90G_O_L

Martor "Check engine" - benzina

1,097 posts in this topic

sal

azi cand am plecat de la serviciu, dupa ce am pornit masina am observat ca martorul Check Engine a ramas aprinsin bord.Am oprit si repornit motorul dar tot aprins a ramas martorul, mi-am continuat drumul

mentionez ca nu simt nicio schimbare la motror(trepidatie, nu se ineaca) merge normal

Ce ar putea sa fie.....care este cel mai frecvent motiv intalnit al aprinderii acestui martor?

O sa merg la mecanic sa fac o scanare VAG dar pana atunci as vrea sa stiu...sa nu fie ceva grav, poate nu e bine sa mai merg cu masina :icon_thumright: :(

Bafta

Edited by 90G_O_L
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Una din sondele lambda

sau

switch pedala frana

sau

EGR

Fa un test cu vag-com :icon_thumright:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu am patit la fel acum un an.

Eu nu am avut nici una dintre problemele enuntate de colegul de mai sus.

A fost pur si simplu benzina proasta,am alimentat de atunci din acelasi loc ma refer,la aceeasi firma.

Cum am rezolvat??

Am bagat benzina de 98 si am luat-o pe autostrada la "forja" :icon_thumright:

In 100 de km a disparut acel martor,iar pe urma am alimentat cu benzina de 95 pana in prezent,nu s-a mai manifestat acel simptom!

Asa am rezolvat-o eu,dar trebuie sa faci si o diagnoza si sa verifici si ce a zis colegul

Succes

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

NpK 22 sper sa fie asa cum zici tu ....

adevaru ca eu bag benzina 95 si zilele trecute am bagat de 98 i carrera 100.....dupa care acum o zi am bagat iar de 95

cine stie poate zice ca e benzina mai proasta si s-a obisnuit cu aia de 100

multumesc

Edited by 90G_O_L
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu am aceasta problema, doar ca la inceput s-a aprins martorul si dupa ce am stat cu motorul oprit vreo 5 minute s-a stins. Asta acum vreo 2 luni. Acum, de 2 zile, s-a aprins din nou si nu doar ca nu se mai stinge, ci nici nu mai porneste bine! Adica: dau la automat, si dupa o tentativa de pornire moare... :icon_thumright: Dupa a 2-a cheie merge dar nu e in regula. Si asta cred ca se intampla si din cauza vremii reci! Abia maine ajung la un prieten cu VAG-COM si sper sa vad beleaua.

Sper ca in cazul tau sa fie doar benzina dar ai grija.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, s-a mai discutat pe forum despre problema asta. Cu un SEARCH gasesti aici sau aici.

Eu cred ca e vb de sonda lambda. La fel am patit si eu si a trebuit schimbata sonda. Din cauza benzinei proaste si a functionarii motorumui in regimuri de turatie joasa. - la benzinarele astea le place sa le dai pedala,sa mearga mai turat....

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Faceti o scanare cu vagcomu-ul - asa se vede exact de unde apare problema.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

si eu am avut aceasi problema si era tot din cauza la benzina!Eu bag numai benzina de 95 da o perioada am bagat de la o benzinarie mai naspa si mi-a aparut si mie aceasi problema,da am bagat repede benzina de la mol(tot de 95),mi-a sters cineva martoru si nu am mai avut probleme!Sper sa fie si la tine la fel si sa scapi repede de problema!Bafta!Salut

Edited by Baiatu
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

si eu sper baitu sa fie de la benzina....am mai avut odata problema asta si tot asa mi-a zis si mecanicul sa bag altfel de benzina si sa vad ce se int

martorul nu s=a stins singur......asa ca mi l=a sters cu cag comu.....si nu s-a mai aprins

acum sper sa fie la fel

bafta

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am patit chiar zilele trecute cu martorul sa se aprinda. Este a doua oara de cand mi-am luat masina, si s-a aprins exact in aceleasi circumstante. Circulat cateva saptamani cu Petrom 95, si cand am schimbat pe Top premium 99, s-a si aprins becul. I-am dat un pic de forja, si dupa vreo 30 de km s-a stins singur. Mecanicul a zis ca 99 are arderea mai repede (e si normal pentru ca cifra octanica este mai mare) si mai "curata" ce se mai depune de la 95. Asta a fost in cazul meu ... Depinde de la masina la masina. Masina mea, continua sa mearga ca in prima ei zi, nu are trepidatii, nu da semne de oboseala si trage fericita. :(

