarit vreun colier sau gaurita...

Catalizatorul e ultima chestie...

EDI ai citiva meseriasi buni prin Brasov pe forum...vezi pe topicul cu intilniri... incearca cu ei sa-i dai de cap...

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Postez si eu eroarea de check engine a unui prieten la un Audi A4 2005 1.9. TDI

16785 - EGR System: Insufficient Flow

P0401 - 000 - -

Freeze Frame

RPM: 1449/min

Torque: 48.8 Nm

Speed: 21.0 km/h

Load: 12.9%

Duty Cycle: 14,5%

Mass Air / Rev.: 335.0 mg/str

Mass Air / Rev.: 555.0 mg/str

si mai are o eroare dar nu la motor:

01504 - Bulb for License-Plate Light (x)

30-00 - Open or Short to Plus

Daca stie cineva.

Multumesc de sfaturi Moog , inca nu am avut timp sa ma ocup.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curata EGR-ul (cu toate ca s-ar putea sa fie dus). Eventual verifica-l daca tine vacum. Explicatia erorii o ai aici

Pentru a doua eroare - verifica becurile de la numar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc de raspunsuri o sa ii transmit :))) la aia cu becul nu ma asteptam :)) de EGR banuiam ceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LUCI86 si adi81 si eu m-am apucat usor, usor de rezolvat aceasta eroare de amestec prea bogat, bineinteles si eu m-am lovit de incompetenta service-urilor in a o rezolva. Ultimul la care voi mai merge este Razvan_SPD de pe forum daca nici la el nu gasesc rezolvare eu ii dau pace si gata. Msina merge bine chiar si cu eroarea asta doar consumul e un pic maricel dar asta o fi si de la orasul asta prea aglomerat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu merge sa testez catalizatorul si sonda lambda de pana in el cu vagu... am urmat pasii de i-am gasit pe forum dar nu porneste testul... sonda de dupa mi-a dat OK

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta pe topicul cu sonda lambda sint citeva chestii utile acolo apropo de testat...

Da' ce treaba are sonda cu EGR-ul tau ?:)

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca erai atent si citeai iti dadeai seama ce "legatura are" . Erorile cu EGR-ul si becurile de la numarul de inmatriculare erau ale unui prieten pe AUDI A4. Sonda lambda are legatura cu eroarea mea de pe VW Bora de care nu mai scap care am postato aici acum ceva timp

16804 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold

P0420 - 35-10 - - - Intermittent

un catalizator nou original e 3000 ron o sonda lambda in jur de 500 ron... Pe mine ma intereseaza sa verific si sa aflu piesa care trebuie schimbata nu sa le schimb pe toate. Repet: am verificat bujii bobina (motorul are doar una singura) etc.. sonda lambda de dupa cat., mai putin catalizatorul si sonda de pana in el , nu a pornit testul in basic settings...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi aici:

http://vwforum.vwfor...ost__p__1672972

http://vwforum.vwfor...ost__p__1480992

http://vwforum.vwfor...ost__p__1528061

http://vwforum.vwfor...ost__p__1672972

Si mai este pe undeva cum se fac toate testele de la readiness, inclusiv sonde si catalizator....34-36-42-44-46-70-75 parca...sa dea dracii ca nu-l mai gasesc...

Vezi ca la unele testul nu pleaca daca nu tii apasat pe frina...si sa ajunga parca la 200gr temp pe sonde/catalizator...la 46 parca tre sa treaca de 380-400 grade...

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ! am bagat ieri benzina de la Petrom 95 si dupa 30 de km sa aprins "check engine" dupa cativa km. a inceput sa fie intermitent si de atunci tot asa o tine, ba mai mult nu mai trage cum tragea si turatiile oscileaza ! am cumparat masina acum 3 luni . si nu cred ca am filtu de benzina schimbat .azi o sa il schimb ...dar ma gandesc sa nu fie ceva mai grav.!poate ma ajutati .ms mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da Moog am citit topicurile acelea si postarile, am incercat si cu frana, am tinut apasat dar degeaba, la primu test la sonda lambda de dupa cat a mers cu frana dar celalalt test pentru cea de pana in cat in basic settings nu merge cu frana apasata iar de accelerat nu pot sa acelerez, acelerez in gol.. Temperatura catalizatorului era undeva pe la 450 grade.

