Jump to content

Martor "Check engine" - benzina


90G_O_L
 Share

Postare recomandată

Scuzele de rigoare! Si ca sa ajungi la led trebuie demontate ceasurile, e ceva de genu` cum ai monta inele cromate ceasuri! Incearca sa vezi aici poate te ajuta cu ceva sau daca e prea mare chinuiala lasa-l asa.

Modificat de golf1.8gti
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti. Se pare ca nu sunt singurul care are aceeasi problema de astazi... Martorul mi s-a aprins de abia asta seara dupa ce am mers cu masina 3-4 km, am stat vreo 30 de minute la un suc si am plecat spre casa la 1-2 km. Cand am ajuns spre casa am vazut ca defapt mai e un bec aprins in bord.

Mi-am sunat mecanicul si mi-a zis din start ca e ceva pe la evacuarea gazelor sau pe la motor sa ma duc maine la el sa o bage pe VAG-COM.

Tin sa precizez ca asta seara cand am pornit-o si am plecat cu ea, se simtea un miros de gaze arse in masina. M-am gandit eu ca ceva suspect.

Acum cand am ajuns acasa am citit manualul si zice sa nu o acceleram:

2hmonpz.png

Am verificat uleiul, lichidul de frana, lichidul de racire si par in stare buna si la nivelul indicat.

Tin sa precizez ca motorul masinii cand e pornit parca respira si inspira ca un om... Acul se misca intre 780 RPM si 1000 RPM la interval de 2-3 secunde.

E bine sa faca asa ?

Modificat de GeoB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate, sa stea asa pana "i'o creste barba"!

Chestia e ca desi am acea eroare, motorul merge rotund, nu sunt fluctuatii ale relantiului, nici dimineata (cand e rece) nici cand e cald :|.

Poate urmatorul posesor o sa fie mai chitibusar! :)

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

geo B, dute la tester numai daca ai martorele aprinse , pentru ca daca se sting nu se va depista nimic la test

daca ai fluctuatii de turatie la relanti si nu ti se aprinde nici un martor las-o asa, calculatoarele de la golf se mai reseteaza adica isi sterg singure erorile, fapt observat de subsemnatul

bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

apropo geo B, am patit si eu chestia cu gazele de evacuare acum vreo 4-5 luni si nu am reusit sa ajung la test atunci, insa a doua zi nu sa mai aprins nimic si deatunci nu am mai avut nici o problema, acum eu nu stiu ce sa zic dar daca nu sa mai aprins nimic am lasat-o asa

precizez ca deatunci am mai facut vreo 2000-2500 de Km

asta ,ca un fapt, acum tu vei face ce crezi ca e mai bine

daca nu se va rezolva de la sine tine-ne si pe noi la curent

ms!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Va multumesc pentru raspunsurile rapide. Ieri nu am mai fost cu ea la tester, deoarece nu am iesit deloc din casa.

M-a si sunat omu', ma astepta, dar sper sa ajung azi... daca mai are timp :)

O sa revin... La Multi Ani Tuturor :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si pe mine iar ma bate la cap martorul ala,cand se aprinde,cand se stinge!as vrea si eu sa stiu daca afecteaza catalizatorul,o sa am probleme cand ma voi duce la rar? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dem3ntor: Aia comunica pe CAN la fel ca si air-bagurile, deci e exclus sa fie taiat vre un fir., Se poate sa fie astupat becul in bord. Se desfac usor ceasurile (ai 2 suruburi), le dai jos si pe spate ai 4 suruburi. Se dau jos acele, se scoate folia neagra, se scoate opbiectul cu care ti l-a acoperit / sau se lipeset un SMD galben in caz ca l-a dezlipit, desi ma indoiesc. Se pun acele inapoi, se calibreaza cu vag-com si gata. Toata chestia dureaza maxim 1 ora daca ai idee cum sa le scoti fara sa rupi ceva, cu tot cu pauza, cu tot cu montaj inapoi :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RedFighter, este vre=o posibilitate sa testez martorii cu vag-comul? eu am vag-com 3.11 parca.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intalnit aceeasi chestie cu martorul care nu se aprinde la 2 golf IV de 110 cp 1.9 tdi cu pompa distribuitoare. La output test pe 17 se aprind, deci ledul e acolo. Nu stiu de ce nu se aprinde la punerea contactului, dar s-s aprins cand am simulat o defectiune, scoaterea mufei de la debitmetru. Explicatii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut ,am si eu un golf 4 si mi sa aprins martorul airbag imediat dupa ce am plecat de la spalatorie stie cineva cam cat costa o scanare cu VAG-ul. eu sunt din constanta ,poate e cineva din constanta care ma poate ajuta.