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare,

Am avut si eu aceeasi problema la golful meu, statea aprins martorul in bord cu zilele, pe urma se stingea. Am facut o scanare cu vagcom-ul de doua ori(la inceputul anului si prin vara) si de fiecare data aveam acceasi eroare, ceva senzor de racire. L-am schimbat de vreo 3 luni si de atunci nu s-a mai aprins

Edited by kempino
0

Share this post


Link to post
Share on other sites
si eu sper baitu sa fie de la benzina....am mai avut odata problema asta si tot asa mi-a zis si mecanicul sa bag altfel de benzina si sa vad ce se int

martorul nu s=a stins singur......asa ca mi l=a sters cu cag comu.....si nu s-a mai aprins

acum sper sa fie la fel

bafta

asteptam sa ne zici daca ti se mai aprinde!Si ai grija de acum incolo ce benzina ii bagi!Bafta !salut

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Posibil de la senzorul de temperatura a agentului de racire G2/G62. E o problema des intalnita la vw.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut

Am patit si eu azi aproximativ aceeasi problema.

S-a aprins martorul la "Check engine" la vw golf 4 1.6 benzina.

Problema e ca masina "gafaie" in jur de 1100 - 1200 de turatii pe liber si cand e subturata si asta a aparut simultan cu aprinderea martorului. Maine ma duc sa fac o diagnoza cu vag com-ul. (Apropo stie cineva unde se face in IASI ? )

Eu banuiesc ca e de la bujii ca in momentul ce e accelerata parca merge normal.

Are cineva idee ?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gata .. am scapat .. daca pot sa zic si asa.

Am facut diagnoza vag com si zicea ca o bobina injectoare e defecta.

Am schimbat-o si am vazut ca inca una de langa ea era umflata si mi-a zis mecanicul ca si aia s-ar putea moara indata. si am schimbat-o si pe aia just in case.

Totul m-a ajuns 320 ron. 110 *2 bobilele sau cum se cheama alea si 50 diagnoza .. si 50 ron manopeda ... a fost si multa tare :vaidecapulmeu:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

la mine nu gafaie, motoru merge bine

la service nu am ajuns inca

azi de dimineata am pornit motorul ...si spre surprinderea mea am observat ca nu mai statea aprins martorul de la motor

bucuria nu a durat mult dupa 30 sec s-a aprins iar:(

o sa ma duc la vag com sper sa nu se mai aprinda dupa resetare

bafta

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut!legat de martorul check engine,mie mi-a aparut acum vreo 2 luni.Am fost la service iar baiatul de acolo m-a intrebat,inainte de toate daca am bagat benzina de la petrom(nu bagasem de acolo,aveam effix).dupa ce a bagat-o pe vag-com,mi-a aparut o eroare la sonda lambda dar el mi-a zis ca totusi s-ar putea sa fie de la benzina,asa ca mi-a sters eroarea si mi-a zis sa bag niste aditiv.am facut asa dar dupa vreo 30 de km,iar imi aparuse.am mers eu asa cu ea vreo 3-400 de km si mi s-a stins vreo 100 de kmiar acum iar s-a aprins.A svrea sa stiu daca are ceva daca mai merg cu ea asa si daca imi afecteaza catalizatorul(la anul trebuie sa-i fac ITP-ul)?multumesc anticipat(sper k nu sunt off-topic,sunt nou pe aici)!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

