Jump to content

Senzor temperatura motorina G81 - ALH


misu tdi
 Share

Postare recomandată

Ok,

Am sa verifice si acolo si o sa revin.

Asta sa intamplat dupa schimbarea garniturilor de la pompa, puteam sa dereglez ceva acolo?Am mai urmarit si la alti dar la nimeni nu am vazut linia acea aproape la cap.

Multumesc

Modificat de sorin09
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În privința senzorului de temperatură nu prea. Dacă este foarte mare temperatura indiferent ca este motorul rece sau cald, ar indica faptul ca este în scurt. De obicei senzorul ăsta se întrerupe. Dar să vedem întâi cât ai temperatura în MB. Să masori și cu motorul rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare colegi,

Astazi am reusit sa pun vag com-ul pe masina si sa verifice temperatura motorinei in MB grupul 7, cu temperatura apei la 43°, motorina avea 85,5°, ce parere aveti?

Acum urmeaza sa verific si cu motorul rece sa vad cat este.

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu o erată la ce am scris mai sus: dacă este în scurt senzorul temperatura al combustibilului pe vagcom arată -5,4 grade (aşa scrie în manual, într-un loc zice că dacă este în scurt arată -5,4 în alta că este o valoare de substituţie dacă senzorul este defect)

 

Verifică şi la rece şi dacă arată tot aşa (în principiu cu motorul rece cele 3 temp trebuie să fie cam în aceeaşi zonă) atunci ori sunt probleme la firele de la senzor (verifici mufa şi firele de la ea) ori senzorul este dus. Cel puţin eu asta am dedus din documentele ataşate. Ideal ar fi să măsori şi cu ohmetrul după cum te îndrumă acolo

grupuri masurare.pdf

verif senz temperatura.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat acum cu motorul rece temperatura motorinei arata 75° si apa 4,5°.

Ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi nu-i bine. Încearcă următoarea chestie: conectează vcds-ul la maşină doar cu contactul pus fără să o porneşti, astfel se pot vizualiza unii parametrii cum ar fi temperaturile. Scoate mufa de la pompă (aia pe care o arată în pdf.)şi vezi ce arată vcds-ul. Dacă apare o valoare de substituţie gen -5,4 grade atunci nu sunt probleme la cablaj şi problema este la senzor. Dacă nu se schimbă nimic verifică cablajul. Dacă ai un multimetru verifică aşa ca o "second opinion" rezistenţa senzorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca nu este de vina senzorul si nici cablajul, am gasit montat intre firele 4 si 7 aceste piese, oare la ce ajutau?post-144921-0-24195600-1449687751_thumb.post-144921-0-85252600-1449687799_thumb.

Modificat de sorin09
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dă o căutare pe google după "Evry mod" şi o să te lămureşti.

Sunt curios să-mi spui ce diferenţă observi la mersul motorului după ce le-ai dat jos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu sunt curios.

Parca citisem mai demult ca era pentru a minti ecu sa bage mai multa motorina, la mine acum cand era mai frig scotea fum negru la pornire iar in mers la turatii mari scotea fum negru, sunt curios acum.

Si cu mufa scoasă de la pompa de injecție arata 75,5℃, din cauza acelor piese, după demontare arata -5° cu mufa scoasă.

Multumesc pentru ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui să scapi de fumul negru (motorină în exces)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut. Am o antrebare. Acest senzor de temperatura se poate decalibra adica sa arate o temperatura diferita fata de cea reala adica mai mare. Cand am controlat  avansul(la rece) pe grafic am vazut o alta temperatura fata de cea reala. Am presupus ca numerele an partea de jos a graficului sunt grade fahrenheit.                                                             PS stiu ca avansul se controleaza si se regleaza la cald dar lam controlat la rece sa vad daca se anscrie an grafic pentru ca am o problema la pornirea la rece sub temperatura de -5 grade porneste antrerupt pentru cateva secunde ,bujiile sunt noi si primesc curent toate .Nu am nici o eroare pe nici un grup. Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e problema lui principala, ca se decalibreaza. Ar trebui sa fie undeva intre 50 si 60 grade atunci cand motorul e la 90 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salut,am si eu cred probleme cu senzorul temperatura motorina si vreau sa cumpar unul,tre sa iau vreo marca anumea sau nu conteaza,mulțumesc

5.png

Modificat de mihai_mihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara!

 

Vreau sa va intreb daca senzorul meu de temperatura a motorinei indica corect.

Am fost plecat cu masina in oras. Acum am scanat cu VAG-ul pe 007 si imi arata asa: 

Temp. motorina: 22,7 grade

Temp. intake: 13,5 grade

Temp. lichid racire: 73,8 grade

Afara erau -4.5 grade.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceste temperaturi se citesc la rece, dupa ce mtorul a fost nepornit cel putin 5h. Si diferenta dintre ele nu trebuie sa fie mai mare de 5gr, ideal ar fi maxim 3gr.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...
ursdaniel13

Salut. Senzorul de temp.combustibil la golf 4 Tdi poampe duze unde ii pus senzorul. Idica temperatura mare. Mulțumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

la motor, pe furtun carburant

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ALH e in pompa de inalte .

Verifica mufa si cablaj de la senzor la ecu .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebarea era la un tdi PD.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Salutare tuturor. 

De vreo 2 luni mi-a aparut în bord eroarea Emission Workshop! 

Am mers la service, mi-a apărut eroarea ca senzorul de motorina nu funcționează. Astăzi am fost la service, mi-au schimbat senzorul de motorina, cel din pompa de injecție, și au șters eroarea. Din păcate eroarea persista. Mi-au zis ca o sa mai cerceteze problema și o sa ma cheme. Azi nu era electricianul acolo sa verifice cablajul electric și mufele. Aveți idee unde ce ar mai trebui verificat? Mulțumesc anticipat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Firele de la pompa pana la ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!