Modificat de last
Te rog sa citesti si sa respecti Regulamentul. Multumesc!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

silverhand 10, ai postat gresit.Inainte de a posta foloseste Search. Problema ta poate gasi o rezolvare aici, iar pentru scanarea cu VAG Com poti consulta lista de aici.

Modificat de didus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti. Revin cu problema mea.

Am fost la tester si mi-a aparut urmatoarea eroare: (Citesc din poza facuta cu telefonul, nu prea se vede bine)

Fault Found:

6518 - Oxygen (Lambda) Sensor BC 58 - No Activity

P0134 - 35 - 00 - -

Mi-a sters eroarea si s-a si stins martorul automat. Dupa 2 zile s-a aprins iar. Am facut cu ea cam 200 km si tot nu s-a stins. :(

Credeti ca e sonda lambda moarta, sau senzorul. Cineva mi-a mai spus ca e posibil sa fie si din cauza condensului pe la sonda.

A ramas sa ma duc cu masina acum dupa sarbatori la mecanic sa imi dea sonda jos sa ne uitam la ea...

Am inteles ca e vreo 3 milioane una... :(

Modificat de GeoB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am dat 5 mil pe ea de la boch, dar poate difera in functie de motorizare. Dar ai batut bine cu 3 mil... Dar intai incearca sa pui alta de la cineva sa vezi cum se comporta ca sa nu dai bani de pomana.

Modificat de golf1.8gti
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:lol: Am si eu o intrebare pentru cei de aici si sper sa gasesc raspunsul la ea. Ma tot macina de ceva vreme faptul ca in momentul cand imi apare o chestie de avertizare sau eroarea cu gazele care aprinde acel motoras galben nu imi scrie nimic pe dispay-ul bc-ului. Chestia asta ma mira pentru ca am citit cartea si am vazut acolo ce si cum se aprinde si ce ar trebui sa scrie la fiecare fie in germana fie in engeza in functie de limba pe care o avem. Cand mi se termina benzina, apa de la stergatoare, nivelul la ulei si alte chestii imi apr si textele aferente acestor avertizari de ex:waschwasser auffulen, bitte tanken s.a.m.d si la portbagaj la fel dar cand mi s-a aprins eroarea aceea la gaze cu motorasul galben si a mai fost ceva dar nu mai retin acum, nu mi-a mai aparut nici un scris. Ma poate lamuri si pe mine cineva in privinta asta ca sa stiu ce sa fac sa imi piuie si la aceste eroari si sa apara scrisul acela pe bc? :blink:

Modificat de golf1.8gti
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codul de eroare este 16518...verifica contactele la mufa, verifica firele(continuitate de la un capat la celalt al cablajului), inainte de a cumpara alta sonda

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate imi aduc aminte nici mie nu-mi scria nimic doar ramanea semnu de la motor pe bord.Eu am avut problema asta deoarece am bagat benzina proasta da am schimbat benzina si am rezolvat problema.

