Jump to content

Martor eroare airbag aprins in bord


PaulBogdan
 Share

Postare recomandată

Vezi ca e terrabyt , cu 2 de r

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hello. Revin cu problema de mai sus. Vreau sa scot modulul de airbag , cine ma poate ajuta cu pozitia lui si eventual modalitatea de a ajunge acolo.

 

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da jos trimurile laterale de la consola centrala si vezi daca e suficient loc sa lucrezi - ca sa nu dai jos toata consola centrala, cotiera, etc.

 

este situat pe tunelul median, sub consola centrala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Florin si merci pt raspuns. Poate e o intrebare stupida dar pot gasi undeva oare un tutorial sau ceva de genul asta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ai nevoie de tutorial.... e foarte simplu. Scoti lateralele, deconectezi mufa modulului, scoti piulitele de 10mm si l-ai dat afara.

airbag.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De 6 Florinash / cheia e de 10 ;)

Daca iei alt calculator , sa il tii si pe cel vechi , ca o sa ai nevoie de el .

Asta faca iei second .

Daca iti permiti unul nou , atunci nu e nevoie de cel vechi

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut,

Am si eu o problema cu "Airbag fault", aparuta acum vreo 2 luni. S-a manifestat aparent fara niciun motiv(nu stiu daca are vreo legatura cu faptul ca la o spalatorie auto cu cateva zile inainte, baiatul a dat cumva cu jetul in interior, fie din greseala fie ca sa spele pragul). Am facut scanare cu vag-com, insa am uitat ce cod de eroare era, ceva intermitent sub scaunul soferului, cam asa ceva mi-au zis cei de la service.

In acelasi timp a inceput sa se manifeste si o problema la centura de siguranta sofer, adica in timpul mersului imi tot dadea avertizare sonora si optica in bord, iar daca tineam cu mana apasat pe clips nu-mi mai bipaia, deci un contact imperfect probabil.

Cei de la service mi-au sters eroarea de airbag spunand ca ar fi fost un contact imperfect si totul parea ok. La centura mi-au zis ca nu se poate pune pe direct sau inchide circuitul(cum ma gandeam eu ca s-ar putea face), fiindca are nu stiu ce rezistor si nu se poate sa dai firele cap in cap, ca nu e bine. Moment in care le-am cerut sa-mi anuleze din soft avertizarea sonora. N-au stiut cum insa le-am adus eu procedura a 2-a zi, dupa ce am googalit.

Dupa cateva zile mi-a aparut iar eroarea de airbag. Am verificat mufele de sub scaun, le-am dat cu spray wd-40(bornele baterieri scoase in prealabil), insa n-am mai apucat sa mai sterg eroarea.

 

Intrebarea mea ar fi daca eroarea de centura ar putea avea legatura cu cea de airbag(au aparut cam in aceeasi perioada, poate diferenta de cateva zile).

Vad ca peste tot se recomanda eliminarea mufelor, insa e o procedura sigura, airbagul functioneaza ok in continuare, e probat?

As dori sa stiu daca ma poate ajuta cineva sa rezolv problema.

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal ca va lucra bine daca pui pe direct.

Daca ai mufa si ai contact imperfect , crezi ca functioneaza corect ? Sa gandim logic ...

Erorile nu au legatura una cu celalalta - de fapt tu ai eroare doar pe airbag , pe centura e mesaj de atentionare doar in cluster.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am si eu o problema cu "Airbag fault", aparuta acum vreo 2 luni. S-a manifestat aparent fara niciun motiv(nu stiu daca are vreo legatura cu faptul ca la o spalatorie auto cu cateva zile inainte, baiatul a dat cumva cu jetul in interior, fie din greseala fie ca sa spele pragul). Am facut scanare cu vag-com, insa am uitat ce cod de eroare era, ceva intermitent sub scaunul soferului, cam asa ceva mi-au zis cei de la service.

In acelasi timp a inceput sa se manifeste si o problema la centura de siguranta sofer, adica in timpul mersului imi tot dadea avertizare sonora si optica in bord, iar daca tineam cu mana apasat pe clips nu-mi mai bipaia, deci un contact imperfect probabil.

Cei de la service mi-au sters eroarea de airbag spunand ca ar fi fost un contact imperfect si totul parea ok. La centura mi-au zis ca nu se poate pune pe direct sau inchide circuitul(cum ma gandeam eu ca s-ar putea face), fiindca are nu stiu ce rezistor si nu se poate sa dai firele cap in cap, ca nu e bine. Moment in care le-am cerut sa-mi anuleze din soft avertizarea sonora. N-au stiut cum insa le-am adus eu procedura a 2-a zi, dupa ce am googalit.

Dupa cateva zile mi-a aparut iar eroarea de airbag. Am verificat mufele de sub scaun, le-am dat cu spray wd-40(bornele baterieri scoase in prealabil), insa n-am mai apucat sa mai sterg eroarea.

 

Intrebarea mea ar fi daca eroarea de centura ar putea avea legatura cu cea de airbag(au aparut cam in aceeasi perioada, poate diferenta de cateva zile).

Vad ca peste tot se recomanda eliminarea mufelor, insa e o procedura sigura, airbagul functioneaza ok in continuare, e probat?

As dori sa stiu daca ma poate ajuta cineva sa rezolv problema.

Va multumesc.

 

despre ce masina vb ?... cea din semnatura nu are switch la centura.

