Sign in to follow this  
Followers 0
Puiu

Vw T4 - Bord

122 posts in this topic

Nu-mi mai merge lumina la butoanele de aer (cald-rece), ventilator, directie aer, recirculare. Poate sa-mi spuna cineva unde se afla becurile pentru aceste butoane si cum ajung la ele ?

Masina este un T4 din 1997.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Si eu am aceeasi problema ca si tine, insa nu am avut timp sa ma ocup de ea.

Vezi ca acele module cu butoanele de la ventilatoare, iasa afara cu totul (prin tragere) iar in spatele lor ai mufa care vine la buton. Scoti acea mufa, scoti acea parte de plastic si o sa vezi cu siguranta becul.

Spor la treaba,

Bogdan.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

sau mai exact desfaci plasticurile din jurul panoului cu butoane ai ceva suruburi pe acolo iar becurile sunt defapt un bec pus in mijlocul panoului de instrumente ( bec de bord normal) intro adancitura de 2 cm chiar pe mijloc !trebuie un patent cu cioic lung invarti si tragi spre tine iese becul si pui altu

PS nu trebuie descafute cablurile de comanda pur si simplu tragi dinspre dreapta si iese suficient sa poti schimba becu!!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

cum a zis si razvan.

e un bec central, dar care iese destul de greu, ai nevoie de niste clesti

invarti spre dreapta putin si iese.

nu desfa contactele, si nu demonta din jurul becului

P.S. eu am demontat la un T4 din 1996 si am ales calea mai dificila, si evident ca am realizat un scurt, care imi ardea mereu sigurantele.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

cum nu pot sa deschid un topic nou intreb aici , stie cineva unde sunt sigurantele pentru oglinzile electrice , am masurat mufa care intra in butonu de reglaj nu vine pe niciuna curent , e normal sau trebuie sa am curent ?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

e vorba de T4 sau de T5 ??

la T5 sigurantele sunt sub suportul de pahare din fata.. e un plastic care se da in jos

la T4 e in stanga sub comutatorul de lumini, scoti acel buzunar de plastic si gasesti sigurantele.

in amandoua cazuri nu exista o alta cutie de sigurante cum gasim la golf sau passat in motor la baterie..

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sub comutatorul de lumini , scoti buzunarul afara , si dai de 2 randuri de sigurante , unul de 15 sigurante si unul de 22 . Pe cel de 22 , numara de la stanga la dreapta 14 si aia e siguranta :icon_thumright: ( conform manualului ) .

Cand ai facut verificarea la mufe, aveai si contactul pus banuiesc :) . Intreb pentru ca se mai intampla sa uitam chestii elementare :P

Edited by Cristi 50FUN
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

da am scos buzunarul acela afara dar am doar un singur rand de 22 de sigurante , am verificat siguranta 14 este buna , am observat pe buzunar ca nu e trecuta nici o siguranta ca fiind pentru oglinzi. da verificarea la mufe am facut-o cu contactul pus

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

in principiu poti verifica toate sigurantele nui chiar asa de greu

si ar trebui sa mai fie un releu ( deasupra sigurantelor )

si mai este o posibilitate ca comanda sa fie pe minus ca a claxon mai fa o proba cu un parat de masura dat pe rezistenta ( ohmi) unu pe un surub de la caroserie ( ceva metalic) si pe fiecare pin de la mufe !

si mai poti verifica cablurile unde trec din caroserie in portiera in burduful ala de cauciuc se rup destul de frecvent de acolo !

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

da am verificat era firul de + intrerupt acum vine curentla buton , firu de minus e bun , dar oglinzile tot nu merg , ce am observat ca nu se aprinde nici ledul din buton cand pun contactul , sa fie butonu defect sau altceva ?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

posibil si butonul incerca sa dai curent mecanic la oglinda un plus de la baterie si vezi daca lucreaza !

si butonul de oglinda sa nu fie pe neutru !

Edited by vw-raz-van
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai nu stiu pe care din fire trebuie sa dau comanda si ce trebuie sa dau + sau -. Butonul nu are pozitie de neutru doar stanga sau dreapta

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

poi din buton spre oglinda unul e minus ( il cauti cu un aparat de masura ) restul sunt plusuri !