Vasko fai o scanare si posteaza eroarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Luci sterge erorile si fa un drum extern si mentine turatia pe la 3000...ar trebui sa -si faca singura testele...daca nici asa nu merge , sonda e dusa (daca e noua) sau imbatrinita daca ai peste 100k cu ea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat..era o bobina de inductie ! am scapat usor..110 ron.ledul nu sa stins dar motorul merge perfect !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am sters eroarea acum o saptamana iar apoi am avut drum la Bucuresti, am facut plinul si vad ca nu a mai aparut eroarea.. Tin sa cred ca este de la benzina proasta... Plinul l-am facut la OMV iar la Bucuresti am facut la Rompetrol... Sper sa nu mai apara eroarea ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre ce eroare este vorba, cea cu amestecul prea bogat sau care?

Modificat de dizy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu aceeași problema cu martorul "check engine". Am schimbat benzina, am alimentat numai de la OMV (95), inițial martorul s-a stins dar dupa cateva zile a reaparut. Ulterior s-a mai stins si a reaparut de cateva ori fara nici o interventie. In ultimul timp a stat numai aprins. Acum o saptamana am mers cu motorul ceva mai turat si martorul s-a stins, dar a doua zi a reaparut. Motorul nu are alte simptome in sensul ca merge la fel ca înainte, consumul la fel, nici o diferenta.

Intrebarea mea a daca merita sa fac investigatii suplimentare pe la service, avand in vedere ca masina merge bine, nu exista nici o diferenta sesizabila. Mai ales ca in Slatina unde stau nu stiu nici un service cu mecanici cat de cat profesionisti, cu experienta mare. (Ultima data cand am fost intr-un service in Slatina -sa schimb distributia - am avut noroc ca m-am uitat din curiozitate cum a fost pusa cureaua inainte sa puna capacul, ratasera o rola intinzatoare.)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16804 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold

P0420 - 35-10 - - - Intermittent

despre asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stefmir fa o scanare cu vag-com, daca stii pe cineva care te poate ajuta. Eu tind sa cred ca e de la sonda lambda.

Ce benzina foloseai inainte de asta de la omv ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

petrom ..,,, ca in zona unde stau omv-ul este la 15 km rompetrolul la 40 km .....am impresia ca s-a depus mizerie in rezervor ... o sa bag mereu sa fie cel putin la jumate benzina in el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte de OMV foloseam benzina Petrom de 95. O sa incerc cu Efix de la Rompetrol, am inteles ca da rezultate rapide, asta bineinteles daca doar benzina e de vina. Daca nu va trebui sa ajung intr-un service sa fac o scanare cu VAG-COM. Si eu inclin sa cred ca e de la sonda lambda, pentru ca masina e din 2002 si sonda nu a fost schimbata niciodata.

Am vazut ca exista un adaptor pentru laptop pe USB si softul VAG - KOMMADER pe piata on-line undeva in jur de 200 ron. M-ar tenta sa-l iau, stie cineva daca e ok, merita?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masinile pe benzina din gama VAG cu peste 120.000 km ( in general ) , martorul de bord se aprinde din cauza scaderii eficientei catalizatorului. Este o chestie ireversibila si nu trece cu nici o forja si nici o benzina minune .

Ma refer la cazurile in care martorul sta aprins sau se reaprinde la cateva sute de km dupa stergerea erorii , in conditiile in care mersul masinii nu are de suferit vizibil. Intrucat costurile unei reparatii serioase care sa inlature definitiv problema sunt enorme si dubleaza valoarea masinii ( de obicei masinile care au problema mai sus mentionata costa 2500-3000 Euro pe piata S-H ) , nu merita sa pui catalizator nou, sonde lambda , etc doar pentru a vedea becul stins .

Stiu ca este frustrant sa vezi un semnal de eroare la bord si ca multi proprietari isi doresc ca masinile lor sa functioneze ca un ceas elvetian, dar pentru asa ceva este indicat sa cumparati masini noi sau ,daca nu va permiteti, sa va obisnuiti cu becul ala aprins , ca in peste 90 % din cazuri , asa va ramane , indiferent ce improvizatii se fac la masina, indiferent de stilul de condus ...si indiferent de benzina bagata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!