adi_bm

Racord flexibil la galeria de evacuare deteriorat

223 postări în acest subiect de discuţie

Am constatat ca la partea catre motor inpletitura metalica este rupta si putin afumata acea parte.

Stie cineva dimensiunile exacte ale racordului (lungime si diametru) si ce model(firma) ar fi mai rezistent ? ca inlocuirea se face prin taiere si sudare...

am gasit ceva la 70-80 ron... :lol:

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

salut, am avut si eu problema asta. Dimensiunile le iei prin masurarea lungimii si a diametrului. Eu iti recomand sa suni la volksman pt piesa, au am luat-o de la altii si imi scoate un zgomot ciudat fiind un pic mai mare. Ai grija cand ti-o sudeaza sa nu ti-o sudeze stramb, sa le spui sa fie atenti. service-ul la care am fost nu ti-l recomand prin urmare:) iar altii nu stiu. Poate te ajuta un coleg forumist.

take care

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Iei frumos sublerul, ridici masina pe rampa sau pe cric daca nu este rampa, si masori teava inainte si dupa racord,cat si lungimea racordului, sa fie dreapta teava unde pui subleru sa nu fie cotita. Suni apoi la volksman, ii dai datele si vei primi piesa pe care o sudeaza in locul celei vechi un sudor meserias. Simplu nu? :icon_thumright: bafta!

LE: vad ca ai diesel, s-ar putea racordul sa nu fie sub motor, cum e la benzinare, cred ca e undeva in stanga motorului daca nu ma insel, s-ar putea sa nu fie nevoie ridicarea masinii.

Modificat de h3llboy
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Problema asta am avut-o si eu la SDI-ul meu.

Problema este ca la acele racorduri dimensiunile date sunt la diametrul interior.... ceea e cam greu fara sa o dai jos..... dar masori intr-o margine si daca iti da cam 48 o sa iti trebuiasca un racord de 45 mm. La mine s-a portivit un de 4.5 diametru si 20 cm lungine.... dar e posibil ca la TDI sa fie diferita.

Cel mai bine o sui pe o rampa si masori la capete cu sublerul cum zicea h3llboy si masori si lungimea si fuga la un sudor bun....

Grija mare la magazinele de piese.... ca e multi pe langa :rolleyes: mie unul mi-a spus ca se ia dimensiunile la partea groasa, aia cu impletitura (si m-am alea cu un flexibil degeaba, imi pare rau ca nu am pastrat bonul de casa sa pot sa ma intorc sa-i dau cu ea de cap)..... iar in alta parte imi spunea ca e dimensiunea la capete... dar in exterior.... cand am ridicat piesa am fost cu sublerul dupa mine si i-am demonstrat ca de fapt e dat diametrul interior!

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema, am facut si cateva poze...

16122008001.jpg16122008007.jpg16122008002.jpg

sudura s-a facut cu electrozi de crom, eu am masurat si fixat... doar sudura a fost facuta de meserias.

Modificat de adi_bm
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Adi dar ce simptome avea maşina c

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Fluiera turbo destul de puternic si incepea chiar de pe la 1100 rot/min iar in ultima vreme deja scapau gaze si ajungeau in interior cand stateam pe loc cu ventilatia pornita. La turatii mari motorul era mult mai galagios, avea un "horcait"

Acum gata, abia mai aud turbina... parca-mi lipseste acel fluierat :ceuameni:

Modificat de adi_bm
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Am

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Adi, mi se pare mie sau racordul nou pus are diametrul putin mai mare decat cel original? Si daca da, oare nu risti sa iti atinga la trepidatii caroseria si sa faca ceva galagie??? Nu de alta da spatiul pe unde vine el e destul de limitat.