si la mine aceeasi problema se aprindea ,dupa un nr de kilometrii mers mai turat se stingea. acum nu se mai stinge deloc si merg asa de vreo 3000km. am facut o scanare si e sonda lambda cica dar n-as da 600 ron pt o sonda. mentionez ca nu mi-a crescut consumul ,masina merge la fel ca inainte sa se aprinda acea eroare.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi s-a aprins si mie martorul check engine astazi si cred ca acum stiu care este cauza. Eu tot timpul alimentez cu 95 de la petrom si in ajun cand am venit spre bacau am alimentat tot de acolo dar am bagat o solutie de curatat injectoarele sau ceva de genu pe baza de kerosen de la "Casite" si dupa vreo 300 de km mi s-a aprins martorul acesta. Asta e a 2-a oara sau a 3-a oara cand bag aditiv in benzina sa ii maresc cifra octanica si patesc acelasi lucru .O sa incerc sa realimentez de la petrom si sa ii dau putina forja sa vad daca isi revine. Mi-a spus un mecanic ca ceea ce apare pe vag com sunt niste eroari sporadice din cauza carburantului. Mentionez ca nu s-au modificat parametrii motorului si nici nu imi face nici o figura. Sarbatori fericite in continuare si numai bine la toata lumea.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut

fratilor, nu mai bagati tot felul de aditivi in benzina pentru marirea cifrei octanice

daca vreti o benzina mai curata bagati de 100, e mult mai bine decat sa o stricati cu tot felul de prosti de pe piata!

insa pentru problema expusa de colegi, nu cred ca carburantul e de vina eu bag de 95, alti de 99 sau 100 si nu se aprinde martorul, parerea me a este ca sonda lambda e de vina , dar o scanare cu vag-comul nu strica!

bafta si sarbatori fericite in continuare!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie nu mi se aprinde deloc martorul in bord, nici macar atunci cand pun contactul. aveti idee de unde ar trebui sa incep? sa fie vre-un fir rupt? nu ma prea deranjeaza ca nu se aprinde, dar macar sa stiu pe unde-i problema!

Multumesc!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

@dem3ntor nu am nici cea mai vaga idee de ce nu se aprinde dar sa stii ca ceva nu e normal si poate o scanare te ajuta.

@Rams ronda lambda am schimbat-o acum 3 luni desi nu era nevoie,pentru ca atunci problema era de la debitmetru, si e inca in garantie. Nu cred la mine sa fie asta problema. Astazi mi s-a stins martorul dupa ce am mers vreo 350 de km cumasina putin la forja. Mie la masina mi se specifica, clar sa folosesc doar 91 sau 95 si cum incerc sa bag 98,99,100 sau care or mai fi pe piata mi se aprinde martorul. Acelasi lucru mi se intampla si cand bag aditiv in benzina sau chestii de curatat injectoarele. O zi buna la toata lumea si Un an nou fericit!

In concluzie, parerea mea este ca trebuie folosita benzina cu cifra octanica pe care o recomanda producatorul pentru ca eu am observat ca golfurile pe benzina sunt destul de pretentioase(sau poate doar al meu e asa) si nu cred ca cei de la VW sa recomande ceva asa doar ca sa se afle in treaba, ci poate senzorii sunt de asa natura facuti sa citeasca paramatrii carburantului cu cifra octanica recomandata.Corectati-ma daca spun prostii.

Edited by golf1.8gti
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

am scanat si in afara de EGR excesive flow nu am nimic. :|

defectul este de cand am cumparat masina, am observat cand m=am urcat la altcineva in masina.

Multumesc!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate e doar ledul care aprinde acest martor ars, daca zici ca nu iti iese nimic la scanare. O zi buna si tie in continuare si sper sa ii dai de cap.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

golf1.8gti - nu esti atent, am scris ca ma EGR excesive flow, care ar trebui sa imi aprinda martorul. am scris ca nu am alta eroare mai dubioasa.

so' cum ajung la acel LED? sau mai bine sa il las asa :D

Multumesc!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.