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

am incercat sa dau si curent si tot nu merge , mi-am facut curaj si am dat fata de usa jos unde cu surprindere am gasit firele de la oglinda taiate are idee cineva cum vin legate inapoi ? sau o poza sau ceva

23052010001.jpg

post-60352-1274636020_thumb.jpg

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

am si eu o pr

salutare, am si eu o problema la bord. cind dau indicatorul de avertizare la stinga luminita se aprinde si se stinge foarte repede, si sunetul tot este rapid, cite odata lucreaza normal, ce poate sa aiba?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

unu din becuri nu face contact bine cand merge repede atunci un bec de semnalizare nu lucreaza ! sau releul da ff greu se duce ala !

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

am si eu o problema la bord

am un t4 2500cm3 102 cai din 1997 cu clima si cu tahograf si in momentul in care semnalizez se aprinde si becul de frana indiferent in ce parte semnalizez ( daca semnalizez dreapta se aprinde becul frana dreapta si invers ). ...si sta aprins atat vreme cat semnalizez si ar mai fi ceva ...cateodata cand semnalizez mii se aprinde si ledul de la temperatura ulei .

o schema electrica nu miar strica daca stie cineva

am vrut sa deschid un topic si nu am reusit

Edited by flaviu_b1
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

ai o masa undeva... verifica in blocul de sigurante, la relee

cel mai bine cauti un electrician, multi au metode proprii de detectare a contactelor imperfecte sau a maselor nepotrivite

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu ai masa la lampile spate si iti face intoarcere si se aprind acele becuri

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

ms de sfaturi ... in prima zii cu soare o sa ma apuc sa desfac sa vad ce se intampla acolo de fapt ,

un manual nu are nimeni ? o schema electrica nu mi-ar strica , ca hobby am electronica deci stiu ce inseamna plus si minus :) nu cred ca este nevoie de electrician sunt convins ca ma descurc singur dar sa am schema?....in limba romana sau engleza , in rusa am vazut la cineva dar... este in rusa

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutare!! am aceeasi problema ca puiu din primul post la masina din semnatura....nu am lumina la panoul cu cald rece..am desfacut plasticele am dat si acel picior din mijloc verde..am gasit becul..l-am scos...acum nu stiu ce bec sa cumpar de care??? am luat niste T10 la 12v..l-am pus si nu se aprinda, ma gandesc sa nu am alta problema eu...o sa verific toate sigurantele...pana atunci as vrea sa imi spuneti daca e alt bec..sau sa imi dati un link cu un site din bucuresti cu becul acela!!

http://silstar.ro/zar0059-bec-auto-12v-t10wg-alb-p-7972.html

asa ceva am cumparat si am probat..nu merge..am luat si alb si rosu, nici unul nu merge !! ajutor!! e cumva T5 becul??

becul pentru bricheta care este lipit pe acea panglica de fier ca sa fac contact + - banuiesc...becul ala se cumpara direct lipit pe panglica aia?? sau il lipesc eu? de care bec este si acolo?? si becul de la avarii este tot acelasi ca la bord?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce ai pus tu in link e un led!!! Nu e bec!!! Daca nu merge întoarce-l şi verifică.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

am incercat si asta...si tot nu merge..ma gandeam ca e treaba de plus -....dar nu stiu de unde sa iau acel bec central...nu am gasit pe nicaieri in bucuresti :icon_bounce: stie cineva ceva??

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok am reusit pana la urma cred ca unul din acele leduri era ars sau ceva...idea este in felul urmator..de unde gasesc sa iau si eu bec nu led..pt ca nu lumineaza cum trebuie dar decat deloc in momentul de fata bun si asa :icon_bounce:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,stie cineva cum se demonteaza ceasurile la un T4 din 93 1.9D?Am un prieten care verifica noaptea viteza cu lumanarea :lol: .Mai are o problema cu indicatoarele de la apa si motorina,cad si isi revin imediat ca la batrana dacie...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.