Salut

Modificat de Baiatu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ce vei tu sa zici! Si eu am patit la fel! Citeste mai atent ce am scris eu aici! Problema mea nu e ca se aprinde acel martor pentru gaze in bord...pe mine ma deranjeaza ca in momentul cand se aprinde motorasul acela galben sau altele pe acolo nu imi afiseaza pe display-ul de la bc nimic scris ca la apa pentru stergatoare, sau pentru nivelul uleiului sau la ridicarea portbagajului. Asta am vrut eu sa zic. Sa imi elucideze si mie cineva problema, daca intr-adevar exista una sau poate asa e normal la masina din semnatura.

Nu vad de ce sunt obligat sa postez intr-un topic unde nu vad sa imi gasesc rezolvarea. Eu m-am legat de acea eroare de gaze aparuta in bord ca aia "mi-a venit la gura",dar nu am scris mai sus ca as avea vreo problema de functionalitate a motorului sau ca mi s-a aprins acel martor in bord si multe altele... eu am scris ca printre altele la care pe bc nu mi se afiseaza nici un scris e si acest martor de gaze. Mi se aprinde pur si simplu fara sa fiu atentionat in vreun fel. Poate sunt si eu de vina ca nu apus problema cum trebuie si de aceea s-a inchis topicul, Dar as fi vrut sa isi dea LUMEA CU PAREREA PE SEAMA AFISAJULUI DE LA BC DACA LA DIFERITE EROARI, APAR SI ACELE TEXTE DE INFORMARE IN LIMBA GERMANA SAU ENGLEZA.O ZI BUNA TUTUROR!

Modificat de golf1.8gti
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@golf1.8gti stiu ce vrei sa zici. Nici la mine nu apare mesajul in engleza, desi in carte scrie clar ca trebuie sa afiseze... Ma rog, asta nu e atat de important, daca sti ce inseamna fiecare semn de pe bord :)

@xxnelu cred ca ai dreptate. Am citit din poza de pe telefon. Posibil sa nu fi prins tot codul.

Inca nu am ajuns la mecanic sa dau sonda jos, dar sper sa o rezolv cat mai repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. aceeasi problema cu martorul ala din bord o am si eu.

ajung marti la mecanic...si sa vad ce imi zici si ce e de schimbat.sper sa nu fie cava nasol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal

azi cand am plecat de la serviciu, dupa ce am pornit masina am observat ca martorul Check Engine a ramas aprinsin bord.Am oprit si repornit motorul dar tot aprins a ramas martorul, mi-am continuat drumul

mentionez ca nu simt nicio schimbare la motror(trepidatie, nu se ineaca) merge normal

Ce ar putea sa fie.....care este cel mai frecvent motiv intalnit al aprinderii acestui martor?

O sa merg la mecanic sa fac o scanare VAG dar pana atunci as vrea sa stiu...sa nu fie ceva grav, poate nu e bine sa mai merg cu masina :icon_bounce: :blah:

Bafta

Salutare!

Am si eu aceeasi problema cam de 2 luni! Am curatat clapeta de acceleratie, am resetat-o si martorul s-a stins. Minunea a tinut 2 zile, ieri s-a aprins iar cand am pornit-o. Ma poate ajuta cineva cu o scanare cu VAG-COM sa stiu care ar putea fi cauza? Sunt din Bucuresti! Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tavy_85, pentru o scanare cu VAG Com poti merge la intalnirile din Bucuresti si sigur vei gasi un binevoitor sa te ajute sau consulta lista de aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@golf1.8gti cand se aprinde becul galben informatiile pe care le vei primi sant foarte vagi. Eventual o sa scrie ca ai probleme de poluare sau ca trebuie sa mergi in service. Exista peste 100 de coduri de eroare la motor. Singura modalitate de a afla ce probleme ai la motor este sa-i faci o diagnosticare cu VAG - COM -ul sau ceva asemanator.

Altfel sant numai speculatii...si pierdere de timp !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms mult de sfaturi, dar eu nu am scris ca am vreo problema cu gazele si nu as sti cum sa o rezolv, ci ca problema mea este aceea ca nu imi apare scrisul pe BC cand se aprinde eroarea. Cititi mai atent ce am scris in posturile anterioare ca sa nu mai existe confuzii. O zi buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!