 

care era eroare stocata - trebuie sa stim exact pe ce ai stocata eroarea - centura, airbag scaun, etc - ca sa iti dam o solutie exacta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

ma poate ajuta cineva si pe mine cu o problema ?

nu avem reprezentanta vw in oras, deci solutia mea a fost sa merg la o reprezentanta skoda.... problema mea ar fi cu martorul din bord pentru airbag, de cele mai multe ori, defectiunea am inteles ca este cauzata de mufele de sub scaunul soferului, cei de la skoda, mi-au anulat mufele si au legat firele pe direct , insa dupa 2 zile, eroarea a revenit. am nevoie de putin ajutor , adica eventualele probleme care ar putea cauza chestia asta si daca stie cineva niste preturi.... ( spira din volan nu are problema, eroarea indicand ca e problema cu scaunul , sau cu computerul de airbag dupa spusele reprezentantului de la skoda) . cei de acolo mi-au oferit si o " solutie " pe care insa nu as vrea sa o aplic. desfacerea scaunului si a tapiteriei pentru verificarea cablajului din scaun...

PS: am inteles ca se poate dezactiva acel airbag , pacalind calculatorul de airbag cu o rezistenta de 4.7 OHM si 5W, si daca a facut cineva sa imi spuna si mie exact ce si cum se face ( am 3 fire pentru airbag ). As recurge si la solutia asta , macar temporar pana voi avea finante serioase sa merg la o reprezentanta vw si eventual sa las si masina acolo cateva zile....

VW golf 5, 105CP ,1.9TDI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Temporar-dezactiveaza din vcds, nu prostii de rezistente.

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma poate ajuta cineva si pe mine cu o problema ?

nu avem reprezentanta vw in oras, deci solutia mea a fost sa merg la o reprezentanta skoda.... problema mea ar fi cu martorul din bord pentru airbag, de cele mai multe ori, defectiunea am inteles ca este cauzata de mufele de sub scaunul soferului, cei de la skoda, mi-au anulat mufele si au legat firele pe direct , insa dupa 2 zile, eroarea a revenit. am nevoie de putin ajutor , adica eventualele probleme care ar putea cauza chestia asta si daca stie cineva niste preturi.... ( spira din volan nu are problema, eroarea indicand ca e problema cu scaunul , sau cu computerul de airbag dupa spusele reprezentantului de la skoda) . cei de acolo mi-au oferit si o " solutie " pe care insa nu as vrea sa o aplic. desfacerea scaunului si a tapiteriei pentru verificarea cablajului din scaun...

PS: am inteles ca se poate dezactiva acel airbag , pacalind calculatorul de airbag cu o rezistenta de 4.7 OHM si 5W, si daca a facut cineva sa imi spuna si mie exact ce si cum se face ( am 3 fire pentru airbag ). As recurge si la solutia asta , macar temporar pana voi avea finante serioase sa merg la o reprezentanta vw si eventual sa las si masina acolo cateva zile....

VW golf 5, 105CP ,1.9TDI

 

au eliminat si mufele de sub scaun ... toate ... si din podea ?

 

au verificat cablajul pana in modul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci sa-i faca toate astea, dupa care vedem ce are de facut.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca au verificat cablajul pana in modul ca trebuia sa desfaca consola si nu au facut-o au presupus direct ca e de la mufe si au legat pe direct si in podea si sub scaun

Modificat de d3iu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate deazctiva martorul din bord  cu vag com?

am scos airbagul si ma deranjeaza ledul din bord... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci sa-i faca toate astea, dupa care vedem ce are de facut.....

aia au spus ca ar trebui sa verifice cablajul din scaun, adica dat jos, data jos tapiteria, verificat si pus la loc... toata nenorocirea asta pentru un fir... putin probabil si doar sa imi verifice ma costa 500 lei si 6 ore de munca dupa cum s-au exprimat cei de la service.... sincer nu imi vine sa dau 500 lei pentru a verifica un fir nenorocit si apoi sa imi spuna aia ca firul e ok... pentru ca si asa am dat niste bani aiurea sa imi hackuiasca aia mufele degeaba...

Modificat de d3iu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la banii astia, poti cumpara alt scaun..... :winter:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare baieti,

am si eu o problema cu airbag-ul pasagerului, martorul ramane aprins si dupa pornirea masinii. Problema a aparut dupa ce am demontat torpedoul masinii. Cred ca am atins contactul de la airbag-ul pasagerului care este pozitionat in bord, deasupra torpedoului.

 

Codul de eroare este:

00589 - Airbag lgniter 1

001 - Upper Limit Exceeded - Mil ON

 

Am incercat sa sterg eroarea cu VAG com-ul, dar reapare.

Puteti sa-mi spuneti care este solutia?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi contactele. Curata zona de contact. Apoi sterge eroarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si daca tot nu se sterge eroarea, atunci intareste contactele in mufa airbag-ului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intampin si eu o problema cu airbag-ul lateral din scaunul de la sofer la Octavia 2 FL.Si asa cum patim toti uneori am tratat problema oarecum in ordine inversa si m-am dat de ceasul mortii sa aflu ce e,demontat scaun etc etc etc.Dupa ce am rasfoit tot topicul asta am fost la masina si am verificat firele din "burduful" acela dintre usa si stalp si...surpriza,atasez poza cu locul faptei sa imi spuneti daca sunt firele responsabile 100%.Ele oricum vor fi reparate,dar sa stiu daca mai am de cautat.Multumesc cu aceasta ocazie tuturor celor care au postat in acest topic informatii folositoare

post-89455-0-29790700-1449785538_thumb.j

Modificat de alex_optick
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!