@WNS - la mine cand s-a fisurat auzeam mai tare la acceleratii.... de fapt la fel ca si cand ai o fisura in toba.... cam aceleasi simptome.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate la diametru exterior cel nou ii putin mai mare...dar nu atinge nimic. Poate daca se sudeaza stramb si sta incordat ...dar inainte sa-l tau pe cel vechi, cu acul de trasat si cu un liniar am tras niste linii si am luat cateva repere si a iesit perfect :D

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Din fericire nu am astfel de probleme la maşină. Am

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Apropo, tocmai am schimbat azi un racord la un Golf IV 1.6. Cum se scoate teava fara sa dai jos H-ul? Am fost nevoit sa sudez sub masina, ceea ce e cam nasol. Ceva sugestii?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
salut, am avut si eu problema asta. Dimensiunile le iei prin masurarea lungimii si a diametrului. Eu iti recomand sa suni la volksman pt piesa, au am luat-o de la altii si imi scoate un zgomot ciudat fiind un pic mai mare. Ai grija cand ti-o sudeaza sa nu ti-o sudeze stramb, sa le spui sa fie atenti. service-ul la care am fost nu ti-l recomand prin urmare:) iar altii nu stiu. Poate te ajuta un coleg forumist.

take care

si eu am problema asta sa rupt racordu si "horcaie" ff tare cine cunoaste un sudor bun si de unde sa iau piesa ?sigur gasesc la wolksman? astept sugestii

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

la mn se aude urat pe la 3000 de ture sa fie de la racord? ca ma innebuneste zgomotu pe dn-u cand merg constant cu 100km/h

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Gasesti la volksman, mai demult avea. Din cate tin minte trebuie sudata in argon.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

la mine deja intra gaze in masina.

racordul asta e problema nu?

inca ceva: daca am minim 2500 ture, cand apas ambreiajul si iau piciorul dupa acceleratie sa schimb viteza se aude un fluierat mai gros.(tot de aici sa se traga?)

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Unde se poate suda in bucuresti? Thx.

EDIT: Stie cineva dimensiunile exacte pentru motorul AZD?

Thx.

Modificat de abuwz
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

La motoarele pe benzina cod AZD nu se poate suda racordul cu tevile si catalizatorul date jos deoarece nu mai merge montat dupa ce este si racordul sudat acolo, deci trebuie sa facem o sudura intr-o parte direct pe masina,

Sau poate aveti o idee mai buna?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am schimbat de curand acest racord, si intradevar s-a lucrat pe elevator fara evacuarea montata, ci doar partea din fata pana la racord. Sudura s-a facut in argon... masina a devenit mult mai silentioasa. Pret 150Ron.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

De la o vreme si eu acuz ca ar fi motorul mai zgomotos. In special la ture mai multe si in sarcina, unde parca aud si un usor tacanit. Dar acum ma gandesc ca ar putea fi din cauza acestui racord felxibil.

Daca merg in felul asta, si presupunand ca el adauga plusul de zgomot, ce urmari ar putea sa apara?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Daca e rupt si trage aer pe undeva, ma gandesc ca sonda lambda va raporta aiurea nivelul de oxigen. Si la mine mai ales in ture suna tare aiurea, schimbarea am facut-o in urma loviri ei, in urma careia s-a rupt. In acel moment zgomotul s-a intensificat iar turometrull oscila aiurea.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Siu la mine se aude un horcait cind o turez mai tare,si motorul parca nu mai merge cum mergea....am inteles ca daca pui mina pe acel racord si il scuturi daca ramii cu funingine in mina inseamna ca e spart,sau gresesc?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Realitatea este ca daca pui mina in jurul lui , cu motorul proaspat pornit ca sa nu te frigi , il simti daca sufla sau e etans . E mai exacta metoda decit scuturatul , desi si aia e o metoda , dar care presupune o perioada mare de mers cu el fisurat .

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

salutare tuturor! eu am un golf 4 1.6 16v BCB si e cazul sa schimb racordul ca zici ca decolez cand accelerez pe la 2000rpm. as dori sa ma ajute si pe mine cineva cu niste dimensiuni si un service in bucuresti unde se sudeaza bine cu argon. va multumesc mult de tot!

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si eu racorul flexibil (BOSAL) si dupa 2 zile a inceput sa sufle in zona unde se termina tesatura. M-am dus din nou la sudor si mi-a spus sa cumpar ceva mai bun, pentru ca a mai avut probleme cu BOSAL. Poate cineva recomanda un alt producator ?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!


Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.


Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.